| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 09:49 | |
| ai scris ca un preot de ...parohie ametzita. dar tziganul ....tot tzigan ramane,... pacat ca pentru asta nu "urla" o tara intreaga numita romania. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 09:52 | |
| Re6/6 te rog nu folosi limbaj de messenger pe forum (sh, tz etc). |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 10:00 | |
| scuze!...."rromul" tot .."rrom" ramane. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 16:47 | |
| Da Doctore,eu cred ca CFR Marfa chiar si cum e acum ingropata in pamant pana la gat, tot poate fi redresata,si in maxim 2,3 sa ajunga cu plata catre stat la zi .. Dar NU SE VREEAA,asta .. e falimentata intentionat ca sa creasca GFR.. Iti zic de acum ca se fac parghiile si la tigan va ajunge. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 20:28 | |
| tiganii sunt o etnie cu mari pile la nivel international |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 20:44 | |
| Furturile lovesc si magistrala 500 mai nou... http://www.monitorulsv.ro/Local/2013-03-11/Traficul-CFR-pe-magistrala-principala-intrerupt-de-doua-ori-de-hotii-de-cablu-de-semnalizare |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 21:01 | |
| Dezbaterea din seara asta de la Realitatea TV orele 19 despre CFR Marfa un fiasco. Inafara de cateva magarii amintite si stiute nimic concret. Degeaba se zbat unii, purceaua e deja moarta in cotet sau cainii latra ursul merge. Trageti singuri concluziile. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 22:10 | |
| Se vrea moarta Marius .. doar daca ar valorifica miile de vagoane care zac furate,si la care nu mai exista remediere in fier vechi s-ar aduce bani impresionanti la buget,si s-ar redresa situatia .. Dar NU SE VREA. Toti au vrut ca aceasta companie sa se duca pe apa sambetei .. bine acum diferenta e ca atunci chiar daca se faceau furtruile alea pe fata cu asa zisele "investitii" totusi compania mai avea profit si isi permitea .. dar acum cum s-a strans cureaua .. e cam gata,a ajuns copil handicapat si schilod pe care nimeni nu-l mai vrea ... Idem Sistemul national de energie,idem CNADR,idem ce mai e de stat in tara asta. |
|
| |
puscasflaviu
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 25 Localizare : Zalau M412 Reputatie : 5107 Data de inscriere : 29/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 12 Mar 2013, 14:30 | |
| http://www.graiulsalajului.ro/index.php?cmd=articol&idart=34106 |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 12 Mar 2013, 17:58 | |
| Va arata superb si gara Zalau Nord, la standarde europene, doar ca 18 trenuri/zi la o asa gara frumoasa... cam putin. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 13 Mar 2013, 08:14 | |
| Are cineva poze cu peroanele garii Suceava? acolo desi e trafic mai mare incap bine mersi 3 linii cu peroane inguste intre ele fara copertina, fara pasaj subteran ca la Botosani unde sint 2 linii infundate. Dupa CFR Marfa trebuie sa vina rindul si CFR Infrastructura la faliment. Cel mai bine va arata gara Timisoara Nord. Cind se va ruina complet va fi loc pentru una noua. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 13 Mar 2013, 08:28 | |
| Nu sunt asa inguste peroanele la Suceava. Au 5 metri latime. Liniile II si III se departeaza una de cealalta si fata de linia 1 la intrare in gara pentru a lasa loc peroanelor. Suceava mai are inca 3 linii inspre capatul X numerotate 1S 2S si 3S |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 13 Mar 2013, 08:50 | |
| Nu mai pleaca nici un tren din liniile infundate cred, erau pline de buruieni anul trecut.
Ca principiu de investire a banilor. Acolo se sapa pasaj in timp ce alte gari mai mari functioneaza bine fara pasaj subteran.
Ca sa nu mai spun ca Timisoara Nord are 4 linii infundate fara pasaj subteran, intelegi ce am vrut sa zic? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 13 Mar 2013, 09:03 | |
| Liniile alea nu sunt infundate, intra in linia 1 inainte de cladirea statiei sunt acoperite si se folosesc ocazional.
Si gara Suceava a fost modernizata acum 6 ani si nu s-a considerat necesara construirea de pasaje subterane. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 13 Mar 2013, 11:34 | |
| Vlad, nu explic eu bine sau nu intelegi tu?
Acum 6 ani ce trafic era in gara Suceava(Burdujeni)? si totusi NU A FOST necesara constructia unui pasaj subteran.
In prezent in statia Botosani se arunca banii pe un pasaj subteran.SE ARUNCA banii.Cel mai bine acolo se infundau liniile 1-2 peron in dreptul caldirii de calatori si toata lumea mergea la tren pe linga opritoarele fixe ca in Bucuresti Nord si Tulcea Oras de exemplu. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|