|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 07 Feb 2013, 14:57 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-intercity-spre-litoral-vor-fi-reintroduse-cum-va-scapa-guvernul-de-hotii-de-fier-vechi.html
1.really? 1 luna? parca erau 2...acum ca s-a pus mai multa presiune pe EL rezolva mai repede? 2.furturi de material rulant? :shock: |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 07 Feb 2013, 17:19 | |
| CFR Constanţa a cheltuit peste 7,5 miliarde pentru servicii de pază, dar hoţii numai dacă n-au vrut n-au furat
Hoţii de fier vechi mai au puţin şi o să înceapă să fure trenurile, cu mecanici, călători şi agenţi de pază cu totul, dacă tot nu i-a deranjat nimeni în timp ce au întocmit propriul lor program de circulaţie feroviară în România. Barierele şi trecerile semnalizate de cale ferată au devenit, cel puţin pentru Constanţa, obiecte de care şoferii şi angajaţii CFR îşi aduc aminte cu nostalgie, chiar dacă regionalele de la malul mării au cheltuit anul trecut peste 7,5 miliarde de lei vechi pentru servicii de pază, fără a mai adăuga aici implicarea Poliţiei şi Jandarmeriei. Monopolul serviciilor de pază în ograda CFR Constanţa este asigurat, de ani buni de zile, de Save & Self Holding SRL, firma afaceristului Valentin Oiţă încasând până acum milioane de euro tocmai pentru ca incidente precum dispariţia barierelor să nu se întâmple. O altă firmă de pază, Rotw Guard Security, din Mangalia, şi ea cunoscută pentru contractele încheiate cu CFR, a prins, de asemenea, o felie din tortul banilor CFR Constanţa.
Răsfăţata contractelor este, de departe Save & Self: nu mai puţin de 42 de plăţi a făcut CFR Constanţa către firma lui Oiţă, în perioada 01.03.2012- 05.02.2013, în valoare totală de 526.123,6 lei. La aceasta se adaugă alte 21 de facturi în valoare de 75.846,15 lei, tăiate de CFR Călători Constanţa, plus două plăţi ocazionale, de 44.635 lei, pentru pază şi transport valori, respectiv 13.200 lei pentru monitorizare şi intervenţie cu ehipaj mobil. În paralel, CFR Călători a derulat şi un contract cu Rotw Guard Security, a afaceristului bucureştean Mihai Balotă, căreia i-a virat anul trecut 102.285,07 lei, printr-un număr de 10 facturi, pentru servicii de pază. Save & Self Holding SRL a declarat pentru 2011 o cifră de afaceri de 4.225.572 lei şi pierderi de 304.930 lei, cu 136 de angajaţi. La rândul său, Rotw Guard Security SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 6.283.617 lei, cu un profit net de 175.491 lei şi 213 angajaţi. Celor două firme de pază din cadrul CFR Constanţa li se adaugă, reamintim, echipajele de poliţişti şi jandarmi, astfel încât a-i putea crede că CFR ar fi o structură ultrasecurizată. În realitate, şefii din CFR acceptă ridicând neputincioşi din umăr o situaţie absurdă şi oricând cauzatoare de catastrofe: în absenţa barierelor şi a mijloacelor de semnalizare, şoferii constănţeni traversează calea ferată cum am învăţat şi noi de mici la şcoală că trebuie să facem când trecem strada, în cazul lor uitându-se atenţi în stânga şi-n dreapta să vadă dacă nu vine acceleratul de Oradea.
http://www.replicaonline.ro/cfr-constanta-a-cheltuit-peste-75-miliarde-pentru-servicii-de-paza-dar-hotii-numai-daca-n-au-vrut-n-au-furat-101614/ |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 07 Feb 2013, 17:44 | |
| La nenorociti astia de Rotw am lucrat si eu in perioada 2008 pana in iunie 2010 si ne trecuse de pe Agent de Paza pe Paznici, in felul asta au umblat si la salariu nu luai decat 550-570 lei fara tichete, fara nimic si acum in prezent e la fel, la fostul meu loc de munca, colegi care lucreaza unde am lucrat si eu vor lua aceasi bani intre 550-570 lei pe luna decembrie abia dupa 26 luna asta.
O firma de hoti si de nenorociti ce se bazeaza pe putere ca Mihai Balota era in 2010 sef la PDL la Sector 2 si mai au si firma de curatenie MiviTraiding care si acolo le dau salari la muncitori de toata mizeria.
Ultimi bani pe care ai mai aveam de ridicat de la ei 810 lei i-am ridicat mai repede cu ajutorul lui fratemiu ( amenintari la telefon, apoi prezenta la ei la sediu ) altfel ai recuperam cu taraita in 3-4 luni ca asa fac hotii astia care au 7 apartamente intr-un bloc din zona Bucuresti Mall desi firma este inregistrata ca ar avea sediul in comuna Greaca jud Giurgiu.
Daca maine as castiga la loto o suma mare de bani i-as aduce la sapa de lemn pe acesti nenorociti care isi bat joc de o gramada de oameni.
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 00:56 | |
| http://ziarulteleormanul.ro/se-vrea-oare-desfiintarea-sectiilor-secundare-ale-cfr-calatori/ Nostim articolul, tipul(autorul articolului) este vanzatorul de bilete din statia Peret . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 09:16 | |
| Fenechiu, despre şeful CFR Călători: "Este smart, aşa". Care a fost prima decizie a noului şef din calea ferată
http://www.gandul.info/financiar/fenechiu-despre-seful-cfr-calatori-este-smart-asa-care-a-fost-prima-decizie-a-noului-sef-din-calea-ferata-10547499?fb_comment_id=fbc_534479016585808_5988498_534951519871891#fcbe433f8 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 12:43 | |
| - kristi kkk a scris:
- http://ziarulteleormanul.ro/se-vrea-oare-desfiintarea-sectiilor-secundare-ale-cfr-calatori/
Nostim articolul, tipul(autorul articolului) este vanzatorul de bilete din statia Peret . Numai la halta Peretu, în decursul unui an, au fost vândute în jur de 2000 de bilete pentru Bucureşti. Prin desfiinţarea vânzării biletelor din Plosca şi Peretu şi prin scoaterea trenului direct Alexandria – Bucureşti, numărul călătorilor a scăzut enorm. Şi vă miraţi, domnilor de la CFR, când trageţi linie şi veţi face bilanţul, veţi constata că sunteţi în pierdere. Şi veniţi şi spuneţi că nu e rentabil şi, din lipsă de călători, vă luaţi jucăriile şi declaraţi că secţia Roşiori Nord – Alexandria fiind nerentabilă. -Nu intereseaza pe nimeni Sperăm că se va face dreptate acestor călători şi va avea ecou cele relatate în acest material, până nu va fi prea târziu. Daţi dreptul călătorilor la bilete CFR pentru Bucureşti şi alte staţii, din Plosca şi Peretu! Daţi înapoi trenul direct Alexandria – Bucureşti confiscat de nu ştiu cine! Daţi înapoi trenurile Regio Craiova – Bucureşti şi retur! Nu mai obligaţi călătorii care vin dinspre Craiova să coboare în Roşiori Nord, iar apoi să se îndrepte spre alte trenuri pentru Bucureşti! Ţineţi cont ce greu este pentru pensionari, bolnavi şi mame cu copii în braţe să coboare dintr-un tren în altul, cu bagaje! În loc să le faceţi călătoria mai plăcută cu trenul Regio de la Craiova – Bucureşti şi retur şi să scurtaţi timpii de călătorie, din contră, mai mult îi defavorizaţi. Nu toti cei care călătoresc cu trenul au bani pentru a călători cu InterRegio. Mai găsiţi variante şi pentru cei cu bani puţini! Pe criza aceasta, pentru cine nu are, contează… -Asta spun si eu , sa se dea inapoi legaturile directe dar nu intereseaza pe nimeni sa ajute calatorul ba din contra i se pun bete in roate sa schimbe trenurile cu gramada pana ajunge la destinatie si cum pentru multi nu este usor sa se tot trambaleze din tren in tren atunci renunta la tren , cine pierde ? normal ca CFR si gata se declara nerentabila calatoria cu trenul , scoate tot anuleaza si au rezolvat problema . Nu se zbate nimeni sa vina cu ceva bun la CFR , sa faca legaturi cat mai bune , conditiile cat mai bune asa cum ar fi normal , nu , la noi este total pe dos doar doar ii alunga pe toti calatorii la duba si autocar sa castige firmele respective si CFR sa se inchida ca doar asta urmaresc . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 12:49 | |
| Nu e mai e nici o sansa pentru Calatori cu toti cei care am vorbit au spus ce deja urmeaza sa ajunga cum este CFR Marfa baietii destepti asteapta la cotitura Insolventa o mai salveaza si sa fie supravegheata sub control judiciar |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 13:13 | |
| Nicăieri în lume nu se ţine morţiş să fie legate toate secundarele cu capitala sau cine ştie ce oraş. Numai românii sunt nemulţumiţi.
Staţia Plosca, în 2011, a vândut în medie 500 de bilete pe lună... deci cam cât Botoşaniul (!). _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 13:57 | |
| http://www.realitatea.net/reabilitarea-tronsonului-de-cale-ferata-sighisoara-coslariu-va-costa-1-miliard-de-euro_1109163.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 14:18 | |
| - adrian78 a scris:
- Nu e mai e nici o sansa pentru Calatori cu toti cei care am vorbit au spus ce deja urmeaza sa ajunga cum este CFR Marfa baietii destepti asteapta la cotitura
Insolventa o mai salveaza si sa fie supravegheata sub control judiciar Se alege prafu de CFR Calatori pentru ca asa se vrea ................. se vede clar ca in fiecare an numarul calatorilor scade din cauza lor , tarife exagerate in comparatie cu salariile romanilor , lipsa legaturilor si lipsa conditiilor din anumite trenuri (nu toate) si din gari . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 15:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nicăieri în lume nu se ţine morţiş să fie legate toate secundarele cu capitala sau cine ştie ce oraş. Numai românii sunt nemulţumiţi.
Staţia Plosca, în 2011, a vândut în medie 500 de bilete pe lună... deci cam cât Botoşaniul (!). Dragos, trenul acela ce lega Alexandria de Bucuresti avea clienti, la noi in judet nu sunt locuri de munca, majoritatea migreaza spre capitala. Cum la autocar biletul e 25 de lei, cei angajati la firmele de paza cu 700-800 lei salariu alegeau tenul, isi faceau abonament la CFR pentru Bucuresti. Din 3 vagoane etajate, cel putin 1,5 era plin cu asemenea clienti din Alexandria, deja trenul se umplea de la Peretu. La Peretu erau mai mult de 500 de bilete pe luna, comuna are in jur de 7000 de locuitori, pe vremea lui Ceasca erau angajati la CFR 1/4 sfert din persoanele de sex masculin. Autorul articolului a lucrat in presa locala, iar de ceva ani(aprox. 5) este vanzator la casa de bilete din Peretu. Stie ce spune, oamenii se plang la gara cand aud ca trebuie sa ia biletul pe bucati spre Bucuresti, evident mai scump. Peret-Rosiori e 3,7 iar Rosiori-Bucuresti inca 12,4 lei, total 16,1. Intre 101-120 km tariful la un singur bilet e 14,6 lei, rezulta plata in plus a 1,5 lei, un angajat la paza simte 3 lei pe zi in plus. A facut kinderul ejectat de Fenechiu numai lucruri marete in perioada in care a fost sef. Un mers supeeeeer, mai e pe aici cineva care-si asuma aportul la ultimul cui din cosciugul CFR Calatori. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 15:33 | |
| kristi kkk , daca se ia biletul in sistem x sell se da bilet la 2 trenuri cu legatura si astfel se acorda reducerea de 10% astfel un bilet din Peret la Bucuresti costa 14,55 dar probabil in Peret nu se emit bilete electronic ci doar manual . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 15:35 | |
| Abonamente au fost cam 3500 în anul 2011 pe Bucureşti - Plosca deci aproape 300 pe lună.
Nu contest faptul că erau călători mai mulţi, dar aceia mergeau cu naşul. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 15:41 | |
| - Karpaty a scris:
- kristi kkk , daca se ia biletul in sistem x sell se da bilet la 2 trenuri cu legatura si astfel se acorda reducerea de 10% astfel un bilet din Peret la Bucuresti costa 14,55 dar probabil in Peret nu se emit bilete electronic ci doar manual .
Karpaty, crezi ca a ajuns x-sell-ul la Peretu? Nu, se dau bilete din acelea ca ale Regiotrans, scrie casierul pe el unde merge clientul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Feb 2013, 15:42 | |
| Da Dragos dar eu sustin cat o sa traiesc ca legaturile directe atrag calatorii fata de legaturile cu schimbare care alunga calatorii . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |