Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6602
Data de inscriere : 02/08/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeJoi 07 Feb 2013, 14:57

http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-intercity-spre-litoral-vor-fi-reintroduse-cum-va-scapa-guvernul-de-hotii-de-fier-vechi.html

1.really? 1 luna? parca erau 2...acum ca s-a pus mai multa presiune pe EL rezolva mai repede?
2.furturi de material rulant? :shock:
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeJoi 07 Feb 2013, 17:19

CFR Constanţa a cheltuit peste 7,5 miliarde pentru servicii de pază, dar hoţii numai dacă n-au vrut n-au furat

Hoţii de fier vechi mai au puţin şi o să înceapă să fure trenurile, cu mecanici, călători şi agenţi de pază cu totul, dacă tot nu i-a deranjat nimeni în timp ce au întocmit propriul lor program de circulaţie feroviară în România. Barierele şi trecerile semnalizate de cale ferată au devenit, cel puţin pentru Constanţa, obiecte de care şoferii şi angajaţii CFR îşi aduc aminte cu nostalgie, chiar dacă regionalele de la malul mării au cheltuit anul trecut peste 7,5 miliarde de lei vechi pentru servicii de pază, fără a mai adăuga aici implicarea Poliţiei şi Jandarmeriei. Monopolul serviciilor de pază în ograda CFR Constanţa este asigurat, de ani buni de zile, de Save & Self Holding SRL, firma afaceristului Valentin Oiţă încasând până acum milioane de euro tocmai pentru ca incidente precum dispariţia barierelor să nu se întâmple. O altă firmă de pază, Rotw Guard Security, din Mangalia, şi ea cunoscută pentru contractele încheiate cu CFR, a prins, de asemenea, o felie din tortul banilor CFR Constanţa.

Răsfăţata contractelor este, de departe Save & Self: nu mai puţin de 42 de plăţi a făcut CFR Constanţa către firma lui Oiţă, în perioada 01.03.2012- 05.02.2013, în valoare totală de 526.123,6 lei. La aceasta se adaugă alte 21 de facturi în valoare de 75.846,15 lei, tăiate de CFR Călători Constanţa, plus două plăţi ocazionale, de 44.635 lei, pentru pază şi transport valori, respectiv 13.200 lei pentru monitorizare şi intervenţie cu ehipaj mobil. În paralel, CFR Călători a derulat şi un contract cu Rotw Guard Security, a afaceristului bucureştean Mihai Balotă, căreia i-a virat anul trecut 102.285,07 lei, printr-un număr de 10 facturi, pentru servicii de pază. Save & Self Holding SRL a declarat pentru 2011 o cifră de afaceri de 4.225.572 lei şi pierderi de 304.930 lei, cu 136 de angajaţi. La rândul său, Rotw Guard Security SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 6.283.617 lei, cu un profit net de 175.491 lei şi 213 angajaţi. Celor două firme de pază din cadrul CFR Constanţa li se adaugă, reamintim, echipajele de poliţişti şi jandarmi, astfel încât a-i putea crede că CFR ar fi o structură ultrasecurizată. În realitate, şefii din CFR acceptă ridicând neputincioşi din umăr o situaţie absurdă şi oricând cauzatoare de catastrofe: în absenţa barierelor şi a mijloacelor de semnalizare, şoferii constănţeni traversează calea ferată cum am învăţat şi noi de mici la şcoală că trebuie să facem când trecem strada, în cazul lor uitându-se atenţi în stânga şi-n dreapta să vadă dacă nu vine acceleratul de Oradea.

http://www.replicaonline.ro/cfr-constanta-a-cheltuit-peste-75-miliarde-pentru-servicii-de-paza-dar-hotii-numai-daca-n-au-vrut-n-au-furat-101614/
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeJoi 07 Feb 2013, 17:44

La nenorociti astia de Rotw am lucrat si eu in perioada 2008 pana in iunie 2010 si ne trecuse de pe Agent de Paza pe Paznici, in felul asta au umblat si la salariu nu luai decat 550-570 lei fara tichete, fara nimic si acum in prezent e la fel, la fostul meu loc de munca, colegi care lucreaza unde am lucrat si eu vor lua aceasi bani intre 550-570 lei pe luna decembrie abia dupa 26 luna asta.

O firma de hoti si de nenorociti ce se bazeaza pe putere ca Mihai Balota era in 2010 sef la PDL la Sector 2 si mai au si firma de curatenie MiviTraiding care si acolo le dau salari la muncitori de toata mizeria.

Ultimi bani pe care ai mai aveam de ridicat de la ei 810 lei i-am ridicat mai repede cu ajutorul lui fratemiu ( amenintari la telefon, apoi prezenta la ei la sediu ) altfel ai recuperam cu taraita in 3-4 luni ca asa fac hotii astia care au 7 apartamente intr-un bloc din zona Bucuresti Mall desi firma este inregistrata ca ar avea sediul in comuna Greaca jud Giurgiu.

Daca maine as castiga la loto o suma mare de bani i-as aduce la sapa de lemn pe acesti nenorociti care isi bat joc de o gramada de oameni.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 00:56

http://ziarulteleormanul.ro/se-vrea-oare-desfiintarea-sectiilor-secundare-ale-cfr-calatori/
Nostim articolul, tipul(autorul articolului) este vanzatorul de bilete din statia Peret Razz .
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 09:16

Fenechiu, despre şeful CFR Călători: "Este smart, aşa". Care a fost prima decizie a noului şef din calea ferată

http://www.gandul.info/financiar/fenechiu-despre-seful-cfr-calatori-este-smart-asa-care-a-fost-prima-decizie-a-noului-sef-din-calea-ferata-10547499?fb_comment_id=fbc_534479016585808_5988498_534951519871891#fcbe433f8
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 12:43

kristi kkk a scris:
http://ziarulteleormanul.ro/se-vrea-oare-desfiintarea-sectiilor-secundare-ale-cfr-calatori/
Nostim articolul, tipul(autorul articolului) este vanzatorul de bilete din statia Peret Razz .

Numai la halta Peretu, în decursul unui an, au fost vândute în jur de 2000 de bilete pentru Bucureşti. Prin desfiinţarea vânzării biletelor din Plosca şi Peretu şi prin scoaterea trenului direct Alexandria – Bucureşti, numărul călătorilor a scăzut enorm. Şi vă miraţi, domnilor de la CFR, când trageţi linie şi veţi face bilanţul, veţi constata că sunteţi în pierdere. Şi veniţi şi spuneţi că nu e rentabil şi, din lipsă de călători, vă luaţi jucăriile şi declaraţi că secţia Roşiori Nord – Alexandria fiind nerentabilă.

-Nu intereseaza pe nimeni

Sperăm că se va face dreptate acestor călători şi va avea ecou cele relatate în acest material, până nu va fi prea târziu. Daţi dreptul călătorilor la bilete CFR pentru Bucureşti şi alte staţii, din Plosca şi Peretu!

Daţi înapoi trenul direct Alexandria – Bucureşti confiscat de nu ştiu cine!

Daţi înapoi trenurile Regio Craiova – Bucureşti şi retur!

Nu mai obligaţi călătorii care vin dinspre Craiova să coboare în Roşiori Nord, iar apoi să se îndrepte spre alte trenuri pentru Bucureşti!

Ţineţi cont ce greu este pentru pensionari, bolnavi şi mame cu copii în braţe să coboare dintr-un tren în altul, cu bagaje!

În loc să le faceţi călătoria mai plăcută cu trenul Regio de la Craiova – Bucureşti şi retur şi să scurtaţi timpii de călătorie, din contră, mai mult îi defavorizaţi. Nu toti cei care călătoresc cu trenul au bani pentru a călători cu InterRegio. Mai găsiţi variante şi pentru cei cu bani puţini! Pe criza aceasta, pentru cine nu are, contează…

-Asta spun si eu , sa se dea inapoi legaturile directe dar nu intereseaza pe nimeni sa ajute calatorul ba din contra i se pun bete in roate sa schimbe trenurile cu gramada pana ajunge la destinatie si cum pentru multi nu este usor sa se tot trambaleze din tren in tren atunci renunta la tren , cine pierde ? normal ca CFR si gata se declara nerentabila calatoria cu trenul , scoate tot anuleaza si au rezolvat problema . Mad Nu se zbate nimeni sa vina cu ceva bun la CFR , sa faca legaturi cat mai bune , conditiile cat mai bune asa cum ar fi normal , nu , la noi este total pe dos doar doar ii alunga pe toti calatorii la duba si autocar sa castige firmele respective si CFR sa se inchida ca doar asta urmaresc . Mad

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 12:49

Nu e mai e nici o sansa pentru Calatori cu toti cei care am vorbit au spus ce deja urmeaza sa ajunga cum este CFR Marfa baietii destepti asteapta la cotitura
Insolventa o mai salveaza si sa fie supravegheata sub control judiciar
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 13:13

Nicăieri în lume nu se ţine morţiş să fie legate toate secundarele cu capitala sau cine ştie ce oraş. Numai românii sunt nemulţumiţi.

Staţia Plosca, în 2011, a vândut în medie 500 de bilete pe lună... deci cam cât Botoşaniul (!).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 13:57

http://www.realitatea.net/reabilitarea-tronsonului-de-cale-ferata-sighisoara-coslariu-va-costa-1-miliard-de-euro_1109163.html
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 14:18

adrian78 a scris:
Nu e mai e nici o sansa pentru Calatori cu toti cei care am vorbit au spus ce deja urmeaza sa ajunga cum este CFR Marfa baietii destepti asteapta la cotitura
Insolventa o mai salveaza si sa fie supravegheata sub control judiciar

Se alege prafu de CFR Calatori pentru ca asa se vrea ................. se vede clar ca in fiecare an numarul calatorilor scade din cauza lor , tarife exagerate in comparatie cu salariile romanilor , lipsa legaturilor si lipsa conditiilor din anumite trenuri (nu toate) si din gari .

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_a
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 15:23

Dr2005 a scris:
Nicăieri în lume nu se ţine morţiş să fie legate toate secundarele cu capitala sau cine ştie ce oraş. Numai românii sunt nemulţumiţi.

Staţia Plosca, în 2011, a vândut în medie 500 de bilete pe lună... deci cam cât Botoşaniul (!).
Dragos, trenul acela ce lega Alexandria de Bucuresti avea clienti, la noi in judet nu sunt locuri de munca, majoritatea migreaza spre capitala. Cum la autocar biletul e 25 de lei, cei angajati la firmele de paza cu 700-800 lei salariu alegeau tenul, isi faceau abonament la CFR pentru Bucuresti. Din 3 vagoane etajate, cel putin 1,5 era plin cu asemenea clienti din Alexandria, deja trenul se umplea de la Peretu. La Peretu erau mai mult de 500 de bilete pe luna, comuna are in jur de 7000 de locuitori, pe vremea lui Ceasca erau angajati la CFR 1/4 sfert din persoanele de sex masculin. Autorul articolului a lucrat in presa locala, iar de ceva ani(aprox. 5) este vanzator la casa de bilete din Peretu. Stie ce spune, oamenii se plang la gara cand aud ca trebuie sa ia biletul pe bucati spre Bucuresti, evident mai scump. Peret-Rosiori e 3,7 iar Rosiori-Bucuresti inca 12,4 lei, total 16,1. Intre 101-120 km tariful la un singur bilet e 14,6 lei, rezulta plata in plus a 1,5 lei, un angajat la paza simte 3 lei pe zi in plus. A facut kinderul ejectat de Fenechiu numai lucruri marete in perioada in care a fost sef. Un mers supeeeeer, mai e pe aici cineva care-si asuma aportul la ultimul cui din cosciugul CFR Calatori.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 15:33

kristi kkk , daca se ia biletul in sistem x sell se da bilet la 2 trenuri cu legatura si astfel se acorda reducerea de 10% astfel un bilet din Peret la Bucuresti costa 14,55 dar probabil in Peret nu se emit bilete electronic ci doar manual .

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 15:35

Abonamente au fost cam 3500 în anul 2011 pe Bucureşti - Plosca deci aproape 300 pe lună.

Nu contest faptul că erau călători mai mulţi, dar aceia mergeau cu naşul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 15:41

Karpaty a scris:
kristi kkk , daca se ia biletul in sistem x sell se da bilet la 2 trenuri cu legatura si astfel se acorda reducerea de 10% astfel un bilet din Peret la Bucuresti costa 14,55 dar probabil in Peret nu se emit bilete electronic ci doar manual .
Karpaty, crezi ca a ajuns x-sell-ul la Peretu? Nu, se dau bilete din acelea ca ale Regiotrans, scrie casierul pe el unde merge clientul.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitimeVin 08 Feb 2013, 15:42

Da Dragos dar eu sustin cat o sa traiesc ca legaturile directe atrag calatorii fata de legaturile cu schimbare care alunga calatorii . Sad

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 51 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 51 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 51 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: