|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 17:36 | |
| Dar de ce nu isi ia TESA 3 luni somaj tehnic si sa se analizeze motivele pentru care scad numarul de calatori si rentabilitatea trenurilor care rezulta din incasari mici si costuri mari de functionare..Deci tot un cap patrat a ajuns director la Calatori care nu are habar cu ce se manca un management sa nu mai vorbim de marketing |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 17:52 | |
| - adrian78 a scris:
- Dar de ce nu isi ia TESA 3 luni somaj tehnic si sa se analizeze motivele pentru care scad numarul de calatori si rentabilitatea trenurilor care rezulta din incasari mici si costuri mari de functionare..Deci tot un cap patrat a ajuns director la Calatori care nu are habar cu ce se manca un management sa nu mai vorbim de marketing
Cand vine vorba de restructurare se incepe cu cei de jos , nu se atinge de cei de la birou ca aia au un sef si daca aia dispar atunci dispare si seful de asta nu le convine , asa este si la mine in compania unde lucrez , se anunta disponibilizari dar se incepe cu cei de jos , vreau sa spun ca avem in companie birouri intregi cu personal care nu fac nimic , toata ziua de munca se rezuma la cana de cafea pe birou si a sta cu ochii in calculator , eventual plimbat 2 hartii si asa trece saptamana , luna , anul , etc ........... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 18:03 | |
| Acum pe ANTENA 3 se vorbeste despre CFR MARFA. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 18:04 | |
| Pai da karpaty ca cei de acolo de sus sunt cunostinte neamuri sau adusi pe criterii politice iar jos e prostimea |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 19:06 | |
| - Karpaty a scris:
- adrian78 a scris:
- Dar de ce nu isi ia TESA 3 luni somaj tehnic si sa se analizeze motivele pentru care scad numarul de calatori si rentabilitatea trenurilor care rezulta din incasari mici si costuri mari de functionare..Deci tot un cap patrat a ajuns director la Calatori care nu are habar cu ce se manca un management sa nu mai vorbim de marketing
Cand vine vorba de restructurare se incepe cu cei de jos , nu se atinge de cei de la birou ca aia au un sef si daca aia dispar atunci dispare si seful de asta nu le convine , asa este si la mine in compania unde lucrez , se anunta disponibilizari dar se incepe cu cei de jos , vreau sa spun ca avem in companie birouri intregi cu personal care nu fac nimic , toata ziua de munca se rezuma la cana de cafea pe birou si a sta cu ochii in calculator , eventual plimbat 2 hartii si asa trece saptamana , luna , anul , etc ........... Ce să mai dea afară de acolo, că deja sunt birouri unde din 5 angajaţi mai sunt doar doi... şi ăia stau şi peste program să facă acte... şi apoi stau cu ele teanc la uşa directorului până ce acesta rupe din timpul lui preţios pentru a semna. De exemplu, pe 12 şi 19 domn' Roşeanu (pe atunci şef) nu a trecut pe la birou. Angajaţii de rând nu au avut de ales, aşa că au venit... şi nu au putut face nimic, în lipsa şefului. De altfel, asta e problema în aproape toate instituţiile publice: nu poţi să vii târziu (că te înregistrează la uşă când pui cartela), şeful vine pe la 12, îţi dă sarcinile la 14 şi apoi stai să le faci şi, mai ales, să ţi le semneze şeful (dacă e ceva la nivel mai înalt şi trebuie să semneze mai multe direcţii, implicit mai mulţi şefi, care nu pot fi deranjaţi când ai tu de făcut acte)... ştiu oameni (inclusiv în CFR) care stau zilnic până la 17 - 18 în loc de 16:30. _________________ :TTT:
|
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 19:58 | |
| Tot la stiri ziceau, ca pretul de achizitie este mult mai mic decat valoarea vagoanelor si locomotivelor estimata in tonele de fier.
De aici intrebarea mea, poate neprofesionala: Este posibil ca viitorul cumparator sa vanda la fier vechi materialul rulant (nu chiar tot), pentru as-i dubla sau tripla investitia, astfel a facut o afacere cu statul si sa imbogatit? Sa nu uitam ca industria (in mare parte) a patit la fel, dupa privatizare a fost taiata si s-au scos bani frumosi din fierul vechi, astfel baietii destepti au facut averi. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 20:16 | |
| In RO orice e posibil, si chiar daca ar veni unul care ar da tot la fier vechi pe mine nu m-ar deranja. Ar ramane doar privatii(GFR, TFG, Unifertrans etc) care vor face treaba in continuare. Eu unul nu vreau sa mai sustin mastodonti ai statului care inghit miliarde de subventii si nu produc nimic. Dar din pacate nu cred ca se va privatiza nimic, din mai multe motive, nu vine nimeni sa bage bani intr-un mastosont canceros bolnav cronic fara sanse de a mai scapa indiferent de tratamentul aplicat. Lucrul valabil si pentru CFR Calatori, astazi am vazut 12 trenuri cu 3-4 vagoane si niciunul in plus, pai ce-i circul asta? Nimic altceva decat bataie de joc pe bani publici. Totul se numeste economie de piata, nu esti in stare sa te adaptezi, adio. Daca privatii sunt in stare atunci lasa-i sa faca treaba iar tu statul privatizeasa tot ca oricum ai de castigat, nu oferi nimic, nu stii decat sa ceri taxe si impozite. |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 22:56 | |
| ....Ar fi bine sa treaca CFR Calatori cat mai repede la management privat.....
Ultima editare efectuata de catre Re6/6 in Mar 05 Feb 2013, 23:04, editata de 1 ori |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 23:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce să mai dea afară de acolo, că deja sunt birouri unde din 5 angajaţi mai sunt doar doi... şi ăia stau şi peste program să facă acte... şi apoi stau cu ele teanc la uşa directorului până ce acesta rupe din timpul lui preţios pentru a semna.
De exemplu, pe 12 şi 19 domn' Roşeanu (pe atunci şef) nu a trecut pe la birou. Angajaţii de rând nu au avut de ales, aşa că au venit... şi nu au putut face nimic, în lipsa şefului. De altfel, asta e problema în aproape toate instituţiile publice: nu poţi să vii târziu (că te înregistrează la uşă când pui cartela), şeful vine pe la 12, îţi dă sarcinile la 14 şi apoi stai să le faci şi, mai ales, să ţi le semneze şeful (dacă e ceva la nivel mai înalt şi trebuie să semneze mai multe direcţii, implicit mai mulţi şefi, care nu pot fi deranjaţi când ai tu de făcut acte)... ştiu oameni (inclusiv în CFR) care stau zilnic până la 17 - 18 în loc de 16:30. conform organigramei structurii centrale a CFR Calatori(dealtfel si pana acum foarte stufoasa), numarul directorilor si a consilierilor s-a dublat odata cu venirea lui Roseanu la conducere , numarul lor se mentine, dar in schimb: se reduc numarul de trenuri in circulatie , se trece la concediu fara salar, probabil va urma si reduceri de personal de executie ...incepand de jos etc. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 23:16 | |
| Pai la BC cum crezi ca s-au facut restructurarile? Primii care au fost dati afara au fost 'fraierii' care spalau locomotivele si vagoanele iar rezultatul se vede, nici macar poze nu mai imi vine sa fac dar sa ma mai si urc in vagon...Nu cred ca mai au ce sa disponibilizeze, au ramas doar cei cu pile/relatii... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Feb 2013, 10:36 | |
| Activtatea de *urăţenie a fost externalizată complet la CFR Călători. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Feb 2013, 14:30 | |
| Fenechiu a spus pentru presa ca spera ca trenurile IC sa-si reia circulatia din luna martie.
Si ce-a spus in presa guvernul despre furturi, jandarmerie :
http://www.evz.ro/detalii/stiri/victor-ponta-vrea-dublarea-pedepselor-pentru-furturile-de-material-rulant-cfr-1022501.html
Oricum in aceste zile observ ca se vorbeste mai mult in presa despre transportul feroviar decat inainte si este bine.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Feb 2013, 21:05 | |
| Se vorbeşte despre transportul feroviar pentru că Fenechiu e un personaj controversat... pe care presa pesedistă nu prea îl înghite, nu mai zic de B1TV şi RTV. De altfel, PSD + PNL nu prea e egal cu love (vezi şi faptul că pe lângă toate ministerele date PNL-ului s-au pus miniştri delegaţi de la PSD, în cazul nostru e Şova cu marile proiecte şi autostrăzile). Ponta vorbeşte ca să se afle în treabă, există deja legea siguranţei feroviare (aia care interzice şi accesul în zona de siguranţă), se dau circumstanţe agravante pentru furtul de piese de infrastructură, fie ea feroviară sau rutieră (că şi de la rutier se fură o tonă de indicatoare rutiere şi parapete). Dar se încearcă discreditarea lui Fenechiu prin toate modurile posibile. Dacă Relu Fenechiu nu va mai fi ministru, să vedeţi cum va tăcea toată presa. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Feb 2013, 22:28 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Fenechiu a spus pentru presa ca spera ca trenurile IC sa-si reia circulatia din luna martie.
Doar in Romania ministrii ,,spera''pentru ca in alte tari tac si fac . Daca nu se facea oaresce valva mediatica nici de sperante nu aveam parte...Eu unul nu cred ca mai devreme de luna iulie vom vedea timpi normali pe M800, sa inlocuiesti cablurile nu dureaza mult , problema este ca trimisii dubarilor a doua zi le scot la loc... |
| | | cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5048 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 07 Feb 2013, 06:33 | |
| http://adevarul.ro/economie/afaceri/statul-redus-opt-pretul-vanzare-cfr-marfa-1_5112aba74b62ed5875e19708/index.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |