Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 17:36

Dar de ce nu isi ia TESA 3 luni somaj tehnic si sa se analizeze motivele pentru care scad numarul de calatori si rentabilitatea trenurilor care rezulta din incasari mici si costuri mari de functionare..Deci tot un cap patrat a ajuns director la Calatori care nu are habar cu ce se manca un management sa nu mai vorbim de marketing
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22338
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 17:52

adrian78 a scris:
Dar de ce nu isi ia TESA 3 luni somaj tehnic si sa se analizeze motivele pentru care scad numarul de calatori si rentabilitatea trenurilor care rezulta din incasari mici si costuri mari de functionare..Deci tot un cap patrat a ajuns director la Calatori care nu are habar cu ce se manca un management sa nu mai vorbim de marketing

Cand vine vorba de restructurare se incepe cu cei de jos , nu se atinge de cei de la birou ca aia au un sef si daca aia dispar atunci dispare si seful de asta nu le convine , asa este si la mine in compania unde lucrez , se anunta disponibilizari dar se incepe cu cei de jos , vreau sa spun ca avem in companie birouri intregi cu personal care nu fac nimic , toata ziua de munca se rezuma la cana de cafea pe birou si a sta cu ochii in calculator , eventual plimbat 2 hartii si asa trece saptamana , luna , anul , etc ........... Evil or Very Mad

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 50 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 50 Bdeem_8496_a
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8257
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 18:03

Acum pe ANTENA 3 se vorbeste despre CFR MARFA.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 18:04

Pai da karpaty ca cei de acolo de sus sunt cunostinte neamuri sau adusi pe criterii politice iar jos e prostimea
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 19:06

Karpaty a scris:
adrian78 a scris:
Dar de ce nu isi ia TESA 3 luni somaj tehnic si sa se analizeze motivele pentru care scad numarul de calatori si rentabilitatea trenurilor care rezulta din incasari mici si costuri mari de functionare..Deci tot un cap patrat a ajuns director la Calatori care nu are habar cu ce se manca un management sa nu mai vorbim de marketing

Cand vine vorba de restructurare se incepe cu cei de jos , nu se atinge de cei de la birou ca aia au un sef si daca aia dispar atunci dispare si seful de asta nu le convine , asa este si la mine in compania unde lucrez , se anunta disponibilizari dar se incepe cu cei de jos , vreau sa spun ca avem in companie birouri intregi cu personal care nu fac nimic , toata ziua de munca se rezuma la cana de cafea pe birou si a sta cu ochii in calculator , eventual plimbat 2 hartii si asa trece saptamana , luna , anul , etc ........... Evil or Very Mad
Ce să mai dea afară de acolo, că deja sunt birouri unde din 5 angajaţi mai sunt doar doi... şi ăia stau şi peste program să facă acte... şi apoi stau cu ele teanc la uşa directorului până ce acesta rupe din timpul lui preţios pentru a semna.
De exemplu, pe 12 şi 19 domn' Roşeanu (pe atunci şef) nu a trecut pe la birou. Angajaţii de rând nu au avut de ales, aşa că au venit... şi nu au putut face nimic, în lipsa şefului. De altfel, asta e problema în aproape toate instituţiile publice: nu poţi să vii târziu (că te înregistrează la uşă când pui cartela), şeful vine pe la 12, îţi dă sarcinile la 14 şi apoi stai să le faci şi, mai ales, să ţi le semneze şeful (dacă e ceva la nivel mai înalt şi trebuie să semneze mai multe direcţii, implicit mai mulţi şefi, care nu pot fi deranjaţi când ai tu de făcut acte)... ştiu oameni (inclusiv în CFR) care stau zilnic până la 17 - 18 în loc de 16:30.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6716
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 19:58

Tot la stiri ziceau, ca pretul de achizitie este mult mai mic decat valoarea vagoanelor si locomotivelor estimata in tonele de fier.

De aici intrebarea mea, poate neprofesionala: Este posibil ca viitorul cumparator sa vanda la fier vechi materialul rulant (nu chiar tot), pentru as-i dubla sau tripla investitia, astfel a facut o afacere cu statul si sa imbogatit? Sa nu uitam ca industria (in mare parte) a patit la fel, dupa privatizare a fost taiata si s-au scos bani frumosi din fierul vechi, astfel baietii destepti au facut averi.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8634
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 20:16

In RO orice e posibil, si chiar daca ar veni unul care ar da tot la fier vechi pe mine nu m-ar deranja. Ar ramane doar privatii(GFR, TFG, Unifertrans etc) care vor face treaba in continuare.
Eu unul nu vreau sa mai sustin mastodonti ai statului care inghit miliarde de subventii si nu produc nimic.
Dar din pacate nu cred ca se va privatiza nimic, din mai multe motive, nu vine nimeni sa bage bani intr-un mastosont canceros bolnav cronic fara sanse de a mai scapa indiferent de tratamentul aplicat. Lucrul valabil si pentru CFR Calatori, astazi am vazut 12 trenuri cu 3-4 vagoane si niciunul in plus, pai ce-i circul asta? Nimic altceva decat bataie de joc pe bani publici.
Totul se numeste economie de piata, nu esti in stare sa te adaptezi, adio. Daca privatii sunt in stare atunci lasa-i sa faca treaba iar tu statul privatizeasa tot ca oricum ai de castigat, nu oferi nimic, nu stii decat sa ceri taxe si impozite.
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5471
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 22:56

....Ar fi bine sa treaca CFR Calatori cat mai repede la management privat.....


Ultima editare efectuata de catre Re6/6 in Mar 05 Feb 2013, 23:04, editata de 1 ori
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5471
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 23:03

Dr2005 a scris:
Ce să mai dea afară de acolo, că deja sunt birouri unde din 5 angajaţi mai sunt doar doi... şi ăia stau şi peste program să facă acte... şi apoi stau cu ele teanc la uşa directorului până ce acesta rupe din timpul lui preţios pentru a semna.
De exemplu, pe 12 şi 19 domn' Roşeanu (pe atunci şef) nu a trecut pe la birou. Angajaţii de rând nu au avut de ales, aşa că au venit... şi nu au putut face nimic, în lipsa şefului. De altfel, asta e problema în aproape toate instituţiile publice: nu poţi să vii târziu (că te înregistrează la uşă când pui cartela), şeful vine pe la 12, îţi dă sarcinile la 14 şi apoi stai să le faci şi, mai ales, să ţi le semneze şeful (dacă e ceva la nivel mai înalt şi trebuie să semneze mai multe direcţii, implicit mai mulţi şefi, care nu pot fi deranjaţi când ai tu de făcut acte)... ştiu oameni (inclusiv în CFR) care stau zilnic până la 17 - 18 în loc de 16:30.

conform organigramei structurii centrale a CFR Calatori(dealtfel si pana acum foarte stufoasa), numarul directorilor si a consilierilor s-a dublat odata cu venirea lui Roseanu la conducere , numarul lor se mentine, dar in schimb: se reduc numarul de trenuri in circulatie , se trece la concediu fara salar, probabil va urma si reduceri de personal de executie ...incepand de jos etc.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8634
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 23:16

Pai la BC cum crezi ca s-au facut restructurarile? Primii care au fost dati afara au fost 'fraierii' care spalau locomotivele si vagoanele iar rezultatul se vede, nici macar poze nu mai imi vine sa fac dar sa ma mai si urc in vagon...Nu cred ca mai au ce sa disponibilizeze, au ramas doar cei cu pile/relatii...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 06 Feb 2013, 10:36

Activtatea de *urăţenie a fost externalizată complet la CFR Călători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8257
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 06 Feb 2013, 14:30

Fenechiu a spus pentru presa ca spera ca trenurile IC sa-si reia circulatia din luna martie.

Si ce-a spus in presa guvernul despre furturi, jandarmerie :

http://www.evz.ro/detalii/stiri/victor-ponta-vrea-dublarea-pedepselor-pentru-furturile-de-material-rulant-cfr-1022501.html

Oricum in aceste zile observ ca se vorbeste mai mult in presa despre transportul feroviar decat inainte si este bine.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 06 Feb 2013, 21:05

Se vorbeşte despre transportul feroviar pentru că Fenechiu e un personaj controversat... pe care presa pesedistă nu prea îl înghite, nu mai zic de B1TV şi RTV. De altfel, PSD + PNL nu prea e egal cu love (vezi şi faptul că pe lângă toate ministerele date PNL-ului s-au pus miniştri delegaţi de la PSD, în cazul nostru e Şova cu marile proiecte şi autostrăzile).
Ponta vorbeşte ca să se afle în treabă, există deja legea siguranţei feroviare (aia care interzice şi accesul în zona de siguranţă), se dau circumstanţe agravante pentru furtul de piese de infrastructură, fie ea feroviară sau rutieră (că şi de la rutier se fură o tonă de indicatoare rutiere şi parapete). Dar se încearcă discreditarea lui Fenechiu prin toate modurile posibile. Dacă Relu Fenechiu nu va mai fi ministru, să vedeţi cum va tăcea toată presa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6681
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 06 Feb 2013, 22:28

razvan - trenuri a scris:
Fenechiu a spus pentru presa ca spera ca trenurile IC sa-si reia circulatia din luna martie.


Doar in Romania ministrii ,,spera''pentru ca in alte tari tac si fac . Daca nu se facea oaresce valva mediatica nici de sperante nu aveam parte...Eu unul nu cred ca mai devreme de luna iulie vom vedea timpi normali pe M800, sa inlocuiesti cablurile nu dureaza mult , problema este ca trimisii dubarilor a doua zi le scot la loc...

Sus In jos
cstefan

cstefan


Numarul mesajelor : 273
Varsta : 38
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 4993
Data de inscriere : 19/11/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitimeJoi 07 Feb 2013, 06:33

http://adevarul.ro/economie/afaceri/statul-redus-opt-pretul-vanzare-cfr-marfa-1_5112aba74b62ed5875e19708/index.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 50 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 50 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: