Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5530
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 17:49

razvan - trenuri a scris:
Tomi13leu a scris:
http://www.mediafax.ro/economic/presedintele-ca-al-dezvoltatorului-imobiliar-impact-a-preluat-functia-de-director-general-la-cfr-sa-10450129

Chiar daca nu este din domeniu cel putin are experienta conducerii unor companii mari. Poate va reusi impreuna cu CA PRIVATA in cateva luni sa faca putina "curatenie" si sa opreasca risipirea banilor companiei care pana la urma sunt bani nostri ai romanilor. Astept cu interes si la CFR CALATORI, CFR MARFA.

fii serios, .....o sa treaca toate telefoanele companiei pe Romtelecom si Cosmote, respectiv multe afaceri cu imobiliare (ca doar are experienta, iar CFR-ul chiar are imobiliare si terenuri destule), ...va avea o gramada de comisioane si apoi dispare poate in Grecia Twisted Evil
P.S/ apropos poate schimba si trusele medicale expirate de prim ajutor de pe la statiile de cale ferata cu altele noi de la AD Pharma
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 17:54

Dr2005 a scris:
Acel CA privat era cât pe ce să îl aibă preşedinte pe Niels Schneker (Antena 3), deci vă daţi seama care a fost criteriul de selecţie.

Este mai mult un post onorific fara atributii executive, doar in momentul in care este numit manager privat (director general CFRCalatori s.a.m.d.) putem vorbi serios pe acesta tema.
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8568
Data de inscriere : 05/06/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 18:56

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/dardait-8-ore-vagoane-430078.html Neutral
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 20:20

Pe langa faptul ca de la Tulcea la Bucuresti sunt 335km si nu 270km, ce se intampla acum la CFR e doar inceputul sfarsitului. Situatia e din ce in ce mai tragica dar nimeni nu depune nici o reclamatie macar. Pe scurt, calatorii isi merita soarta. Singura solutie ca Desirourile sa aiba caldura la -15 sau -20*C erau radiatoarele electrice, cele care se gasesc pe tramvaiele din Bucuresti(si care 40% nu functioneaza din cauza sigurantelor arse).
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 20:25

Si cat crezi ca se rezolva cu reclamatiile? Uita-te ce raspunsuri dau la petitii. Partea proasta pentru calea ferata e ca multi au ales sa protesteze in cel mai urat mod posibil pentru CFR: sa mearga cu autocarele sau cu masinile lor.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 20:30

Bun, nu se rezolva cu reclamatiile nu mai circula nimeni cu trenul si gata. Exista atatea alternative de transport si mai ieftine si mai rapide decat Cum Fura Romanii.
Daca ne prostim in continuare pe principiul, facem 6 ore de la Constanta la Bucuresti dar suntem in siguranta atunci de ce ne mai vaitam? Bagam un singur tren pe zi pe M800 care sa 'goneasca' cu maxim 30km/h sa faca 10 ore dar ajungem in siguranta a21 .
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 20:51

Spre Constanta e cauza pierduta, ce rost are sa faci 6 ore in tren cand pe autostrada-220 km- faci max. 3 ore de mers lejer si e destu de sigura nu te trezesti cu nici-un bizon pe contrasens Razz ! Cum ar putea fi mai sigur un tren care merge pe o linie pe care semnalizarea nu mai exista?
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6456
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 21:56

kristi kkk a scris:
Cum ar putea fi mai sigur un tren care merge pe o linie pe care semnalizarea nu mai exista?
Da se merge cumva ,pe o linie fara sina,sau ce vrei sa zici... ca sigur e mai sigur chiar si decat pe (asa zisa) autostrada A2... Razz
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 23:36

Doar ca esti la mana ta, nu la un ordin de circulatie dat de cineva care a trecut testul psihologic cum l-am trecut eu in 2007 pt reinnoirea permisului de sofer Razz !
P.S. S-ar putea, daca instantele judecatoresti nu fac ce trebuie, sa mergem si pe linie fara sine, semnale sunt cam goale de continut!!!!
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6456
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 10:55

kristi kkk a scris:
Doar ca esti la mana ta, nu la un ordin de circulatie dat de cineva care a trecut testul psihologic cum l-am trecut eu in 2007 pt reinnoirea permisului de sofer Razz !
P.S. S-ar putea, daca instantele judecatoresti nu fac ce trebuie, sa mergem si pe linie fara sine, semnale sunt cam goale de continut!!!!
Destui am fost la mana lor,si au picat testul de soferie,in "conditii grele", pe strada se pot intalni macar cel putin doi nebuni,pe cand pe calea ferata ma indoiesc ca vei gasi asa ceva!
Pai mai sigur este sa zicem la mana unui ordin de circulatie pe cale libera,caci indiferent de conditiile de circulatie(ceata, noapte,viscol, etc), instalatia autostop este activa, chiar daca semnalele sunt stinse,asadar desi sa zicem ca sunt mai mari sansele ca cel care duce trenul sa greseasca( adoarme,ii este rau ) trenul va fi oprit imediat ,pentru ca acesta nu manipuleaza instalatia INDUSI in conformitate cu situatia( cale libera),adica respectarea V2 inaintea semnalului stins/rosu, nemanipulara B.D.O. la semnalul stins/rosu,sau la cel pe galben B.A.,in toate trei situatiile trenul va fi oprit imediat;o alta conditie in plus la aceasta situatie,este faptul ca pe intervalul dintre doua statii se va gasi numai un singur tren... ,nu 100 de autovehicule,din care unul probabil ametit, 10 tineri neatenti,un mos care ii cade proteza, ceata din plin,zapada si alte conditii,asadar ,"esti la mana ta" .
Deocamdata instantele judecatoresti nu au nimic in comun cu calea ferata,asadar , doar nu se fura numai de la calea ferata, se fura peste tot ,vorba in zadar.
PS Considera ca daca ai trecut testul psihologic ,asa cum zici,si intro maniera respectiva, probabil ca nu esti un caz izolat, altii cu afectiuni adevarate sa fi trecut la fel acest test,si nu ma indoiesc ca nu au fost si sunt si de astia,DAR este valabil EXCLUSIV numai pentru conducatorii auto,ca sofer nu insemna sa ai permis de conducere ,cat despre a compara examenul psihologic dat la personalul cu responsabilitate la S.C. pe C.F. te rog sa te abtii ,ca esti departe de adevar,si ala nu e singurul examen care urmareste integritatea mintala a personalului de la S.C. .
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 11:06

Nu stiu cum e pe M800 dar intr-o situatie cand e scos BLA-ul din functiune mai mult timp, se scot din functie inductorii de 500 ca sa nu fie nevoit sa incetineasca trenul, dar raman cei de 1000 si 2000 (asta daca nu ii fura nimeni)
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 14:01

@ndrey a scris:
kristi kkk a scris:
Doar ca esti la mana ta, nu la un ordin de circulatie dat de cineva care a trecut testul psihologic cum l-am trecut eu in 2007 pt reinnoirea permisului de sofer Razz !
P.S. S-ar putea, daca instantele judecatoresti nu fac ce trebuie, sa mergem si pe linie fara sine, semnale sunt cam goale de continut!!!!
Destui am fost la mana lor,si au picat testul de soferie,in "conditii grele", pe strada se pot intalni macar cel putin doi nebuni,pe cand pe calea ferata ma indoiesc ca vei gasi asa ceva!
Pai mai sigur este sa zicem la mana unui ordin de circulatie pe cale libera,caci indiferent de conditiile de circulatie(ceata, noapte,viscol, etc), instalatia autostop este activa, chiar daca semnalele sunt stinse,asadar desi sa zicem ca sunt mai mari sansele ca cel care duce trenul sa greseasca( adoarme,ii este rau ) trenul va fi oprit imediat ,pentru ca acesta nu manipuleaza instalatia INDUSI in conformitate cu situatia( cale libera),adica respectarea V2 inaintea semnalului stins/rosu, nemanipulara B.D.O. la semnalul stins/rosu,sau la cel pe galben B.A.,in toate trei situatiile trenul va fi oprit imediat;o alta conditie in plus la aceasta situatie,este faptul ca pe intervalul dintre doua statii se va gasi numai un singur tren... ,nu 100 de autovehicule,din care unul probabil ametit, 10 tineri neatenti,un mos care ii cade proteza, ceata din plin,zapada si alte conditii,asadar ,"esti la mana ta" .
Deocamdata instantele judecatoresti nu au nimic in comun cu calea ferata,asadar , doar nu se fura numai de la calea ferata, se fura peste tot ,vorba in zadar.
PS Considera ca daca ai trecut testul psihologic ,asa cum zici,si intro maniera respectiva, probabil ca nu esti un caz izolat, altii cu afectiuni adevarate sa fi trecut la fel acest test,si nu ma indoiesc ca nu au fost si sunt si de astia,DAR este valabil EXCLUSIV numai pentru conducatorii auto,ca sofer nu insemna sa ai permis de conducere ,cat despre a compara examenul psihologic dat la personalul cu responsabilitate la S.C. pe C.F. te rog sa te abtii ,ca esti departe de adevar,si ala nu e singurul examen care urmareste integritatea mintala a personalului de la S.C. .

De acord cu tine , eu sunt patit pe sosea cu astfel de soferi priceputi in ale condusului , au intrat in mine , nu toti se nasc in a fi soferi dar majoritatea au carnet pe bani , pe pile , etc , si cand ma dau jos din masina ce imi zice omu : "sefu , am alunecat" , ce poti sa i faci ? nu ai ce , a urmat apoi un lung drum pe la politie , asigurare , service , timp pierdut si bani aruncati pe fereastra ca ala nu stia sa treaca strada dar sa mearga cu masina , tot eu am iesit in pierdere , corect . Asta a fost inca un motiv pentru care renunt la masina in favoarea trenului , poate ca sunt eu ghinionist ? dar am avut parte de "soferi" priceputi la volan , nu doar 1 . De 2 ori am fost lovit in spate ca nu au apreciat distanta cine stie ce a fost in capul lor , eu mergeam regulamentar , apoi am gasit masina lovita in parcate de un vecin care cica a alunecat masina cand o parca intre masina mea si alta , culmea ca a lovit si masina din dreapta dar si masina din stanga , bun , dupa ce am zis ca nu mai folosesc masina pe strada sa nu mai am probleme cu accidente si alte *rost*i culmea ca nici in parcare nu am stat linistit , concluzia este ca masina e mancatoare de bani cu galeata , chiar daca reparatiile se fac pe asigurarea vinovatului mai ai surprize cand respectivul vinovat are asigurare la o firma fantoma si pana plateste daunele stai cu masina in service si 1-2 saptamani chiar daca masina e gata , repet poate sunt eu ghinionist dar cam asa se intampla daca ai masina , nu e mai bine sa stai linistit in tren , cand ajunge , ajunge dar nu te doare la buzunar cat te doare pentru masina cel putin eu am povestit ce am patit eu .

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 40 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 40 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11659
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 18:19

Un vagon incarcat de motorina al operatorului privat Unifertrans s-a fisurat in apropiere de de Cernavoda, noaptea trecute. Trenul se deplasa spre Bucuresti si a fost oprit in gara Saligny.

Sursa> Stirile Prima TV
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 20:07

De fapt, s-a fisurat o valvă, nu toată cisterna...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 21:08

http://www.viata-libera.ro/economie/37979-viata-libera-trenul-galati-bucuresti-va-fi-anulat
trenul TFC Galati Bucuresti va fi anulat, din cauza memaririi subventiilor
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 40 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: