|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5530 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 11 Ian 2013, 17:49 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Tomi13leu a scris:
- http://www.mediafax.ro/economic/presedintele-ca-al-dezvoltatorului-imobiliar-impact-a-preluat-functia-de-director-general-la-cfr-sa-10450129
Chiar daca nu este din domeniu cel putin are experienta conducerii unor companii mari. Poate va reusi impreuna cu CA PRIVATA in cateva luni sa faca putina "curatenie" si sa opreasca risipirea banilor companiei care pana la urma sunt bani nostri ai romanilor. Astept cu interes si la CFR CALATORI, CFR MARFA. fii serios, .....o sa treaca toate telefoanele companiei pe Romtelecom si Cosmote, respectiv multe afaceri cu imobiliare (ca doar are experienta, iar CFR-ul chiar are imobiliare si terenuri destule), ...va avea o gramada de comisioane si apoi dispare poate in Grecia P.S/ apropos poate schimba si trusele medicale expirate de prim ajutor de pe la statiile de cale ferata cu altele noi de la AD Pharma |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 11 Ian 2013, 17:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- Acel CA privat era cât pe ce să îl aibă preşedinte pe Niels Schneker (Antena 3), deci vă daţi seama care a fost criteriul de selecţie.
Este mai mult un post onorific fara atributii executive, doar in momentul in care este numit manager privat (director general CFRCalatori s.a.m.d.) putem vorbi serios pe acesta tema. |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8568 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 11 Ian 2013, 18:56 | |
| http://www.libertatea.ro/detalii/articol/dardait-8-ore-vagoane-430078.html |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 11 Ian 2013, 20:20 | |
| Pe langa faptul ca de la Tulcea la Bucuresti sunt 335km si nu 270km, ce se intampla acum la CFR e doar inceputul sfarsitului. Situatia e din ce in ce mai tragica dar nimeni nu depune nici o reclamatie macar. Pe scurt, calatorii isi merita soarta. Singura solutie ca Desirourile sa aiba caldura la -15 sau -20*C erau radiatoarele electrice, cele care se gasesc pe tramvaiele din Bucuresti(si care 40% nu functioneaza din cauza sigurantelor arse). |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 11 Ian 2013, 20:25 | |
| Si cat crezi ca se rezolva cu reclamatiile? Uita-te ce raspunsuri dau la petitii. Partea proasta pentru calea ferata e ca multi au ales sa protesteze in cel mai urat mod posibil pentru CFR: sa mearga cu autocarele sau cu masinile lor. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 11 Ian 2013, 20:30 | |
| Bun, nu se rezolva cu reclamatiile nu mai circula nimeni cu trenul si gata. Exista atatea alternative de transport si mai ieftine si mai rapide decat Cum Fura Romanii. Daca ne prostim in continuare pe principiul, facem 6 ore de la Constanta la Bucuresti dar suntem in siguranta atunci de ce ne mai vaitam? Bagam un singur tren pe zi pe M800 care sa 'goneasca' cu maxim 30km/h sa faca 10 ore dar ajungem in siguranta . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 11 Ian 2013, 20:51 | |
| Spre Constanta e cauza pierduta, ce rost are sa faci 6 ore in tren cand pe autostrada-220 km- faci max. 3 ore de mers lejer si e destu de sigura nu te trezesti cu nici-un bizon pe contrasens ! Cum ar putea fi mai sigur un tren care merge pe o linie pe care semnalizarea nu mai exista? |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6456 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 11 Ian 2013, 21:56 | |
| - kristi kkk a scris:
- Cum ar putea fi mai sigur un tren care merge pe o linie pe care semnalizarea nu mai exista?
Da se merge cumva ,pe o linie fara sina,sau ce vrei sa zici... ca sigur e mai sigur chiar si decat pe (asa zisa) autostrada A2... |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 11 Ian 2013, 23:36 | |
| Doar ca esti la mana ta, nu la un ordin de circulatie dat de cineva care a trecut testul psihologic cum l-am trecut eu in 2007 pt reinnoirea permisului de sofer ! P.S. S-ar putea, daca instantele judecatoresti nu fac ce trebuie, sa mergem si pe linie fara sine, semnale sunt cam goale de continut!!!! |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6456 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 12 Ian 2013, 10:55 | |
| - kristi kkk a scris:
- Doar ca esti la mana ta, nu la un ordin de circulatie dat de cineva care a trecut testul psihologic cum l-am trecut eu in 2007 pt reinnoirea permisului de sofer !
P.S. S-ar putea, daca instantele judecatoresti nu fac ce trebuie, sa mergem si pe linie fara sine, semnale sunt cam goale de continut!!!! Destui am fost la mana lor,si au picat testul de soferie,in "conditii grele", pe strada se pot intalni macar cel putin doi nebuni,pe cand pe calea ferata ma indoiesc ca vei gasi asa ceva! Pai mai sigur este sa zicem la mana unui ordin de circulatie pe cale libera,caci indiferent de conditiile de circulatie(ceata, noapte,viscol, etc), instalatia autostop este activa, chiar daca semnalele sunt stinse,asadar desi sa zicem ca sunt mai mari sansele ca cel care duce trenul sa greseasca( adoarme,ii este rau ) trenul va fi oprit imediat ,pentru ca acesta nu manipuleaza instalatia INDUSI in conformitate cu situatia( cale libera),adica respectarea V2 inaintea semnalului stins/rosu, nemanipulara B.D.O. la semnalul stins/rosu,sau la cel pe galben B.A.,in toate trei situatiile trenul va fi oprit imediat;o alta conditie in plus la aceasta situatie,este faptul ca pe intervalul dintre doua statii se va gasi numai un singur tren... ,nu 100 de autovehicule,din care unul probabil ametit, 10 tineri neatenti,un mos care ii cade proteza, ceata din plin,zapada si alte conditii,asadar ,"esti la mana ta" . Deocamdata instantele judecatoresti nu au nimic in comun cu calea ferata,asadar , doar nu se fura numai de la calea ferata, se fura peste tot ,vorba in zadar. PS Considera ca daca ai trecut testul psihologic ,asa cum zici,si intro maniera respectiva, probabil ca nu esti un caz izolat, altii cu afectiuni adevarate sa fi trecut la fel acest test,si nu ma indoiesc ca nu au fost si sunt si de astia,DAR este valabil EXCLUSIV numai pentru conducatorii auto,ca sofer nu insemna sa ai permis de conducere ,cat despre a compara examenul psihologic dat la personalul cu responsabilitate la S.C. pe C.F. te rog sa te abtii ,ca esti departe de adevar,si ala nu e singurul examen care urmareste integritatea mintala a personalului de la S.C. . |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 12 Ian 2013, 11:06 | |
| Nu stiu cum e pe M800 dar intr-o situatie cand e scos BLA-ul din functiune mai mult timp, se scot din functie inductorii de 500 ca sa nu fie nevoit sa incetineasca trenul, dar raman cei de 1000 si 2000 (asta daca nu ii fura nimeni) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 12 Ian 2013, 14:01 | |
| - @ndrey a scris:
- kristi kkk a scris:
- Doar ca esti la mana ta, nu la un ordin de circulatie dat de cineva care a trecut testul psihologic cum l-am trecut eu in 2007 pt reinnoirea permisului de sofer !
P.S. S-ar putea, daca instantele judecatoresti nu fac ce trebuie, sa mergem si pe linie fara sine, semnale sunt cam goale de continut!!!! Destui am fost la mana lor,si au picat testul de soferie,in "conditii grele", pe strada se pot intalni macar cel putin doi nebuni,pe cand pe calea ferata ma indoiesc ca vei gasi asa ceva! Pai mai sigur este sa zicem la mana unui ordin de circulatie pe cale libera,caci indiferent de conditiile de circulatie(ceata, noapte,viscol, etc), instalatia autostop este activa, chiar daca semnalele sunt stinse,asadar desi sa zicem ca sunt mai mari sansele ca cel care duce trenul sa greseasca( adoarme,ii este rau ) trenul va fi oprit imediat ,pentru ca acesta nu manipuleaza instalatia INDUSI in conformitate cu situatia( cale libera),adica respectarea V2 inaintea semnalului stins/rosu, nemanipulara B.D.O. la semnalul stins/rosu,sau la cel pe galben B.A.,in toate trei situatiile trenul va fi oprit imediat;o alta conditie in plus la aceasta situatie,este faptul ca pe intervalul dintre doua statii se va gasi numai un singur tren... ,nu 100 de autovehicule,din care unul probabil ametit, 10 tineri neatenti,un mos care ii cade proteza, ceata din plin,zapada si alte conditii,asadar ,"esti la mana ta" . Deocamdata instantele judecatoresti nu au nimic in comun cu calea ferata,asadar , doar nu se fura numai de la calea ferata, se fura peste tot ,vorba in zadar. PS Considera ca daca ai trecut testul psihologic ,asa cum zici,si intro maniera respectiva, probabil ca nu esti un caz izolat, altii cu afectiuni adevarate sa fi trecut la fel acest test,si nu ma indoiesc ca nu au fost si sunt si de astia,DAR este valabil EXCLUSIV numai pentru conducatorii auto,ca sofer nu insemna sa ai permis de conducere ,cat despre a compara examenul psihologic dat la personalul cu responsabilitate la S.C. pe C.F. te rog sa te abtii ,ca esti departe de adevar,si ala nu e singurul examen care urmareste integritatea mintala a personalului de la S.C. . De acord cu tine , eu sunt patit pe sosea cu astfel de soferi priceputi in ale condusului , au intrat in mine , nu toti se nasc in a fi soferi dar majoritatea au carnet pe bani , pe pile , etc , si cand ma dau jos din masina ce imi zice omu : "sefu , am alunecat" , ce poti sa i faci ? nu ai ce , a urmat apoi un lung drum pe la politie , asigurare , service , timp pierdut si bani aruncati pe fereastra ca ala nu stia sa treaca strada dar sa mearga cu masina , tot eu am iesit in pierdere , corect . Asta a fost inca un motiv pentru care renunt la masina in favoarea trenului , poate ca sunt eu ghinionist ? dar am avut parte de "soferi" priceputi la volan , nu doar 1 . De 2 ori am fost lovit in spate ca nu au apreciat distanta cine stie ce a fost in capul lor , eu mergeam regulamentar , apoi am gasit masina lovita in parcate de un vecin care cica a alunecat masina cand o parca intre masina mea si alta , culmea ca a lovit si masina din dreapta dar si masina din stanga , bun , dupa ce am zis ca nu mai folosesc masina pe strada sa nu mai am probleme cu accidente si alte *rost*i culmea ca nici in parcare nu am stat linistit , concluzia este ca masina e mancatoare de bani cu galeata , chiar daca reparatiile se fac pe asigurarea vinovatului mai ai surprize cand respectivul vinovat are asigurare la o firma fantoma si pana plateste daunele stai cu masina in service si 1-2 saptamani chiar daca masina e gata , repet poate sunt eu ghinionist dar cam asa se intampla daca ai masina , nu e mai bine sa stai linistit in tren , cand ajunge , ajunge dar nu te doare la buzunar cat te doare pentru masina cel putin eu am povestit ce am patit eu . |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 12 Ian 2013, 18:19 | |
| Un vagon incarcat de motorina al operatorului privat Unifertrans s-a fisurat in apropiere de de Cernavoda, noaptea trecute. Trenul se deplasa spre Bucuresti si a fost oprit in gara Saligny.
Sursa> Stirile Prima TV |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 12 Ian 2013, 20:07 | |
| De fapt, s-a fisurat o valvă, nu toată cisterna... _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 12 Ian 2013, 21:08 | |
| http://www.viata-libera.ro/economie/37979-viata-libera-trenul-galati-bucuresti-va-fi-anulat trenul TFC Galati Bucuresti va fi anulat, din cauza memaririi subventiilor |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |