|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 17:58 | |
| După ce a căzut din tren fata de 13 ani, CFR Călători a verificat toate uşile de tren prevăzute cu sistem de blocare în mers şi nu a găsit probleme (altele decât cea clasică, în care ori călătorii dau de manete sau butoane pentru deschidere de urgenţă, ori manevranţii le uită aşa) la vagoane. Dar au fost la ADH-uri, 6 bucăţi având nevoie de reparaţii la uşi. _________________ :TTT:
|
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5392 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 23:21 | |
| Haideti mai, nu avem cum sa dam tot timpul vina pe CFR Calatori..sau pe usile garniturilor de tren daca se deschid sau nu..daca omu e complet inapt mintal si se duce la 100 de km/h deschide usa si cade..eu nu vad ce vina sa aibe compania sau angajatii..la noi poti sa pui ce sistem de verificare si securitate vrei..ca romanu..daca vrea sa fumeze sau sara sau orice altceva..nimic nul poate opri..deschide usa indiferent k e defecta sau nu..nu ai ce sa faci..asta e gandirea...si in cazul fetei ma intreb..ce facea daca vroia sa fumeze si era in avion? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 12:02 | |
| Poate luam si noi un exemplu
MÁV Start, divizia de transport pasageri a companiei maghiare MÁV, şi operatorul regional GySEV au lansat o licitaţie comună pe 20 noiembrie pentru livrarea de rame electrice.
Contractul licitat vizează achiziţionarea a 48 de rame electrice, cu podea joasă pe o secţiune de cel puţin 50% şi cu o capacitate de cel puţin 200 de pasageri. Din total, MÁV va primi 42 de trenuri, iar restul 6 vor fi preluate de GySEV. În evaluarea ofertelor, preţul va reprezenta 60%, iar consumul de energie 15% din punctaj. Ofertele pot fi depuse până pe 3 ianuarie 2013, iar ramele vor trebui să fie livrate până pe 30 septembrie 2015, pentru a respecta condiţiile de finanţare din fonduri UE. Sursa: www.railjournal.com |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 12:05 | |
| - cristyadaX a scris:
- Haideti mai, nu avem cum sa dam tot timpul vina pe CFR Calatori..sau pe usile garniturilor de tren daca se deschid sau nu..daca omu e complet inapt mintal si se duce la 100 de km/h deschide usa si cade..eu nu vad ce vina sa aibe compania sau angajatii..la noi poti sa pui ce sistem de verificare si securitate vrei..ca romanu..daca vrea sa fumeze sau sara sau orice altceva..nimic nul poate opri..deschide usa indiferent k e defecta sau nu..nu ai ce sa faci..asta e gandirea...si in cazul fetei ma intreb..ce facea daca vroia sa fumeze si era in avion?
Asta e ideea. Si poti. Romanu stie de doua lucruri: de bataie,si de buzunar. Daca deschide usa,in mers,arde-l la bani. Daca o face a doua oara,da-i si o bataie ( este de competenta jandarmeriei).Repet,nu spun ca publicul calator este sfant. Nu ma intelegeti gresit. DAR : Daca,de exemplu,ii dai amenda pentru deschisul usii in mers,inainte de asta,da-i conditii. Pai ce sa faca saracul om,daca in 20-47,vara te coci de cald...ce sa faca?Pune-te tu in situatia lui. Dar ca toata treaba asta sa se intample,trebuie initiativa CFR-ului. Ce este acum in sistem,este ca un cancer,care se extinde,pana la moarte (faliment). Cu alte cuvinte,nu ii poti cere constructorului sa iti ridice o casa,daca nu ii dai materiale,nu ?Si atunci ar avea si CFR un lucru la mana,la o adica,ar avea de ce sa se lege,ar avea o scuza. Stiu ca tot ce spun este o teorie,dar in acceptiunea mea,este cea salvatoare...poate ma insel,dar nu vad alta varianta,daca se vrea binele CFR. Dupa mine,totul ar fii cam asa: 1.Elimini toti nasii/mecanicii corupti,sau ma rog,personalul corupt al CFR. 2.eftinesti biletele->afluenta de calatori mai mare-> profit mai mare. 3.Evapori jegurile de vagoane,si pui altele decente,de la trenurile care au surplus de vagoane,si circula goale. 4.Pui un jandarm / vagon,care sa-si faca treaba cu desavarsire.Daca s-ar realiza toate astea,poate s-ar mai misca ceva. Ei bine,abia dupa ce faci toate astea,poti sa ai pretentii de la calatori. |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 12:14 | |
| - adrian78 a scris:
- Poate luam si noi un exemplu
MÁV Start, divizia de transport pasageri a companiei maghiare MÁV, şi operatorul regional GySEV au lansat o licitaţie comună pe 20 noiembrie pentru livrarea de rame electrice.
Contractul licitat vizează achiziţionarea a 48 de rame electrice, cu podea joasă pe o secţiune de cel puţin 50% şi cu o capacitate de cel puţin 200 de pasageri. Din total, MÁV va primi 42 de trenuri, iar restul 6 vor fi preluate de GySEV. În evaluarea ofertelor, preţul va reprezenta 60%, iar consumul de energie 15% din punctaj. Ofertele pot fi depuse până pe 3 ianuarie 2013, iar ramele vor trebui să fie livrate până pe 30 septembrie 2015, pentru a respecta condiţiile de finanţare din fonduri UE. Sursa: www.railjournal.com Exact. No,pune pe ramele astea( pornind de la adevarata idee,ca publicul calator roman,este nesimtit,etc,etc) cate o forta de ordine,care sa supravegheze atat calatorul,cat si seful de tren. Daca a miscat in front calatorul->arde-l. Daca a miscat nasul-> fa-i referat,si afara din sistem. |
| | | Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4989 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 15:08 | |
| Ca in buzunar la "forta de ordine" nu incap procent din banii nasului? |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5792 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 17:20 | |
| colegilor, toti aveti dreptate. dar mai e ceva de adaugat, un "element x", pt ca toate astea sa mearga: o mica actiune gen Vlad Tepes. 15 calatori/hoti recidivisti si 15 angajati recidivisti, toti "arsi" acolo unde-i doare mai tare. dar asa exemplar, nu ca actiunea asta cu nasii, ca sau oprit controalele si astia sau intors la vechile obiceiuri. fac ca noi la scoala, cand raspundem: "a inchis catalogul, am scapat" |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 17:33 | |
| - adrian78 a scris:
- Poate luam si noi un exemplu
MÁV Start, divizia de transport pasageri a companiei maghiare MÁV, şi operatorul regional GySEV au lansat o licitaţie comună pe 20 noiembrie pentru livrarea de rame electrice.
Contractul licitat vizează achiziţionarea a 48 de rame electrice, cu podea joasă pe o secţiune de cel puţin 50% şi cu o capacitate de cel puţin 200 de pasageri. Din total, MÁV va primi 42 de trenuri, iar restul 6 vor fi preluate de GySEV. În evaluarea ofertelor, preţul va reprezenta 60%, iar consumul de energie 15% din punctaj. Ofertele pot fi depuse până pe 3 ianuarie 2013, iar ramele vor trebui să fie livrate până pe 30 septembrie 2015, pentru a respecta condiţiile de finanţare din fonduri UE. Sursa: www.railjournal.com Poate castiga Softronic cu Hyperion sau cu himera ca altceva cred ca nu pot sa prezinte! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 17:43 | |
| Nu stiu de ce am impresia ca v-or castiga astia cu Flirt'ul lor .. Nu ca nu ar merita. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 20:30 | |
| http://www.realitatea.net/noul-mers-al-trenurilor-2013-ce-rute-sunt-suplimentate_1059146.html |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 21:13 | |
| - railway insider a scris:
- Faţă de Pachetul Minim Social (PMS) pentru anul 2012, de 57,534.541 tren.km, în anul 2013 CFR Călători, în cadrul aceluiaşi Pachet Minim Social trebuie să realizeze un volum de 49.347.436 tren.km, operând pe întreaga reţea interoperabilă din administrarea CFR SA. Pentru asigurarea operării feroviare în condiţii de eficienţă economică, CFR Călători, în urma unor analize de cost-beneficiu, nu va opera pe următoarele secţii de cale în Planul de mers al trenurilor 2012-2013: Medgidia – Negru Vodă, Giurgiu – Grădiştea, Urziceni – Făurei, Târgovişte – Pietroşiţa, Satu Mare – Halmeu, (Suceava) Dărmăneşti – Păltinoasa, (Bârlad) Zorleni – Fălciu, Oraviţa – Anina şi Piatra Neamţ – Bicaz.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/44565?lang=ro _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Dum 25 Noi 2012, 23:52, editata de 1 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 21:21 | |
| Asta e o mare surpriza avand in vedere ca exista trase deja prevazute in livret :shock: Vezi , de aceea intarzie mersul pe Infofer Piatra Neamt-Bicaz ? Si uite asa se face loc la privati...
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 23 Noi 2012, 21:38, editata de 1 ori |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 21:36 | |
| In concluzie acele linii vor fi inchise, si scoase la licitatie? sau sunt si OP pe ele, iar CFR-ul se retrage, lasandu-le lor liber la operat? |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 21:46 | |
| - Paul CFR a scris:
- In concluzie acele linii vor fi inchise, si scoase la licitatie? sau sunt si OP pe ele, iar CFR-ul se retrage, lasandu-le lor liber la operat?
Normal ar fii ca ele sa fie scoase la licitatie. Probabil sunt si navetisti,care depind de acele trenuri.Oricum,din cate stiu eu,sunt destule curse de microbus intre Piatra si Bicaz... Rusine CFR. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 23 Noi 2012, 21:48 | |
| Unele au fost scoase la licitatie la inceputul anului insa nici un privat nu a fost interesat de ele inca. http://www.adevarul.ro/locale/resita/caras_severin-resita-tren-cfr-semering-oravita-anina-traseu-monument-istorie-turism_0_700130283.html# Acestea devin motiv de campanie electorala.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 23 Noi 2012, 21:52, editata de 2 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |