Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 22 Noi 2012, 17:58

După ce a căzut din tren fata de 13 ani, CFR Călători a verificat toate uşile de tren prevăzute cu sistem de blocare în mers şi nu a găsit probleme (altele decât cea clasică, în care ori călătorii dau de manete sau butoane pentru deschidere de urgenţă, ori manevranţii le uită aşa) la vagoane. Dar au fost la ADH-uri, 6 bucăţi având nevoie de reparaţii la uşi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 30
Reputatie : 5337
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 22 Noi 2012, 23:21

Haideti mai, nu avem cum sa dam tot timpul vina pe CFR Calatori..sau pe usile garniturilor de tren daca se deschid sau nu..daca omu e complet inapt mintal si se duce la 100 de km/h deschide usa si cade..eu nu vad ce vina sa aibe compania sau angajatii..la noi poti sa pui ce sistem de verificare si securitate vrei..ca romanu..daca vrea sa fumeze sau sara sau orice altceva..nimic nul poate opri..deschide usa indiferent k e defecta sau nu..nu ai ce sa faci..asta e gandirea...si in cazul fetei ma intreb..ce facea daca vroia sa fumeze si era in avion?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 12:02

Poate luam si noi un exemplu

MÁV Start, divizia de transport pasageri a companiei maghiare MÁV, şi operatorul regional GySEV au lansat o licitaţie comună pe 20 noiembrie pentru livrarea de rame electrice.

Contractul licitat vizează achiziţionarea a 48 de rame electrice, cu podea joasă pe o secţiune de cel puţin 50% şi cu o capacitate de cel puţin 200 de pasageri. Din total, MÁV va primi 42 de trenuri, iar restul 6 vor fi preluate de GySEV.
În evaluarea ofertelor, preţul va reprezenta 60%, iar consumul de energie 15% din punctaj. Ofertele pot fi depuse până pe 3 ianuarie 2013, iar ramele vor trebui să fie livrate până pe 30 septembrie 2015, pentru a respecta condiţiile de finanţare din fonduri UE.
Sursa: www.railjournal.com
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 12:05

cristyadaX a scris:
Haideti mai, nu avem cum sa dam tot timpul vina pe CFR Calatori..sau pe usile garniturilor de tren daca se deschid sau nu..daca omu e complet inapt mintal si se duce la 100 de km/h deschide usa si cade..eu nu vad ce vina sa aibe compania sau angajatii..la noi poti sa pui ce sistem de verificare si securitate vrei..ca romanu..daca vrea sa fumeze sau sara sau orice altceva..nimic nul poate opri..deschide usa indiferent k e defecta sau nu..nu ai ce sa faci..asta e gandirea...si in cazul fetei ma intreb..ce facea daca vroia sa fumeze si era in avion?

Asta e ideea. Si poti. Romanu stie de doua lucruri: de bataie,si de buzunar. Daca deschide usa,in mers,arde-l la bani. Daca o face a doua oara,da-i si o bataie ( este de competenta jandarmeriei).Repet,nu spun ca publicul calator este sfant. Nu ma intelegeti gresit.


DAR : Daca,de exemplu,ii dai amenda pentru deschisul usii in mers,inainte de asta,da-i conditii. Pai ce sa faca saracul om,daca in 20-47,vara te coci de cald...ce sa faca?Pune-te tu in situatia lui.

Dar ca toata treaba asta sa se intample,trebuie initiativa CFR-ului. Ce este acum in sistem,este ca un cancer,care se extinde,pana la moarte (faliment). Cu alte cuvinte,nu ii poti cere constructorului sa iti ridice o casa,daca nu ii dai materiale,nu ?Si atunci ar avea si CFR un lucru la mana,la o adica,ar avea de ce sa se lege,ar avea o scuza.

Stiu ca tot ce spun este o teorie,dar in acceptiunea mea,este cea salvatoare...poate ma insel,dar nu vad alta varianta,daca se vrea binele CFR.
Dupa mine,totul ar fii cam asa: 1.Elimini toti nasii/mecanicii corupti,sau ma rog,personalul corupt al CFR. 2.eftinesti biletele->afluenta de calatori mai mare-> profit mai mare. 3.Evapori jegurile de vagoane,si pui altele decente,de la trenurile care au surplus de vagoane,si circula goale. 4.Pui un jandarm / vagon,care sa-si faca treaba cu desavarsire.Daca s-ar realiza toate astea,poate s-ar mai misca ceva.
Ei bine,abia dupa ce faci toate astea,poti sa ai pretentii de la calatori.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 12:14

adrian78 a scris:
Poate luam si noi un exemplu

MÁV Start, divizia de transport pasageri a companiei maghiare MÁV, şi operatorul regional GySEV au lansat o licitaţie comună pe 20 noiembrie pentru livrarea de rame electrice.

Contractul licitat vizează achiziţionarea a 48 de rame electrice, cu podea joasă pe o secţiune de cel puţin 50% şi cu o capacitate de cel puţin 200 de pasageri. Din total, MÁV va primi 42 de trenuri, iar restul 6 vor fi preluate de GySEV.
În evaluarea ofertelor, preţul va reprezenta 60%, iar consumul de energie 15% din punctaj. Ofertele pot fi depuse până pe 3 ianuarie 2013, iar ramele vor trebui să fie livrate până pe 30 septembrie 2015, pentru a respecta condiţiile de finanţare din fonduri UE.
Sursa: www.railjournal.com

Exact. No,pune pe ramele astea( pornind de la adevarata idee,ca publicul calator roman,este nesimtit,etc,etc) cate o forta de ordine,care sa supravegheze atat calatorul,cat si seful de tren. Daca a miscat in front calatorul->arde-l. Daca a miscat nasul-> fa-i referat,si afara din sistem.
Sus In jos
Vale




Numarul mesajelor : 250
Varsta : 43
Localizare : Tirgu Mures
Reputatie : 4934
Data de inscriere : 08/12/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 15:08

Ca in buzunar la "forta de ordine" nu incap procent din banii nasului?
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5737
Data de inscriere : 21/07/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 17:20

colegilor, toti aveti dreptate.
dar mai e ceva de adaugat, un "element x", pt ca toate astea sa mearga: o mica actiune gen Vlad Tepes. 15 calatori/hoti recidivisti si 15 angajati recidivisti, toti "arsi" acolo unde-i doare mai tare. dar asa exemplar, nu ca actiunea asta cu nasii, ca sau oprit controalele si astia sau intors la vechile obiceiuri. fac ca noi la scoala, cand raspundem: "a inchis catalogul, am scapat"
Mad Mad
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 28/06/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 17:33

adrian78 a scris:
Poate luam si noi un exemplu

MÁV Start, divizia de transport pasageri a companiei maghiare MÁV, şi operatorul regional GySEV au lansat o licitaţie comună pe 20 noiembrie pentru livrarea de rame electrice.

Contractul licitat vizează achiziţionarea a 48 de rame electrice, cu podea joasă pe o secţiune de cel puţin 50% şi cu o capacitate de cel puţin 200 de pasageri. Din total, MÁV va primi 42 de trenuri, iar restul 6 vor fi preluate de GySEV.
În evaluarea ofertelor, preţul va reprezenta 60%, iar consumul de energie 15% din punctaj. Ofertele pot fi depuse până pe 3 ianuarie 2013, iar ramele vor trebui să fie livrate până pe 30 septembrie 2015, pentru a respecta condiţiile de finanţare din fonduri UE.
Sursa: www.railjournal.com
Poate castiga Softronic cu Hyperion sau cu himera ca altceva cred ca nu pot sa prezinte! Twisted Evil Twisted Evil
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 17:43

Nu stiu de ce am impresia ca v-or castiga astia cu Flirt'ul lor .. Nu ca nu ar merita.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 20:30

http://www.realitatea.net/noul-mers-al-trenurilor-2013-ce-rute-sunt-suplimentate_1059146.html
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 21:13

railway insider a scris:
Faţă de Pachetul Minim Social (PMS) pentru anul 2012, de 57,534.541 tren.km, în anul 2013 CFR Călători, în cadrul aceluiaşi Pachet Minim Social trebuie să realizeze un volum de 49.347.436 tren.km, operând pe întreaga reţea interoperabilă din administrarea CFR SA. Pentru asigurarea operării feroviare în condiţii de eficienţă economică, CFR Călători, în urma unor analize de cost-beneficiu, nu va opera pe următoarele secţii de cale în Planul de mers al trenurilor 2012-2013: Medgidia – Negru Vodă, Giurgiu – Grădiştea, Urziceni – Făurei, Târgovişte – Pietroşiţa, Satu Mare – Halmeu, (Suceava) Dărmăneşti – Păltinoasa, (Bârlad) Zorleni – Fălciu, Oraviţa – Anina şi Piatra Neamţ – Bicaz.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/44565?lang=ro

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR


Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Dum 25 Noi 2012, 23:52, editata de 1 ori
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 21:21

Asta e o mare surpriza avand in vedere ca exista trase deja prevazute in livret :shock: Vezi , de aceea intarzie mersul pe Infofer Wink
Piatra Neamt-Bicaz ? Si uite asa se face loc la privati...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 23 Noi 2012, 21:38, editata de 1 ori
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6717
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 21:36

In concluzie acele linii vor fi inchise, si scoase la licitatie? sau sunt si OP pe ele, iar CFR-ul se retrage, lasandu-le lor liber la operat?
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 21:46

Paul CFR a scris:
In concluzie acele linii vor fi inchise, si scoase la licitatie? sau sunt si OP pe ele, iar CFR-ul se retrage, lasandu-le lor liber la operat?

Normal ar fii ca ele sa fie scoase la licitatie. Probabil sunt si navetisti,care depind de acele trenuri.Oricum,din cate stiu eu,sunt destule curse de microbus intre Piatra si Bicaz... Evil or Very Mad Rusine CFR.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Noi 2012, 21:48

Unele au fost scoase la licitatie la inceputul anului insa nici un privat nu a fost interesat de ele inca.
http://www.adevarul.ro/locale/resita/caras_severin-resita-tren-cfr-semering-oravita-anina-traseu-monument-istorie-turism_0_700130283.html#
Acestea devin motiv de campanie electorala.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 23 Noi 2012, 21:52, editata de 2 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 21 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: