|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 10:40 | |
| E nu isi permit, ia sa vezi, oricum sunt morti de vre-o 7 ani de zile, anul asta cred ca le facem pomana aia mare in august. 80% din calatorii CFR sunt pensionari/elevi/studenti si abia 20% platitori de bilet intreg. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 10:50 | |
| Putintica rabdare si o sa vezi. Cum banii de investitii si achizitii vor ajunge in buzunarele cotizantilor in campania electorala CFR va trebui sa faca rost de bani de undeva. Si de unde , daca nu de la putinii clienti fideli pe care ii mai are. :shock: |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 11:04 | |
| - AlexD a scris:
- 80% din calatorii CFR sunt pensionari/elevi/studenti
Şi totuşi, CFR Călători se şterge la fund cu ei, cu toate că Ministerul Educaţiei, Ministerul Muncii şi alte autorităţi plătesc aceste reduceri. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 15:36 | |
| Iata ce spune "conducatorul" :
http://www.antena3.ro/economic/companii/dezvaluiri-despre-imensele-pierderi-ale-cfr-calatori-ne-vom-trezi-ca-cfr-va-deveni-un-srl-si-se-va-inchide-198326.html
si restul emisiunii :
http://www.antena3.ro/economic/companii/ce-rost-mai-are-cfr-calatori-daca-firmele-private-merg-atat-de-bine-situatia-dezastruoasa-de-la-cfr-dezbatuta-la-sinteza-zilei-198346.html |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 18:39 | |
| Legat de remizele de locomotive: Constanta nu are remiza si locomotivele sunt remizate in gara, iar Botosaniul are remiza pentru cel mult 3 locomotive. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 22:17 | |
| Dupa '89 toti care au venit la conducerea companiilor de stat au bagat aceeasi placa : "proasta administrare a fostului director" , cand a venit x a zis pai fostul director nu a facut bine , normal ca este in situatia in care este acum , noi o sa facem , au plecat si astia au venit altii , la fel aceeasi placa , fosta conducere nu a facut ce trebuie si noi acum incercam sa facem ceva , bun au plecat si astia si au venit altii si altii si tot asa , de facut ceva cu adevarat bun nu s-a intamplat . Intrebare , cat mai mergem in ritmul asta cu acest CFR Calatori care de abea mai traieste , lumea nu mai vine la tren cum venea , ce fac ei sa atraga calatorul ? spunea cineva ca acest director lucreaza si lucreaza dar la ce ? la cum sa faca avere pe spinarea la CFR ? cum a spus si Gadea : domnule Roseanu , sunteti in varful piramidei ? gasiti solutii ! Exact , asa trebuie , si tare curios sunt sa vad cum evolueaza CFR in 5 ani . |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 22:21 | |
| - Karpaty a scris:
- Dupa '89 toti care au venit la conducerea companiilor de stat au bagat aceeasi placa : "proasta administrare a fostului director" , cand a venit x a zis pai fostul director nu a facut bine , normal ca este in situatia in care este acum , noi o sa facem , au plecat si astia au venit altii , la fel aceeasi placa , fosta conducere nu a facut ce trebuie si noi acum incercam sa facem ceva , bun au plecat si astia si au venit altii si altii si tot asa , de facut ceva cu adevarat bun nu s-a intamplat . Intrebare , cat mai mergem in ritmul asta cu acest CFR Calatori care de abea mai traieste , lumea nu mai vine la tren cum venea , ce fac ei sa atraga calatorul ? spunea cineva ca acest director lucreaza si lucreaza dar la ce ? la cum sa faca avere pe spinarea la CFR ? cum a spus si Gadea : domnule Roseanu , sunteti in varful piramidei ? gasiti solutii ! Exact , asa trebuie , si tare curios sunt sa vad cum evolueaza CFR in 5 ani .
Atata timp cat va fi legat de politic CFR nu va fi lasat sa traiasca dar nici sa moara. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 22:54 | |
| Mai baieti, trecand peste dobitocenia individului care s-a dus la niste sacali promovati de un partid care a pierdut un sef de aeroport de capitala-in subordinea ministrului promovat de acelasi partid care l-a pus pe el, CFR Calatori nu are solutii de multi ani iar Romania nu mai este un stat care sa acopere gauri de miliarde-orice, doar numai un stat social nu poate fi numit Romanica, numarul de posesori de automobile a crescut de peste 20 de ori fata de 1989, firmele private de transport rutier sunt de 42x n fata de ITA si IJTL/RATB din 1989, oamenii nu mai asteapta trenul care nu mai vine sau vine cand are chef, timpul costa, confortul mediu per locuitor s-a multiplicat-toata lumea vrea AC chiar de sta inghesui tin duba, etc. CFR ar fi trebuit sa angajeze un sociolog bun, scolit in afara dupa 1990, care sa stie ce asteapta clientul, nu sa primeasca ce ofera mamutul creat dupa regulile CAER. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 22:55 | |
| Eu cred ca doar o privatizare poate schimba totul din temelii!!! Nu sunt prea multe exemple ( cel putin mie imi scapa ) de firme de stat care sa fi gasit directia economiei de piata. Este greu ca mastodonti ca CFR-urile ( oricare din cele 3 companii ) sa-si ajusteze personalul si forma de organizare. Firmele private pleaca de jos in sus, isi angajeaza strictul necesar de personal si lucru foarte important, isi platesc valorile. De asemenea, firmele private sunt organizate ca CFR-ul pana in 1998, adica tot personalul face o singura politica, aceea impusa de patron. De fapt asta este buba la CFR, despartirea in cele 5 "felii" in anul 1998,o masura aparent buna la vremea respectiva, dar care a multiplicat mult peste limite birocratia si a blocat sistemul. Se putea incerca ceva ca la DB, de a se forma un holding intre toate sectoarele CFR-ului, dar nu aveam legislatie coerenta in acest sens. Asa ca CFR-ul mai traieste pentru ca este printre putinele firme de unde se mai pot sifona bani. De cand a venit USL la putere in iunie, s-a deschis iar robinetul cu lucrari pentru firmele flamande ale partidelor din alianta, concomitent cu angajarea membrilor de partid in structurile CFR ( oameni fara nici o pregatire in domeniu, angajati sa faca vechime ) lucru care va duce din nou la escaladarea nivelului datoriilor. Astfel ca intre 2 rele, trebuie sa acceptam raul cel mai mic, adica privatizarea. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 23:25 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Iata ce spune "conducatorul" :
http://www.antena3.ro/economic/companii/dezvaluiri-despre-imensele-pierderi-ale-cfr-calatori-ne-vom-trezi-ca-cfr-va-deveni-un-srl-si-se-va-inchide-198326.html
si restul emisiunii :
http://www.antena3.ro/economic/companii/ce-rost-mai-are-cfr-calatori-daca-firmele-private-merg-atat-de-bine-situatia-dezastruoasa-de-la-cfr-dezbatuta-la-sinteza-zilei-198346.html http://inregistrari.antena3.ro/view-In_gura_presei_cu_Mircea_Badea-5.html aici e emisiunea completa de la 23.23 pana acum am ascultat partea pana la pauza de publicitate. Roseanu mie mi se pare ca are intentii bune insa e cam imatur si fara experienta, a gresit f mult cand a zis ca nu e lasat sa vorbeasca , ca e stalinism, ceea ce l-a infuriat pe Gadea. A mai gresit ca a spus ca la Clubul Feroviar avea 160-200 mil pe luna si acum are doar 40 si il iau Gadea/Ursu la misto. Revizorul ala pare cam smecheras. Roseanu a cam ras (si a fost taxat de Gadea/Ursu) cand revizorul povestea ce "pacate" s-au facut de cand nasii au fost arestati, cum saracii nasii nu mai au bani etc. Mie mi se pare ca reactia lui Roseanu a fost ok la povestile revizorului. Iar cel de la sindicat, mai in varsta, stie sa vorbeasca dar nu spune totul. p.s. din ce am inteles, documentul ala e semnat/trimis de Roseanu spre Antena 3. In loc sa apara pozitiv Roseanu dupa emisiunea asta apare negativ |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 23:42 | |
| Partea a 2 din Sinteza zilei :
partea asta e pentru Dr 2005 si ceilalti care nu vad blatisti pe Bucuresti-Rosiori si abereaza cu 5% blatisti.
Spune intr-un document semnat de Roseanu ca in 3 zile de urmarit blatistii pe Bucuresti-Rosiori a iesit o medie de 40 de blatisti pe tren regio iar revizorul luand-ul la misto pe Roseanu ii aduce aminte lui Roseanu ca el zicea 40%
Pai are dreptate Roseanu ca e 40% Iar aia 40 de blatisti de regio e ca medie zilnica, sa faca control vineri seara si vedem ce si cum.
Aia 40 de blatisti daca ii bagi intr-un automotor plin 80% inseamna ca 20-30 stau in picioare. Si au gasit "doar" 40 de blatisti ca lumea s-a mai anuntat intre ea Plus f multi nu li s-a permis intrarea pe peron in Gara de Nord.
p.s. sa va spun ca acum de sarbatori am facut blatul cu inca 3 persoane (un tip si 2 fete) pe IR intre Busteni si Predeal . Tipul ia spus nasului ca suntem si noi niste studenti si i-a lasat niste bani acolo ? Si nasul nu a zis nimic, doar a intrebat daca eu si prietena mea suntem din acelasi grup? Suma a fost extrem de infima. Acum sa nu imi sariti in cap ca am facut blat, poate primul blat care l-am facut vreodata. Poate am mai facut si alta data, desi nu imi aduc aminte, de asta nu am spus primul meu blat.
Asa ca mai usor cat de corecti sunt nasii, ca in principal din cauza lor sunt probleme cu lipsa calatorilor, cei corecti merg cu particularii si nu cu anumite trenuri jegoase pline de tigani, semintari si fumatori. Reamintesc cine e credul ca sunt numai calatori corecti la CFR, am mai zis, ii ofer eu o calatorie vineri seara pe Bucuresti-Rosiori (intoarcerea si-o plateste singur) si apoi sa comenteze de 5% blatisti. Preferabil la febletea mea, automorul de vineri seara de Ramnicu Valcea. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 23:45 | |
| - adirmvl a scris:
- Da, dar pentru IR avem 24 cupoane pe an, comparativ cu autocarele unde nu ai limita pentru calatorii cu reducere. Si dupa ce se termina cupoanele... Asta in cazul in care nu esti din Alba, student la Cluj, caz in care un bilet intreg la Dacos costa cat sau chiar mai putin decat unul pentru student la CFR... :roll:
Adi vino in Teleorman sa vezi 0 reduceri pentru studenti la autocare/microbuze. Sa dai 37 de lei de la Turnu Magurele la Buucresti cand cu regio direct Regiotrans ai da doar 10 lei. Poate firmele mari sau cele din Transilvania or da reduceri aici in sud ioc. Plus ca microbuzele nici nu mai au calatori. Se mai duce din parti un student acasa. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 23:57 | |
| - kristi kkk a scris:
oamenii nu mai asteapta trenul care nu mai vine sau vine cand are chef, timpul costa, confortul mediu per locuitor s-a multiplicat-toata lumea vrea AC chiar de sta inghesui tin duba, etc. CFR ar fi trebuit sa angajeze un sociolog bun, scolit in afara dupa 1990, care sa stie ce asteapta clientul, nu sa primeasca ce ofera mamutul creat dupa regulile CAER. Cristi esti din Alexandria si stii f bine. Vorbesti de conditii la microbuze? In ce parte a tarii? Poate spre Pitesti si Constanta. De ce nu spui de jafurile de Mercedes sprinter , de marfa, umplute pana la refuz care merg pe Alexandria? Si care acum 3-4 ani, poate chiar si acum, nu isi respecta orarul si alergau ca la raliu? Decat sa merg cu un Mercedes Sprinter de ala mai bine ma urc in cel mai jegos tren ca macar cu trenul sunt sigur ca ajung in viata. Ai vazut tu trenuri in/spre Teleorman cu intarzieri asa mari? Cand si-au respectat microbuzle din 13 Sept orarul de plecare? Ca acum pleaca doar cand sunt pline sau deja au asteptat prea mult? Cine le-a pus la 30-40 min dublate de cele de Turnu Magurele? Pe langa astea mai sunt si cele minim 4 din Rahova. Ai vazut tu AC pe Mercedes Sprinter? Iti place cand stai extrem de mult la Mihailesti si te depasesc toti smecherii? Depasesc toata coloana Iar biletul la microbuz cred ca e 20 lei pentru 70 de kilometri. A si cat faci din Rahova pana la Eroilor cu RATB sau cu Masina personala? |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 09 Ian 2013, 00:15 | |
| Rarau, eu nu am mai mers cu microbuzul spre Bucuresti din anii studentiei, adica 2003, am masina. Eu am spus de marea masa, care nu poseda masina proprie, si nu doreste sa astepte trenul pana-l uita sfintii. Stiu ce e spre Bucuresti, sunt doar Isuzu sau Mescedesurile de la TransAlutus-autocare, sau masinile Atlassib-ului, de regula Iveco, Mercedes Sprinter nu mai e de mult.. |
| | | Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5517 Data de inscriere : 07/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 09 Ian 2013, 07:27 | |
| interesant... http://www.mediafax.ro/economic/grup-feroviar-roman-a-cumparat-luni-documentatia-de-privatizare-a-companiei-feroviare-de-marfa-din-bulgaria-10441026 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |