|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 09:50 | |
| Ce atâta ,,siguranţă naţională" în sus şi în jos? Motorina aia de la rezerva de stat oricum, în cele din urmă, o să ajungă prin jeepanele miniştrilor şi parlamentarilor... A, că e neconcurenţial şi e batjocoritor la adresa celorlalţi operatori feroviari (sau rutieri sau orice altă societate care are parc auto) e una, dar de aici până la periclitarea siguranţei naţionale e drum luuuuuung. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 10:05 | |
| Mergem cu privaţii, mergem cu autobuzul, dacă suntem mai mulţi mergem cu maşina personală... se găsesc variante _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Joi 22 Noi 2012, 10:05, editata de 1 ori (Motiv : Literă lipsă) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 10:22 | |
| as merge eu cu privatii daca infrastructura feroviara ar fi deschisa ca soselele. |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 10:46 | |
| - rich1974 a scris:
- as merge eu cu privatii daca infrastructura feroviara ar fi deschisa ca soselele.
La ce sosele avem prin Romania...mai bine ajungi cu 2 ore intarzaiere la destinatie,decat sa nu mai ajungi deloc. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 11:28 | |
| Eu vad latura pozitiva in acel articol, bine fac ca nu mai accepta sa cumpere motorina la ce pret vor benzinarii, sa lase reduceri mai groase cand e vorba de asa cantitati, ca au de unde. Nu mi se pare normal sa nu reduca pretu macar cu 25 % fata de pretul cand ai cumpara un singur litru. Daca eu eram o firma privata si vroiam sa cumpar cateva zeci/sute de tone de motorina lunar sunt aproape sigur ca obtineam un pret mai mic de la vreuna din benzinarii. Sigur mai e o problema, grava zic eu: CFR-ul s-a cam obisnuit sa nu plateasca facturile la timp, poate deaia si sunt benzinarii mai rezervati la capitolul oferte. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 12:35 | |
| poate un 10%, in nici un caz 25.... dar noi ne gandim ca ar fi condusa cu buna credinta, ceea ce este fals! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 14:15 | |
| - MT a scris:
- Întrucât Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători“ S.A.
desfăşoară activităţi de interes naţional, în scopul realizării transportului feroviar public de călători şi al satisfacerii nevoilor de apărare a ţării, Având în vedere faptul că transportul feroviar public de călători are caracter de serviciu public social, Ţinând seama de faptul că transportul feroviar public constituie, prin natura sa, un sector strategic de interes naţional, reprezentând un serviciu public esenţial pentru societate, care contribuie la libera circulaţie, la rezolvarea unor interese majore ale economiei, la deplasarea persoanelor, mărfurilor şi a altor bunuri, în interiorul ţării şi în trafic internaţional, cu un grad înalt de siguranţă, în condiţii ecologice, eficiente, îndeplinind sarcini specifice pentru nevoile de apărare a ţării, potrivit legii, Faţă de faptul că, prin încheierea contractului de servicii publice pentru perioada 2012- 2015, aprobat prin H.G. nr. 74/2012, care stabileşte obligaţiile reciproce ale CFR Călători şi ale Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, C.F.R. Calatori este obligată să presteze să pregătească şi să pună în circulaţie numărul şi categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de călători, prestarea serviciului public social de transport feroviar de călători neputând fi întrerupt şi nici suspendat de C.F.R. Călători din niciun motiv, excepţie făcând evenimentele excepţionale neimputabile societăţii şi de neevitat, în cazurile în care Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii nu a asigurat sumele compensatorii cuvenite CFR Călători mai mult de două luni consecutiv, ori în cazurile de forţă majoră, Ţinând cont de faptul că asigurarea transportului feroviar public de calatori pentru perioada de iarna constituie o situaţie extraordinară si vizează interesul general şi imediat, Cat de frumoasa este aceasta motivare , ma unge la suflet. Interesant totusi, tinand cont de motivarea de mai sus, transportul feroviar public pe sectiile Strehaia - Motru, Dornesti - Putna, Crasna - Husi, Floreni - Dornisoara nu constituie, prin natura sa, un sector strategic de interes naţional, reprezentând un serviciu public esenţial pentru societate, care contribuie la libera circulaţie, la rezolvarea unor interese majore ale economiei, la deplasarea persoanelor, mărfurilor şi a altor bunuri, în interiorul ţării, cu un grad înalt de siguranţă, în condiţii ecologice, eficiente, îndeplinind sarcini specifice pentru nevoile de apărare a ţării, potrivit legii ? Transportul de calatori nu este o activitate rentabila dar este o necesitate. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 14:27 | |
| - Luna a scris:
- Eu vad latura pozitiva in acel articol, bine fac ca nu mai accepta sa cumpere motorina la ce pret vor benzinarii
Şi statul de unde crezi că o cumpără pentru rezervă? Că noi nu mai avem petrol, l-am vândut austriecilor. _________________ :TTT:
|
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 14:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Luna a scris:
- Eu vad latura pozitiva in acel articol, bine fac ca nu mai accepta sa cumpere motorina la ce pret vor benzinarii
Şi statul de unde crezi că o cumpără pentru rezervă? Că noi nu mai avem petrol, l-am vândut austriecilor. Oricum ei nu o cumpara cum cumparam noi, de la pompa, ci se face licitatie. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 14:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- Luna a scris:
- Eu vad latura pozitiva in acel articol, bine fac ca nu mai accepta sa cumpere motorina la ce pret vor benzinarii
Şi statul de unde crezi că o cumpără pentru rezervă? Că noi nu mai avem petrol, l-am vândut austriecilor. Daca vorbim strict de petrol , corect spus este ca acesta a fost cesionat pentru un drept de exploatare si nu vandut , exista taxe care se platesc anual de catre austrieci. Stii si tu povestea cu bogatiile solului si subsolului Partea proasta e ca ei fac jocurile (a se citi preturile) la noi in tara in calitate de imperialisti moderni. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 17:27 | |
| O batrana a cazut din trenul Satu Mare - Bucuresti Nord la intrarea in gara Azuga. Aceasta a murit! Sursa: Stirile PRO TV. |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 17:33 | |
| Sa ne tinem acum: parca si vad comentariile stiristilor zgribuliti care vor diseca evenimentul si il vor prezenta pe toate partile.Deja mi-e un pic greata...
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 22 Noi 2012, 17:40 | |
| http://www.realitatea.net/sinucidere-in-gara-azuga-o-batrana-de-71-de-ani-a-sarit-din-tren_1058125.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |