|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 20:34 | |
| - AlexD a scris:
- "E" mai multi factori, blatistii, mers facut pe picior, material rulant necorespunzator(DA+1vagon), intarzieri astronomice, lipsa curateniei, lipsa sigurantei(paza) si asa mai departe, dar din cauza blatistilor se pierd cei mai multi bani, trenurile regio fiind celebre din punctul asta de vedere.
Tin sa te contrazic. Din top 10 motive care provoaca pierderi CFR-ului blatistii ar fi pe locul 10. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 20:42 | |
| Nu cred că blatiştii sunt principala problemă. Mai ales că toate supracontroalele făcute acum câteva luni au dus la o creştere de doar 2% a numărului de călători, deci dacă ne raportăm la întreaga reţea, mersul cu naşul nu era o pagubă prea mare (e drept, erau trenuri full de blatişti şi trenuri pe care toţi aveau bilet). Sunt şi o groază de alte cauze: - un număr exagerat de mare de şefi raportat la personalul de execuţie, ceea ce face ca personalul de execuţie (fie el TESA sau ,,de teren") să fie suprasolicitat şi să i se pună în cârcă şi atribuţiile altor categorii de personal, din lipsă de angajaţi pe posturile respective; în plus, personalul nu este motivat să facă treaba, având salarii mici şi facilităţi zero (unde s-a mai pomenit ca angajaţii unei societăţi de transport să NU poată merge gratis cu vehiculele societăţii? poate doar prin Cambodgia) - mersurile de tren sunt făcute alandala, legăturile sunt proaste - materialul rulant nu e adaptat cererii, multe trenuri sunt formate din LE/LDE + 1 vagon, iar altele au prea puţine vagoane faţă de câte ar trebui; se folosesc vagoane cu 6 locuri în compartiment la trenuri R de 80 km şi vagoane cu 8 locuri la IR de 600 km, se folosesc vagoane salon la trenurile de noapte; automotoarele stau prin depouri cu revizia expirată, deşi sunt modernizate recent sau aşteaptă roţi şi bandaje - întârzierile sunt foarte mari. Înţeleg că nu e vina CFR Călători că infrastructura e muci, dar puteau fi trecute în mers toate întârzierile alea şi toată lumea era fericită - sistemul de tarifare cretin: neînsumarea distanţelor, faptul că ofertele ocolesc fix categoria cea mai mare de călători (adică elevii şi studenţii), modul greoi de eliberare a biletelor (chiar şi în sistem xSell, mai ales dacă se cere un bilet cu legături), modul greoi de plată (de multe ori cash only, că tanti de la ghişeu nu ştie că în POS întâi se dă clientului să introducă PIN-ul şi apoi se apasă tasta verde), lipsa unor automate de bilete care să funcţioneze şi cu numerar, modul greoi de achiziţie a biletelor on-line (pe care şi dacă le iei la RE tot plăteşti ŞI rezervarea locului, nu mai zic de anticipaţia de 24 de ore de la plecarea trenului din staţia de formare) - cum nu se mai eliberează autorizaţii de călătorie, CFR Călători a pierdut o sumă frumuşică, deoarece societăţile care beneficiau de ele şi Ministerul Transporturilor plăteau destul bănet în contul lor _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 21:02 | |
| Legaturi? Asta in cazul fericit in care ai. De la Alba la Bucuresti, spre exemplu, ai o singura legatura convenabila prin Teius; de la Sibiu la Cluj practic nu ai, in afara de 1737 si perechea lui, si exemplele pot continua. Sa pui pe cineva sa astepte intr-o gara plina de dubiosi de la 2 la 4 noaptea, spre exemplu, unde pute, unde nu poate merge la baie daca are bagaje mari si grele de frica sa nu ramana fara ele, etc...
Ca veni vorba de legaturi, nu inteleg foarte multe opriri ale IR-urilor in noduri feroviare, din moment ce legaturile nu exista (un R care pleaca la 3 ore dupa ce a ajuns IR-ul nu e legatura. Nu la inceput de mileniu III!).
PS: Dupa mine si existenta rangului IC, in loc de IR, ii opreste pe posibilii calatori sa mearga cu trenul. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 21:23 | |
| Am vazut pe forum ca exista un IC Bucuresti-Constanta format din EA si 2 vagoane. Bine ca asta sunt multe trenuri in Romania. Dar strict vorbind de trenul asta intreb , poate cineva are acces la cifre si stie cate ceva. Isi scoate banii trenul asta? Adica costuri de operare versus incasari din bilete si subventie |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 21:30 | |
| - lifetec a scris:
- Isi scoate banii trenul asta?
Niciodata. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 21:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- faptul că ofertele ocolesc fix categoria cea mai mare de călători (adică elevii şi studenţii)
Daca nici elevii si studentii nu beneficiaza de tarife bune prin reducerea pe care o au atunci cine e multumit de tarifele de la CFR poate doar aia care merg gratis . Ce reducere sa le mai faca din moment ce deja au reducere de 50% , daca un bilet pentru student la Regio Bucuresti-Brasov costa 11.25 lei iar pentru mine ca platesc intreg este 22.50 , tu zici ca tot lor sa le dea in plus alte reduceri , pai pana la urma cat sa mai plateasca biletul ? moca ? pomana ? ce sa le tot dea ca le-a tot dat destul , cat sa dea pe acel bilet ? 6 lei ? nici asa atata pomana sa le tot dea acestei categorii care nu produce nimic statului . Cei ce muncesc sa plateasca tarife de se usuca si cei ce nu fac nimic sa aibe reduceri peste reduceri . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 21:36 | |
| Pe Brăila - Galaţi biletul de student, redus cu cupon, la IR e 7,1 RON. Biletul întreg e 5,45 RON. Ţi se pare normal? Ceva asemănător e şi pe Valea Prahovei. - karpaty a scris:
- Cei ce muncesc sa plateasca tarife de se usuca si cei ce nu fac nimic sa aibe reduceri peste reduceri .
A mai zis unul aşa şi a adus minerii să-i bată pe ,,golanii" de studenţi. Şi, culmea, din toată afacerea, doar liderul minerilor a mers la mititica. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 21:37 | |
| - lifetec a scris:
- Am vazut pe forum ca exista un IC Bucuresti-Constanta format din EA si 2 vagoane. Bine ca asta sunt multe trenuri in Romania. Dar strict vorbind de trenul asta intreb , poate cineva are acces la cifre si stie cate ceva. Isi scoate banii trenul asta? Adica costuri de operare versus incasari din bilete si subventie
Trenul respectiv este aproape gol , daca gasesti 10-15 calatori maxim intr-un vagon , pretul enorm si timpul care il face a dus la aceasta situatie , de asta s-a si ajuns la 2 vagoane amarate si alea goale , eu unu il anulam , merge in paguba dar CFR e prea mandru sa nu aibe tren IC spre Constanta sau sa mai scada din tarife cum de altfel tine in circulatie multe trenuri fantoma si nu introduce altele care ar fi nevoie si cerere tot din cauza asta ca nu asculta de cerintele calatorilor si face doar cum le pica lor bine . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 21:37 | |
| Da, dar pentru IR avem 24 cupoane pe an, comparativ cu autocarele unde nu ai limita pentru calatorii cu reducere. Si dupa ce se termina cupoanele... Asta in cazul in care nu esti din Alba, student la Cluj, caz in care un bilet intreg la Dacos costa cat sau chiar mai putin decat unul pentru student la CFR... :roll: |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 21:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe Brăila - Galaţi biletul de student, redus cu cupon, la IR e 7,1 RON. Biletul întreg e 5,45 RON. Ţi se pare normal?
Ceva asemănător e şi pe Valea Prahovei.
Biletul intreg este o oferta cum stie toata lumea pe acea relatie , asa au hotarat ei sa scada preturile , bun , ce impiedica pe student sa nu foloseasca cuponul si sa cumpere bielt intreg care e mai ieftin ? Mi se pare foarte normal , aceste oferte sunt pentru preturile intregi , studentuld eja are reducere , nu se poate reducere la reducere , este ceva absurd . Si la magazinele mari cand se fac reduceri se specifica ca reducerile x se aplica preturilor care nu fac parte din alte reduceri . Deci daca intre A si B pretul la tarif intreg a scazut si este mai mic fata de reducerea pentru elev si student atunci aceasta categorie poate sa aleaga biletul intreg fiind mai ieftin fata de reducere lor , este foarte simplu dar nu mis e pare normal ca un student pe relatia Braila-Galati sa plateasca 2.72 , asta e chiar bataie de joc fata de cei ce platesc biletul intreg . Am inteles esti student ai reducere dar nici sa mergi moca ! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 23:34 | |
| E Roseanu pe antena 3 acum. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 23:40 | |
| A intrat in gura lupilor, e vizibil cum un absolvent de istorie se potriveste ca nuca in zid la cai ferate. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 08:31 | |
| Despre ce s-a vorbit? Cred ca pana in vara e schimbat, pleaca el sau e inlocuit nu mai conteaza cum, numai sa plece. Sa vina cate unul la 6 luni si il oprim pe ala care e capabil, nu cred ca CFRul poate fi mai nasol decat e acum. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 09:05 | |
| - AlexD a scris:
- Despre ce s-a vorbit?
Cred ca pana in vara e schimbat, pleaca el sau e inlocuit nu mai conteaza cum, numai sa plece. Sa vina cate unul la 6 luni si il oprim pe ala care e capabil, nu cred ca CFRul poate fi mai nasol decat e acum. Ba o sa fie si mai rau , or sa fie in curand si scumpiri la bilete |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 08 Ian 2013, 10:27 | |
| - lifetec a scris:
- AlexD a scris:
- Despre ce s-a vorbit?
Cred ca pana in vara e schimbat, pleaca el sau e inlocuit nu mai conteaza cum, numai sa plece. Sa vina cate unul la 6 luni si il oprim pe ala care e capabil, nu cred ca CFRul poate fi mai nasol decat e acum. Ba o sa fie si mai rau , or sa fie in curand si scumpiri la bilete Nu cred ca mai isi permit sa scumpeasca biletele,si asa calatorii se plang peste tot de preturi. Daca mai adauga cateva procente la pret,isi semneaza sentinta la "moarte". |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |