Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4681
Data de inscriere : 01/11/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 20:34

AlexD a scris:
"E" mai multi factori, blatistii, mers facut pe picior, material rulant necorespunzator(DA+1vagon), intarzieri astronomice, lipsa curateniei, lipsa sigurantei(paza) si asa mai departe, dar din cauza blatistilor se pierd cei mai multi bani, trenurile regio fiind celebre din punctul asta de vedere.

Tin sa te contrazic. Din top 10 motive care provoaca pierderi CFR-ului blatistii ar fi pe locul 10.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 20:42

Nu cred că blatiştii sunt principala problemă. Mai ales că toate supracontroalele făcute acum câteva luni au dus la o creştere de doar 2% a numărului de călători, deci dacă ne raportăm la întreaga reţea, mersul cu naşul nu era o pagubă prea mare (e drept, erau trenuri full de blatişti şi trenuri pe care toţi aveau bilet). Sunt şi o groază de alte cauze:
- un număr exagerat de mare de şefi raportat la personalul de execuţie, ceea ce face ca personalul de execuţie (fie el TESA sau ,,de teren") să fie suprasolicitat şi să i se pună în cârcă şi atribuţiile altor categorii de personal, din lipsă de angajaţi pe posturile respective; în plus, personalul nu este motivat să facă treaba, având salarii mici şi facilităţi zero (unde s-a mai pomenit ca angajaţii unei societăţi de transport să NU poată merge gratis cu vehiculele societăţii? poate doar prin Cambodgia)
- mersurile de tren sunt făcute alandala, legăturile sunt proaste
- materialul rulant nu e adaptat cererii, multe trenuri sunt formate din LE/LDE + 1 vagon, iar altele au prea puţine vagoane faţă de câte ar trebui; se folosesc vagoane cu 6 locuri în compartiment la trenuri R de 80 km şi vagoane cu 8 locuri la IR de 600 km, se folosesc vagoane salon la trenurile de noapte; automotoarele stau prin depouri cu revizia expirată, deşi sunt modernizate recent sau aşteaptă roţi şi bandaje
- întârzierile sunt foarte mari. Înţeleg că nu e vina CFR Călători că infrastructura e muci, dar puteau fi trecute în mers toate întârzierile alea şi toată lumea era fericită
- sistemul de tarifare cretin: neînsumarea distanţelor, faptul că ofertele ocolesc fix categoria cea mai mare de călători (adică elevii şi studenţii), modul greoi de eliberare a biletelor (chiar şi în sistem xSell, mai ales dacă se cere un bilet cu legături), modul greoi de plată (de multe ori cash only, că tanti de la ghişeu nu ştie că în POS întâi se dă clientului să introducă PIN-ul şi apoi se apasă tasta verde), lipsa unor automate de bilete care să funcţioneze şi cu numerar, modul greoi de achiziţie a biletelor on-line (pe care şi dacă le iei la RE tot plăteşti ŞI rezervarea locului, nu mai zic de anticipaţia de 24 de ore de la plecarea trenului din staţia de formare)
- cum nu se mai eliberează autorizaţii de călătorie, CFR Călători a pierdut o sumă frumuşică, deoarece societăţile care beneficiau de ele şi Ministerul Transporturilor plăteau destul bănet în contul lor

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 21:02

Legaturi? Asta in cazul fericit in care ai. De la Alba la Bucuresti, spre exemplu, ai o singura legatura convenabila prin Teius; de la Sibiu la Cluj practic nu ai, in afara de 1737 si perechea lui, si exemplele pot continua. Sa pui pe cineva sa astepte intr-o gara plina de dubiosi de la 2 la 4 noaptea, spre exemplu, unde pute, unde nu poate merge la baie daca are bagaje mari si grele de frica sa nu ramana fara ele, etc...

Ca veni vorba de legaturi, nu inteleg foarte multe opriri ale IR-urilor in noduri feroviare, din moment ce legaturile nu exista (un R care pleaca la 3 ore dupa ce a ajuns IR-ul nu e legatura. Nu la inceput de mileniu III!).

PS: Dupa mine si existenta rangului IC, in loc de IR, ii opreste pe posibilii calatori sa mearga cu trenul.
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4681
Data de inscriere : 01/11/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 21:23

Am vazut pe forum ca exista un IC Bucuresti-Constanta format din EA si 2 vagoane. Bine ca asta sunt multe trenuri in Romania. Dar strict vorbind de trenul asta intreb , poate cineva are acces la cifre si stie cate ceva. Isi scoate banii trenul asta? Adica costuri de operare versus incasari din bilete si subventie
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 21:30

lifetec a scris:
Isi scoate banii trenul asta?

Niciodata.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 21:32

Dr2005 a scris:
faptul că ofertele ocolesc fix categoria cea mai mare de călători (adică elevii şi studenţii)

Daca nici elevii si studentii nu beneficiaza de tarife bune prin reducerea pe care o au atunci cine e multumit de tarifele de la CFR poate doar aia care merg gratis . Mad Ce reducere sa le mai faca din moment ce deja au reducere de 50% , daca un bilet pentru student la Regio Bucuresti-Brasov costa 11.25 lei iar pentru mine ca platesc intreg este 22.50 , tu zici ca tot lor sa le dea in plus alte reduceri , pai pana la urma cat sa mai plateasca biletul ? moca ? pomana ? ce sa le tot dea ca le-a tot dat destul , cat sa dea pe acel bilet ? 6 lei ? nici asa atata pomana sa le tot dea acestei categorii care nu produce nimic statului . Cei ce muncesc sa plateasca tarife de se usuca si cei ce nu fac nimic sa aibe reduceri peste reduceri . Mad

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 37 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 37 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 21:36

Pe Brăila - Galaţi biletul de student, redus cu cupon, la IR e 7,1 RON. Biletul întreg e 5,45 RON. Ţi se pare normal?
Ceva asemănător e şi pe Valea Prahovei.

karpaty a scris:
Cei ce muncesc sa plateasca tarife de se usuca si cei ce nu fac nimic sa aibe reduceri peste reduceri .
A mai zis unul aşa şi a adus minerii să-i bată pe ,,golanii" de studenţi. Şi, culmea, din toată afacerea, doar liderul minerilor a mers la mititica.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 21:37

lifetec a scris:
Am vazut pe forum ca exista un IC Bucuresti-Constanta format din EA si 2 vagoane. Bine ca asta sunt multe trenuri in Romania. Dar strict vorbind de trenul asta intreb , poate cineva are acces la cifre si stie cate ceva. Isi scoate banii trenul asta? Adica costuri de operare versus incasari din bilete si subventie

Trenul respectiv este aproape gol , daca gasesti 10-15 calatori maxim intr-un vagon , pretul enorm si timpul care il face a dus la aceasta situatie , de asta s-a si ajuns la 2 vagoane amarate si alea goale , eu unu il anulam , merge in paguba dar CFR e prea mandru sa nu aibe tren IC spre Constanta sau sa mai scada din tarife cum de altfel tine in circulatie multe trenuri fantoma si nu introduce altele care ar fi nevoie si cerere tot din cauza asta ca nu asculta de cerintele calatorilor si face doar cum le pica lor bine .

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 37 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 37 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 21:37

Da, dar pentru IR avem 24 cupoane pe an, comparativ cu autocarele unde nu ai limita pentru calatorii cu reducere. Si dupa ce se termina cupoanele... Asta in cazul in care nu esti din Alba, student la Cluj, caz in care un bilet intreg la Dacos costa cat sau chiar mai putin decat unul pentru student la CFR... :roll:
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 21:44

Dr2005 a scris:
Pe Brăila - Galaţi biletul de student, redus cu cupon, la IR e 7,1 RON. Biletul întreg e 5,45 RON. Ţi se pare normal?
Ceva asemănător e şi pe Valea Prahovei.

Biletul intreg este o oferta cum stie toata lumea pe acea relatie , asa au hotarat ei sa scada preturile , bun , ce impiedica pe student sa nu foloseasca cuponul si sa cumpere bielt intreg care e mai ieftin ? Mi se pare foarte normal , aceste oferte sunt pentru preturile intregi , studentuld eja are reducere , nu se poate reducere la reducere , este ceva absurd . Si la magazinele mari cand se fac reduceri se specifica ca reducerile x se aplica preturilor care nu fac parte din alte reduceri . Deci daca intre A si B pretul la tarif intreg a scazut si este mai mic fata de reducerea pentru elev si student atunci aceasta categorie poate sa aleaga biletul intreg fiind mai ieftin fata de reducere lor , este foarte simplu dar nu mis e pare normal ca un student pe relatia Braila-Galati sa plateasca 2.72 , asta e chiar bataie de joc fata de cei ce platesc biletul intreg . Am inteles esti student ai reducere dar nici sa mergi moca !

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 37 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 37 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 23:34

E Roseanu pe antena 3 acum.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1694
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7597
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 23:40

A intrat in gura lupilor, e vizibil cum un absolvent de istorie se potriveste ca nuca in zid la cai ferate.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeMar 08 Ian 2013, 08:31

Despre ce s-a vorbit?
Cred ca pana in vara e schimbat, pleaca el sau e inlocuit nu mai conteaza cum, numai sa plece. Sa vina cate unul la 6 luni si il oprim pe ala care e capabil, nu cred ca CFRul poate fi mai nasol decat e acum.
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4681
Data de inscriere : 01/11/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeMar 08 Ian 2013, 09:05

AlexD a scris:
Despre ce s-a vorbit?
Cred ca pana in vara e schimbat, pleaca el sau e inlocuit nu mai conteaza cum, numai sa plece. Sa vina cate unul la 6 luni si il oprim pe ala care e capabil, nu cred ca CFRul poate fi mai nasol decat e acum.

Ba o sa fie si mai rau , or sa fie in curand si scumpiri la bilete
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitimeMar 08 Ian 2013, 10:27

lifetec a scris:
AlexD a scris:
Despre ce s-a vorbit?
Cred ca pana in vara e schimbat, pleaca el sau e inlocuit nu mai conteaza cum, numai sa plece. Sa vina cate unul la 6 luni si il oprim pe ala care e capabil, nu cred ca CFRul poate fi mai nasol decat e acum.

Ba o sa fie si mai rau , or sa fie in curand si scumpiri la bilete

Nu cred ca mai isi permit sa scumpeasca biletele,si asa calatorii se plang peste tot de preturi. Daca mai adauga cateva procente la pret,isi semneaza sentinta la "moarte".
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 37 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: