Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 608
Reputatie : 6124
Data de inscriere : 23/10/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeJoi 27 Dec 2012, 14:10

Ar trebui prezentate presei aceste informatii!
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5741
Data de inscriere : 06/02/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeJoi 27 Dec 2012, 16:11

Sunt 100% de acord! Asta-i bataie de joc!
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15449
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeJoi 27 Dec 2012, 22:23

dan tm a scris:
rizelgeorgel2004 a scris:
HALUCINANT! DOVADA ca CFR CALATORI raspunde cu mesaje copy - paste FARA A CITI nimic din ce li se trimite.
In petitia urmatoare puteti observa cum un calator intreaba despre trenul TFC de la ora 6.26 cu plecare Bucuresti - Ploiesti s - Buzau, iar ca raspuns primeste doar vorbe goale, luate si copiate. Insa Biroul CFR nu si-a dat seama ca nu este trenul lor....

http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/7850/UniqueId/8f369317e21c8c4735afc55577a7898e

De cite ori am afirmat pe forum ca la CFR sint persoane care nu stiu ce are CFR in parohie, nu stiu ce e ala CFR?


E prea de tot! Pentru ce trimitem petitii? Pentru raspunsuri lungi si greu de inteles si care nu au nici o legatura cu problemele care ne framanta ? Altul ar fi trebuit sa fi fost raspunsul!

Atata filozofie si intortocheri de cuvinte! Cand citim raspunsuri de acest fel ne ducem cu mintea la mesajele postate de joanta care le citim dar nu intelegem mare lucru! Very Happy
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8257
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 28 Dec 2012, 00:28

Sa ne indulcim putin :

http://www.money.ro/cel-mai-lung-tren-din-ciocolata-are-34-de-metri_1236396.html

Fara ciocolata nu pot rezista la fel si fara a ma plimba cu trenul. Smile
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9003
Reputatie : 14375
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 28 Dec 2012, 21:57

Sa vedem noi de acum incolo ce schimbari majore au loc pentru evitarea perturbarii traficului feroviar pe M800 dupa ce actualul Ministru al Transporturilor d-l Relu Fenechiu a luat la cunostinta despre problemele actuale ba chiar a vorbit putin la Stirile Antenei 1 (azi 28.12.2012 orele ~19.34). Este inadmisibil ca pe o magistrala modernizata cu ~750 milioane euro !!! un tren IC sa opreasca aproape in fiecare statie pentru un ordin de circulatie iar noi calatorii sa platim un sac de bani si sa parcurgem 225 km in 4-5 ore.
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 18/04/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeSam 29 Dec 2012, 13:55

Aseara cand ma pregateam de intoarcere spre Ramnicu Valcea am auzit impegatul din Podu Olt cum spunea ceva despre o persoana lovita mortal de tren prin judetul Valcea. Pe drum l-am intrebat si pe controlor si a spus ca acest accident s-a produs dupa statia Bujoreni, el facand atunci de serviciu pe acel tren. Am cautat si am gasit despre ce este vorba : http://www.viatavalcii.ro/index.php/component/content/article/36-fapt-divers/10507-la-bujoreni-tanr-neidentificat-lovit-mortal-de-tren-.html
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5397
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeSam 29 Dec 2012, 21:11

Marius 926 a scris:
Sa vedem noi de acum incolo ce schimbari majore au loc pentru evitarea perturbarii traficului feroviar pe M800 dupa ce actualul Ministru al Transporturilor d-l Relu Fenechiu a luat la cunostinta despre problemele actuale ba chiar a vorbit putin la Stirile Antenei 1 (azi 28.12.2012 orele ~19.34). Este inadmisibil ca pe o magistrala modernizata cu ~750 milioane euro !!! un tren IC sa opreasca aproape in fiecare statie pentru un ordin de circulatie iar noi calatorii sa platim un sac de bani si sa parcurgem 225 km in 4-5 ore.


pare cam paralel ministrul

cica are raportari maxime de doar 30 de minute, el nu stia nimic de asa ceva :roll:

aici e stirea

http://observator.a1.ro/social/Hotii-franeaza-trenurile_74927.html


Hotii franeaza trenurile
Circulam cu trenul pana la mare mai prost ca-n anii 80! Un intercity parcurge distanta dintre Bucuresti si Constanta in aproape cinci ore, dublu fata de timpul necesar in urma cu 25 de ani. Si asta dupa ce linia a fost reabilitata cu 750 de milioane de euro. Hotii fura aproape zilnic din componentele de pe calea ferata, iar oficialii uita sa le inlocuiasca.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5397
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeSam 29 Dec 2012, 21:17

O femeie din Bistriţa Năsăud a supravieţuit miraculos, după ce a fost lovită de tren

O femeie din Bistriţa Năsăud poate spune că s-a născut a doua oară, după norocul pe care l-a avut. A traversat calea ferată fără să privească în jur şi a fost lovită în plin de un tren de pasageri. Deşi a fost târâtă pe o distanţă de zece metri, a supravieţuit. Riscă însă să-şi piardă piciorul stâng.


automotor Regional

aici stirea



http://videonews.antena3.ro/video/romania/o-femeie-din-bistrita-nasaud-a-supravietuit-miraculos-dupa-ce-a-fost-lovita-de-tren.html
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5397
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 16:37

Ministrul Transporturilor: În minister există oameni care nu ştiu pe ce lume se află


http://www.antena3.ro/politica/ministrul-transporturilor-in-minister-exista-oameni-care-nu-stiu-pe-ce-lume-se-afla-197549.html


Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, spune că a găsit în instituţie oameni care "nu ştiu pe ce lume se află" şi că va prezenta o nouă organigramă a ministerului, pentru că actuala organigramă este "stufoasă", după care vor fi organizate concursuri pentru toate posturile de conducere.

Relu Fenechiu a afirmat, duminică, într-o conferinţă de presă susţinută la Iaşi, că în cele patru zile în care a lucrat în Ministerul Transporturilor a ajuns la concluzia că organigrama instituţiei este una stufoasă şi că mulţi angajaţi "nu ştiu pe ce lume se află".

"22 decembrie a fost prima zi în care am intrat în minister. Au fost patru zile în care am muncit. Am avut bucuria de a descoperi oameni foarte competenţi, dar am avut şi dezamăgirea de a găsi oameni cărora n-o să le dau numele acum de sărbători, dar care nu înţeleg ce caută acolo. În minister este o organigramă stufoasă, cu mulţi oameni pe care dacă îi întrebi ce fac nu-ţi pot spune", a afirmat Relu Fenechiu.

El a mai spus că a constatat existenţa unor mari deficienţe în ceea ce priveşte resursa umană, mai ales în domenii precum cel al controlului şi al fondurilor europene.

"Nu poţi face performanţă cu oameni slabi. Toţi aceştia vor fi daţi afară. După ce voi veni cu noua organigramă, organizez concursuri pentru toate poziţiile de conducere. Ştiu ce înseamnă un om performant şi un om slab. Când ceri unor oameni de la un departament nişte situaţii care fac parte din activitatea lor şi nu sunt în măsură să le prezinte, e clar că nu ştiu pe ce lume se află", a declarat ministrul Transporturilor.

El a mai afirmat că una dintre priorităţile sale este reorganizarea ministerului şi întărirea Corpului de Control al instituţiei.


---------------------------------------------------


http://www.antena3.ro/politica/ministrul-transporturilor-cfr-marfa-poate-deveni-profitabila-prin-oprirea-hotiilor-si-cu-un-management-performant-197554.html


Ministrul Transporturilor: CFR Marfă poate deveni profitabilă prin oprirea hoţiilor şi cu un management performant


Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, afirmă că "prin oprirea hoţiilor şi cu un management performant" CFR Marfă poate deveni profitabilă, susţinând că această companie a ajuns "o gaură neagră unde se fac contracte împotriva intereselor statului", conform Mediafax.

Relu Fenechiu a spus, duminică într-o conferinţă de presă susţinută la Iaşi, că "se fură mult prea mult în România" şi că sunt permise "mult mult prea multe abuzuri şi scurgeri de bani".

"Camioanele de mare tonaj merg suraîncărcate pe străzi şi acest lucru nu se poate face decât dând şpagă unde trebuie, în vămi se cântăresc maşinile după ureche, iar CFR Marfă este o gaură neagră în care se fac contracte parcă dedicate împotriva intereselor companiei şi statului", a spus Fenechiu.

El a precizat că va căuta soluţii de eficientizare a companiilor din subordine care merg în pierdere.

"La CFR Infrastructură s-a reuşit diminuarea pierderilor cu aproape 200 milioane de euro şi astăzi este deja pe profit, însă organizarea companiei trebuie regândită, pentru că se găseşte în situaţia că are datorii, dar are de încasat foarte mulţi bani de la CFR Marfă şi de la CFR Călători. Aceste din urmă două companii, având mari pierderi, niciodată nu vor putea achita datoriile către CFR Infrastructură şi vreau să terminăm cu aceste lanţuri care produc pierderi în economia naţională?, a afirmat ministrul Transporturilor.

El a susţinut că CFR Marfă poate deveni o companie profitabilă prin "oprirea hoţiilor" şi printr-un management performant.

"Societăţile care pot să fie profitabile trebuie lăsate să fie profitabile, iar cele care nu pot deveni profitabile le lichidăm, le închidem sau le privatizăm, asta însă doar după ce ne convingem că nu se poate face nimic din ele. Eu sunt convins că prin management performant şi oprirea hoţiilor, CFR Marfă poate deveni profitabilă", a afirmat Fenechiu.

El a precizat că în anul 2007 CFR Marfă s-a asociat cu o societate, intrând în afacere cu şase mii de vagoane, dar că, în loc să obţină profit, a înregistrat pierderi.

"În 2007, CFR Marfă a făcut o asociere cu o companie şi a intrat în această asociere cu un capital de 6.000 de vagoane. M-am trezit acum cu o cerere de la acea companie să schimbăm o mie din cele şase mii de vagoane, că nu mai sunt bune. Am pus o întrebare simplă: ce profit a avut CFR Marfă în urma asocierii? Am aflat că a avut pierderi în fiecare an. Sunt foarte curios ce răspuns o să-mi dea actuala conducere a CFR Marfă la această chestiune?, a adăugat ministrul Transporturilor.
Sus In jos
revenge




Numarul mesajelor : 55
Localizare : depoul BC
Reputatie : 4351
Data de inscriere : 24/12/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 16:57

Cine a fost prin minister probabil a observat o gramada de "pasarici"ca sa citez din domnu presedinte basescu care isi plimba posterioru cu 2 harti in mana toata ziua.Ele sunt angajate pt "reducerea stresului la locul de munca"al sefilor.Viata dulce in minister,la ora 16 se rup usile fug toti acasa iar vinerea la 14 bate vantu in minister
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22338
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeDum 30 Dec 2012, 17:00

revenge a scris:
Cine a fost prin minister probabil a observat o gramada de "pasarici"ca sa citez din domnu presedinte basescu care isi plimba posterioru cu 2 harti in mana toata ziua.Ele sunt angajate pt "reducerea stresului la locul de munca"al sefilor.Viata dulce in minister,la ora 16 se rup usile fug toti acasa iar vinerea la 14 bate vantu in minister

Nu e singurul loc asa , si in alte companii de stat e la fel Laughing , asta e avantajul ca lucrezi la stat , cine lucreaza in astfel de institutii stie ce zic .

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 36 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 36 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6716
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeMier 02 Ian 2013, 23:26

Gara de Nord, asediata de mii de oameni care s-au intors la Bucuresti, dupa vacanta de sarbatori
http://stirileprotv.ro/stiri/social/gara-de-nord-asediata-de-mii-de-oameni-care-s-au-intors-la-bucuresti-dupa-vacanta-de-sarbatori.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 20:04

lN CIUDA RESTRUCTURĂRII,Pierderile CFR Călători urcă la 350 milioane lei

http://www.bursa.ro/in-ciuda-restructurarii-pierderile-cfr-calatori-urca-la-350-milioane-lei-194108&s=companii_afaceri&articol=194108.htm
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4680
Data de inscriere : 01/11/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 20:16

adrian78 a scris:
lN CIUDA RESTRUCTURĂRII,Pierderile CFR Călători urcă la 350 milioane lei

http://www.bursa.ro/in-ciuda-restructurarii-pierderile-cfr-calatori-urca-la-350-milioane-lei-194108&s=companii_afaceri&articol=194108.htm

Cine or fi de vina? Blatistii ??? Very Happy
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8634
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitimeLun 07 Ian 2013, 20:25

"E" mai multi factori, blatistii, mers facut pe picior, material rulant necorespunzator(DA+1vagon), intarzieri astronomice, lipsa curateniei, lipsa sigurantei(paza), tarife exorbitante mai ales la IR/IC pana in 200km si asa mai departe, dar din cauza blatistilor se pierd cei mai multi bani, trenurile regio fiind celebre din punctul asta de vedere.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 36 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: