|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 27 Dec 2012, 14:10 | |
| Ar trebui prezentate presei aceste informatii! |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 27 Dec 2012, 16:11 | |
| Sunt 100% de acord! Asta-i bataie de joc! |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 27 Dec 2012, 22:23 | |
| - dan tm a scris:
- rizelgeorgel2004 a scris:
- HALUCINANT! DOVADA ca CFR CALATORI raspunde cu mesaje copy - paste FARA A CITI nimic din ce li se trimite.
In petitia urmatoare puteti observa cum un calator intreaba despre trenul TFC de la ora 6.26 cu plecare Bucuresti - Ploiesti s - Buzau, iar ca raspuns primeste doar vorbe goale, luate si copiate. Insa Biroul CFR nu si-a dat seama ca nu este trenul lor....
http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/7850/UniqueId/8f369317e21c8c4735afc55577a7898e De cite ori am afirmat pe forum ca la CFR sint persoane care nu stiu ce are CFR in parohie, nu stiu ce e ala CFR? E prea de tot! Pentru ce trimitem petitii? Pentru raspunsuri lungi si greu de inteles si care nu au nici o legatura cu problemele care ne framanta ? Altul ar fi trebuit sa fi fost raspunsul! Atata filozofie si intortocheri de cuvinte! Cand citim raspunsuri de acest fel ne ducem cu mintea la mesajele postate de joanta care le citim dar nu intelegem mare lucru! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 28 Dec 2012, 00:28 | |
| Sa ne indulcim putin : http://www.money.ro/cel-mai-lung-tren-din-ciocolata-are-34-de-metri_1236396.html Fara ciocolata nu pot rezista la fel si fara a ma plimba cu trenul. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 28 Dec 2012, 21:57 | |
| Sa vedem noi de acum incolo ce schimbari majore au loc pentru evitarea perturbarii traficului feroviar pe M800 dupa ce actualul Ministru al Transporturilor d-l Relu Fenechiu a luat la cunostinta despre problemele actuale ba chiar a vorbit putin la Stirile Antenei 1 (azi 28.12.2012 orele ~19.34). Este inadmisibil ca pe o magistrala modernizata cu ~750 milioane euro !!! un tren IC sa opreasca aproape in fiecare statie pentru un ordin de circulatie iar noi calatorii sa platim un sac de bani si sa parcurgem 225 km in 4-5 ore. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 29 Dec 2012, 13:55 | |
| Aseara cand ma pregateam de intoarcere spre Ramnicu Valcea am auzit impegatul din Podu Olt cum spunea ceva despre o persoana lovita mortal de tren prin judetul Valcea. Pe drum l-am intrebat si pe controlor si a spus ca acest accident s-a produs dupa statia Bujoreni, el facand atunci de serviciu pe acel tren. Am cautat si am gasit despre ce este vorba : http://www.viatavalcii.ro/index.php/component/content/article/36-fapt-divers/10507-la-bujoreni-tanr-neidentificat-lovit-mortal-de-tren-.html |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 29 Dec 2012, 21:11 | |
| - Marius 926 a scris:
- Sa vedem noi de acum incolo ce schimbari majore au loc pentru evitarea perturbarii traficului feroviar pe M800 dupa ce actualul Ministru al Transporturilor d-l Relu Fenechiu a luat la cunostinta despre problemele actuale ba chiar a vorbit putin la Stirile Antenei 1 (azi 28.12.2012 orele ~19.34). Este inadmisibil ca pe o magistrala modernizata cu ~750 milioane euro !!! un tren IC sa opreasca aproape in fiecare statie pentru un ordin de circulatie iar noi calatorii sa platim un sac de bani si sa parcurgem 225 km in 4-5 ore.
pare cam paralel ministrul cica are raportari maxime de doar 30 de minute, el nu stia nimic de asa ceva :roll: aici e stirea http://observator.a1.ro/social/Hotii-franeaza-trenurile_74927.html Hotii franeaza trenurile Circulam cu trenul pana la mare mai prost ca-n anii 80! Un intercity parcurge distanta dintre Bucuresti si Constanta in aproape cinci ore, dublu fata de timpul necesar in urma cu 25 de ani. Si asta dupa ce linia a fost reabilitata cu 750 de milioane de euro. Hotii fura aproape zilnic din componentele de pe calea ferata, iar oficialii uita sa le inlocuiasca. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 29 Dec 2012, 21:17 | |
| O femeie din Bistriţa Năsăud a supravieţuit miraculos, după ce a fost lovită de tren
O femeie din Bistriţa Năsăud poate spune că s-a născut a doua oară, după norocul pe care l-a avut. A traversat calea ferată fără să privească în jur şi a fost lovită în plin de un tren de pasageri. Deşi a fost târâtă pe o distanţă de zece metri, a supravieţuit. Riscă însă să-şi piardă piciorul stâng.
automotor Regional
aici stirea
http://videonews.antena3.ro/video/romania/o-femeie-din-bistrita-nasaud-a-supravietuit-miraculos-dupa-ce-a-fost-lovita-de-tren.html
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 30 Dec 2012, 16:37 | |
| Ministrul Transporturilor: În minister există oameni care nu ştiu pe ce lume se află
http://www.antena3.ro/politica/ministrul-transporturilor-in-minister-exista-oameni-care-nu-stiu-pe-ce-lume-se-afla-197549.html
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, spune că a găsit în instituţie oameni care "nu ştiu pe ce lume se află" şi că va prezenta o nouă organigramă a ministerului, pentru că actuala organigramă este "stufoasă", după care vor fi organizate concursuri pentru toate posturile de conducere. Relu Fenechiu a afirmat, duminică, într-o conferinţă de presă susţinută la Iaşi, că în cele patru zile în care a lucrat în Ministerul Transporturilor a ajuns la concluzia că organigrama instituţiei este una stufoasă şi că mulţi angajaţi "nu ştiu pe ce lume se află". "22 decembrie a fost prima zi în care am intrat în minister. Au fost patru zile în care am muncit. Am avut bucuria de a descoperi oameni foarte competenţi, dar am avut şi dezamăgirea de a găsi oameni cărora n-o să le dau numele acum de sărbători, dar care nu înţeleg ce caută acolo. În minister este o organigramă stufoasă, cu mulţi oameni pe care dacă îi întrebi ce fac nu-ţi pot spune", a afirmat Relu Fenechiu. El a mai spus că a constatat existenţa unor mari deficienţe în ceea ce priveşte resursa umană, mai ales în domenii precum cel al controlului şi al fondurilor europene. "Nu poţi face performanţă cu oameni slabi. Toţi aceştia vor fi daţi afară. După ce voi veni cu noua organigramă, organizez concursuri pentru toate poziţiile de conducere. Ştiu ce înseamnă un om performant şi un om slab. Când ceri unor oameni de la un departament nişte situaţii care fac parte din activitatea lor şi nu sunt în măsură să le prezinte, e clar că nu ştiu pe ce lume se află", a declarat ministrul Transporturilor. El a mai afirmat că una dintre priorităţile sale este reorganizarea ministerului şi întărirea Corpului de Control al instituţiei.
---------------------------------------------------
http://www.antena3.ro/politica/ministrul-transporturilor-cfr-marfa-poate-deveni-profitabila-prin-oprirea-hotiilor-si-cu-un-management-performant-197554.html
Ministrul Transporturilor: CFR Marfă poate deveni profitabilă prin oprirea hoţiilor şi cu un management performant
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, afirmă că "prin oprirea hoţiilor şi cu un management performant" CFR Marfă poate deveni profitabilă, susţinând că această companie a ajuns "o gaură neagră unde se fac contracte împotriva intereselor statului", conform Mediafax. Relu Fenechiu a spus, duminică într-o conferinţă de presă susţinută la Iaşi, că "se fură mult prea mult în România" şi că sunt permise "mult mult prea multe abuzuri şi scurgeri de bani". "Camioanele de mare tonaj merg suraîncărcate pe străzi şi acest lucru nu se poate face decât dând şpagă unde trebuie, în vămi se cântăresc maşinile după ureche, iar CFR Marfă este o gaură neagră în care se fac contracte parcă dedicate împotriva intereselor companiei şi statului", a spus Fenechiu. El a precizat că va căuta soluţii de eficientizare a companiilor din subordine care merg în pierdere. "La CFR Infrastructură s-a reuşit diminuarea pierderilor cu aproape 200 milioane de euro şi astăzi este deja pe profit, însă organizarea companiei trebuie regândită, pentru că se găseşte în situaţia că are datorii, dar are de încasat foarte mulţi bani de la CFR Marfă şi de la CFR Călători. Aceste din urmă două companii, având mari pierderi, niciodată nu vor putea achita datoriile către CFR Infrastructură şi vreau să terminăm cu aceste lanţuri care produc pierderi în economia naţională?, a afirmat ministrul Transporturilor. El a susţinut că CFR Marfă poate deveni o companie profitabilă prin "oprirea hoţiilor" şi printr-un management performant. "Societăţile care pot să fie profitabile trebuie lăsate să fie profitabile, iar cele care nu pot deveni profitabile le lichidăm, le închidem sau le privatizăm, asta însă doar după ce ne convingem că nu se poate face nimic din ele. Eu sunt convins că prin management performant şi oprirea hoţiilor, CFR Marfă poate deveni profitabilă", a afirmat Fenechiu. El a precizat că în anul 2007 CFR Marfă s-a asociat cu o societate, intrând în afacere cu şase mii de vagoane, dar că, în loc să obţină profit, a înregistrat pierderi. "În 2007, CFR Marfă a făcut o asociere cu o companie şi a intrat în această asociere cu un capital de 6.000 de vagoane. M-am trezit acum cu o cerere de la acea companie să schimbăm o mie din cele şase mii de vagoane, că nu mai sunt bune. Am pus o întrebare simplă: ce profit a avut CFR Marfă în urma asocierii? Am aflat că a avut pierderi în fiecare an. Sunt foarte curios ce răspuns o să-mi dea actuala conducere a CFR Marfă la această chestiune?, a adăugat ministrul Transporturilor. |
| | | revenge
Numarul mesajelor : 55 Localizare : depoul BC Reputatie : 4406 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 30 Dec 2012, 16:57 | |
| Cine a fost prin minister probabil a observat o gramada de "pasarici"ca sa citez din domnu presedinte basescu care isi plimba posterioru cu 2 harti in mana toata ziua.Ele sunt angajate pt "reducerea stresului la locul de munca"al sefilor.Viata dulce in minister,la ora 16 se rup usile fug toti acasa iar vinerea la 14 bate vantu in minister |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 30 Dec 2012, 17:00 | |
| - revenge a scris:
- Cine a fost prin minister probabil a observat o gramada de "pasarici"ca sa citez din domnu presedinte basescu care isi plimba posterioru cu 2 harti in mana toata ziua.Ele sunt angajate pt "reducerea stresului la locul de munca"al sefilor.Viata dulce in minister,la ora 16 se rup usile fug toti acasa iar vinerea la 14 bate vantu in minister
Nu e singurul loc asa , si in alte companii de stat e la fel , asta e avantajul ca lucrezi la stat , cine lucreaza in astfel de institutii stie ce zic . |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 02 Ian 2013, 23:26 | |
| Gara de Nord, asediata de mii de oameni care s-au intors la Bucuresti, dupa vacanta de sarbatori http://stirileprotv.ro/stiri/social/gara-de-nord-asediata-de-mii-de-oameni-care-s-au-intors-la-bucuresti-dupa-vacanta-de-sarbatori.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 20:04 | |
| lN CIUDA RESTRUCTURĂRII,Pierderile CFR Călători urcă la 350 milioane lei
http://www.bursa.ro/in-ciuda-restructurarii-pierderile-cfr-calatori-urca-la-350-milioane-lei-194108&s=companii_afaceri&articol=194108.htm |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 20:16 | |
| - adrian78 a scris:
- lN CIUDA RESTRUCTURĂRII,Pierderile CFR Călători urcă la 350 milioane lei
http://www.bursa.ro/in-ciuda-restructurarii-pierderile-cfr-calatori-urca-la-350-milioane-lei-194108&s=companii_afaceri&articol=194108.htm Cine or fi de vina? Blatistii ??? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 07 Ian 2013, 20:25 | |
| "E" mai multi factori, blatistii, mers facut pe picior, material rulant necorespunzator(DA+1vagon), intarzieri astronomice, lipsa curateniei, lipsa sigurantei(paza), tarife exorbitante mai ales la IR/IC pana in 200km si asa mai departe, dar din cauza blatistilor se pierd cei mai multi bani, trenurile regio fiind celebre din punctul asta de vedere. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |