|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 23 Dec 2012, 09:11 | |
| - baiazid a scris:
- Posibile rute HSR in Romania pe hartie desigur...
http://www.railwaypro.com/wp/ro/?p=11058
Interesante triunghiurile pe care le face ruta din sud si pozitia Pitestiului de nod feroviar HSR :shock:.Poate de aceea se chinuie sa modernizeze si gara Pitesti avand in vedere ca peste exact 50 pe acolo vor trece TGV-uri, ICE-uri sau ce va mai pofteste inima de pasionati ...
Ruta Bucuresti - Sibiu - Cluj Napoca mi se pare cea mai interesanta si zic eu si foarte necesara , va apropia foarte mult o regiune foarte cautata precum Ardeal-Maramures de exemplu de zonele centrale si sudice . In schimb ruta spre Moldova e o pacaleala deoarece practic vorbim de o parte viitoare a coridorului IX pe care se va putea circula cu viteze de pana la 200 km/h conform noii retele TEN. Bine , conform definitiilor in vigoare asta inseamna totodata si HSR insa nu vorbim de o ruta noua 100% HSR ci de una pe care o sa vedem de exemplu si trenuri regio
Ce nu-mi place este faptul ca zone promitatoare turistic si care detin momentat o infrastructura precara de pe o eventuala ruta HSR Chisinau- Iasi-Suceava-Bucovina-Bistrita Nasaud nu au fost luate in calcul pentru a fi legate de vreo ruta HSR dinspre Cluj-Napoca - Oradea - Budapesta. Ar fi buna ruta HSR Chisinau- Iasi-BOTOSANI-Suceava-Bucovina-Bistrita Nasaud. Nu ar avea rost sa treaca prin Pascani. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 23 Dec 2012, 10:30 | |
| - baiazid a scris:
- Posibile rute HSR in Romania pe hartie desigur...
http://www.railwaypro.com/wp/ro/?p=11058
Interesante triunghiurile pe care le face ruta din sud si pozitia Pitestiului de nod feroviar HSR :shock:.Poate de aceea se chinuie sa modernizeze si gara Pitesti avand in vedere ca peste exact 50 pe acolo vor trece TGV-uri, ICE-uri sau ce va mai pofteste inima de pasionati ...
Ruta Bucuresti - Sibiu - Cluj Napoca mi se pare cea mai interesanta si zic eu si foarte necesara , va apropia foarte mult o regiune foarte cautata precum Ardeal-Maramures de exemplu de zonele centrale si sudice . In schimb ruta spre Moldova e o pacaleala deoarece practic vorbim de o parte viitoare a coridorului IX pe care se va putea circula cu viteze de pana la 200 km/h conform noii retele TEN. Bine , conform definitiilor in vigoare asta inseamna totodata si HSR insa nu vorbim de o ruta noua 100% HSR ci de una pe care o sa vedem de exemplu si trenuri regio
Ce nu-mi place este faptul ca zone promitatoare turistic si care detin momentat o infrastructura precara de pe o eventuala ruta HSR Chisinau- Iasi-Suceava-Bucovina-Bistrita Nasaud nu au fost luate in calcul pentru a fi legate de vreo ruta HSR dinspre Cluj-Napoca - Oradea - Budapesta. Totusi s-au strecurat multe erori in acel articol: Dupa recensamantul de anul trecut nu prea mai sunt orase de 300000 de locuitori poate 350000 cu tot cu studenti care si aia sunt din ce in ce mai putini poate niste legaturi mai rapide intre orasele mari si cele pana in 100 de km sa faca sa creasca mobilitatea populatiei. Cine a trasat rutele alea nu cunoaste situatia din teren de la Pitesti la Craiova relieful e foarte dificil e zona deluroasa la fel Bacau-Iasi daca se vrea linie directa Sibiu-Cluj cum e trasata acolo iara e greu de realizar Sibiu-Copsa Mica drumul e peste dealuri alta aberatie Tg Jiu -Timisoara direct prin vestul judetului Gorj Singurul traseul viabil pentru HSR e Brasov Fagaras Sibiu Lugoj Timisoara Jimbolia intre Sibot si Ilia s-ar suprapune cu C4 |
| | | Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4706 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 23 Dec 2012, 10:55 | |
| - ctln1991 a scris:
Ar fi buna ruta HSR Chisinau- Iasi-BOTOSANI-Suceava-Bucovina-Bistrita Nasaud. Nu ar avea rost sa treaca prin Pascani. In caz ca nu stiai , Iasi-Pascani-Suceava este ruta electrificata, pe cand la Botosani nu. Parerea mea personala este ca populatia din Botosani este tare necivilizata cand vine vorba de mersul cu trenul. Mai toate IR-urile de Suceava au grupa pentru Botosani si daca ai sa te plimbi prin vagoanele trenului ai sa observi despre ce vorbesc... |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 23 Dec 2012, 12:53 | |
| - Warrior12 a scris:
- ctln1991 a scris:
Ar fi buna ruta HSR Chisinau- Iasi-BOTOSANI-Suceava-Bucovina-Bistrita Nasaud. Nu ar avea rost sa treaca prin Pascani. In caz ca nu stiai , Iasi-Pascani-Suceava este ruta electrificata, pe cand la Botosani nu. Parerea mea personala este ca populatia din Botosani este tare necivilizata cand vine vorba de mersul cu trenul. Mai toate IR-urile de Suceava au grupa pentru Botosani si daca ai sa te plimbi prin vagoanele trenului ai sa observi despre ce vorbesc... Daca linia Iasi-Pascani-Suceava ar fi moderniazata ar trebui inlocuiti stalpii si catenara care vor ajunge la fier vechi, la fel si calea ferata. Nu mai bine construiesti o cale ferata de la 0? Modernizarea liniei Bucuresti-Constanta a costat cat construirea de la 0 a acesteia. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 23 Dec 2012, 12:57 | |
| Va rog nu incepeti si aici cu cearta,aceasta ruta face parte din categoria fantasme,mai ales ca avem 23 de ani de cand nu suntem in stare sa finalizam continuarea autostrazii A1(sau legatura intre Pitesti si Valcea),pe valea Oltului,dar sa facem tunele si astfel de proiecte... Daca poti sa-l faci in 4 ani bine,daca nu guvernul urmator va avea cu siguranta alte prioritati de a scoate banul public si a face campanie electorala cu el. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 23 Dec 2012, 13:03 | |
| - Warrior12 a scris:
- ctln1991 a scris:
Ar fi buna ruta HSR Chisinau- Iasi-BOTOSANI-Suceava-Bucovina-Bistrita Nasaud. Nu ar avea rost sa treaca prin Pascani. In caz ca nu stiai , Iasi-Pascani-Suceava este ruta electrificata, pe cand la Botosani nu. Parerea mea personala este ca populatia din Botosani este tare necivilizata cand vine vorba de mersul cu trenul. Mai toate IR-urile de Suceava au grupa pentru Botosani si daca ai sa te plimbi prin vagoanele trenului ai sa observi despre ce vorbesc... Ai adus niste jigniri. Cand era trenul rapid Bucuresti-Botosani exista grupa de Suceava pentru acesta. Asta nu insemna ca Suceava era necivilizata. Pentru ca o regiune din tara sa fie civilizata ar trebui sa aibe mai intai si o cale ferata civilizata. |
| | | cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4846 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 23 Dec 2012, 15:36 | |
| - ctln1991 a scris:
- Nu mai bine construiesti o cale ferata de la 0?
Modernizarea liniei Bucuresti-Constanta a costat cat construirea de la 0 a acesteia. esti sigur ca nu sa construit de la 0 ?, ei bine sa facut RK total, infrastructura,suprastructura, lucrari de arta, altceva ce doreai sa se faca ? |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 23 Dec 2012, 16:19 | |
| - baiazid a scris:
- Posibile rute HSR in Romania pe hartie desigur...
http://www.railwaypro.com/wp/ro/?p=11058
Interesante triunghiurile pe care le face ruta din sud si pozitia Pitestiului de nod feroviar HSR :shock:.Poate de aceea se chinuie sa modernizeze si gara Pitesti avand in vedere ca peste exact 50 pe acolo vor trece TGV-uri, ICE-uri sau ce va mai pofteste inima de pasionati ...
Ruta Bucuresti - Sibiu - Cluj Napoca mi se pare cea mai interesanta si zic eu si foarte necesara , va apropia foarte mult o regiune foarte cautata precum Ardeal-Maramures de exemplu de zonele centrale si sudice . In schimb ruta spre Moldova e o pacaleala deoarece practic vorbim de o parte viitoare a coridorului IX pe care se va putea circula cu viteze de pana la 200 km/h conform noii retele TEN. Bine , conform definitiilor in vigoare asta inseamna totodata si HSR insa nu vorbim de o ruta noua 100% HSR ci de una pe care o sa vedem de exemplu si trenuri regio
Ce nu-mi place este faptul ca zone promitatoare turistic si care detin momentat o infrastructura precara de pe o eventuala ruta HSR Chisinau- Iasi-Suceava-Bucovina-Bistrita Nasaud nu au fost luate in calcul pentru a fi legate de vreo ruta HSR dinspre Cluj-Napoca - Oradea - Budapesta. ......pai dupa cate stiu actualul director al CFR Calatori este sau a fost redactor sef la gazeta railwaypro. Revista e ca si basmele romanesti......dar e foarte bine ca da sperante in visele unora. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 24 Dec 2012, 15:59 | |
| Noul sef al C.A. din CFR SA care are experienta in domeniul bancar (nu cred ca trebuie sa aibe experienta in transport feroviar) si studii in Romania si la universitati de prestigiu :
http://www.ziare.com/lucian-isar/stiri-lucian-isar/lucian-isar-numit-in-functia-de-presedinte-al-consiliului-de-administratie-al-cfr-1208960 |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 24 Dec 2012, 16:43 | |
| - Citat :
- http://www.railwaypro.com/wp/ro/?p=11058
stiu si eu... cum vor sa il faca? sistem maglev? din cate stiu maglevu are cele ai putine probleme cand vine vorba de relief... sau vor sa refaca peisajul roman cu dinamita si cu excavatorul? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 25 Dec 2012, 22:01 | |
| Un articol interesant aici scris de un pasionat de trenuri. - Cod:
-
Sfaturi pentru a avea o călătorie plăcută cu trenul şi adevărul despre căile ferate din perspectiva cuiva care (probabil) ştie
Deşi televiziunile încearcă să sece transportul feroviar de toţi călătorii, o bună parte din ce zic ei acolo sunt doar minciuni. Ca să dau nişte exeple, încep cu acest documentar al ProTV-ului: http://www.youtube.com/watch?v=iftrdGeHIYg
Iata o lista de "inflorituri" pe care le-au adus reporterii pentru a face contra-reclamă căii ferate:
peste sute de ore întârziere în fiecare zi - păi nu se poate. poate or avut 2-3-10-15 trenuri întârziere, dar nu toate câteva-miile de trenuri care circulă zilnic în România. Şi nu zilnic, nu are cum. E imposibil nici nu te aşezi bine că micii întreprinzători încep să roiască prin tren - ok măi, şi ce vină are CFR-ul pentru ăştia? Că doar nu-s angajaţi de-ai CFR-ului, şi dacă au bilet, "naşii" n-au absolut niciun drept să-i dea afară! Aaa, sau poate i-aţi confundat pe cei care aduc băutură şi mâncare de la vagonul restaurant cu "vânzători muţi"? acum 60 de ani trenul circula cu o viteză de 100 de km/h. iarăşi imposibil, când majoritatea aburoaselor au viteza maximă sub 100km/h. Şi, şi acum se circulă cu peste 100 de km/h (chiar 140), dar nu peste tot. (partea în care mişcă traversa cu piciorul) - AIA E LINIE DEZAFECTATĂ MĂĂ... se vede clar că nu se circulă pe acolo. Linia e maro, nu luceşte. nu cred că are mai mult de 10 km/h în acest moment - tu eşti chior, bag seamă.. are cel puţin 30km/h.. nici nu ieşim însă bine din gară că deja pune frână - bineînţeles, face proba de eficacitate a frânei, scade câţiva kilometri la oră iar apoi îi creste la loc. 2008 şi 2009, 0 km refăcuţi..? - SERIOS? imposibil. M800 ce naiba mai e atunci? Da, pe acolo se circulă şi cu 140 de km/h. când nu merge cu viteza melcului, trenul stă (şi-l arată cum stă în staţie) - păi ce... în staţii nu trebuie să stea? călătorii sar în mers? aceste butoane nu funcţionează deloc - păi în primul rând alea nu-s butoane.. Şi dacă călătorii plini de bun-simţ au avut grijă de ele, credeţi că CFRul are bani de revizie mereu? Parcă acuma ziceaţi că e în pragul falimentului.. - CONTRADICŢIE! dacă apeşi acuma nu mai vine înapoi... şi acuma curge apă continuu (la chiuvetă) - BA VINE, încet, cât să ai timp să te speli. E calculat ca, atunci când gaţi, apa să se oprească.. incredibil dar întârzierile se măsoară în sute de ore - tu te auzi ce zici? măcar de blurai imaginea să nu se vadă că se măsoară în sute de minute, din cauza viscolului. din păcate noi nu atingem 160 km/h nici în inelul de testare - altă falsitate. pe acolo s-a mers şi cu 200 la testat. la Făureii filmează un anumit marfar, iar la Ţăndărei trece acelaşi tren peste 5 ore. - E ALTU!! primu are vagoane Eacs iar celălalt are platforme.. ne credeţi PROŞTI? Bine că i-aţi dat mecanicului nişte bani ca să vă zică că e acelaşi tren. La faza asta ati fost jalnici.
şi lista poate continua.. ba mai mult, ProTVul şi-a găsit să filmeze fix când era rupt podul de la Cârţa, şi fix pe trenul care era afectat de ruperea acelui pod..
Acuma, pentru o călătorie cât mai bună, aveţi aici câteva sfaturi:
cel mai important, EVITAŢI, CÂT MAI MULT, TRENURILE DE RANG R (REGIO) ŞI TRENURILE IR DIN ZONE PRECUM IAŞI SAU CRAIOVA (alea sunt cele mai mizerabile) - cel mai bine e să căutaţi trenuri care leagă zone cât mai îndepărtate, şi de rang cât mai mare (fiind cele mai curate) Clasa 1 - nu întotdeauna îşi merită banii. Cel mai bine aţi face să vedeţi înainte de a lua biletul ce fel de vagone sunt la clasa 1, şi ce fel de vagoane sunt la clasa a 2a, pentru că de multe ori, vagoanele de la clasa a 2a sunt mai bune decât cele de clasa 1 (da aici întreadevăr îşi cam bate joc CFRul de călători, şi prin faptul că vagoanele de IR şi IC sunt puse pe R, iar vagoanele de R, pe IR sau chiar IC) Vedeţi dacă aveţi alternative la privaţi (Transferoviar Călători, Regiotrans, Regional, ViaTerra..) pentru că, în general (cel puţin la TFC), trenurile lor sunt mai curate, iar preţul mai mic. Evitaţi trenurile formate din Desiro (Săgeţi) - scaunele sunt teroare, nu degeaba cunoscătorii le zic scaune de piatră, după o oră/două de călătorit în ele, încep durerile de spate. - Desiro-urile sunt făcute pentru trenuri de "foarte-scurt-parcurs", dar CFRul le trânteşte pe IC-ul Cluj Timişoara sau curse gen Cluj - Rm. Vâlcea. Există totuşi câteva Desiro-uri cu scaune comode, dar sunt puţine. Dacă chiar nu aveţi altă alternativă, sper măcar să prindeţi unul cu scaune comode. Locul care vi se dă pe bilet nu e obligatoriu. Dacă următorul vagon vi se pare mai comod, vă puteţi muta în el fără să spuneţi nimănui, dar cu două condiţii: 1. vagonul să fie de aceiaşi clasă cu vagonul în care aveţi bilet; 2. Dacă vine proprietarul locului (adică persoana pe a cărui bilet e scris acel loc) pe care v-aţi pus, sunteţi obligaţi să îi cedaţi locul. DAR AVEŢI GRIJĂ - să nu vă puneţi cumva într-un vagon care să meargă în alt loc (trenul se rupe într-o anumită staţie, pleacă cu doar câteva dintre ele, iar restul rămân acolo sau pleacă altundeva) - mai mult, asta e valabil doar la clasele 1 şi 2, nu şi la cuşetă şi vagoane de dormit.
Luând în considerare aceste 5 aspecte, calitatea călătoriei ar trebui să crească.. considerabil.
Acum, câteva lucruri pe care lumea le consideră anormale pe căile ferate române:
trenul nici nu iese bine din staţie şi deja frânează - am mai zis, e proba de eficacitate a frânei, trenul scade câţiva km/h iar apoi îi accelerează la loc folosim locomotive vechi de 30-40 de ani. - da, adevărat, dar nu în totalitate. Cea mai mare parte au fost modernizate, doar carcasa a mai rămas din ele. Şi, oricum, de ce să schimbi ceva bun, chiar dacă e vechi, cu ceva nou care costă o groază de bani, şi poate nici nu e la fel de bun. în staţie, trenul se mişcă puţin (~5 metri) iar apoi frânează la loc - se întâmplă în staţiile în care trenul "se rupe" (adică lasă câteva vagoane acolo care merg altundeva). Pocnitură puternică - se deconectează/conectează disjunctorul, nu e nimic rău. Aşa sună la locomotiva electrică. Pentru cei care nu ştiu, e ca şi cum ai scoate sau ai băga în priză locomotiva. Aerul condiţionat se opreşte pe drum, şi îşi revine - locomotiva electrică trebuie să îşi deconecteze disjunctorul în zona neutră (unde se întâlnesc două secţii alimentate de la două centrale diferite). Trenul stă într-o staţie în care nu scrie că trebuie să stea - stă după alt tren, la cruce, asta se întâplă deobicei în zonele pe care se circulă pe un singur fir Trenul stă foarte mult în staţie - fie a ajuns mai repede (nu are voie să plece mai repede decât îi e scris în orar, pentru că, dacă, călătorii ştiu că trenul le pleacă la ora X şi Y minute, e nefiresc ca trenul să plece la ora X şi Y-5 minute, că poate există călători care ajung la gară la ora X şi Y-1 minute), sau, a doua variantă, stă după alt tre, să facă cruce (similar cu ce am zis mai sus) Poza cu pilonul ăla în mijlocul căii ferate care tot circulă pe internet - explicaţia e foarte simplă, linia aia e nefuncţională, pe vremea când funcţiona, zona era neelectrificată, dar când au electrificat, s-a decis că nu mai e nevoie de linie şi au lăsat-o acolo (că şi scoaterea ei costă bani)
Aşadar, trenul rămâne cel mai sigur mijloc de transport.
Locomotiva e plină de sisteme de siguranţă care să împiedice o catastrofă feroviară (însă dacă această catastrofă e plănuită, poate de un angajat care vrea să se răzbune.. nu se poate evita) -
-DSV ( pedala pe care mecanicul trebuie să o apese şi să o lase constant, ca locomotiva să se asigure că el nu e mort - locomotiva frânează dacă DSVul nu e "folosit" după o anumită perioadă de timp)
-INDUSI - semnalele, dacă treci pe roşu (fără să apeşi pe DEPĂŞIRE ORDONATĂ/cu peste 20 de km/h), locomotiva frânează, pe galben la fel (dacă nu apeşi pe ATENŢIE când treci semnalul) locomotiva frânează singură. De asemnea, depăşirea vitezei maxime duce la frânarea automată a locomotivei. Sursa Facebook. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 25 Dec 2012, 23:36 | |
| HALUCINANT! DOVADA ca CFR CALATORI raspunde cu mesaje copy - paste FARA A CITI nimic din ce li se trimite. In petitia urmatoare puteti observa cum un calator intreaba despre trenul TFC de la ora 6.26 cu plecare Bucuresti - Ploiesti s - Buzau, iar ca raspuns primeste doar vorbe goale, luate si copiate. Insa Biroul CFR nu si-a dat seama ca nu este trenul lor....
http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/7850/UniqueId/8f369317e21c8c4735afc55577a7898e |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4860 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 26 Dec 2012, 14:58 | |
| A fost inaugurată cea mai lungă rută de înaltă viteză in China: o distanţa cum ar fi cea dintre Bucureşti şi Paris este parcursă în 8 ore
http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5j-Kz-fNNSvScS28fm6pO_P8kBQBQ?docId=CNG.2af0cc106137608222162a96ab3b4556.151 |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 26 Dec 2012, 15:11 | |
| Trenurile zapezii
https://www.youtube.com/watch?v=5AoIvpEBLek |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 27 Dec 2012, 09:17 | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- HALUCINANT! DOVADA ca CFR CALATORI raspunde cu mesaje copy - paste FARA A CITI nimic din ce li se trimite.
In petitia urmatoare puteti observa cum un calator intreaba despre trenul TFC de la ora 6.26 cu plecare Bucuresti - Ploiesti s - Buzau, iar ca raspuns primeste doar vorbe goale, luate si copiate. Insa Biroul CFR nu si-a dat seama ca nu este trenul lor....
http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/7850/UniqueId/8f369317e21c8c4735afc55577a7898e De cite ori am afirmat pe forum ca la CFR sint persoane care nu stiu ce are CFR in parohie, nu stiu ce e ala CFR? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |