| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 11:26 | |
| - Dr2005 a scris:
Urât rău ce face CFR-ul, pune trenuri cu 30 minute în faţa privaţilor şi restul zilei lasă liniile descoperite... Mentalitate de jmenari/smecheri/samsari/discriminati si asa mai departe, asta nu poate fi numit marketing ci reactie disperata a CFR de a mai pupa 1-2 calatori de la privat, oricum degeaba le pun, daca oamenii au apucat sa circule cu privatul nu se mai intorc in vecii vecilor la CFR, ma refer la calatorii corecti platitori de bilet. Calatorii platitori/premium CFRul i-a pierdut de mult, acum au mai ramas cu ramasitele...blatistii si taranii(ca si caracter) cu 4 clase, numarul calatorilor civilizati e foarte mic. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 11:31 | |
| Nu e rau ca se introduc mai multe trenuri, dar ar trebui sa fie interval mai mare de timp, sa ai de unde alege. Cum pana sa fie privatii vroiau doar interregio, acum brusc se poate si regio. Oricum regio de la privati sunt expresse nu ca cele de la CFR, sa nu mai zic de alte lipsuri. Singurul avantaj la CFR major ar fi ca se poate merge si fara bilet pe multe rute. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 11:57 | |
| Domnilor acuma ce aveti pana acuma huleati CFR-ul ca nu baga trenuri Regio cu mers de IR acuma cand au bagat iara nu e bine?Asta e concurenta si calatorii sunt liberi sa aleaga ce vor..Hai sa nu mai aruncam cu piatra cand macar se incearca sa se faca ceva si sa nu mai fim atat de partinatori pentru compania X sau Y |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 12:02 | |
| Nu sunt impotriva trenurilor, am zis clar ii felicit ca au introdus trenuri regio de lung parcurs, insa as fi vrut sa fie la alte ore decat cele la care exista deja private. Cu privire la tren regio cu mers de interregio, nu uita ca cele de la CFR nou introduse nu sunt asa, sunt doar regio de ceva mai lung parcurs. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 12:15 | |
| Mama ei de carcoteala cred ca am trai mult mai bine daca nu am fi atat de carcotasi!! Luna ce lung parcurs vorbesti ?Sunt trenuri regio cu un mers mai sprinten apopiat de IR |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 12:21 | |
| My bad, ai dreptate am gresit. Eu ma gandeam la actualele Bucuresti Basarab - Craiova si retur. Intr-adevar am studiat si vad ca noile trenuri regio sunt express si la cfr. Asa cum am zis si in primul post pe tema asta: concurenta face multe. Sus concurenta, sus transportul feroviar. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 14:02 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Iata noi trenuri REGIO introduse :
Introducere trenuri pe ruta București Nord – Buzău și retur 08-11-2012
CFR Călători informează că, începând cu data de 10 noiembrie 2012, pentru preluarea călătorilor de la București Nord spre destinația Buzău și retur, se vor introduce în circulație două trenuri Regio: R 5081 Bucureşti Nord (plecare 10.20), Buftea (plecare 10.37), Periș (plecare 10.48), Crivina (plecare 10.57), Ploiești Sud (plecare 11.16), Mizil (plecare 11.51), Săhăteni hc (plecare 12.02), Pietroasele hc (plecare 12.11), Ulmeni (plecare 12.17), Buzău (sosire 12.33) R 5080 Buzău (plecare 14.20), Ulmeni (plecare 14.36), Pietroșițele hc (plecare 14.42), Săhăteni hm (plecare 14.53), Mizil (plecare 15.02), Ploiești Sud (plecare 15.40), Crivina (plecare 15.57), Periș (plecare 16.06), Buftea (plecare 16.18), Bucureşti Nord (sosire 16.37)
Hopa, tocmai ce s-au inventat Pro Tv si Antena 1 in materia feroviara . As fi preferat o cadenta intercalata la 4 ore CFR respectiv tot 4 ore TFC astfel incat intr-un final sa avem cadenta regio sprinten la 2 ore intre Bucuresti Nord si Buzau . Basca trenurile simple regio CFR si iesea treaba buna, insa legea concurentei nu cred ca dadea drumul la un astfel de joint. Iata penibilitatea: CFR plecare din Bucuresti Nord 10.20 TFG plecare din Bucuresti Nord 11.26 CFR plecare din Buzau 14.20 TFG plecare din Buzau 14.52 Exista si o parte buna, adica bine ca nu sunt 100% aceleasi opriri P.S. Am auzit de atatea ori denumirea de Regio Sprinten pe forum incat am ajuns sa o indragesc mai mult decat cea Regioexpres . Asteptam cu interes alte trenuri de acest gen si pe alte relatii inclusiv Bucuresti Nord - Brasov, sau macar desfiintarea acelor opriri de pe traseul actualelor regio din care urca doar neplatitorii sau nu urca si nu coboara nimeni . Asa s-ar reduce la un 3h15'. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 18:56 | |
| Baiazid eu ma gandeam de o cadenta de genul OBB Westbahn CFR sa plece la ora fixa si TFG la jumate sau dupa o ora!! |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 19:22 | |
| - adrian78 a scris:
- Baiazid eu ma gandeam de o cadenta de genul OBB Westbahn CFR sa plece la ora fixa si TFG la jumate sau dupa o ora!!
Pai asta chiar se intampla intre CFR si TFC insa lipseste inca cadenta aia perfecta a austriecillor. Eu n-as fi de acord doar din simplul motiv ca Romania nu se poate compara cu Austria la numarul de calatori pe un anumit segment. |
|
| |
costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4993 Data de inscriere : 18/07/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 23:23 | |
| Iată că în Giurgiu poliţia TF îşi face destul de bine treaba
http://giurgiuveanul.ro/stiri/patru-hoti-care-furau-piese-de-vagoane-prinsi-de-politisti/#more-493 |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 08 Noi 2012, 23:30 | |
| Cu o floare nu se face primavara. Oricum militia ii prinde si judecatorul de da drumul. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 09 Noi 2012, 10:19 | |
| http://www.zvj.ro/articole-15265-Zeci++sute+de+sanc++iuni++niciun+rezultat++La+Aninoasa+nimic+nu+se+pierde++++Totul+se+fur.html
http://www.zvj.ro/articole-15269-Locomotiva+din+Pia++a+Victoria+++La+un+pas+de+a+deveni+realitate.html |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 09 Noi 2012, 10:59 | |
| - Luna a scris:
- http://www.zvj.ro/articole-15265-Zeci++sute+de+sanc++iuni++niciun+rezultat++La+Aninoasa+nimic+nu+se+pierde++++Totul+se+fur.html
Nu aveti exemplu de asa ceva?pe M.800! ce va mai mirati! |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 09 Noi 2012, 23:54 | |
| Poate exista o sansa sa mai fie reduse tarifele intre Bucuresti si Constanta avand in vedere intarzierile. Daca se va intampla astfel nu ma va deranja sa fac 3 ore sau 3 ore jumatate dar sa platesc cu 20-30% mai putin. http://observator.ro/172399/ministrul-transporturilor-raspunde-interpelarii-deputatului-cristina-dumitrache-172399.html Daca s-ar ieftini putin transportul cu trenul in strainatate... http://www.ziuaveche.ro/business-2/economic/cum-se-va-scufunda-cfr-vezi-cine-va-da-lovitura-decisiva-131613.html |
|
| |
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| |
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|