|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+74razvan - trenuri Costin.B M.I.C.I. mishu88 tuborgtnp Dr2005 AndiCFR nenuandrei augustin_ciuraru Luna sogard_2003 dany90 alex.alexus.tm ldh80 Vicentiu DUAL Cosmin5 dave Hurricane Norbi romaniaetc mardaryroby AlexD rizelgeorgel2004 Radu TVlad ATM redeme sorinucu adycfrbucuresti nokia2010 Gabry Gabriel Vlad Nk11 decward Razvan pannonia express riciu Vitosa Adrian78 halmarius cont dezactivat . mihaiuc kido jionutz Ciprian kristi kkk aly Boracik email2bav eu cata marius_catalin84 dan ciprian lovekomotive srazvi orestte discoid21 cristi CFR Nesebar vrabieionut adina membru inactiv robert didinul cortexedge tudor_vl IonutCFR2009 KQQ cosmin_26-17 MariusM COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 78 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6265 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi Feb 10, 2011 8:58 pm | |
| Daca veai sange in instalatie spuneai la ce firma lucrezi ! iar privatul logic ca nu modernizeaza calea de rulare, infrastructura , pentru ca nu e a lui
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi Feb 10, 2011 9:18 pm | |
| Nu are relevanta pentru nu are lagatura cu domeniul feroviar, pe de o parte. Pe de alta parte la mine nu tin chestiile psihologice de tip "n-ai sange in veioza, n-ai tupeu samd". Ma lasa rece acest mod de a pune problema, asta ca sa nu fiu mai acid (pentru ca nu ne cunoastem si nu vreau sa judec pe nimeni pripit). Am rugamintea sa nu-mi indicatii daca nu le cer. Multumesc pentru intelegere.
Sunt insa de acord cu ultima ta fraza ca privatul nu modernizeaza nimic si ca linia nu e a lui. Dar privatul (indiferent de domeniu) cel putin in Romania, dar nu numai, de regula investeste numai daca scoate profit imediat sau daca scoate profit foarte mare, nefiind vorba de acest caz...
Sa presupunem ca ar avea dreptul privatul de a actiona asupra cai de rulare... chiar crezi ca ar face-o fara un profit imediat sau foarte serios? Am serioase dubii. Nu zic ca nu exista si lupi mancati de oaie, dar regula ca lupul mananca oaia ramane in picioare. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin Feb 11, 2011 11:22 am | |
| - riciu a scris:
- Nu are relevanta pentru nu are lagatura cu domeniul feroviar, pe de o parte. Pe de alta parte la mine nu tin chestiile psihologice de tip "n-ai sange in veioza, n-ai tupeu samd". Ma lasa rece acest mod de a pune problema, asta ca sa nu fiu mai acid (pentru ca nu ne cunoastem si nu vreau sa judec pe nimeni pripit). Am rugamintea sa nu-mi indicatii daca nu le cer. Multumesc pentru intelegere.
Sunt insa de acord cu ultima ta fraza ca privatul nu modernizeaza nimic si ca linia nu e a lui. Dar privatul (indiferent de domeniu) cel putin in Romania, dar nu numai, de regula investeste numai daca scoate profit imediat sau daca scoate profit foarte mare, nefiind vorba de acest caz...
Sa presupunem ca ar avea dreptul privatul de a actiona asupra cai de rulare... chiar crezi ca ar face-o fara un profit imediat sau foarte serios? Am serioase dubii. Nu zic ca nu exista si lupi mancati de oaie, dar regula ca lupul mananca oaia ramane in picioare. Imi pare rau ca ti-o spun, dar nu intelegi absolut deloc cum functioneaza mediul privat, oriunde in lume, inclusiv in Romania! In toata lumea, de la fabrici la banci, si de la uzine la cai ferate s-au construit cu banii mediului privat. Mediul privat va investi acolo unde exista, ori pe termen scurt, ori pe termen mediu-lung posibilitatea de a obtine profit. Normal, nisele cu profit rapid vor fi ocupate repede, dar curand va veni si randul niselor cu profit mai mic sau pe termen lung, pe masura ce . Gandeste-te la cel care construieste o otelarie, sau o fabrica de masini, sau chiar o fabrica de confectii. Nu se asteapta la profit imediat, ci la x ani in care costurile de constructie si punere in uz vor depasi profiturile. Asa e peste tot, inclusiv in Romania (si crede-ma, stiu ce spun). Scopul unei firme este profitul - asta e definitia cea mai de baza, intr-adevar, dar nu inseamna ca trebuie, sau este necesar sa se obtina acel profit din prima zi. Altfel n-ar mai fi construit nimeni fabrici, rafinarii, etc. etc. Gandeste-te cati investitori au venit in Romania si au construit diverse fabrici - tu chiar crezi ca au crezut ca obtin profit din ziua 1? Nu! In tarile care n-au trecut prin jegul numit comunism, aproape nici o fabrica, nici o uzina, uneori nici o banca, nimic care produce ceva nu a fost construit de stat. Si asta e starea de normalitate! Revenind la caile ferate - uita-te la bilanturile RC-CF si Regiotrans. Scot un profit frumusel, dar nu imens - iar in primii cativa ani au mers pe pierdere. In plus, au investit sume uriase de bani pana acum, in trenuri, in modernizari, in personal, ba chiar si in linie. Uita-te cum arata Brasov - Zarnesti, de exemplu. Modernizari (adica refactii totale, electrificari, etc.) nu pot face, si stii de ce - contractele pe linii sunt de prea scurta durata. In plus, liniile sunt linii secundare, cu opriri foarte, foarte dese - mai mult de 50 km/h nici nu s-ar simti in multe din cazuri. La Regiotrans, primele lor linii arata absolut decent, calatorii sunt multumiti de conditiile de calatorie, iar vitezele s-au stabilizat, sau chiar au crescut putin de cand a plecat CFR. Din atitudinea personalului, cel putin in relatia cu clientii (casieri, controlori de bilete, sefi de tren), personalul RT mi se pare MULT mai profesionist ca cel CFR. Intretinerea automotoarelor (curatenie, confort) imi indica ca si la acest capitol, se sta la fel de bine. In cazul mecanicilor de locomotiva/automotor, IDM, ingineri, mecanici, etc., presupun ca nivelul de pregatire este identic cu cel cerut la CFR, stiind ca oamenii RT de la CFR au venit - si am incredere atat in personalul tehnic CFR cat si in cel RT ca sunt bine pregatiti si dedicati (nu cred ca se face nimeni mecanic de locomotiva fara sa aiba o pasiune, cat de mica, pentru trenuri!). Iar in cazul personalului de conducere, ORIUNDE sunt oameni mai profesionisti ca in CFR - managerii CFR pot oricand concura pentru cel mai rau din tara. Serios, as vrea ca cei de la RT, sau cei de la TFG sa administreze TOATE liniile din tara! Pot pune pariu cu dv. ca in 2 ani dispar toate mizeriile numite maxi-taxi din Romania. P.S. : Lucrez intr-o firma privata care opereaza in domeniul feroviar IN AFARA Romaniei (undeva unde avem zapada din octombrie pana prin martie). Atitudinea ta este identica cu cea pe care o au cei care au lucrat in sistemul de stat pana la ruperea lui in bucati in 1999 - 'privatii vin sa distruga'. Si tarisoara asta e capitalista dintotdeauna. Probabil ca asta se intampla cand spargi un monopol. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin Feb 11, 2011 2:04 pm | |
| Atitudinea mea este a unui care a vazut multe firme private care fac orice mai putin investitii pe termen lung. E drept ca nu am lucrat si nu am tangenta cu firmele feroviare, dar nu mi-e greu sa extrapolez. Sa inteleg ca dupa '90 s-au deschis otelarii noi, rafinarii noi etc si in general s-au facut investitii pe termen lung? Nu zic ca nu exista exceptii dar ele intaresc regula. In domeniul in care lucrez eu se fac investiii numai pentru ca exista niste reglementari facute cat de cat cu cap, astfel incat daca nu faci investitii ti se inchide firma. Dar investitii pe termen lung din initiativa privatilor, rar si foarte rar, exceptia intarind regula ce de obicei.
Nu pun problema aici a nivelului de pregatire al personalului, pentru ca nu-s in masura sa-l apreciez corect, eu fiind doar amator. Iarasi sunt convins ca managementul la privati este mult mai bun, pentru ca privatul de regula nu lucreaza in pierdere. Iarasi nu se pune problema relatiei privat - client, pentru asta se stie, iti bati joc de client, clientul nu mai vine la tine.
Sunt putini sau foarte putin investitori care au contruit ceva in Romania, cei mai multi au preluat ce era si au retehnologizat strictul necesar pentru a fi cat de cat competitivi. Nu voi compara niciodata otelurile romanesti cu cele straine (ex in domeniul aviatiei, unde am prieteni care lucreaza si-mi povestesc anumite aspecte de acest gen si spun ca otelurile romanesti dau gres si nu se pot folosi).
Cat despre materialul rulant, e edificatoare o locomotiva a unui privat care merge pe distanta Bucuresti - Ploiesti, si care se "bataia" in toate directiile in conditiile in care acea linie e refacuta de curand si in conditiile in care de regula pe distanta asta nu te legeni ca intr-o caruta. Filmul se afla pe youtube si se numeste "bataila" sau ceva de genul. L-am salvat si voi reveni cu numele complet. Sau marfarele (de data asta nu doar cele de la privati) la care iti dai seama dupa sunet ca strica linia.
Pe scurt nu denigrez privatul ci fac niste constatari. Ca nu-s 100% obiective, e logic sa fie asa, pentru ca (asta de la Einstein citire) nu exista adevar absolut, acesta din urma chiar este un adevar absolut.
Scuzati ca am fost off topic. |
| | | myster2008 Administrator
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 42 Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania Reputatie : 7075 Data de inscriere : 15/08/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin Feb 11, 2011 5:56 pm | |
| Baieti aveti sectiunea de DISCUTII LIBERE , va rog continuati discutia acolo...aici revenim on-topic! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin Feb 11, 2011 7:15 pm | |
| Care este termenul de finalizare a acestui pod ? stie cineva dar sa fie adevarat nu banuieli |
| | | Ciprian
Numarul mesajelor : 116 Reputatie : 5293 Data de inscriere : 20/09/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum Feb 13, 2011 9:00 pm | |
| Astazi am mers cu 3428 de la Poiana Slanic la Ploiesti Vest si am ramas surprins de comportamentul sefului de tren, cand i-am dat 2 lei si legitimatia de student sa imi dea bilet s-a uitat urat la mine si mi-a zis ca chiar vreau bilet, i-am zis ca asa ar trebui la care el mi-a replicat ca da dar nu are reducere la bilete si mi-a trantit in fata un bilet cu valoarea de 2,8 lei fara sa scrie statia de unde s-a eliberat biletul tot drumul a continuat cu priviri urate spre mine.Din cei aproximativ 50 de calatori ai trenului nu a eliberat decat biletul meu la restul doar lua banii, altii controlori mai dadeau cate un bilet la 4 persoane acest individ nu a taiat decat biletul meu, nu e de mirare ca sectia are pierderi asa mari. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum Feb 13, 2011 11:03 pm | |
| Si te miri de ce au o medie asa mica la venit. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Lun Feb 14, 2011 4:46 pm, editata de 1 ori |
| | | Ciprian
Numarul mesajelor : 116 Reputatie : 5293 Data de inscriere : 20/09/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum Feb 13, 2011 11:07 pm | |
| Pai ar cam trebui niste controale pe trenurile astea dar nu cred ca o sa se mai implice CFR-ul deoarece cred ca si ei vor sa scape de sectia asta la ce pierderi inregistreaza zilnic. |
| | | email2bav
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 5346 Data de inscriere : 09/05/2010
| Subiect: sesizare CFR Lun Feb 14, 2011 8:43 am | |
| Draga Ciprian,
De ce nu faci o sesizare la CFR? Chiar daca pare ca ar fi in zadar, este singurul lucru care iti (ne) sta in putere. Faci o sesizare, povestesti cu amanunte ce s-a intamplat, si astepti sa iti raspunda. Cine stie? Poate se va face un control. Poate nasul acela va fi trimis in somaj si isi va cauta un loc de munca in care va trebui chiar sa munceasca pentru bani. Nu putem schimba sistemul dintr-o data, dar daca fiecare calator care ar observa nereguli pe trenurile din Romania le-ar si sesiza autoritatilor atunci cu siguranta s-ar face ceva pasi inainte. Conducerea nu va putea spune ca nu a stiut. Sesizarile raman. E o presiune, cat de mica. Trebuie sa-i stresam un pic. Nu-i putem lasa sa fure fara ca macar sa fie stresati. Macar sa stea cu o cat de mica frica de controale suplimentare. Macar poate fac un ulcer si de banii aia luati cu japca isi vor lua medicamente, nu doar bautura. |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Petitii Mier Feb 16, 2011 10:30 am | |
| Asa este , chiar te rugam sa faci sesizare!! Scrieti cat mai multe petitii atat pentru reintroducerea 3424 cat si a unui tren la ora 20 din Ploiesti. Eu am rugat toti prietenii sa scrie!! Nesimtitii din CFR stiu doar sa se vaite ca nu sunt bani , stiu doar sa faca greva, dar cat fura nu spun!! Sufera in schimb mavetistii ca nu au trenuri!!! |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: ????? Dum Feb 27, 2011 3:08 pm | |
| http://stirileprotv.ro/video/cfr-anuleaza-18-curse-motivul-calatorii-merg-cu-nasul/60475444
DAR CAT FURA NASII , SI SUPRACONTROLUL NU SPUNE DIRECTORUL CFR, cati bani de la blatisti ajung la el nu spune!!!!! Trebuie sa intre DNA-ul in ei cum a intrat in vamesi , altfel nu se mai poate!!!!! Se falimenteaza intentionat CFR-ul si ei dau vina pe blatisti!!! |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum Feb 27, 2011 3:28 pm | |
| Oare un operator privat nu ar fii mai potrivit? Ce parere aveti?
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum Feb 27, 2011 4:01 pm | |
| - eu a scris:
- http://stirileprotv.ro/video/cfr-anuleaza-18-curse-motivul-calatorii-merg-cu-nasul/60475444
DAR CAT FURA NASII , SI SUPRACONTROLUL NU SPUNE DIRECTORUL CFR, cati bani de la blatisti ajung la el nu spune!!!!! Trebuie sa intre DNA-ul in ei cum a intrat in vamesi , altfel nu se mai poate!!!!! Se falimenteaza intentionat CFR-ul si ei dau vina pe blatisti!!! Asa au zis si de Lupeni-Petrosani si Hunedoara-Simeria dar pe Hunedoara nu sunt calatori la unele trenuri sunt mai multi ceferisti decat calatori.. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum Feb 27, 2011 4:31 pm | |
| Simeria Pestis ramane la CFR Marfa si cred ca si Simeria Hunedoara |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |