|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+74razvan - trenuri Costin.B M.I.C.I. mishu88 tuborgtnp Dr2005 AndiCFR nenuandrei augustin_ciuraru Luna sogard_2003 dany90 alex.alexus.tm ldh80 Vicentiu DUAL Cosmin5 dave Hurricane Norbi romaniaetc mardaryroby AlexD rizelgeorgel2004 Radu TVlad ATM redeme sorinucu adycfrbucuresti nokia2010 Gabry Gabriel Vlad Nk11 decward Razvan pannonia express riciu Vitosa Adrian78 halmarius cont dezactivat . mihaiuc kido jionutz Ciprian kristi kkk aly Boracik email2bav eu cata marius_catalin84 dan ciprian lovekomotive srazvi orestte discoid21 cristi CFR Nesebar vrabieionut adina membru inactiv robert didinul cortexedge tudor_vl IonutCFR2009 KQQ cosmin_26-17 MariusM COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 78 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 03 Feb 2011, 06:27 | |
| Pai in BAR este restrictia asta statia Buda- Axa st Poiana Slanic de la km 0+200-23+700 cu 50km/h |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Pentru Paall Joi 03 Feb 2011, 19:12 | |
| Cu tot respectul, mai bine sa arda motorina CFR Calatori cu acest tren , chiar daca sunt 20-30 de calatori blatisti, decat sa o fure angajatii si sa nu circule trenul.. Mai bine ne ajuti cu petitia decat sa acuzi calatorii. Chiar daca sunt blatisti, nu uita ca cei mai mari hoti sunt angajatii CFR, indiferent de functie, si cred ca trenul este anulat si pentru a favoriza microbuzele.Nu da faliment CFR Calatori cu 5-6 trenuri in pierdere pe Slanic, ci va da faliment din cauza hotilor din conducere si a angajatilor care fura tot ce prind. Pe Slanic trebuie sa mentinem cat mai multe trenuri, asta este interesul nostru.Daca ar dori cu adevarat reducerea cheltuielilor ar aduce Desiro, dar sti ca interesul este al microbuzelor. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 03 Feb 2011, 20:53 | |
| Acestea sunt cifrele... Acestia probabil sunt cei cu abonamente in rest la nas in buzunar... CFR Calatori nu mai doreste sa opereze pe aceasta sectie. Sa speram ca o va lua cineva Pentru celelalte sectii neinteroperabile care nu sunt incluse in planul de suspendare a traficului se doreste reducerea pachetului minim social la 2 perechi. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | email2bav
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 5346 Data de inscriere : 09/05/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 07 Feb 2011, 09:12 | |
| Multumim pentru cifrele prezentate. Sunt foarte graitoare. Pacat pentru cele cateva zeci de calatori corecti, care au inteles ca pentru un serviciu primit, pe care il folosesti, trebuie sa platesti pretul cerut. Asa e in orice tara mai avansata decat Romania. Din cate stiu, la privat nu mai merge cu pomana. Am calatorit cu trenurile RegioTrans pe Zarnesti si acolo aproape toata lumea are abonament sau plateste bilet. In Romania s-a furat atat de mult, incat nu mai sunt bani nici macar pentru subventionarea transportului pentru navetistii pomanagii. Si nu cred ca vor mai fi bani pentru ei, de acum. Alternativele sunt doua: linia se inchide sau vine un privat si opereaza pe ea. Si, tinand cont ca in tigania de Zarnesti merge privatul, nu vad de ce nu ar merge si pe Slanic. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 07 Feb 2011, 22:24 | |
| Am vazut pe un site (conex cu mersul trenurilor operatorilor privati) ca sectia Buda-Slanic face parte din sectiile de circulatie care se liciteaza prin BRM in 2011 (ultima actualizare era la 22.01.2011). |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 08 Feb 2011, 19:33 | |
| Stimate domn, Vă mulţumim pentru disponibilitatea de a vă adresa Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii - CFR Călători şi vă informăm că Serviciul Relaţii cu Publicul răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
Urmare mesajului dumneavoastră, transmis către „SNTFC CFR Călători SA”, ne-am adresat RTFC Bucureşti vă comunicăm că:
Mersul trenurilor de călători se elaborează anual în funcţie de solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici interesaţi, rezulatele studiilor de piaţă realizate în acest sens şi este adaptat permanent la condiţiile de trafic şi posibilităţile tehnico – economice ale SNTFC CFR Călători.
Oferta CFR Călători pe relaţia Bucureşti-Ploieşti, este stabilită în funcţie solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici şi de posibilităţile de trasare ale CNCF CFR SA administratora/gestionara infrastructurii feroviare.
Din cauza numărului redus de călători şi a diminuări încasărilor pe secţia Poiana Slănic – Ploieşti Sud, trenul P 3424 a fost anulat.
După redeschiderea circulaţiei peste podul de cale ferată situat pe secţia Ploieşti- Slănic, mersul trenurilor se va reproiecta.
În prezent nu sunt posibilităţi tehnice de înlocuire cu automotoare, a trenurilor formate din locomotivă şi vagaone care circulă pe această secţie, dar vom analiza această posibilitate în momentul în care vom dispune de un parc de automotoare suficient.
Vă mulţumim pentru interesul acordat şi vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA va lua toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort şi bună deservire a publicului călător.
Cu stimă,
DIRECTOR MARKETING
|
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: ???? Mar 08 Feb 2011, 23:10 | |
| Solicitarea se referea la aducerea de automotoare Desiro, si introducerea de trenuri direct Bucuresti Nord-Slanic.Acesta este raspunsul .....penibil! Prefera sa plimbe Desiro goale spre Otopeni, cu un cost de peste 300.000 euro lunar, (idee tampita a lui Berceanu) desi ar amortiza ruta Bucuresti -Slanic numai cu calatorii pana la Ploiesti. Management de stat.....falimentar Oricum ei ......(Vă mulţumim pentru interesul acordat şi vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA va lua toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort şi bună deservire a publicului călător. ) LUCREAZA PENTRU NOI!!!!!! FALIMENT PLACUT CFR CALATORI!!!!!!! |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5779 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 08 Feb 2011, 23:33 | |
| Eu am mers de mai multe ori cu acel Desiro de la Gara de Nord la Otopeni, si am fost foarte multumit. Este foarte interesant pentru cei care vin din tara in Bucuresti: doar schimba peronul, si ajung direct la aeroport. In cam orice tara civilizata, la aeroportul principal din capitala se poate ajunge cu trenul, e bine ca in sfarsit se poate si la noi. Altfel, la ore de varf, drumul cu autobuzul de la Gara de Nord la Otopeni poate dura si o ora si jumatate, ceea ce se poate traduce printr-un zbor pierdut. Ori, cu trenul, stii dinainte la ce ora ajungi. Mie mi se pare doar ca aceasta ruta nu este suficient de bine promovata... altfel la traficul de cateva milioane de pasageri/an de la Otopeni, ar trebui sa fie calatori destui. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 08 Feb 2011, 23:52 | |
| Este necesara o ruta Gara de Nord - Aeroport Otopeni, dar nu una cum este acum, cu transbordare din Desiro in Autobuze si apoi la aeroport. Cand ai bagaje, nu-i prea comod sa le tot plimbi dintr-un mijloc de transport in altul. Mai bine de aia 300.000 euro pe care ii pierde lunar CFRul, prelungeau linia cu cca 2 km pâna la aeroport, si aveam cu adevarat un tren direct, care cu siguranta era plin fara prea multa publicitate... Scuze pentru off-topic |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 09 Feb 2011, 01:01 | |
| Dar chiar exista linie pana aproape de aeroport, linie pe care circula cisternele cu cherosen atat ca va trebui sa faca rebrusarea, dar s-ar renunta la transbordare si s-ar infiinta cumva o statie de feroviara la Aeroportul Otopeni. |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: eu Mier 09 Feb 2011, 20:23 | |
| Pentru Slanic este absolut necesar trenul 3424, precum si un tren care sa plece din Ploiesti la ora 20. Deasemenea,trenul 3424, ar fi trebuit prelungit pana la Bucuresti, iar seara un tren care sa plece de la Bucuresti la ora 19, spre Slanic. Dorim sa ajutam orasul, dorim sa pastram aceasta linie functionala.De transport, depinde viitorul Slanicului. Numai ca este extrem de greu sa lupti cu institutiile statului, unde de 20 de anicuvintele de ordine sunt JAFUL, INCOMPETENTA, DEZINTERESUL,etc. Suntem o mana de oameni care luptam cu ei prin petitii. Speram sa salvam aceasta linie, si sa speram ca va veni un privat care sa o exploateze asa cum trebuie, sa creasca viteza de circulatie si sa ofere confort.Pana atunci trebuie sa ne ocupam noi sa o mentinem functionala. Fac un apel la toti cei carora le pasa de transportul feroviar sa trimita petitii la CFR CALATORI SI CFR SA, pentru a solicita reintroducerea trenurilor si pentru a inlocui aceste epave cu Desiro. Cel mult doua Desiro sunt suficiente. Daca nu stiti sunt cateva zeci de astfel de automotoare care zac nefolosite de CFR CALATORI.
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 09 Feb 2011, 21:27 | |
| Nu vreau sa fiu rautacios dar privatii nu vor creste viteza de circulatie in sensul de modernizare a cailor de rulare. Ii intereseaza doar banii si atat. De multe ori statul express le face loc privatilor (pentru ca cineva care lucreaza la o firma de stat are pe amicul x de la firma particulara care vrea sa castige). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 09 Feb 2011, 22:33 | |
| Calatorul de zi cu zi este interesat sa aibe cu ce circula , ore potrivite confort cat mai placut iar CFR calatori in ultimul timp nu prea mai ofera pe sectiile secundare , deasta lumea prefera sa vina un privat care le ofera ceva bun calatorilor , si asta o vedem cu totii acolo unde a fost privatizat numaruld e trenuri pe zi a crescut simtitor . Si eu astept sa se termine acel pod si sa vina un privat sa fie multe curse pe zi dus-intors , cat despre CFR calatori peste tot se spune ca trebuie privatizat ca in forma actuala aduce numai paguba si asta asa este din cauze care le stim foarte bine . Eu unu prefer sa se termine odata cu aceasta taraganare , acest CFR care e numai in pierdere , sa se privatizeze odata sa vina o firma serioasa care sa faca treaba , sa repare liniile sa ofere trenuri bune sa putem circula asa cum ar fi normal nu sa faci 250 km in 4 ore si 30 minute (am dat un exemplu). |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 10 Feb 2011, 06:03 | |
| bun, ne-am invatat ca pe o linie de tren unde dispare CFR si vine un privat viteza de cirulatie se mareste si timpii de parcurs scad. Sa luam ex Galati-Barlad 109 km, aici la cei 44 km pana la Slanic cu cat sa ajunga mai repede privatul cu trenul mai scurt decat CFR-ul cu trenul lung si gol ?? cu maxim 5 min la cei 44 km.
Despre Buc.Nord-Otopeni eu de cate ori am mers am fost foarte multumit din cauza ca nu am vazut sa se faca blatul pe acest tren. Multi calatori care veneau pentru prima data cu acest tren si nu mai stateau la coada de bilete intrebau nasul daca se poate urca si apoi elibera bilet in tren. Si nu au fost probleme plus ca, calatori acestor trenuri nu am vazut sa fie acel negru care se urca in trenu de Titu ca la el acasa si da drumul la tigara, tel mobil - manea ( balarie ) si o punga de seminte. Nu ! Aici am vazut numai calatori educati si sa mai prinzi si un Desiro cu 74 locuri ( de acela cu fotolii ) calatoria se transforma intr-o placere pana cand trebuie sa schimbi sobolanul cu cosciugul pe 4 roti ( de fapt are 6 dar suna mai frumos cu 4 )
Pentru Bucuresti-Slanic intr-adevar dupa redeschiderea circulatiei pana la Slanic s-ar putea baga sagetii Buc-Slanic si retur ( asta in cazul in care ramane tot CFR ) dar apare o problema vor circula ca Acc sau ca Personal ?? Daca e Acc e scump si va opri te miri unde la Buftea , Crivina , Ploiesti , Plopeni , Poiana.SLanic si SLanic , daca va fi personal va fi nebunie pe Bucuresti-Ploiesti cand un Desiro ar circula pe sub catenara plus alti factori cum ar fi calatori fraudulosi care coboara intre Darza si Crivina. Cel mai bine ar fi sa fie personal cu mers de accelerat pana la Plopeni , iar intre Plopeni si Slanic cu opriri mai dese. Toate astea raman la stadiu de vise in conditiile din prezent si de la fata locului , realizandu-se si avand succes numai dupa ce mersul pe aceasta linie va fi facut cu automotoare dese si un program destul de bun pentru ca toti calatori care vor circula sa fie multumiti si daca sunt multumiti atunci sa vedeti abonamente la greu pe acest pe aceasta linie si un procent de 30-40% care vor renunta la dube pentru a se intoarce la tren. Daca vine un privat atunci situatia iar se schimba. Pana atunci asteptam...
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 10 Feb 2011, 10:17 | |
| Spre deosebire de stat, cei din privat pun trenurile ca sa aiba calatori... Lucrez in firma privata si singurul interes al majoritatii a privatilor (cu mult peste 50%+1) este banul cu orice pret. Restul nu conteaza, banul sa iasa. Se imbolnaveste clientul, face scurtcircuit obiectul vandut, sare de pe sine, masinaria merge 3 zile cu ai' de alaltaieri... etc etc, n-are a face daca iese banul si autoritatile inchid ochii (din principiu sau ajutate cu putina "unsoare", nu degeaba are limba romana expresia merge ca uns/a...). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |