Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 306 : Ploiesti Sud - Slanic

In jos 
+74
razvan - trenuri
Costin.B
M.I.C.I.
mishu88
tuborgtnp
Dr2005
AndiCFR
nenuandrei
augustin_ciuraru
Luna
sogard_2003
dany90
alex.alexus.tm
ldh80
Vicentiu
DUAL
Cosmin5
dave
Hurricane
Norbi
romaniaetc
mardaryroby
AlexD
rizelgeorgel2004
Radu
TVlad
ATM
redeme
sorinucu
adycfrbucuresti
nokia2010
Gabry Gabriel
Vlad
Nk11
decward
Razvan
pannonia express
riciu
Vitosa
Adrian78
halmarius
cont dezactivat .
mihaiuc
kido
jionutz
Ciprian
kristi kkk
aly
Boracik
email2bav
eu
cata
marius_catalin84
dan ciprian
lovekomotive
srazvi
orestte
discoid21
cristi CFR
Nesebar
vrabieionut
adina
membru inactiv
robert
didinul
cortexedge
tudor_vl
IonutCFR2009
KQQ
cosmin_26-17
MariusM
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
78 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 23 Sept 2010, 22:11

Mersul trenurilor '87-'88

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 CIMG4477

Si Mersul trenurilor peste 10 ani adica '97-'98 , cand exista un personal direct cu Bucurestiul

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 CIMG4472


_________________
595423306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Lde 2100




Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 6857
Data de inscriere : 20/02/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeLun 27 Sept 2010, 18:53

eu a scris:
Are cineva fotografii cu podurile de la Malaiesti??

Cel de la Sfarleanca.Imi cer scuze pentru calitatea si incadrarea pozelor,sant ceva mai vechi.

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Cf41

Spre Gavanel

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Cf1-2

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Cf5

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Cf6

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Cf3
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5992
Data de inscriere : 28/04/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: 306 ploiesti sud slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 29 Sept 2010, 09:50


INDIFERENŢĂ Exporturile salinei aproape au dispărutCum a murit Slănic Prahova din cauza unui pod


Cum linia ferată se înfundă la Poiana Vârbilău, gara din Slănic s-a transformat în magazin
Exporturile salinei au dispărut, iar producţia s-a înjumătăţit. Navetiştii sunt la mâna patronilor de microbuze, iar mulţi au renunţat la slujbele din Ploieşti, pentru că nu-şi mai permiteau costurile de transport. Totul din cauza unui pod care trebuie reparat, dar, din lipsă de bani, trenul nu mai ajunge de doi ani la Slănic Prahova

Din toamna lui 2007, trenul de Slănic Prahova nu mai ajunge la Slănic, ci se opreşte cu 11 km mai înainte, la Poiana Vârbilău. Nu mai poate înainta din cauza unui pod feroviar care trebuie reparat, având slăbită structura de rezistenţă.

În octombrie 2007, sucursala Slănic Prahova a societăţii naţionale a sării Salrom avea numeroase contracte de export. Au dispărut aproape toate, pentru că sarea nu mai putea fi livrată. "Costurile de transport rutier sunt exorbitante şi nu ni le permitem. Nu putem încărca decât maximum 20 de tone pe maşină, iar transportul costă în medie un euro pe kilometru", spune Maria Miuţă, directorul general al sucursalei.
De când trenurile nu mai pot trage la rampa de încărcare a salinei, producţia a scăzut de la 230.000-250.000 de tone pe an la numai 120.000 de tone. Acum, sarea se livrează în proporţie de 99% pe piaţa internă, şi numai dacă beneficiarul vine s-o ia cu camionul. La export se mai livrează doar bulgări de sare, pentru animale, în Bulgaria şi Ungaria, şi în acelaşi sistem de preluare de la poarta salinei. Făcând eforturi mari, directorul Maria Miuţă a reuşit totuşi să nu dea afară, chiar şi în condiţii de criză, pe niciunul dintre cei 380 de angajaţi ai sucursalei. Nu-şi mai permit naveta la Ploieşti

La locurile de muncă au renunţat însă, benevol, zeci de locuitori ai Slănicului care făceau naveta la Ploieşti, cu trenul. "Dacă erau, de exemplu, agenţi de pază, mai mult de şase milioane (de lei vechi - n.red.) pe lună, bani în mână, nu primeau. Dacă mai dădeau şi un milion şi jumătate pe lună la microbuz, deja nu mai renta să plece de acasă", ne spune primarul Danieluş Costea.

Edilul spune că şi turismul are mult de suferit, pentru că foarte mulţi, mai ales oameni în vârstă, veneau cu trenul. Şi potenţialul turistic este imens, numai dacă ne gândim că la Slănic este cea mai mare salină din Europa, iar Muntele de Sare este unic în lume.

Pentru repararea podului cu pricina, avariat din cauza erodării produse tocmai din sarea care cădea din vagoane, este nevoie de 760 milioane de lei. După numeroase misive trimise către preşedintele Camerei Deputaţilor, prahoveanca Roberta Anastase, şi către deputatul Marian Săniuţă, edilul din Slănic a primit şi răspunsul Ministerului Transporturilor. De unde reiese că anul trecut compania naţională de căi ferate CFR SA, gestionarul infrastructurii feroviare, chiar ar fi avut de gând să repare podul. S-a întocmit documentaţia tehnico-economică (expertiză tehnică, caiet de sarcini, proiect tehnic, documentaţii şi altele) şi a fost obţinută autorizaţia de construcţie.

Avântul muncitoresc a continuat şi la începutul acestui an, când s-a trecut la organizarea licitaţiei. Documentaţia a fost cumpărată de nouă firme, dintre care cinci au şi depus oferte, după cum reiese din adresa semnată de subsecretarul de stat Constantin Axinia. Apoi, după verificarea ofertelor, comisia de licitaţie a ajuns la concluzia că niciuna dintre ele nu respectă prevederile caietului de sarcini şi a decis reluarea procedurii. Procedură care nu s-a mai reluat, pentru că, între timp, în martie, a apărut legea bugetului, prin care pentru reparaţia podului nu a fost alocată decât suma infimă de 13,28 milioane de lei, din care aproape 70% au fost cheltuiţi pentru plata lucrărilor deja executate în 2008.
Detectivul particular de la gară

Pentru că la Bucureşti nu sunt bani pentru repararea podului şi reluarea circulaţiei feroviare, la Slănic gării i s-a găsit o întrebuinţare profitabilă. Clădirea a fost închiriată către un întreprinzător local, care a făcut aici un magazin Cosmote. "Am închiriat spaţiul de la CFR, pentru că, oricum, chiar dacă mergea trenul, ceea ce nu mai era cazul, nu era nevoie de sala de aşteptare. Oamenii veneau cu trei minute înainte de plecare trenului. Nu merge senzaţional, dar oamenii mai vin şi-şi reîncarcă minute pe cartelă", ne spune patronul Clementin Dragomir, care mai este şi detectiv particular şi instructor auto.

INFO PLUS:

A doua cale ferată din România

Linia Ploieşti - Slănic este a doua cale ferată construită în România, după Bucureşti - Giurgiu. Culmea este că nici pe aceasta din urmă nu mai circulă trenurile, deoarece la inundaţiile din 2005 s-a prăbuşit podul de la Grădiştea, a cărui reconstrucţie necesită o sumă de peste 150 milioane de euro, bani pe care CFR SA nu-i are. Linia Buda-Slănic a fost dată în folosinţă în 1883, iar podul peste râul Slănic, acum impracticabil, a fost reparat capital în 1996.

sursa Gandul
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5992
Data de inscriere : 28/04/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: 306 ploiesti sud slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 29 Sept 2010, 09:53

Reluarea traficului feroviar catre si dinspre Slanic se pare ca are toate sansele sa fie trecuta pe...linie moarta. Cel putin asa reiese dintr-un raspuns pe care l-a primit, recent, senatorul prahovean Iulian Badescu. Acesta a transmis ministrului Transporturilor, Radu Berceanu, o scrisoare prin care readucea in atentie intreruperea transportului cu trenul in zona Slanic, dar si identificarea unei solutii de rezolvare a acestei probleme, prin posibilitatea preluarii tronsonului de cale ferata Ploiesti-Buda-Slanic in proprietatea si administrarea Consiliului Judetean Prahova si, implicit, finantarea lucrarilor de reparatii la podul afectat, din resurse alocate de la bugetul administratiei judetene. Dupa o luna de la transmiterea documentului pe adresa ministerului, senatorul Iulian Badescu a primit raspunsul care nu este, din pacate, si cel dorit. Concret, in adresa ce poarta antetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, se mentioneaza ca, in prezent, tronsonul Buda–Slanic este incadrat ca sectie de circulatie apartinand infrastructurii neinteroperabile, aceasta fiind inclusa in lista sectiilor pentru care inchirierea s-a licitat prin Bursa Romana de Marfuri, in acest an, aceasta fiind adjudecata de catre o societate comerciala cu sediul in Bucuresti. Contractul de inchiriere urmeaza sa fie parafat, ceea ce va insemna, conform ministerului, ca lucrarea de reparatie a podului de la intrarea in Slanic sa treaca in responsabilitatea acesteia. Prin urmare, intentia administratiei judetene de a rezolva, pe plan local, o problema care afecteaza, de mai bine de doi ani, traficul de calatori, cat si pe cel de marfa, nu are sorti de izbanda. Mai mult decat atat, senatorul Badescu este sceptic ca societatea care va incheia contractul de inchiriere a tronsonului de cale ferata Buda-Slanic va avea si capacitatea financiara necesara, costurile fiind estimate la 2 milioane de euro.
Din cauza podului din zona Prajani, care are structura de rezistenta extrem de afectata – motivul pentru care a fost inchis - trenurile de persoane si de marfa nu mai pot ajunge si pleca de la Slanic din toamna anului 2007. Dupa cum v-am mai informat, sinele de cale ferata de pe tronsonul amintit au fost acoperite de buruieni, iar o parte din cladirea garii Slanic a fost transformata in magazin.

Sursa Prahova
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 29 Sept 2010, 11:00

Jmecheria asta cu „ sectie neinteroperabila ” este asemanatoare cu trecerea in anii 90 din proprietatea Statului in cea privata a locuintelor la bloc. Vazand baietii jmecheri ca reparatiile la blocurile de locuinte costau mai mult decat incasarile din chirii, s-au gandit sa le vanda pe lucru de nimic doar ca sa scape de ele. La fel se intampla acum la calea ferata cu sectiile secundare neinteroperabile. Se plaseasa efectiv pisica moarta in ograda firmelor care si-au adjudecat prin licitatie aceste linii. Este evident ca o asemenea linie secundara nu poate aduce decat in foarte multi ani profit ca sa acopere refacerea podurilor. Daca nu se va reusii trecerea liniiei in administrarea Consiliului Judetean Prahova, este putin probabil ca acea firma privata o sa aiba 2 milioane de euro pentru refacerea podului.
Sus In jos
Lde 2100




Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 6857
Data de inscriere : 20/02/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 29 Sept 2010, 14:27

Un ultim zvon spune ca TEF isi va introduce propriile trenuri de calatori,iar CFR ramane cu cele actuale(3423?,3422,3424,3421,3428?,3425,si probabil 3426 daca nu va fi anulat).Sa asteptam 1 noiembrie sa vedem ce va fi.Zilele astea auzeam ca urmeaza sa vina Boc si Anca Boagiu cu motorul de diagnoza.
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5729
Data de inscriere : 05/05/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: boc si boagiu   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 29 Sept 2010, 21:10


Ii scriu ancutei aproape in fiecare zi sa repare podul. Ar fi bine sa vina ca vreau sa-i alerg pe sine.
In schimb ar fi bine daca TEF-ul ar veni cu trenurile lor si CFR-ul ar pastra toate trenurile care sunt acum. Dar cu o conditie: aceste trenuri sa ajunga la Slanic.
PE EI FRATILOR!!! CAT MAI MULTE PETITII LA ancuta si la CFR!!!
Sunt cu voi!
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 30 Sept 2010, 01:10

Citat :
In schimb ar fi bine daca TEF-ul ar veni cu trenurile lor si CFR-ul ar pastra toate trenurile care sunt acum.

Asta nu se va intampla, blatistii cu nasu la CFR si trenul privat gol pentru ca acolo se taie bilet...
Tin sa va reamintesc sa cititi Hotarirea de Guvern nr. 1409/2007 conditii de inchiriere si sa nu mai credeti tot felul de zvonuri.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5729
Data de inscriere : 05/05/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Reabilitare   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 30 Sept 2010, 09:36

Cel mai bine ar fi ca TEF, sa investeasca in reabilitatea liniei, pentru a creste viteza. Cel putin in locurile unde exista restrictie.Am vazut niste traverse in statia Plopeni sat, cred ca intentioneaza sa repare podetul acela de la iesirea din statie, care oricum era pradat de tot fierul de catre tigani. Sunt destule restrictii, sper sa repare linia si sa o sudeze in totalitate. Stie cineva ceva despre asta?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 30 Sept 2010, 13:42

Cred ca stii cine e TEF si ca face parte din GFR care este cel mai tare jucator feroviar pe piata transportului de Marfa.
Daca intr-adevar e asa cum se aute ca TEF va lua linia nu e de mirare ca cei de la CFR se apuca de facut reparatii inainte de preluare, sunt o groaza de sectii unde nu s-a mai facut nimic din momentul licitatiei adica 6 luni sau chiar mai mult...
Pe principiul "Lasa sa repare privatul" ei din cate se vede cu GFR nu merge chiar asa, cred ca banuiti de ce...
Daca nu erau intersati ei cred ca mai treceau vreo 20 de ani pana se inlocuia podul ala.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5729
Data de inscriere : 05/05/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Ultimele vesti!!!!   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeSam 02 Oct 2010, 18:15

gasiti ultimele vesti oficiale la acest link

http://www.mariansaniuta.ro/Ministerul_Transporturilor_si_Infrastructurii.pdf
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeLun 04 Oct 2010, 23:10

La ce am citit acolo reiese ca podul trebuie refacut de cine preia linia , iar la ce ma gandesc eu ar fi ca acel operator privat care ia aceasta linie se gandeste ca profit va scoate din transportul de sare din Slanic in primul rand si apoi calatorii deci automat e interesat sa repare podul si sa deschida circulatia , cel putin asa sper acum ramane de vazut ce va fi .

_________________
595423306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5729
Data de inscriere : 05/05/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Tef.   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMar 05 Oct 2010, 09:13

TEF-ul nu are licenta pentru transportul de persoane si nici material rulant in acest sens., De fapt nici GFR-ul nu are licenta de persoane.
Este greu de crezut ca podul va fi reparat de Tef, pentru ca in momentul de fata nu ar avea niciun interes economic. Pentru cateva vagoane de sare nu cred ca se baga la pod.
Parerea mea este ca CFR-ul doar a pasat responsabilitatea repararii podului la TEF, pentru a scapa de " gura lumii".
Ganditi-va ca linia s-a inchiriat cand ajungea trenul pana la Slanic, si operatorul a renuntat repede din cauza ca pierdea bani.
Cu TEF-ul cred ca este doar o metoda de a scapa de repararea podului.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 06 Oct 2010, 20:12

Va avea, iar material rulant se gaseste destul de inchiriat de lla CFR

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Ciprian




Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 5293
Data de inscriere : 20/09/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitimeMier 06 Oct 2010, 20:22

Directorul de GFR declara ca firma sa are deja material rulant pentru transportul de calatori si ca asteapta doar eliberarea licentei de transport, cred ca vom vedea prin noiembrie ce se va intampla cu aceasta linie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
306 : Ploiesti Sud - Slanic
Sus 
Pagina 14 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Discutii generale despre transport
» DISCUTII SI PROPUNERI PETITII
» Automotoare clasa DH2 Transferoviar
» Ploiesti - Slanic

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: