|
| Rame electrice Hyperion | |
|
+109kristi kkk razvan22 mariushal mi.tudor Amiralul Jhonyla 3ERLY cosmin br AndreiStefan IonutCFR2009 mariuscfrbucuresti didinul bercenicity Jurnal Feroviar marius664 The Legend cardinal Luca tgv decward c o r v i n Desiro256 doctoru mielutu zburator ANDU2100HP Katalyn ionutsever Ciprian.bucur.92 alex.alexus.tm mihaitzateo 19jimmy84 Nk11 Alextasy gardianlinux anacronox florin.lifticariu dan tm Hawkuletz cristy79 nenuandrei mishu88 feroviar DPS solomon1984 Mihay Razvan Tudor bogdan aldea TVlad daniel_c rich1974 63-1143-5 vanchorusebulgaria LascuB_1980 DAS 2011 cfr500 ALEXCFR LanceR AndreiCFRBucuresti EuroNight Shinkasen riciu Arsen22 alex.barac.5 Bobby_TM Simply18 Florin C Lafont Rarau Luna MariusM Teodor ldh80 COSTACHE MIHAIL allred laur 133 gabigligor membru dezactivat , cortexedge Re6/6 cstefan Nesebar cristi_tgv AndiCFR cristi CFR AndreiCFRbv @ndrey Vitosa halmarius Andrey_tm Vlad DUAL sytrus Radu Tudor Volk baiazid Balto Mushu Spartan1948 adrian.vidican.9 andreiutzu Adisoft1991s ATM Dr2005 mureseanu_976 Adrian78 AMX 97-0548-4 Adirmvl Iasmin KOSTYK AlexD 113 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 30 Sept 2015, 00:49 | |
| Toată ideea cu vagoanele a fost greşită de la început, pe majoritatea rutelor nu sunt suficienţi călători care să justifice trenuri clasice. Treptat, se va remedia problema. Aducându-se automotoare şi rame electrice, se vor putea suplimenta cu vagoane trenurile foarte solicitate (gen sezoniere, Valea Prahovei, fomi).
Cu plicul nu ştiu dacă se mai riscă, au mai încercat şi alţii şi acum sunt la mititca. _________________ :TTT:
|
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3835 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 30 Sept 2015, 10:14 | |
| - didinul a scris:
- Dr2005 a scris:
- CFR Călători vrea să cumpere 100 rame/automotoare în 3 ani. Poate Softronic să le producă?
Dar CFR Călători are cu ce să achite? De unde scoate aproape jumătate de miliard de euro în trei ani? CFR Calatori nici acum nu a achitat creditul pentru cele 120 de desirouri, credit pe care l-au refinantat de vreo 4 ori ca sa nu ia Siemens desirourile inapoi. De contractul cu Softronic, CFR si-a batut joc, trebuiau sa iasa 5 locomotive serie 477 pe an pana la 50 sau 100, dar CFR nu a platit nimic, drept dovada cele 3 carcase neterminate au revenit recent in curtea CFRului. CFR si-a batut joc si de programul ED odata cu iesirea lui ED 054 s-a terminat si cu seria asta. Intrebare pentru voi, ce producator de material rulant credeti ca se mai incurca cu CFR? Daca intradevar CFR cerseste de la stat pomana pentru cele 300 de rame(unde mai e concurenta corecta?) si nu rezolva prin contract si mentananta in maxim 5 ani jumatate din ele sunt trase la gard. Spui CFR si tragi apa. Softronic nuse va mai incurca cu CFR si nici Grampet si nici Promat si asa mai departe. Poate o reparatie doua de milogeala asa pe la vre-o locomotiva da, dar nu contacte mari pentru vorbe in vant. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 30 Sept 2015, 11:52 | |
| Unde mai e concurenta corecta?
Cinstit. Da' unde e corectitudinea fata de mine, platitor de taxe si impozite cand CFR plimba DA-uri sau EA-uri cu unul sau doua vagoane-n coada? La cati bani ia Statul de la mine si de la angajatorul meu poate plati salariul unui doctor cu rezidentiatul terminat de ceva ani. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 30 Sept 2015, 14:22 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- CFR Calatori nici acum nu a achitat creditul pentru cele 120 de desirouri, credit pe care l-au refinantat de vreo 4 ori ca sa nu ia Siemens desirourile inapoi.
Nu au refinanţat nimic, creditul a fost luat înainte de intrarea în UE şi garantat de stat. De atunci, ratele le achită Ministerul Transporturilor cu bani de la bugetul de stat. Aşa că Siemens şi-a primit banii, e clar că nu ar avea nicio problemă să mai livreze încă 100 de Desiro (sau alte automotoare/rame) dacă i s-ar comanda. - Citat :
- De contractul cu Softronic, CFR si-a batut joc, trebuiau sa iasa 5 locomotive serie 477 pe an pana la 50 sau 100, dar CFR nu a platit nimic, drept dovada cele 3 carcase neterminate au revenit recent in curtea CFRului.
CFR si-a batut joc si de programul ED odata cu iesirea lui ED 054 s-a terminat si cu seria asta. Care CFR? Călători? Marfă? Ştii că SNCFR nu mai lucrează din 1998, nu? Contractul cu Softronic n-a fost cel mai bun posibil... s-au făcut studii şi s-a constatat că locomotivele cu reglare continuă a forţei de tracţiune consumă mai mult decât cele modernizate de Siemens şi dotate graduator, inclusiv în versiunea cu RG la Softronic. În condiţiile astea, toată investiţia a fost fix pix. CFR Marfă nu a avut planul de investiţii pe 2015 aprobat până acum vreo 2 săptămâni. Fără el, orice investiţie e ilegală şi nu-şi riscă nimeni libertatea. Oricum, ED-urile se făceau de către IRLU, care e filială a CFR Marfă şi care cumpăra echipamentele de la Promat şi din alte părţi (deci nu există niciun contract între CFR Marfă şi Promat). - Citat :
- Softronic nuse va mai incurca cu CFR si nici Grampet si nici Promat si asa mai departe. Poate o reparatie doua de milogeala asa pe la vre-o locomotiva da, dar nu contacte mari pentru vorbe in vant.
Softronic tocmai pe un contract cu CFR Călători se baza, până în 2012 lucra aproape exclusiv pentru CFR Călători. Îţi dai seama că le convenea situaţia. Până ce directorii de achiziţii au ajuns la DNA şi nu prea a mai mers, aşa că s-au reprofilat. Şi cele 2 Hyperionuri, dacă ar avea clienţi, îţi spun eu că le-ar vinde şi mâine. Da' n-au clienţi. Apropo, ştiţi că au anulat o pereche din cele 3 care circulau la Motru? _________________ :TTT:
|
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5150 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 30 Sept 2015, 20:02 | |
| Si cite 45-uri modernizate de Siemens stau acum pe dreapta ? |
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5150 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 30 Sept 2015, 20:04 | |
| Daca mai exista...... Sti cumva daca la 47-le marfa situatia se prezinta la fel ? Presupun ca voi fi sanctionat...off-topic..
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 30 Sept 2015, 20:27 | |
| Dragos ai cam dato in bara parca era un tabel cu niste consumuri pe sectia Bucuresti-Ploiesti Sud si cel mai putin consuma Phoenixu |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 30 Sept 2015, 21:41 | |
| asta ce ar fi?
http://adevarul.ro/economie/afaceri/cum-scapa-cfr-calatori-concurenta-incomoda-trenurilor-sf-hyperion-cumpara-garniturile-softronic-1_560c0446f5eaafab2c2c00f0/index.html
CFR Călători se află în tratative avansate cu compania craioveană Softronic, pentru a închiria cele două automotoare Hyperion care circulă pe rutele Craiova – Constanţa şi Craiova – Braşov, au declarat pentru Ziarul de Investigaţii surse din conducerea operatorului feroviar de stat.
n acest fel, CFR Călători împuşcă doi iepuri dintr-o dată: scapă de concurenţă şi se dotează şi cu două garnituri de ultimă generaţie. „Tranzacţia ar putea avea loc la începutul anului viitor, pentru ca banii să provină din bugetul pe 2016“, au precizat sursele, potrivit ziaruldeinvestigatii.ro. Prin închirierea celor două automotoare electrice de către CFR Călători, Softrans iese de pe rutele principale, unde îi aplica o concurenţă directă - şi total incomodă - operatorului feroviar de stat, firma privată rămânând să opereze doar pe secţia Craiova-Motru. Trenurile Hyperion făceau concurenţă garniturilor CFR Călători, atât prin dotările de ultimă generaţie cât şi prin tarifele mai reduse. Dacă la CFR Călători un bilet la tren InterRegio Craiova-Constanţa costă aproximativ 90 de lei (depinde cu cât timp înainte îl achiziţionezi), la Softrans tariful este de numai 70 de lei.
roducătorul craiovean de rame şi locomotive electrice Softronic, controlat de antreprenori români, a fabricat recent al doilea tren electric Hyperion (botezat „trenul SF“ datorită designului şi tehnologiilor din dotare), în care a investit aproape cinci milioane euro. Pentru ultimul trimestru al acestui an, compania are în plan începerea construcţiei celei de-a treia garnituri electrice. Anul trecut, compania a construit primul tren electric (Hyperion), finanţat de Garanti Bank cu 4,3 milioane de euro. Potrivit ziaruldeinvestigatii.ro, Softronic este o afacere antreprenorială românească, cel mai mare acţionar fiind Ionel Ghiţă, care deţine 30% din capital. Alţi doi antreprenori, Ion Gîrniţă şi Augustin Popescu, au fiecare o participaţie de 26,69%, iar Oana Miulescu are un pachet de 16,5% din titluri. Softronic a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 115 milioane de lei, în creştere cu 4,3% faţă de 2014. Profitul net estimat pentru anul în curs este de 3,5 milioane de lei, după ce anul trecut Softronic a avut un câştig de 2,7 milioane de lei.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 30 Sept 2015, 21:56 | |
| Au fost mai multe studii din astea. Eu am unul pentru M500, cu EA cu ICOL, EA Siemens cu ICOL şi delfin. EA-ul Siemens le taie pe toate, iar la dus-întors, delfinul e pe ultimul loc. Nu contest că Phoenixul ar putea consuma mai puţin, fiind o idee mai aerodinamic... că tehnic e la fel ca delfinul.
---- Mă cam îndoiesc că CFR Călători va închiria un Hyperion (sau 2). Faţă de câţi călători cară CFR Călători pe rutele alea, cele 2 rame sunt cantitate neglijabilă. E drept, astea 2 ar merge numai bine pe Bucureşti - Constanţa în extra-sezon, să nu mai fie EA cu 3 vagoane. _________________ :TTT:
|
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 04 Oct 2015, 13:03 | |
| 001 ca IR15985-2 Constanța-Craiova în Constanța, 27.09.2015 |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 04 Oct 2015, 16:56 | |
| Mecanicii trenurilor Softrans au informat calatorii prin sistemul audio al trenului ca articolul din Adevarul este fals, deci cfr nu va inchiria aceste rame. (Se pare ca cineva tot sterge mesajele mele ). A vazut cineva cele doua rame cuplate ? Am inteles ca se cupleaza la Videle ,pana la Bucuresti . La intoarcere vin separat. Oare dupa ce vor remedia podurile ce nu permit trecere celor doua rame odata, vor merge cuplate pe distanta Craiova - Bucuresti ? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 04 Oct 2015, 17:06 | |
| Eram sigur ca e o intoxicare, pornita probabil de la CFR Calatori care ar vrea sa puna mana pe aceste rame moderne si sa arunce cateva firmituri la SFT si sa isi elimine concurenta dintr-un foc (magarie tipica lor). Da, eu am vazut ramele venind cuplate in Gara de Nord, imi pare rau ca nu le-am pozat. Am urmarit si decuplarea lor, fixarea capacului etc ... a durat ceva procesul, lumea il privea cu interes de pe peron... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 04 Oct 2015, 17:19 | |
| Lucrarile la acele podete/poduri dintre Chiajna si Videle vor dura ceva timp poate chiar mai bine de 18 luni sa vedem cum va arata noul mers pe M900. Softrans merge cu ramele separate pana la Videle pentru subventie iar faptul ca nu sunt poze cu cele 2 Hyperioane cuplate e lipsa de interes din partea unora care pozeaza doar la peron in Gara De Nord.
CFR mai devreme sau mai tarziu prin mijloace legale sau murdare va scapa de concurenta de pe magistrale, CFR a spus ca nu are nevoie de ajutor din partea privatilor pe magistrale desi adevarul si realitatea e fix invers. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 04 Oct 2015, 17:27 | |
| Daca nu are nevoie de privati pe magistrale de ce le-a furnizat calatori la Regiotrans ani de zile pe M300 spre Brasov? Sau acum nu mai e in vigoare parteneriatul...
NU inteleg ce se agita atata CFR cu rama celor de la SFT care are nici 200 de locuri, nu spun ei mereu cu dispret ca e mica, ca e vai de capul ei... Atunci ce atata tevatura cu aceasta rama amarata? Daca le-a venit pofta sa aiba si ei astfel de rame, sa puna mana sa se caute de bani si sa comande cateva la Softronic, sa le achizitioneze si apoi sa faca ce au chef cu ele. NU sa le ia de-a gata pe astea, sa le "inchirieze" pe nimic, sa isi ucida astfel concurenta, si apoi sa le distruga ca pe Desiro. Nici nu vreau sa ma gandesc in ce hal ar ajunge aceste rame daca CFR ar pune gheara pe ele. Plus preturile nerusinate, de IC probabil, sa mai mearga doar blatistii, cersetorii, babele si handicapatii cu gratuitati cu ele. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 04 Oct 2015, 17:36 | |
| Nu are nevoie CFR de cele 2 Hyperioane, o sa cumpere ceva cu mult peste Hyperion. Ar face bine sa gaseasca client pentru Hyperioane si pentru cele care le fabrica ca CFR nu o sa le cumpere. Cine a dat duma a fost ca sa mai umple cateva pagini de ziar si sa gite un pic spiritele sustinatorilor Hyperion-Softrans.
Alstom si Bombardier sunt cu mult peste Softrans. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion | |
| |
| | | | Rame electrice Hyperion | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |