Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rame electrice Hyperion

In jos 
+109
kristi kkk
razvan22
mariushal
mi.tudor
Amiralul
Jhonyla
3ERLY
cosmin br
AndreiStefan
IonutCFR2009
mariuscfrbucuresti
didinul
bercenicity
Jurnal Feroviar
marius664
The Legend
cardinal
Luca tgv
decward
c o r v i n
Desiro256
doctoru
mielutu zburator
ANDU2100HP
Katalyn
ionutsever
Ciprian.bucur.92
alex.alexus.tm
mihaitzateo
19jimmy84
Nk11
Alextasy
gardianlinux
anacronox
florin.lifticariu
dan tm
Hawkuletz
cristy79
nenuandrei
mishu88
feroviar
DPS
solomon1984
Mihay
Razvan Tudor
bogdan aldea
TVlad
daniel_c
rich1974
63-1143-5
vanchorusebulgaria
LascuB_1980
DAS 2011
cfr500
ALEXCFR
LanceR
AndreiCFRBucuresti
EuroNight
Shinkasen
riciu
Arsen22
alex.barac.5
Bobby_TM
Simply18
Florin C
Lafont
Rarau
Luna
MariusM
Teodor
ldh80
COSTACHE MIHAIL
allred
laur 133
gabigligor
membru dezactivat ,
cortexedge
Re6/6
cstefan
Nesebar
cristi_tgv
AndiCFR
cristi CFR
AndreiCFRbv
@ndrey
Vitosa
halmarius
Andrey_tm
Vlad
DUAL
sytrus
Radu Tudor
Volk
baiazid
Balto
Mushu
Spartan1948
adrian.vidican.9
andreiutzu
Adisoft1991s
ATM
Dr2005
mureseanu_976
Adrian78
AMX 97-0548-4
Adirmvl
Iasmin
KOSTYK
AlexD
113 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 47 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 12:39

Exteriorul arata super, insa interiorul nu face bani de IR poate sa-i bage si frigider si piscina ca tot degeaba.

Cand va intra pe M800 abia atunci am so testez si eu, iar daca va ramane tot cu CFR si mai bine ca iau biletul cu anticipatie de 21 de zile. Pana atunci o sa-mi clatesc ochi cu pozele/filmarile de pe forum si internet.
Sus In jos
solomon1984




Numarul mesajelor : 72
Varsta : 40
Localizare : Constanta
Reputatie : 3907
Data de inscriere : 26/05/2014

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 13:42

dan tm a scris:
Eu cred ca rama nu e neaparat un produs nou. S-au mai produs rame care au circulat, una era chiar prin curte pe la Electroputere.

Am spus ,,produs nou'' in sensul in care anul in care s-a realizat automotorul este de actualitate, recent, comparam pur si simplu rame produse acum in secolul acesta sau la sfarsitul celui trecut cu trenuri clasice produse tot acum. Secolul acesta va fi dedicat pe viitor aproape in totalitate automotoarelor in timp ce trenurile clasice care au per total mai multe dezavantaje inclusiv si acela de fiabilitate mai redusa, vor disparea. Nici macar conceptul Railjet care e o struto-camila nu se va mai produce pe viitor.

Cat despre rama din curte, nici nu imi mai amintesc anul in care Electroputere a fabricat ultima rama electrica.

Katalyn a scris:
Exteriorul arata super, insa interiorul nu face bani de IR poate sa-i bage si frigider si piscina ca tot degeaba.


De ce, actualele garnituri care ruleaza pe rang de IR ti se pare ca fac toate banii de IR astfel incat sa excludem rama Hyperion? Eu inteleg ca suntem suparati ca IC-ul a cam disparut dar totusi rangul de IR nu este si nu va fi niciodata comparat cu IC.

Numai daca ne mutam putin mai la vest cu privirea putem lesne observa ca intre R si IR nu prea exista diferente majore, de ce suntem noi mai cu mot sa credem ca niste trenuri banale cum ar fi IR trebuie sa fie superioare conditiilor oferite de acesta rama ?

Ca nu pot fi introduse de la Bucuresti-Oradea e simplu de inteles dar sa nu le folosesti pe distante medii gen Constanta-Bucuresti , Bucuresti-Brasov sau Craiova - Bucuresti pe post de IR inseamna ca avem o mare problema de a percepe rolul unui material rulant raportat la cerintele cailor ferate romanesti. Daca punem Hyperion pe regio pe IR ce mai punem, Pendolino ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18754
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24332
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 14:04

Eu zic ca facem prea mult tam tam pentru un produs nou fara experienta sa lasa timpul sa isi spuna cuvantul
solomon cred ca nu ne intelegem, in sine rama s-ar preta ca tren IR pe distante scurte de maxim 200 dar rangul de IR in Romania nu isi merita banii
Pentru rangul de IR la cat de scump e biletul in Romania am merita un comfort de vagoane QBB la fel ca cele de la RegioJet Cehia
RailJet inca se mai produc pentru CD
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 14:29

Adrian zice foarte bine: sa lasam sa treaca ceva timp, sa mergem cu ea sa vedem cat de confortabila e sau nu, apoi sa o ridicam in slavi sau sa aruncam in ea cu noroi.

In privinta IR-urilor ai dreptate intr-un sens: CFR-ul nu ofera confort in multe cazuri. Valcea-Cluj, Baia Mare/Cluj/Mures/Sibiu-Timisoara, Galati-Iasi/Bucuresti compuse din Desiro, Satu Mare-Bucuresti cu 20-49, Iasi-Timisoara cu 20-49, etc. Dar... la ce scoruri cere CFR Calatori pentru IR-uri e normal ca *rost*i care platim bilete sa avem ceva pretentii. Daca nu imi pui scaune comode, prize, AC vara sau caldura iarna, plus vitezele comerciale execrabile, pentru ce imi mai ceri banii?

Legat de IR-urile pe distante scurte, cred ca avem cu totii un dinte foarte ascutit impotriva lor. Si asta nu din cauza confortului, ca poti merge si intr-un Desiro de la Bucuresti la Constanta, ci din cauza preturilor pur si simplu nesimtite pe distante scurte. Calculat mai din topor, preturile IR-autocar-R arata cam asa: X, X*3/4, X/2, deci nu, nu cred ca ar trebui sa mearga in regim de IR.


Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Lun 02 Iun 2014, 14:37, editata de 2 ori
Sus In jos
solomon1984




Numarul mesajelor : 72
Varsta : 40
Localizare : Constanta
Reputatie : 3907
Data de inscriere : 26/05/2014

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 14:33

Eu nu cred ca facem tam-tam , dimpotriva, realizam o discutie serioasa pe un anumit subiect on-toppic, argumentand fiecare cum putem printr-un dialog urmarit de foarte multi membri. Sau poate nu am inteles eu bine sau faptul ca mi-am expus un punct de vedere urmat de un val de contraargumente inseamna ca s-a creeat un tam-tam ?

Trenurile construite pentru cehi fac parte din pacate din comanda refuzata de austrieci , sunt practic aceleasi trenuri cu schema de culori modificata. Noi trenuri railjet nu se vor mai construi nici macar pentru Romania, a fost doar un concept realizat pentru o anumita situatie de moment, vezi comanda imensa de Taurus a OBB.

adirmvl a scris:

Legat de IR-urile pe distante scurte, cred ca avem cu totii un dinte foarte ascutit impotriva lor. Si asta nu din cauza confortului, ca poti merge si intr-un Desiro de la Bucuresti la Constanta, ci din cauza preturilor pur si simplu nesimtite pe distante scurte. Calculat mai din topor, preturile IR-autocar-R arata cam asa: X, X*3/4, X/2, deci nu, nu cred ca ar trebui sa mearga in regim de IR.

Asta nu are nimic de face insa cu materialul rulant ci cu politica de preturi. Dar lucrurile se vor schimba, eu personal sunt optimist si cred ca vom vedea progrese pe masura in care si concurenta va incepe sa aibe un cuvant de spus. Vezi de exemplu inceputurile transporturilor auto de calatori in Romania si unde s-a ajuns in preznt ca urmarea a acestei concurente intre transportatori.

Un alt aspect care poate produce efecte pozitive in sensul acesta ar fi achizitia de material rulant nou pentru ca mult material rulant nou adica automotoare in speta ar putea inseamna si o flexibilitate mai buna in realizarea mersului de tren (cadentare) de aici si trenuri mai multe, calatori mai multi dar si tarife scazute. Pentru ca intre toate acestea, vrem nu vrem, exista o interdependenta.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8691
Data de inscriere : 09/01/2011

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 15:30

Sa va infingeti tare in scaune ca va dau 2 vesti Very Happy.
LEMA 011 aterizeaza cat de curand la CFR Calatori, ramane verde(parerea mea ca arata bestial asa) dar pe laterale scrie Softronic nu Softrans cum scria inainte. Iar hiperionul va intra in serviciu pe M800 tot la CFR Calatori.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18754
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24332
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 15:45

Ce sa faca si cu panarama aia de LEMA 11 sa care 3 vagoane?Ipocrizie..
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8691
Data de inscriere : 09/01/2011

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 15:56

Sunt vre-o 2-3 daca nu mai multe trenuri cu 12+ vagoane Smile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18754
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24332
Data de inscriere : 05/10/2010

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 16:17

Si mai sunt zeci de locomotive clasa 47 de 6600kw

Croatii cumpara cu cap
[PL/HR] Newag signs contract for building Griffin locomotives in Croatia
Read the full story at rynek-kolejowy.pl.
On 28.05.2014, Newag Gliwice and the Croatian company Đuro Đaković Specijalna Vozila signed a contract for building Griffin electric locomotives in Croatia. The deal concerns building a single voltage, multi purpose version of the Griffin (official designation E4ACU).

The signing of the agreement took place at the Ministry of Economy in Zagreb, Croatia. The agreement defines a constant and long-term cooperation including technology transfer and exchange of experience and know-how about the production of electric locomotives
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13278
Data de inscriere : 05/01/2011

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 16:33

adrian78 a scris:
Ce sa faca si cu panarama aia de LEMA 11 sa care 3 vagoane?Ipocrizie..
+1 .. De le ar baga macar la sezoniere .. Asa doar consum inutil de curent pe liniile de campie .. Unde ar merge lejer EC uri
Sus In jos
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member
Adisoft1991s


Numarul mesajelor : 1133
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 30/09/2011

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 21:07

Nu ajunge la CFR, au scris Softronic pe ea pentru publicitate, ca nu avea de unde sa stie lumea cine e Softrans. Le-ma 011 a plecat in aceasta seara la Dubla cu Phoenix 004 cu IR 1595. Smile 
Sus In jos
http://Www.Depozituldereduceri.Blogspot.RO
solomon1984




Numarul mesajelor : 72
Varsta : 40
Localizare : Constanta
Reputatie : 3907
Data de inscriere : 26/05/2014

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 22:11

Hyperion in teste de viteza pe magistrala 800:

https://www.youtube.com/watch?v=CP-SsiW8MHE
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5703
Data de inscriere : 01/06/2010

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 22:17

[quote= Laur, la argumentatia ta, si ramele de ICE din Germania ar trebui folosite doar la rang de Regio, nici ele nu au usi care sa desparta vagoanele....[/quote]

Am mers cu ICE, Railjet si CNL. au multe vagoane(economy, business and premium classes pt Railjet),au chiar si un fel de birou pt seful de tren,toate aveau usi la capatul vagonului. Totusi sunt nerabdator sa merg si cu Hyperion.
Mie mi s-a spus ca Rama este oferita gratis CFR-ului 2 luni pt ca oricum sta degeaba , macar asa i se face publicitate si poate dupa ce se va dovedi fiabila va fi cumparata de cineva , poate chiar de cfr.
Sus In jos
solomon1984




Numarul mesajelor : 72
Varsta : 40
Localizare : Constanta
Reputatie : 3907
Data de inscriere : 26/05/2014

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 22:29

Atat Railjet cat si ICE au profil de rama adica nu exista tampoane si vagoane independente, in ciuda faptului ca Railjet are de exemplu locomotie separatie push-pull. Deci trecerea dintre ,,vagoane'' este diferita de vagoanele clasice iar usile la care te referi exista doar la intrarea in salon/zona compartimente si nu intre ,,vagoane''.
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5703
Data de inscriere : 01/06/2010

Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitimeLun 02 Iun 2014, 23:24


La acele usi ma refer si eu(nu m-am exprimat bine). La rama noastra nu exista.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Rame electrice Hyperion - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rame electrice Hyperion
Sus 
Pagina 29 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 47 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Rame electrice Hyperion
» Rame electrice străine
» Rame electrice clasa 58
» AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE
»  Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-
Mergi direct la: