|
| Rame electrice Hyperion | |
|
+109kristi kkk razvan22 mariushal mi.tudor Amiralul Jhonyla 3ERLY cosmin br AndreiStefan IonutCFR2009 mariuscfrbucuresti didinul bercenicity Jurnal Feroviar marius664 The Legend cardinal Luca tgv decward c o r v i n Desiro256 doctoru mielutu zburator ANDU2100HP Katalyn ionutsever Ciprian.bucur.92 alex.alexus.tm mihaitzateo 19jimmy84 Nk11 Alextasy gardianlinux anacronox florin.lifticariu dan tm Hawkuletz cristy79 nenuandrei mishu88 feroviar DPS solomon1984 Mihay Razvan Tudor bogdan aldea TVlad daniel_c rich1974 63-1143-5 vanchorusebulgaria LascuB_1980 DAS 2011 cfr500 ALEXCFR LanceR AndreiCFRBucuresti EuroNight Shinkasen riciu Arsen22 alex.barac.5 Bobby_TM Simply18 Florin C Lafont Rarau Luna MariusM Teodor ldh80 COSTACHE MIHAIL allred laur 133 gabigligor membru dezactivat , cortexedge Re6/6 cstefan Nesebar cristi_tgv AndiCFR cristi CFR AndreiCFRbv @ndrey Vitosa halmarius Andrey_tm Vlad DUAL sytrus Radu Tudor Volk baiazid Balto Mushu Spartan1948 adrian.vidican.9 andreiutzu Adisoft1991s ATM Dr2005 mureseanu_976 Adrian78 AMX 97-0548-4 Adirmvl Iasmin KOSTYK AlexD 113 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 12:39 | |
| Exteriorul arata super, insa interiorul nu face bani de IR poate sa-i bage si frigider si piscina ca tot degeaba.
Cand va intra pe M800 abia atunci am so testez si eu, iar daca va ramane tot cu CFR si mai bine ca iau biletul cu anticipatie de 21 de zile. Pana atunci o sa-mi clatesc ochi cu pozele/filmarile de pe forum si internet. |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 13:42 | |
| - dan tm a scris:
- Eu cred ca rama nu e neaparat un produs nou. S-au mai produs rame care au circulat, una era chiar prin curte pe la Electroputere.
Am spus ,,produs nou'' in sensul in care anul in care s-a realizat automotorul este de actualitate, recent, comparam pur si simplu rame produse acum in secolul acesta sau la sfarsitul celui trecut cu trenuri clasice produse tot acum. Secolul acesta va fi dedicat pe viitor aproape in totalitate automotoarelor in timp ce trenurile clasice care au per total mai multe dezavantaje inclusiv si acela de fiabilitate mai redusa, vor disparea. Nici macar conceptul Railjet care e o struto-camila nu se va mai produce pe viitor. Cat despre rama din curte, nici nu imi mai amintesc anul in care Electroputere a fabricat ultima rama electrica. - Katalyn a scris:
- Exteriorul arata super, insa interiorul nu face bani de IR poate sa-i bage si frigider si piscina ca tot degeaba.
De ce, actualele garnituri care ruleaza pe rang de IR ti se pare ca fac toate banii de IR astfel incat sa excludem rama Hyperion? Eu inteleg ca suntem suparati ca IC-ul a cam disparut dar totusi rangul de IR nu este si nu va fi niciodata comparat cu IC. Numai daca ne mutam putin mai la vest cu privirea putem lesne observa ca intre R si IR nu prea exista diferente majore, de ce suntem noi mai cu mot sa credem ca niste trenuri banale cum ar fi IR trebuie sa fie superioare conditiilor oferite de acesta rama ? Ca nu pot fi introduse de la Bucuresti-Oradea e simplu de inteles dar sa nu le folosesti pe distante medii gen Constanta-Bucuresti , Bucuresti-Brasov sau Craiova - Bucuresti pe post de IR inseamna ca avem o mare problema de a percepe rolul unui material rulant raportat la cerintele cailor ferate romanesti. Daca punem Hyperion pe regio pe IR ce mai punem, Pendolino ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 14:04 | |
| Eu zic ca facem prea mult tam tam pentru un produs nou fara experienta sa lasa timpul sa isi spuna cuvantul solomon cred ca nu ne intelegem, in sine rama s-ar preta ca tren IR pe distante scurte de maxim 200 dar rangul de IR in Romania nu isi merita banii Pentru rangul de IR la cat de scump e biletul in Romania am merita un comfort de vagoane QBB la fel ca cele de la RegioJet Cehia RailJet inca se mai produc pentru CD |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 14:29 | |
| Adrian zice foarte bine: sa lasam sa treaca ceva timp, sa mergem cu ea sa vedem cat de confortabila e sau nu, apoi sa o ridicam in slavi sau sa aruncam in ea cu noroi.
In privinta IR-urilor ai dreptate intr-un sens: CFR-ul nu ofera confort in multe cazuri. Valcea-Cluj, Baia Mare/Cluj/Mures/Sibiu-Timisoara, Galati-Iasi/Bucuresti compuse din Desiro, Satu Mare-Bucuresti cu 20-49, Iasi-Timisoara cu 20-49, etc. Dar... la ce scoruri cere CFR Calatori pentru IR-uri e normal ca *rost*i care platim bilete sa avem ceva pretentii. Daca nu imi pui scaune comode, prize, AC vara sau caldura iarna, plus vitezele comerciale execrabile, pentru ce imi mai ceri banii?
Legat de IR-urile pe distante scurte, cred ca avem cu totii un dinte foarte ascutit impotriva lor. Si asta nu din cauza confortului, ca poti merge si intr-un Desiro de la Bucuresti la Constanta, ci din cauza preturilor pur si simplu nesimtite pe distante scurte. Calculat mai din topor, preturile IR-autocar-R arata cam asa: X, X*3/4, X/2, deci nu, nu cred ca ar trebui sa mearga in regim de IR.
Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Lun 02 Iun 2014, 14:37, editata de 2 ori |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 14:33 | |
| Eu nu cred ca facem tam-tam , dimpotriva, realizam o discutie serioasa pe un anumit subiect on-toppic, argumentand fiecare cum putem printr-un dialog urmarit de foarte multi membri. Sau poate nu am inteles eu bine sau faptul ca mi-am expus un punct de vedere urmat de un val de contraargumente inseamna ca s-a creeat un tam-tam ? Trenurile construite pentru cehi fac parte din pacate din comanda refuzata de austrieci , sunt practic aceleasi trenuri cu schema de culori modificata. Noi trenuri railjet nu se vor mai construi nici macar pentru Romania, a fost doar un concept realizat pentru o anumita situatie de moment, vezi comanda imensa de Taurus a OBB. - adirmvl a scris:
Legat de IR-urile pe distante scurte, cred ca avem cu totii un dinte foarte ascutit impotriva lor. Si asta nu din cauza confortului, ca poti merge si intr-un Desiro de la Bucuresti la Constanta, ci din cauza preturilor pur si simplu nesimtite pe distante scurte. Calculat mai din topor, preturile IR-autocar-R arata cam asa: X, X*3/4, X/2, deci nu, nu cred ca ar trebui sa mearga in regim de IR. Asta nu are nimic de face insa cu materialul rulant ci cu politica de preturi. Dar lucrurile se vor schimba, eu personal sunt optimist si cred ca vom vedea progrese pe masura in care si concurenta va incepe sa aibe un cuvant de spus. Vezi de exemplu inceputurile transporturilor auto de calatori in Romania si unde s-a ajuns in preznt ca urmarea a acestei concurente intre transportatori. Un alt aspect care poate produce efecte pozitive in sensul acesta ar fi achizitia de material rulant nou pentru ca mult material rulant nou adica automotoare in speta ar putea inseamna si o flexibilitate mai buna in realizarea mersului de tren (cadentare) de aici si trenuri mai multe, calatori mai multi dar si tarife scazute. Pentru ca intre toate acestea, vrem nu vrem, exista o interdependenta. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 15:30 | |
| Sa va infingeti tare in scaune ca va dau 2 vesti . LEMA 011 aterizeaza cat de curand la CFR Calatori, ramane verde(parerea mea ca arata bestial asa) dar pe laterale scrie Softronic nu Softrans cum scria inainte. Iar hiperionul va intra in serviciu pe M800 tot la CFR Calatori. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 15:45 | |
| Ce sa faca si cu panarama aia de LEMA 11 sa care 3 vagoane?Ipocrizie.. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 15:56 | |
| Sunt vre-o 2-3 daca nu mai multe trenuri cu 12+ vagoane |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 16:17 | |
| Si mai sunt zeci de locomotive clasa 47 de 6600kw
Croatii cumpara cu cap [PL/HR] Newag signs contract for building Griffin locomotives in Croatia Read the full story at rynek-kolejowy.pl. On 28.05.2014, Newag Gliwice and the Croatian company Đuro Đaković Specijalna Vozila signed a contract for building Griffin electric locomotives in Croatia. The deal concerns building a single voltage, multi purpose version of the Griffin (official designation E4ACU).
The signing of the agreement took place at the Ministry of Economy in Zagreb, Croatia. The agreement defines a constant and long-term cooperation including technology transfer and exchange of experience and know-how about the production of electric locomotives |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 16:33 | |
| - adrian78 a scris:
- Ce sa faca si cu panarama aia de LEMA 11 sa care 3 vagoane?Ipocrizie..
+1 .. De le ar baga macar la sezoniere .. Asa doar consum inutil de curent pe liniile de campie .. Unde ar merge lejer EC uri |
| | | Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5994 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 21:07 | |
| Nu ajunge la CFR, au scris Softronic pe ea pentru publicitate, ca nu avea de unde sa stie lumea cine e Softrans. Le-ma 011 a plecat in aceasta seara la Dubla cu Phoenix 004 cu IR 1595. |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 22:11 | |
| Hyperion in teste de viteza pe magistrala 800:
https://www.youtube.com/watch?v=CP-SsiW8MHE |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 22:17 | |
| [quote= Laur, la argumentatia ta, si ramele de ICE din Germania ar trebui folosite doar la rang de Regio, nici ele nu au usi care sa desparta vagoanele....[/quote]
Am mers cu ICE, Railjet si CNL. au multe vagoane(economy, business and premium classes pt Railjet),au chiar si un fel de birou pt seful de tren,toate aveau usi la capatul vagonului. Totusi sunt nerabdator sa merg si cu Hyperion. Mie mi s-a spus ca Rama este oferita gratis CFR-ului 2 luni pt ca oricum sta degeaba , macar asa i se face publicitate si poate dupa ce se va dovedi fiabila va fi cumparata de cineva , poate chiar de cfr. |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 22:29 | |
| Atat Railjet cat si ICE au profil de rama adica nu exista tampoane si vagoane independente, in ciuda faptului ca Railjet are de exemplu locomotie separatie push-pull. Deci trecerea dintre ,,vagoane'' este diferita de vagoanele clasice iar usile la care te referi exista doar la intrarea in salon/zona compartimente si nu intre ,,vagoane''. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 23:24 | |
| La acele usi ma refer si eu(nu m-am exprimat bine). La rama noastra nu exista.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion | |
| |
| | | | Rame electrice Hyperion | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |