|
| Rame electrice Hyperion | |
|
+109kristi kkk razvan22 mariushal mi.tudor Amiralul Jhonyla 3ERLY cosmin br AndreiStefan IonutCFR2009 mariuscfrbucuresti didinul bercenicity Jurnal Feroviar marius664 The Legend cardinal Luca tgv decward c o r v i n Desiro256 doctoru mielutu zburator ANDU2100HP Katalyn ionutsever Ciprian.bucur.92 alex.alexus.tm mihaitzateo 19jimmy84 Nk11 Alextasy gardianlinux anacronox florin.lifticariu dan tm Hawkuletz cristy79 nenuandrei mishu88 feroviar DPS solomon1984 Mihay Razvan Tudor bogdan aldea TVlad daniel_c rich1974 63-1143-5 vanchorusebulgaria LascuB_1980 DAS 2011 cfr500 ALEXCFR LanceR AndreiCFRBucuresti EuroNight Shinkasen riciu Arsen22 alex.barac.5 Bobby_TM Simply18 Florin C Lafont Rarau Luna MariusM Teodor ldh80 COSTACHE MIHAIL allred laur 133 gabigligor membru dezactivat , cortexedge Re6/6 cstefan Nesebar cristi_tgv AndiCFR cristi CFR AndreiCFRbv @ndrey Vitosa halmarius Andrey_tm Vlad DUAL sytrus Radu Tudor Volk baiazid Balto Mushu Spartan1948 adrian.vidican.9 andreiutzu Adisoft1991s ATM Dr2005 mureseanu_976 Adrian78 AMX 97-0548-4 Adirmvl Iasmin KOSTYK AlexD 113 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Vin 30 Mai 2014, 18:19 | |
| AlexD parca am pornit de la ideea fiabilitate rama electrica Hiperion versus actuala componenta interregio sau nu imi mai aduc eu bine aminte. Pentru ca o rama electrica este in toate cazurile mai fiabila decat trenul clasic eu acest lucru vreau sa iul subliniez si nu cat de competitiva va fi aceasta rama in raport cu rama Stadler Flirt de exemplu. Sa nu confundam lucrurile pentru ca suntem doar la stadiul de a compara o rama electrica noua cu Astra Vagoane plus tractiune si atat.
Scuze dar chiar nu pot sa stau am de dat cateva teste. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Vin 30 Mai 2014, 18:34 | |
| - solomon1984 a scris:
- Pentru ca o rama electrica este in toate cazurile mai fiabila decat trenul clasic
Nu trebuie sa-ti ceri scuze, te las sa dai testele si astept argumente la ce ai spus mai sus. Nu stiu cine si cum a hotarat definitia asta... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Vin 30 Mai 2014, 19:20 | |
| - solomon1984 a scris:
- Si nu , nu poti pune aceasta rama pe post de regio atata timp cat in Romania exista si rangul interregio, acesta rama ma repet nu este inferioara garniturilor clasice care circula ca interregio in prezent in Romania ba chiar din contra, se poate stabili un picior de egalitate sau un avantaj pentru rama avand in vedere conditiile si dotarile per ansamblu. Scaunele ma repet se pot schimba functie de client.
Ce diferenţă - de confort - e între rama asta şi un Desiro care deja circulă pe regio? Are loc pentru bagaje mai mari? Ce să caute pe IR? _________________ :TTT:
|
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 31 Mai 2014, 09:34 | |
| - Dr2005 a scris:
Ce diferenţă - de confort - e între rama asta şi un Desiro care deja circulă pe regio? Are loc pentru bagaje mai mari? Ce să caute pe IR? Nu stiu de ce ar trebui sa cu ideea de tren aglomerat, sunt destule rute IR pe care trenurile circula mult sub capacitate mai ales cand vorbim de distante de pana in 400km. Sunt tari care folosesc ambele garnituri atat cea clasica cat si cea de tip automotor cu succes, alternandu-le si folosindu-le functie de ora de plecare in cursa astfel incat trenul clasic sa fie folosit la ore de mare cerere pentru capacitate iar automotoarele la orele cu trafic redus. Plus de asta noi avem tendinta de a confunda lucrurile, nicaieri in lume diferenta dintre rangurile regio si interregio nu a fost si nu este elocventa o comparatie decat poate din prisma vitezei de circulatie. Astfel se poate folosi o rama Talent pe post de regio pe o linie de 160km/h dupa cum se poate folosi si pe post de interregio pe o linie de 140km/h, nu exista o regula clara de af olosi materialul rulant in ciuda recomandarilor producatorilor intrucat si calea de rulare depinde de la caz la caz. Insa prin prisma faptului ca peste 10 ani se va putea in Romania macar pe cca 500km cu viteza maxima de 160km/h foarte probabil ca atunci trenul Hyperion sau o varianta imbunatatita vor reprezenta o solutie buna pentru a fi folosite pe post de rang regioexpres pe aceste rute de viteza astfel incat sa circule cu o viteza maxima de 140 sau 160 km/h pe anumite portiuni. Si nu, nu putem compara Desiro care circula in Romania si care are o viteza maxima de 120km/h cu trenul electric Hiperion de 160km/h din acest punct de vedere. Pentru ca vor sau nu unii sau altii trenul Hyperion e cam semi high speed train avand in vedere si faptul ca cu foarte putine imbunatatiri se poate ajunge la o varianta care sa circule si cu 200 km/h sau chiar mai mult (220km/h). Si asta fara modificari de gen aerodinamic. - AlexD a scris:
- solomon1984 a scris:
- Pentru ca o rama electrica este in toate cazurile mai fiabila decat trenul clasic
Nu trebuie sa-ti ceri scuze, te las sa dai testele si astept argumente la ce ai spus mai sus. Nu stiu cine si cum a hotarat definitia asta... Foarte simplu, piata a hotarat aceasta definitie, pentru ca daca vorbim despre parcurs mediu si scurt tendinta de inlocuire a materialului rulant clasic cu cel are de a face pe langa componenta economica, si cu fiabilitatea. Despre confort se poate comenta foarte mult, insa avand in vedere distanta cel mult medie de parcurs a acestor rame, pe langa cele doua puncte forte de mai-sus, din punctul meu de vedere nu prea conteaza sau conteza doar la alegerea tipului de rama pentru un anumir rang sau tip de parcurs. Aspectul de rezistenta in timp are legatura cu durata de viata dar si cu numarul de ore parcurse de o rama versus trenul clasic, aspectul economic este intr-adevar un punct foarte esential insa nu este singurul luat in seama atunci cand se achizitioneaza acest material care practic poate pendula efectiv toata ziua pe o ruta data cu foarte mici pauze schimband cu foarte mare usurinta directia de mers, fara manevre. Este o chestie generala si nu particulara de a spune ca ramele sunt mai rezistente in timp la un anumit numar de ore de circulatie si ca nu au nevoie de upgrade major ca in cazul vagoanelor dupa o anumita durata de timp, sa dam doar exemplul orelor de circulatie a automotoarelor de mare viteza tgv versus orice garnitura clasica si vei intelege cu usurinta esenta acestei idei, nu stiu de exemplu cate vagoane produse in anii 90' mai circula pe caile ferate in bune conditii pentru a incerca macar o astfel de comparatie. Iar daca se strica ceva, cu siguranta costurile de mentenanta a ramelor sunt mai mici decat cele ale unei locomotive sau a unor vagoane si asta cam in toate cazurile, de aceea exista si o garantie net superiaoara in favoarea ramelor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 31 Mai 2014, 14:54 | |
| - solomon1984 a scris:
- Sunt tari care folosesc ambele garnituri atat cea clasica cat si cea de tip automotor cu succes, alternandu-le si folosindu-le functie de ora de plecare in cursa astfel incat trenul clasic sa fie folosit la ore de mare cerere pentru capacitate iar automotoarele la orele cu trafic redus.
Plus de asta noi avem tendinta de a confunda lucrurile, nicaieri in lume diferenta dintre rangurile regio si interregio nu a fost si nu este elocventa o comparatie decat poate din prisma vitezei de circulatie. Astfel se poate folosi o rama Talent pe post de regio pe o linie de 160km/h dupa cum se poate folosi si pe post de interregio pe o linie de 140km/h, nu exista o regula clara de af olosi materialul rulant in ciuda recomandarilor producatorilor intrucat si calea de rulare depinde de la caz la caz. Ce pierzi tu din vedere e că în multe ţări, nu există diferenţă de preţ între Regio şi InterRegio (în Elveţia până şi IC-ul costă la fel ca R-ul). Pe când la noi, biletul de IR costă cât cel puţin două bilete de R. _________________ :TTT:
|
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 31 Mai 2014, 15:50 | |
| - Dr2005 a scris:
Ce pierzi tu din vedere e că în multe ţări, nu există diferenţă de preţ între Regio şi InterRegio (în Elveţia până şi IC-ul costă la fel ca R-ul). Pe când la noi, biletul de IR costă cât cel puţin două bilete de R. Pai exact ce iti spuneam...calea de rulare ... elvetiana, aici se face diferenta, putem oare compara linii de exceptie cu cele din Romania ? Si-apoi nici asta nu ar putea reprezenta o regula tocmai datorita faptului ca atat in Cehia cat si in Polonia, adica tari cu care in mod normal ar trebui sa ne comparam sau sa avem in vedere o apropiere in urmatoarea perioada de timp, exista diferente de pret intre ranguri chiar in contextul in care daca vorbim de trenuri personale versus accelerate sau rapid (ca sa intelega toata lumea dar si pentru ca denumirile rangurilor din Romania nu sunt identice cu ale acestor tari), se aplica si la ei cam acelasi principiu ca si la noi, astfel incat sunt trenuri automotoare care au rang personal pe rute de 160km/h iar pe alte rute inferioare ca viteza aceleasi trenuri circula ca trenuri rapide. Este o varza neintentionata ca sa zic asa, poate cand vom avea si noi ceilalti europeni cai ferate ca in Germania varza va disparea, pana atunci insa calea ferata este privita pe bucati, aici coridorul IV de 160, aia e linia cu gropi de 80-100 desi e si aia pe coridor dar altul s.a.m.d. Pentru ca nu exista o modernizare completa sau macar intr-un procent mare al liniilor care sa permita rularea trenurilor de orice fel fara restrictii. In concluzie este corect acum sa aplicam regula materialului rulant functie de calea de rulare si performantele acesteia si nu in functie de confort, mai ales cand vorbim de distante de pana la 400km pe care nimeni nu moare daca merge cu un automotor. Ai fost in Elvetia cu trenul ? Au elvetienii la double deck cu scaune incomode pe distante de 300-400km la greu atat pe IC cat si pe IR-uri dar la ei nu se plange nimeni. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 31 Mai 2014, 17:29 | |
| Solomon, ne-am prins cu toţii că lucrezi la Softronic sau eşti bun prieten ori rudă cu cineva care lucrează la Softronic. Nu e nevoie să îi pupi în dos atât!
După principiul tău, putem să punem şi Dimitroave pe IR, nu? _________________ :TTT:
|
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 31 Mai 2014, 22:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Solomon, ne-am prins cu toţii că lucrezi la Softronic sau eşti bun prieten ori rudă cu cineva care lucrează la Softronic. Nu e nevoie să îi pupi în dos atât!
După principiul tău, putem să punem şi Dimitroave pe IR, nu? Imi pare foarte rau daca punctul tau de vedere se limiteaza la paragraful de mai-sus.Nici exprimarea in calitate de moderator nu cred ca iti face cinste, desi eu observ mai degraba tendinta de a te impune ca formator de opinie. Cat despre principiul meu deocamdata imi cam da mie dreptate chiar daca dimitroavele au fost incluse doar de tine in ecuatie. Seara buna, si pentru a va demonstra ca nimic nu este adevarat referitor la acuzatiile aduse, va rog sa-mi stergeti atat contul cat si toate postarile mele inutile si subiective. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 01 Iun 2014, 17:29 | |
| Sunt bucuros ca Softronic este una din firmele care mai fac produc ceva in Romania, dar eu sunt adeptul garniturilor clasice. Rama aceasta e un fel de metrou, nu are usi care sa desparta vagoanele ,deci este o rama pt trenuri regio. La noi infrastructura nu e ok, la ora actuala cred ca cfr ar putea compune mai multe IC cu vagoane apte de 200km/h . De miercuri va circula 3 zile/saptamana pe distanta Craiova-Bucuresti la CFR Calatori. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7574 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 09:27 | |
| - solomon1984 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Solomon, ne-am prins cu toţii că lucrezi la Softronic sau eşti bun prieten ori rudă cu cineva care lucrează la Softronic. Nu e nevoie să îi pupi în dos atât!
După principiul tău, putem să punem şi Dimitroave pe IR, nu? Imi pare foarte rau daca punctul tau de vedere se limiteaza la paragraful de mai-sus.Nici exprimarea in calitate de moderator nu cred ca iti face cinste, desi eu observ mai degraba tendinta de a te impune ca formator de opinie.
Cat despre principiul meu deocamdata imi cam da mie dreptate chiar daca dimitroavele au fost incluse doar de tine in ecuatie. Seara buna, si pentru a va demonstra ca nimic nu este adevarat referitor la acuzatiile aduse, va rog sa-mi stergeti atat contul cat si toate postarile mele inutile si subiective. Pai abia ti-ai facut contul de o saptamana si deja doresti sa iti fie sters dupa doar cateva mesaje postate ? Asa ceva... |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4529 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 10:10 | |
| - laur 133 a scris:
- Sunt bucuros ca Softronic este una din firmele care mai fac produc ceva in Romania, dar eu sunt adeptul garniturilor clasice. Rama aceasta e un fel de metrou, nu are usi care sa desparta vagoanele ,deci este o rama pt trenuri regio. La noi infrastructura nu e ok, la ora actuala cred ca cfr ar putea compune mai multe IC cu vagoane apte de 200km/h .
De miercuri va circula 3 zile/saptamana pe distanta Craiova-Bucuresti la CFR Calatori. Laur, la argumentatia ta, si ramele de ICE din Germania ar trebui folosite doar la rang de Regio, nici ele nu au usi care sa desparta vagoanele.... |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 10:58 | |
| - Dragos a scris:
- Pai abia ti-ai facut contul de o saptamana si deja doresti sa iti fie sters dupa doar cateva mesaje postate ? Asa ceva...
Imi cer scuze daca punctul meu de vedere este atat de limitat dupa o asa o primire. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 11:22 | |
| Solomon nu trebuie sa fi asa de vehement in privinta opiniei tale si trebuie sa accepti si celelalte opinii In privinta fiabilitatii nu avem de unde sti cum se prezinta si nici ca e mai fiabila ca un tren clasic CFR ca e mai eficienta da consuma mai putin nu mai trebuie manevre Din ce am auzit inca se mai testeaza la ea si faptul ca au mai testat doua luni dupa ce au terminato inseamna ca nu e perfecta si nici cea mai fiabila |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3907 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 11:58 | |
| - adrian78 a scris:
- Solomon nu trebuie sa fi asa de vehement in privinta opiniei tale si trebuie sa accepti si celelalte opinii .
Care opinie, aia in care spune ca sunt ruda cu vreunul de la Softronic sau ca ii pup in fund ? Eu personal asemenea opinii nu am cum sa accept, eu am intrat sa imi expun un punct de vedere si nu sa acuz pe cineva. - adrian78 a scris:
- In privinta fiabilitatii nu avem de unde sti cum se prezinta si nici ca e mai fiabila ca un tren clasic CFR ca e mai eficienta da consuma mai putin nu mai trebuie manevre
Din ce am auzit inca se mai testeaza la ea si faptul ca au mai testat doua luni dupa ce au terminato inseamna ca nu e perfecta si nici cea mai fiabila In privinta fiabilitatii a fost o discutie de genul fiabilitate automotor versus tren clasic la modul general si nu particular, eu nu am spus ca rama Hyperion este perfecta ci ca un produs nou de genul unui automotor este intotdeauna superior unei garnituri clasice din acest punct de vedere. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 02 Iun 2014, 12:33 | |
| Eu cred ca rama nu e neaparat un produs nou. S-au mai produs rame care au circulat, una era chiar prin curte pe la Electroputere.
Rama asta cu care isi iasa toata lumea din fire este de fapt o adaptare a unor concepte, s-au luat piese de la producatori, s-au pus impreuna si a iesit o rama, facuta cu piese din aceasta epoca. Ce e atita mare tam tam cu ea? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion | |
| |
| | | | Rame electrice Hyperion | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |