Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Semnale luminoase Mier 09 Mai 2018, 23:14
E plin de camere prin Curtici, la dispeceratul din Bucureşti nu aveau monitoare destule să afişeze toate camerele simultan... nu am numărat câte camere erau pe listă, dar cred că undeva la 15 - 20 bucăţi numai în Curtici, dar sunt camere şi în alte staţii, la racorduri şi la trecerile la nivel.
_________________ :TTT:
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
Subiect: Re: Semnale luminoase Joi 10 Mai 2018, 11:13
Dr2005 a scris:
dan tm a scris:
de pozat este si sectia 212 unde s-au montat bariere cu semicumpene, camere de filmat la bariere, semnale luminoase, acusi se schimba si pe acolo sistemul.
Peste vreo lună jumate se va da drumul la noua semnalizare pe Siculeni - Ghimeş. Nu ştiu dacă pe acolo e supraveghere video, dar pe Km. 614 - Curtici este şi camerele se pot roti şi controla direct de la Bucureşti şi se poate da zoom pe orice macaz şi pe orice trecere la nivel, inclusiv aia tren-tramvai de lângă Arad.
Pacat ca nu prea sunt trenuri pe 501. N-a mai ramas niciun IR. Si e o zona asa frumoasa.
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
Subiect: Re: Semnale luminoase Joi 17 Mai 2018, 10:43
Stie cineva, legat de gara Videle, daca se vor pune TMV-uri si pe triunghiul de ramificatie (directiile Giurgiu si Rosiori) ?
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Semnale luminoase Joi 17 Mai 2018, 12:57
Da.
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 10 Iun 2018, 16:50
În primă fază nu am înțeles indicația cât timp linia era ocupată, dar până să fac poza macazul s-a schimbat...!
(8.6.18)
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 10 Iun 2018, 17:09
Deci, ce indica acea sageata? Imi dau seama ca e vorba de intrare in abatere cu viteza redusa si cu oprire in dreptul urmatorului semnal. Dar altceva?
billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 10 Iun 2018, 19:50
Sageata indica faptul ca urmatorul semnal este la o distanta mai mica de 700 m
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
Subiect: hy Dum 10 Iun 2018, 20:02
Cipri Andrei Neculai a scris:
Deci, ce indica acea sageata? Imi dau seama ca e vorba de intrare in abatere cu viteza redusa si cu oprire in dreptul urmatorului semnal. Dar altceva?
distanta pana la urmatorul semnal mai mica de 1200 de metri e indicatia la sageata
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 10 Iun 2018, 23:06
Semnalul acela are indicatia pentru linia din dreapta drezinei. Priviti cu atentie macazul de langa el. Paralel cu semnalul drezinei pe linia din dreapta este inca un semnal rosu.. pentru acela este aceasta indicatie. De pe linia din dreapta se intra direct in firul 1 M202 spre Petrosani. Toate trenurile de marfa ce tranziteaza Simeria dinspre Arad, intra acolo pe abatuta cu aceasta indicatie. Nu cred ca putea sa fie indicatia asta fara ca macazul sa fie in pozitia din poza. Am vazut si eu live comuntarea macazului, si el isi schimba culoarea in functie de macaz. Daca marfarul care se apropria nu trebuia sa opreasca pentru ciocanari, atunci era verde si 3. Eu l-am prins cand s-a schimbat din galben cu sageata +3 in verde simplu pentru directia inainte, fara sa treaca prin rosu.
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 10 Iun 2018, 23:28
DUAL a scris:
Semnalul acela are indicatia pentru linia din dreapta drezinei. Priviti cu atentie macazul de langa el. Paralel cu semnalul drezinei pe linia din dreapta este inca un semnal rosu.. pentru acela este aceasta indicatie. De pe linia din dreapta se intra direct in firul 1 M202 spre Petrosani. Toate trenurile de marfa ce tranziteaza Simeria dinspre Arad, intra acolo pe abatuta cu aceasta indicatie. Nu cred ca putea sa fie indicatia asta fara ca macazul sa fie in pozitia din poza. Am vazut si eu live comuntarea macazului, si el isi schimba culoarea in functie de macaz. Daca marfarul care se apropria nu trebuia sa opreasca pentru ciocanari, atunci era verde si 3. Eu l-am prins cand s-a schimbat din galben cu sageata +3 in verde simplu pentru directia inainte, fara sa treaca prin rosu.
E posibil ca macazul să se fi schimbat înainte de apariția semnalului respectiv (sincer, cred că nici nu e posibil altfel!)..., dar menționez că pe linia respectivă nu a intrat un marfar ci un utilaj de culoare albă, fără vreun indicativ clar pe el!...
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 10 Iun 2018, 23:43
Daca macazul se schimba pe pozitia inainte, si impegatul dadea liber, ignorand drezina, semnalul ar fi indicat galbe + sageata in jos. Adica, la comutarea macazului, doar dispare cifra 3. Semnalul acela nu stie ca este acea drezina intre el si urmatorul, deci nu avea cum sa indice rosu. Este treaba impegatului sa nu bage altceva peste drezina pe sectorul ala de linie. Daca ar vrea sa bage ceva peste, ii da alb lunar. pe acest semnal. De multe ori, daca esti atent , H ul de manevra se duce acolo unde e drezina cu alb lunar;desi ar putea sa l trimita mai departe cu un galben,chiar neinstructional. Totusi fiind locomotiva de manevra, il duce cu alb lunar.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Deci, ce indica acea sageata? Imi dau seama ca e vorba de intrare in abatere cu viteza redusa si cu oprire in dreptul urmatorului semnal. Dar altceva?
distanta pana la urmatorul semnal mai mica de 1200 de metri e indicatia la sageata
Lipsa distanta de frinare, deci distanta mai mica de 700 de metri pina la semnalul urmator.
DUAL a scris:
Daca macazul se schimba pe pozitia inainte, si impegatul dadea liber, ignorand drezina, semnalul ar fi indicat galbe + sageata in jos. Adica, la comutarea macazului, doar dispare cifra 3. Semnalul acela nu stie ca este acea drezina intre el si urmatorul, deci nu avea cum sa indice rosu. Este treaba impegatului sa nu bage altceva peste drezina pe sectorul ala de linie. Daca ar vrea sa bage ceva peste, ii da alb lunar. pe acest semnal. De multe ori, daca esti atent , H ul de manevra se duce acolo unde e drezina cu alb lunar;desi ar putea sa l trimita mai departe cu un galben,chiar neinstructional. Totusi fiind locomotiva de manevra, il duce cu alb lunar.
Interesant ce spui, dar u cred ca este asa.
Cei care se pricep mai bine ne pot lamuri.
Daca sectiunea e ocupata de drezina semnalul pe directa este pe rosu si nu poate fi pus pe liber ca sa intre un tren peste drezina, chiar daca e treaba IDM sa nu bage tren pe linie ocupata.
Daca macazul este pe directa nu inseamna automat ca cifra 3 dispare, indicatia de viteza este in corelatie cu indicatiile semnalelor urmatoare.
Mai mult de atit, in fuctie de distanta pina la semnalul urmator chiar si pe directa ar fi posibil sa aiba sageata.
Daca macazul se schimba pe pozitia inainte, si impegatul dadea liber, ignorand drezina, semnalul ar fi indicat galbe + sageata in jos. Adica, la comutarea macazului, doar dispare cifra 3. Semnalul acela nu stie ca este acea drezina intre el si urmatorul, deci nu avea cum sa indice rosu. Este treaba impegatului sa nu bage altceva peste drezina pe sectorul ala de linie. Daca ar vrea sa bage ceva peste, ii da alb lunar. pe acest semnal. De multe ori, daca esti atent , H ul de manevra se duce acolo unde e drezina cu alb lunar;desi ar putea sa l trimita mai departe cu un galben,chiar neinstructional. Totusi fiind locomotiva de manevra, il duce cu alb lunar.
''Semnalul acela nu stie ca este acea drezina intre el si urmatorul, deci nu avea cum sa indice rosu. '' -> Instalatia care de comanda stie acest lucru,si nu va schimba indicatia ,IDM poate face doar parcurs de manevra,respectiv alb lunar in situatia de mai sus.
Parcursul de manevra,nu este tot una cu cel de primire-trecere-expediere,si nici o data nu pot similare ,si nici compatibile decat doar daca exista anumite conditii(regimuri) de manipulare minime obligatorii ( pe care instalatia CED/CE l-e recunoaste si l-e exclude daca nu sunt compatibile,nu au drum de alunecare sau partial incompatibile ),asigurandu-se pe deplin siguranta circulatiei,atat pentru manevra cat si pentru circulalatie, simultan sau independent ( parcursuri de manevrfa simultane,manevra+circulatie simultan ,circulatie+circulatie simultan).Instalatia CED/CE este proiectata pentru a supraveghea si exclude manipularile gresite ale IDM, si e foarte putin probabil ca prin absurd la executarea parcursului de iesire peste acel semnal, cu drezina respectiva acolo ,sa poata fi afisata culoarea galben, de fapt instalatia dupa comandarea parcursulyui de iesire,efctiv comuta schimbatoarele de cale si semnalele aferente dupa modelul programabil si cel mai favorabil.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
@ @ndrey.. o exprimare nefericita. Ignorand drezina(asta era cuvantul cheie),daca facea semnal de parcurs strict de acolo, era tot galben cu sageata daca semnalele de iesire care sunt chiar urmatoarele.De fapt de pe linia aia poate ajunge in M200/202, nu si pe delta sau pe industirala ce duce la statia de betoane. Cifra 3 indica faptul ca se intra in abateri.Dupa modernizare probabil o sa trecem la 4/6/8(m202) si 10 pentru abaterea intre liniile IV si V(de pe schita statie) .. liniile 3-4 dupa cum sunt notate in gara,care sunt directe In momentul de fata nu am vazut altceva decat cifra 3 pentru viteza pe acel samnal in abateri.
@ danTM cifra 3 acolo indica intrarea in abatere. In cazul de fata linia 3 in statia Simeria este directa. Linia 3 da in firul 2 al M200. M-am uitat pe schita si intr-adevar ceea ce eu numesc linia 3(pentru ca la peron este a 3-a) este notata de fapt IVA, si se vede in schita ca e directa.