|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4656 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Sam 31 Aug 2013, 10:03 | |
| "Spaţiul Extins al Mării Negre, zonă mediană a platformei eurasiatice, experimentează o evoluţie economică intensă, ce trebuie susţinută şi impulsionată şi prin investiţii în sectorul feroviar, care să faciliteze interconectarea reţelelor feroviare regionale, naţionale şi transcontinentale, crescând astfel mobilitatea sustenabilă a mărfurilor şi pasagerilor." din articolul : http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/zilele-feroviare-2013-8-si-9-octombrie-bucuresti.html
Ce cuvinte goale si rupte de realitatea jalnica a CFR- abureli si text fara sens si aplicabilitate in cazul companiilor noastre feroviare, in Franta, Germania, UK - sistemul feroviar e un colos si bine intretinut iar la noi pentru motivul ca au falimentat-o ei ( lipsa de investitii, controale si adaptare) pentru interesele interne si externe( privatizari de gura lumii pentru profitul altora din partide sau din alte tari ) Oare intarzierile , anularile zilnice, conditiile proaste si vitezele jalnice ale asa ziselor trenuri IC/ IR sunt in accord cu textul asta pompos si plin de vrajeala la care face referire "marele" eveniment din octombrie?! Bataie de joc- cel putin 20 ani de aici incolo nu vom vedea un sistem feroviar bine dezvoltat si intretinut ( tocmai pentru faptul ca de cam 30 ani nu s-au mai facut reconditionari capitale de infrastructura feroviara) Daca la noi ar fi avut aceeasi importanta sistemul feroviar ca in Occident, recuperarea si modernizarea ar fi durat mai putin dar sa ramanem cu marile conferinte si evenimente feroviare si sa ne cacanim cu garnituri formate din EA si un singur vagon sau 3 trenuri dus/ intors intre Timisoara-Bucuresti sau cu intarzieri pe M800 ( cu RK) din cauza furturilor. Jalnic CFR... |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8446 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 31 Aug 2013, 11:29 | |
| - adirmvl a scris:
- Teodor, nu e cumva Km 300 nu stiu cat, din dreptul cartierului Troianu? Mi se pare ca acea halta aparea prin ceva mers din anii '60 sau '70.
Da, au redenumit-o, km. nu stiu cat, 27x ( si ceva ), dar in mers tot ca Rastoaca e trecuta. |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8344 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 31 Aug 2013, 13:19 | |
| Din ce-am vazut prin mersuri, au existat doar doua puncte de oprire de gen:
Canton 298(1963), desfiintat in 1981, cam pe unde este azi gara Bujoreni Vilcea. Canton 300(1963) - mai tarziu Bogdanesti h (1966), intre timp degradata ca P.O si desfiintata prin 1989-1990.
Punctele de oprire Rimnicu Vilcea Nord si Ostroveni au fost atestate in 1984. Halta Rastoaca a fost atestata, insa, mai tarziu, cam 1985-1987, suprimata in 1994 si desfiintata in 1995. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 31 Aug 2013, 19:24 | |
| Cum este posibil ca pe siteul "CFR SA" sa nu fie macar o harta a tuturor linilor de cale ferata din Romania? Cele aflate in uz, in curs de executie, sau doar in proiectare de-a lungul timpului. Sau poate ca nu am vazut eu dar oricum reteaua o cunosc foarte bine... Rusine! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 01 Sept 2013, 12:56 | |
| http://cfrsa.infofer.ro/images/cfrsa/Anexa%201a.pdf _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 01 Sept 2013, 16:04 | |
| Licitatia pentru lucrarile la podurile dunarene va avea loc in septembrie.
Aveti aici toata documentatia: http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=445981
Se redeschid podurile Saligny pe care se va circula cu 60km/h, prilej pentru noi expeditii feroviare ! |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 02 Sept 2013, 16:27 | |
| - Teodor a scris:
- adirmvl a scris:
- Teodor, nu e cumva Km 300 nu stiu cat, din dreptul cartierului Troianu? Mi se pare ca acea halta aparea prin ceva mers din anii '60 sau '70.
Da, au redenumit-o, km. nu stiu cat, 27x ( si ceva ), dar in mers tot ca Rastoaca e trecuta. 300 nu are cum să fie şi nici 27x. În zona aia e km 288-289, cam aşa. 300 e de pe la Dăeşti. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 03 Sept 2013, 11:55 | |
| Consiliul de Administraţie al CFR Călători anunţă rezultatele pentru primele 6 luni din 2013 03-09-2013 Obiectivul principal pentru anul 2013 al noii conduceri a CFR Călători este legat de reducerea pierderilor companiei faţă de anul 2012. În acest sens, măsurile, luate de către administraţie pe primele 6 luni ale anului 2013, au dus la diminuarea pierderilor de la 200 milioane lei semestrul I 2012 la 139 milioane semestrul I 2013, în scădere cu 61 milioane lei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest rezultat este de natură să contribuie în mod semnificativ la îmbunătăţirea echilibrului financiar al companiei şi este un obiectiv asumat prin Planul de Administrare şi Planul de Management aprobate de către acţionarul unic. Reducerea pierderilor a fost posibilă prin efectul cumulat al unui pachet de măsuri între care cele mai importante sunt: reconfigurarea activităţii prin reducerea unor linii neprofitabile şi cu slabă productivitate, care înregistrau pierderi istorice semnificative, reducerea consumului de motorină cu aproximativ 800tone/lună faţă de 2012 cu implicaţii directe în reducerea costurilor de exploatare, reducerea cheltuielilor cu personalul prin scăderea numărului de angajaţi de la 14028 în 2012 la 13891 în 2013 fără concedieri colective şi în condiţiile integrării unor filiale. În acelaşi timp, s-a îmbunătăţit poziţia financiară a companiei în relaţia cu terţi prin reducerea liniilor de credit cu 30,5 milioane lei faţă de începutul anului, cu efecte în reducerea dobânzilor şi comisioanelor aferente acestor împrumuturi. Achitarea din fonduri proprii a tututor investiţiilor restante aferente anului 2012 reprezintă un alt rezultat pozitiv de natură să consolideze poziţia financiară a companiei. Un obiectiv prioritar al conducerii în această perioadă este legat de implementarea, pentru prima dată în istoria companiei, a unei strategii pentru atragerea de fonduri europene la CFR Călători prin realizarea acţiunilor necesare eligibilităţii companiei şi crearea cadrului institituţional şi de proiecte care să permită atragerea acestora în perioada curentă dar şi pentru următoarea perioadă de planificare a acestor fonduri care începe în 2014. Pentru îmbunătăţirea capacităţii operaţionale a companiei s-au luat măsuri care vizează atât realizarea programului de reparaţii a materialului rulant cât şi modernizarea spaţiilor de producţie din interiorul depourilor, împreună cu activităţi de ecologizare a terenurilor din depouri cât şi a reducerii poluării din depourile de tracţiune. În ceea ce priveşte veniturile din activităţi proprii, s-a realizat o creştere cu 3% a veniturilor auxiliare în perioada ianuarie-iunie 2013 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi se au în vedere şi alte măsuri de creştere a veniturilor pentru perioada următoare. În vederea calibrării eficiente în interesul călătorilor a ofertelor noastre, a fost demarat un amplu program de repoziţionare a tarifelor adaptate nevoilor de transport în funcţie de sezon, nevoile de navetă, zone turistice şi de interes local, program care va continua şi în a doua jumătate a anului prin simplificarea ofertelor şi a comunicării mai bune a acestora către clienţii noştri. La nivel strategic s-au realizat condiţionalităţile prevăzute în acordurile cu organismele financiare internaţionale şi s-au angajat discuţii concretizate în noul acord prin care urmărim în continuare reducerea pierderilor companiei, îmbunătăţirea capacităţii operaţionale, aplicarea unui model de business competitiv şi creşterea eficienţei. Pentru perioada următoare, urmărim cu prioritate continuarea programului de reducere a pierderilor aşa cum a fost stabilit prin Planul de Administrare şi Planul de Management. Situaţia financiară a companiei este afectată de pierderile şi datoriile acumulate istoric, a dependenţei de subvenţia insuficientă precum şi de plata cu întârziere de către acţionarul unic a facilităţilor acordate diverselor categorii sociale. Multumim angajaţilor companiei care au contribuit în această perioadă la reducerea acestor pierderi şi îi asigurăm că obiectivul managementului este acela de a restabili echilibrul financiar al CFR Călători. Consiliul de Administraţie SNTFC CFR Călători SA |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 03 Sept 2013, 12:45 | |
| Seamana cu prima pagina a ziarului Scanteia, trebuie sa recunoastem din acest punct de vedere foarte multe si marete realizari. Despre numarul de trenuri din 2013 comparativ cu 1989 in schimb nicio vorba. Se gandesc sa ia si fonduri europene, nu se stie pentru ce, dar foarte probabil pana in 2030 le iau. Obiectivul principal pentru urmatoarele 6 luni: maximum 2 trenuri pe zi si pe magistrale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 03 Sept 2013, 16:26 | |
| Nu prea există colaborare între CFR Călători şi CFR S.A.. Există secţii pe care CFR Călători îşi scoate cheltuielile. Dar CFR Infra nu, pentru că sunt doar trenurile lui CFR Călători, care are 7 milioane de lei noi datorie la TUI, iar CFR S.A. e un mastodont cu personal repartizat aiurea. În *urând o să mergem numai cu Regiotrans/Regional/TFC (sau nu o să mai mergem deloc cu trenul) în 2 reşedinţe de judeţ şi între 2 municipii mari din alt judeţ. Dar nu în Botoşani şi Alexandria, cum ar fi trebuit. Curios cum o secţie ca Vereşti - Botoşani e rentabilă, dar cele 2 la care am făcut referire (de fapt nu am făcut referire... voi face la momentul potrivit), deşi una e cu linie dublă şi mai există şi industrie, nu sunt rentabile. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 03 Sept 2013, 16:36 | |
| Dr2005 , oare sa fie vorba de Ciulnita-Calarasi ? Vor sa o treaca la neinteroperabil la fel si pe 701 ? In trecut , acum 2-3 ani am vazut un reportaj la tv unde spuneau ca linia 701 si 802 ar vrea sa o inchida si sa scoata trenurile de calatori pe motiv ca sunt nerentabile sau poate ca nu este vorba de aceste 2 linii la care te referi tu ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 03 Sept 2013, 16:59 | |
| - Karpaty a scris:
- Dr2005 , oare sa fie vorba de Ciulnita-Calarasi ?
Lasa ca o ia un privat si baga trenuri la 1-2 ore, ca doar e sectie cu viteza comerciala de 60 km/h si nu e de nasul CFR Calatori. Astia de la CFR sa plimbe IC-uri cu 50km/h. Dupa cate vad eu mai toate sectiile secundare vor ajunge la privati iar CFR va ramane doar cu trenurile scumpe.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mar 03 Sept 2013, 17:01, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 03 Sept 2013, 17:00 | |
| CFR Călători informează că, în perioada 06 - 19 septembrie 2013, pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară, între staţiile Brădeţ – Şercaia (pe secţia Braşov – Podul Olt), în circulaţia trenurilor vor interveni următoarele modificări: în perioada 06 - 18 septembrie IR 1527 se anuleaza pe distanţa Braşov – Sibiu şi circulă în relaţia Bucureşti Nord – Braşov. în perioada 07 - 19 septembrie IR 1528 se anuleaza pe distanţa Sibiu – Braşov si circulă în relaţia Braşov – Bucureşti Nord. în perioada 06 - 19 septembrie IR 1724/-1 se anulează pe distanţa Podu Olt – Braşov şi circulă în relaţia Craiova – Podu Olt . IR 1725/-2 se anulează pe distanţa Braşov – Podu Olt şi circulă în relaţia Podu Olt – Craiova. IR 1726 (ramura pentru tren 1724/-1), se anulează pe distanţa Sibiu – Podu Olt. IR 1729 (ramura de la tren 1725/-2), se anulează pe distanţa Podu Olt – Sibiu. IR 1621/-2 se anulează pe distanţa Braşov – Timişoara Nord şi circulă în relaţia Bucureşti Nord – Braşov. IR 1622/-1 se anulează pe distanţa Timişoara Nord - Braşov şi circulă în relaţia Braşov – Bucureşti Nord. va circula suplimentar IR 12629/-2 în relatia Sibiu – Orlat – Vinţu de Jos – Orăştie – Deva – Ilia – Făget – Lugoj – Buziaş – Timişoara Nord, cu plecare din Sibiu la ora 15.50 şi sosire în Timişoara Nord la ora 22.55. va circula suplimentar IR12628/-1 în relaţia Timişoara Nord– Buziaş– Lugoj– Făget – Ilia – Deva – Orăştie – Vinţu de Jos – Orlat – Sibiu, cu plecare din Timişoara Nord la ora 08.15 şi sosire în Sibiu la ora 15.20. De asemenea, în perioada 06 -19 septembrie, vor interveni modificări şi în circulaţia trenurilor Regio care circulă pe relaţia Braşov – Făgăraş – Sibiu şi retur, acestea fiind anunţate la nivel local, în staţiile de plecare /sosire. Precizăm că pe distanţa Brădeţ – Şercaia – Făgăras şi retur, pasagerii vor fi transbordaţi cu autobuze, la/de la trenurile aflate în circulaţie. Programul de circulaţie a autobuzelor va fi corelat cu cel al trenurilor. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 03 Sept 2013, 17:36 | |
| Puteau sa le limiteze IR de Craiova si de Timisoara la Fagaras.. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 04 Sept 2013, 01:08 | |
| Deci e izolat Sibiul de Bucuresti .. Zici Romania si tragi apa... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |