Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+93
adytm
myster2008
iustialex
Polpot
marcelbanu
Radu Tudor
AeroX
bybyutza
rich1974
Katalin4653
gardianlinux
Teodor
mishu88
cristy79
Laur
redeme
@ndrey
Adisoft1991s
Sergiu rmn
Mihai531
The Legend
Jhonyla
costi_dumitru
Balto
TVlad
billy752-istu
Ryan Anderson
petre112
dandel
laur 133
Costin.H
manuela
get.
pannonia express
COSTACHE MIHAIL
puscasflaviu
AndreiStefan
Jürgen Habermas
Spartan1948
florin.lifticariu
cstefan
Tomi13leu
huiu_goe
cfr500
Re6/6
DAS 2011
Warrior12
cristi CFR
riciu
kasapis2007
lifetec
user dezactivat...
ravers75
DPS
IonutCFR2009
Rarau
cont dezactivat .
Radu.B
Razvan Tudor
rizelgeorgel2004
halmarius
cardinal
tudor_vl
Luna
allred
baiazid
Norbi
Vitosa
19Railfan95
AndiCFR
Alex Avram
EuroNight
cortexedge
Hurricane
Bobby_TM
maris.constantin
Andrey_tm
Adrian78
Semafor
cristi ar
NicuS
kristi kkk
AlexD
membru inactiv
mureseanu_976
Nesebar
razvan - trenuri
Vlad
lapsanszkitamas
DUAL
Dr2005
Adirmvl
Goanga
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4656
Data de inscriere : 13/09/2012

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: CFR un putrigai   Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeSam 31 Aug 2013, 10:03

"Spaţiul Extins al Mării Negre, zonă mediană a platformei eurasiatice, experimentează o evoluţie economică intensă, ce trebuie susţinută şi impulsionată şi prin investiţii în sectorul feroviar, care să faciliteze interconectarea reţelelor feroviare regionale, naţionale şi transcontinentale, crescând astfel mobilitatea sustenabilă a mărfurilor şi pasagerilor." din articolul : http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/zilele-feroviare-2013-8-si-9-octombrie-bucuresti.html

Ce cuvinte goale si rupte de realitatea jalnica a CFR- abureli si text fara sens si aplicabilitate in cazul companiilor noastre feroviare, in Franta, Germania, UK - sistemul feroviar e un colos si bine intretinut iar la noi pentru motivul ca au falimentat-o ei ( lipsa de investitii, controale si adaptare) pentru interesele interne si externe( privatizari de gura lumii pentru profitul altora din partide sau din alte tari ) Oare intarzierile , anularile zilnice, conditiile proaste si vitezele jalnice ale asa ziselor trenuri IC/ IR sunt in accord cu textul asta pompos si plin de vrajeala la care face referire "marele" eveniment din octombrie?! Bataie de joc- cel putin 20 ani de aici incolo nu vom vedea un sistem feroviar bine dezvoltat si intretinut ( tocmai pentru faptul ca de cam 30 ani nu s-au mai facut reconditionari capitale de infrastructura feroviara) Daca la noi ar fi avut aceeasi importanta sistemul feroviar ca in Occident, recuperarea si modernizarea ar fi durat mai putin dar sa ramanem cu marile conferinte si evenimente feroviare si sa ne cacanim cu garnituri formate din EA si un singur vagon sau 3 trenuri dus/ intors intre Timisoara-Bucuresti sau cu intarzieri pe M800 ( cu RK) din cauza furturilor. Jalnic CFR...
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8446
Data de inscriere : 18/04/2011

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeSam 31 Aug 2013, 11:29

adirmvl a scris:
Teodor, nu e cumva Km 300 nu stiu cat, din dreptul cartierului Troianu? Mi se pare ca acea halta aparea prin ceva mers din anii '60 sau '70.
Da, au redenumit-o, km. nu stiu cat, 27x ( si ceva ), dar in mers tot ca Rastoaca e trecuta.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8344
Data de inscriere : 27/08/2008

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeSam 31 Aug 2013, 13:19

Din ce-am vazut prin mersuri, au existat doar doua puncte de oprire de gen:

Canton 298(1963), desfiintat in 1981, cam pe unde este azi gara Bujoreni Vilcea.
Canton 300(1963) - mai tarziu Bogdanesti h (1966), intre timp degradata ca P.O si desfiintata prin 1989-1990.

Punctele de oprire Rimnicu Vilcea Nord si Ostroveni au fost atestate in 1984.
Halta Rastoaca a fost atestata, insa, mai tarziu, cam 1985-1987, suprimata in 1994 si desfiintata in 1995.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3357
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 26/05/2011

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeSam 31 Aug 2013, 19:24

Cum este posibil ca pe siteul "CFR SA" sa nu fie macar o harta a tuturor linilor de cale ferata din Romania? Cele aflate in uz, in curs de executie, sau doar in proiectare de-a lungul timpului. Sau poate ca nu am vazut eu dar oricum reteaua o cunosc foarte bine...
Rusine!
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9709
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 12:56

http://cfrsa.infofer.ro/images/cfrsa/Anexa%201a.pdf

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 16:04

Licitatia pentru lucrarile la podurile dunarene va avea loc in septembrie.

Aveti aici toata documentatia: http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=445981

Se redeschid podurile Saligny pe care se va circula cu 60km/h, prilej pentru noi expeditii feroviare !
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 16:27

Teodor a scris:
adirmvl a scris:
Teodor, nu e cumva Km 300 nu stiu cat, din dreptul cartierului Troianu? Mi se pare ca acea halta aparea prin ceva mers din anii '60 sau '70.
Da, au redenumit-o, km. nu stiu cat, 27x ( si ceva ), dar in mers tot ca Rastoaca e trecuta.
300 nu are cum să fie şi nici 27x. În zona aia e km 288-289, cam aşa.

300 e de pe la Dăeşti.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeMar 03 Sept 2013, 11:55

Consiliul de Administraţie al CFR Călători anunţă rezultatele pentru primele 6 luni din 2013
03-09-2013



Obiectivul principal pentru anul 2013 al noii conduceri a CFR Călători este legat de reducerea pierderilor companiei faţă de anul 2012. În acest sens, măsurile, luate de către administraţie pe primele 6 luni ale anului 2013, au dus la diminuarea pierderilor de la 200 milioane lei semestrul I 2012 la 139 milioane semestrul I 2013, în scădere cu 61 milioane lei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest rezultat este de natură să contribuie în mod semnificativ la îmbunătăţirea echilibrului financiar al companiei şi este un obiectiv asumat prin Planul de Administrare şi Planul de Management aprobate de către acţionarul unic. Reducerea pierderilor a fost posibilă prin efectul cumulat al unui pachet de măsuri între care cele mai importante sunt: reconfigurarea activităţii prin reducerea unor linii neprofitabile şi cu slabă productivitate, care înregistrau pierderi istorice semnificative, reducerea consumului de motorină cu aproximativ 800tone/lună faţă de 2012 cu implicaţii directe în reducerea costurilor de exploatare, reducerea cheltuielilor cu personalul prin scăderea numărului de angajaţi de la 14028 în 2012 la 13891 în 2013 fără concedieri colective şi în condiţiile integrării unor filiale.

În acelaşi timp, s-a îmbunătăţit poziţia financiară a companiei în relaţia cu terţi prin reducerea liniilor de credit cu 30,5 milioane lei faţă de începutul anului, cu efecte în reducerea dobânzilor şi comisioanelor aferente acestor împrumuturi. Achitarea din fonduri proprii a tututor investiţiilor restante aferente anului 2012 reprezintă un alt rezultat pozitiv de natură să consolideze poziţia financiară a companiei.

Un obiectiv prioritar al conducerii în această perioadă este legat de implementarea, pentru prima dată în istoria companiei, a unei strategii pentru atragerea de fonduri europene la CFR Călători prin realizarea acţiunilor necesare eligibilităţii companiei şi crearea cadrului institituţional şi de proiecte care să permită atragerea acestora în perioada curentă dar şi pentru următoarea perioadă de planificare a acestor fonduri care începe în 2014.

Pentru îmbunătăţirea capacităţii operaţionale a companiei s-au luat măsuri care vizează atât realizarea programului de reparaţii a materialului rulant cât şi modernizarea spaţiilor de producţie din interiorul depourilor, împreună cu activităţi de ecologizare a terenurilor din depouri cât şi a reducerii poluării din depourile de tracţiune.

În ceea ce priveşte veniturile din activităţi proprii, s-a realizat o creştere cu 3% a veniturilor auxiliare în perioada ianuarie-iunie 2013 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi se au în vedere şi alte măsuri de creştere a veniturilor pentru perioada următoare.

În vederea calibrării eficiente în interesul călătorilor a ofertelor noastre, a fost demarat un amplu program de repoziţionare a tarifelor adaptate nevoilor de transport în funcţie de sezon, nevoile de navetă, zone turistice şi de interes local, program care va continua şi în a doua jumătate a anului prin simplificarea ofertelor şi a comunicării mai bune a acestora către clienţii noştri.

La nivel strategic s-au realizat condiţionalităţile prevăzute în acordurile cu organismele financiare internaţionale şi s-au angajat discuţii concretizate în noul acord prin care urmărim în continuare reducerea pierderilor companiei, îmbunătăţirea capacităţii operaţionale, aplicarea unui model de business competitiv şi creşterea eficienţei.

Pentru perioada următoare, urmărim cu prioritate continuarea programului de reducere a pierderilor aşa cum a fost stabilit prin Planul de Administrare şi Planul de Management.

Situaţia financiară a companiei este afectată de pierderile şi datoriile acumulate istoric, a dependenţei de subvenţia insuficientă precum şi de plata cu întârziere de către acţionarul unic a facilităţilor acordate diverselor categorii sociale.

Multumim angajaţilor companiei care au contribuit în această perioadă la reducerea acestor pierderi şi îi asigurăm că obiectivul managementului este acela de a restabili echilibrul financiar al CFR Călători.




Consiliul de Administraţie SNTFC CFR Călători SA

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 63 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 63 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 63 Bdeem_8496_a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeMar 03 Sept 2013, 12:45

Seamana cu prima pagina a ziarului Scanteia, trebuie sa recunoastem din acest punct de vedere foarte multe si marete realizari. Despre numarul de trenuri din 2013 comparativ cu 1989 in schimb nicio vorba. Se gandesc sa ia si fonduri europene, nu se stie pentru ce, dar foarte probabil pana in 2030 le iau. Obiectivul principal pentru urmatoarele 6 luni: maximum 2 trenuri pe zi si pe magistrale.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeMar 03 Sept 2013, 16:26

Nu prea există colaborare între CFR Călători şi CFR S.A.. Există secţii pe care CFR Călători îşi scoate cheltuielile. Dar CFR Infra nu, pentru că sunt doar trenurile lui CFR Călători, care are 7 milioane de lei noi datorie la TUI, iar CFR S.A. e un mastodont cu personal repartizat aiurea. În *urând o să mergem numai cu Regiotrans/Regional/TFC (sau nu o să mai mergem deloc cu trenul) în 2 reşedinţe de judeţ şi între 2 municipii mari din alt judeţ. Dar nu în Botoşani şi Alexandria, cum ar fi trebuit. Curios cum o secţie ca Vereşti - Botoşani e rentabilă, dar cele 2 la care am făcut referire (de fapt nu am făcut referire... voi face la momentul potrivit), deşi una e cu linie dublă şi mai există şi industrie, nu sunt rentabile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeMar 03 Sept 2013, 16:36

Dr2005 , oare sa fie vorba de Ciulnita-Calarasi ? Vor sa o treaca la neinteroperabil la fel si pe 701 ? In trecut , acum 2-3 ani am vazut un reportaj la tv unde spuneau ca linia 701 si 802 ar vrea sa o inchida si sa scoata trenurile de calatori pe motiv ca sunt nerentabile sau poate ca nu este vorba de aceste 2 linii la care te referi tu ?

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 63 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 63 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 63 Bdeem_8496_a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeMar 03 Sept 2013, 16:59

Karpaty a scris:
Dr2005 , oare sa fie vorba de Ciulnita-Calarasi ?
Lasa ca o ia un privat si baga trenuri la 1-2 ore, ca doar e sectie cu viteza comerciala de 60 km/h si nu e de nasul CFR Calatori. Astia de la CFR sa plimbe IC-uri cu 50km/h. Dupa cate vad eu mai toate sectiile secundare vor ajunge la privati iar CFR va ramane doar cu trenurile scumpe.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mar 03 Sept 2013, 17:01, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeMar 03 Sept 2013, 17:00

CFR Călători informează că, în perioada 06 - 19 septembrie 2013, pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară, între staţiile Brădeţ – Şercaia (pe secţia Braşov – Podul Olt), în circulaţia trenurilor vor interveni următoarele modificări:

în perioada 06 - 18 septembrie
IR 1527 se anuleaza pe distanţa Braşov – Sibiu şi circulă în relaţia Bucureşti Nord – Braşov.
în perioada 07 - 19 septembrie
IR 1528 se anuleaza pe distanţa Sibiu – Braşov si circulă în relaţia Braşov – Bucureşti Nord.
în perioada 06 - 19 septembrie
IR 1724/-1 se anulează pe distanţa Podu Olt – Braşov şi circulă în relaţia Craiova – Podu Olt .
IR 1725/-2 se anulează pe distanţa Braşov – Podu Olt şi circulă în relaţia Podu Olt – Craiova.
IR 1726 (ramura pentru tren 1724/-1), se anulează pe distanţa Sibiu – Podu Olt.
IR 1729 (ramura de la tren 1725/-2), se anulează pe distanţa Podu Olt – Sibiu.
IR 1621/-2 se anulează pe distanţa Braşov – Timişoara Nord şi circulă în relaţia Bucureşti Nord – Braşov.
IR 1622/-1 se anulează pe distanţa Timişoara Nord - Braşov şi circulă în relaţia Braşov – Bucureşti Nord.
va circula suplimentar IR 12629/-2 în relatia Sibiu – Orlat – Vinţu de Jos – Orăştie – Deva – Ilia – Făget – Lugoj – Buziaş – Timişoara Nord, cu plecare din Sibiu la ora 15.50 şi sosire în Timişoara Nord la ora 22.55.
va circula suplimentar IR12628/-1 în relaţia Timişoara Nord– Buziaş– Lugoj– Făget – Ilia – Deva – Orăştie – Vinţu de Jos – Orlat – Sibiu, cu plecare din Timişoara Nord la ora 08.15 şi sosire în Sibiu la ora 15.20.

De asemenea, în perioada 06 -19 septembrie, vor interveni modificări şi în circulaţia trenurilor Regio care circulă pe relaţia Braşov – Făgăraş – Sibiu şi retur, acestea fiind anunţate la nivel local, în staţiile de plecare /sosire.
Precizăm că pe distanţa Brădeţ – Şercaia – Făgăras şi retur, pasagerii vor fi transbordaţi cu autobuze, la/de la trenurile aflate în circulaţie. Programul de circulaţie a autobuzelor va fi corelat cu cel al trenurilor.

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 63 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 63 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 63 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8760
Data de inscriere : 10/06/2011

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeMar 03 Sept 2013, 17:36

Puteau sa le limiteze IR de Craiova si de Timisoara la Fagaras..
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitimeMier 04 Sept 2013, 01:08

Deci e izolat Sibiul de Bucuresti .. Zici Romania si tragi apa...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale  - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 63 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 63 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: