|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 29 Sept 2013, 00:32 | |
| Ne mai lipsesc barbatii la goblenuri ) .. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 29 Sept 2013, 00:49 | |
| - ctln1991 a scris:
- La CFR Calatori am vazut de multe ori ca grupa de Botosani pt. IR Suceava-Bucuresti e cuplata de o femeie.
Unii din barbatii de acolo sunt mai incompententi Acum doi ani eram cu 1755 spre Suceava, iar in Veresti trebuia detasata grupa de Botosani. A mers frumos, a decuplat si ne-a anuntat prin statie ca ne putem distanta. Nici n-a tras bine mecanicul trenul ca se aude iar prin statie: "Domn' mecanic opriti, va rog ca n-am dezlegat cupla". Si-a luat respectivul niste injuraturi bune pentru ca a dezlegat doar semicuplarile de aer. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 29 Sept 2013, 10:50 | |
| - DUAL a scris:
- Ne mai lipsesc barbatii la goblenuri ) ..
Da, adevarul e ca iti trebuie multi muschi ca sa conduci o locomotiva sau un tren, se da un examen special la sala de forta in prealabil. Cat despre goblenuri, crosetat, croitorit sau bucatarit, nu vad de ce un barbat nu s-ar putea pricepe la fel de bine ca o femeie, dincolo de ideile preconcepute bineinteles. Mai ales ca acum razboaiele moderne se bazeaza doar pe prostia unora de a crede ca sunt aliati cu americanii. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 29 Sept 2013, 10:59 | |
| La Sidex Galati erau manevrante femei si femei mecanic si ajutor pe LDH |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 29 Sept 2013, 11:47 | |
| Eu m-am referit in general, nu la Calatori ori alta companie. DAS tocmai sefilor de statie le iei apararea. Stiu f bine de ce am zis asta. Eu lucrez intr-o statie mare si seful de statie chiar si aici nu isi are rostul, oricum sarcinile le preia ''cateii'' care beneficiaza de festive peste norma ,care se platesc de 3 x zi normala. Nu am zis ca o femeie nu poate lega o cupla , numai ca este ''protejata '' si este trimis un barbat in cazul cand acesta nu are alta sarcina. Oricum eu am facut referire la femeile de la linii, si nu fac decat lucruri marunte. La linii chiar e de munca ( sa dai la baros nu e munca de femeie , sa cari traverse etc ). |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 29 Sept 2013, 11:59 | |
| Macaragioaice la poduri rulante in otelarii, sudorite pe santierul naval, inginere la constructia barajelor...
Erau diverse povestiri in epoca aceea,
Revenind la topic, mi se pare ca instructia de remorcare si frinare stabileste cine executa legarea si dezlegarea vagoanelor si locomotivelor. Cum meseria de conductor sau sef de tren nu e rezervata doar barbatilor, rezulta ca e o obligatie de serviciu. Nimic ciudat. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |