| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 09:55 | |
| http://www.cfrcalatori.ro/presa/V%C3%A2nzarea-de-bilete-%C3%AEn-agen%C5%A3iile-de-Voiaj-CFR-din-Bucure%C5%9Fti-56/s-1/p-1 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 13:34 | |
| Să vedem... se închide agenţia din Brezoianu, după ce s-a redeschis agenţia din Cal. Griviţei (că nu a vrut nimeni să închirieze spaţiul ăla, unde CFR Călători încă mai are câteva birouri). Iar acum se mai deschide o casă de bilete la Poarta C a MT. Ce rost au cele 2 agenţii, câtă vreme sunt la 2 paşi de Gara de Nord, de la ale cărei ghişee beneficiezi de fix aceleaşi servicii ca de la agenţia de voiaj? _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 13:59 | |
| Ardem banii .. Ce rost sa aiba?S-au retras din tara in multe orase,dar tin 3 agentii/case de bilete la 200 de metrii una de alta. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 14:04 | |
| Daca continua asa in 2 ani nu vor mai fi.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 15:22 | |
| Si totusi in GDN de ce nu au mai deschis case de bilete?Acum 2 luni la ora 21 erau deschise 3 case de bilete si la fiecare erau 6-7 persoane ca sa schimb data la niste bilete a trebuit sa vb cu doamna de la casa unde se dau bilete la cuseta si dormitor n e prima oara cand apelez am mai luat odata bilete de acolo Am auzit niste zvonuri de la un mecanic nu stiu cat de adevarat sunt ca ar cam zbura o gramada de mecanici se vrea intrarea in insloventa ca sa e ajunga la salariu minim ?????plus ca la anu ar da o ordonanta cu 24 de salarii pentru TESA ca acuma nu ar fi bani pentru ei Cu Dorobantu falimentu e garantat |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 15:29 | |
| - adrian78 a scris:
Am auzit niste zvonuri de la un mecanic nu stiu cat de adevarat sunt ca ar cam zbura o gramada de mecanici se vrea intrarea in insloventa ca sa e ajunga la salariu minim ?????plus ca la anu ar da o ordonanta cu 24 de salarii pentru TESA ca acuma nu ar fi bani pentru ei Cu Dorobantu falimentu e garantat Adevarul este ca la cate trenuri mai sunt in prezent si pe viitor ca se anuleaza cu gramada , sunt prea multi angajati , ar fi cazul sa mai reduca , afara cu ei ca oricum au ajuns acolo doar prin pile si relatii majoritatea , cine nu a avut pile si relatii nu a putut sa intre in CFR asa ca eu unu nu ii plang . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 15:54 | |
| De mecanici şi de naşi nu s-a atins nimeni, iar mecanici chiar s-au şi angajat, chiar dacă nu prea mai au obiectul muncii. Chiar ar fi cazul să mai dea afară din ei... ar trebui să înceapă cu cei care au deja vârsta de pensionare, că sunt destui. TESA nu ştiu ce mai pot da afară... poate o parte din sutele de şefi de serviciu, de compartiment, de birou... că la nivel central deja au rămas birourile goale. Nu ştiu la nivel regional cum e situaţia. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 16:01 | |
| Mecanici nu s-au angajat ce au venit au fost doar transferuri de la CFR Marfa atat si asta pana in 2011 la fel si la Marfa au venit cu transfer de la depouri Da sefii aia de servicii ar trebui zburati da nu cu ordonante de 24 de salarii |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 16:44 | |
| Sunt o groaza de mecanici care deja au varsta de pensionare si dosarele de pensionare gata facute dar mai asteapta si ei putin sa ciupeasca 12/24 sau cate salarii or da la o disponibilizare... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 16:58 | |
| Daca au mai putin de un an pana la pensie nu se incadreaza la ordonanta..E cu dus si intors cei care au luat ordonante la cativa ani pana la pensie au pierdut cam 1.5 milioane lei fata de cei care au iesit fara ordonanta |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 18:28 | |
| Chiar si cu jumatate din personalul actual s-ar putea desfasura activitatea. Ar trebui sa inceapa cu sefii de statii, care oricum isi ia salariul degeaba, si o parte din functiile lor preluate de un IDM care sa fie responsabil,asa cum este la HM. Sunt multi ingineri care vin doar pt a scrie in registru. Atributiile magazinerului (unde te mai uiti ca sunt si cate 2 pe tura)pot fi preluate de sef tren ca la operatorii particulari. Mecanicul ajutor poate fi autorizat si pt manevrant, eventual si pt RTV. La linii ar trebui externalizat tot, oricum marile lucrari se fac cu firme particulare .De ex la o lucrare de verificare anuala sunt minim 6 angajati care doar asista. Unde mai punem si faptul ca sunt multe femei pe post de muncitor angajate aici. La o firma particulara seful de echipa lucreaza cot la cot cu muncitorul. Si cu atatia angajati linia tot este un dezastru. Personalul de tren ar trebui urgent rescolarizat dupa norme europene, si opriti doar cei competenti, cunoasterea unei limbi straine fiind o prioritate dar si aspectul fizic. Desi mai sunt f putine vagoane fara sistem de informare audio acesta nu e folosit. Cand am trecut granita cu un tren romanesc la unguri, brusc sistemul audio a inceput sa se auda ,si in 3 limbi. La noi de ce nu se poate ? O mare risipa se face dpdv energetic: sistemul de iluminat si nu numai este acelasi de cand s-au infiintat garile. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 22:01 | |
| Sefii de statie nu apartin de CFR Calatori, dar cu exceptia statiilor mari cam freaca .... . Eu as incepe cu organele de supracontrol ( am inteles ca sunt cam 160 in toata reteaua ) care au salarii mari, fac si ore festive/noapte si impart peschesul cu nasii. Apropo de iluminatul garilor. Ar trebui lasate doar cateva becuri care sa lumineze continuu, iar restul sa se aprinda cand se pune semnalul de intrare pe liber, deci un tren trece/opreste in acea gara. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 22:34 | |
| Iluminatul in gari poate fi externalizat primariilor .. Si garile la fel. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 28 Sept 2013, 23:06 | |
| La CFR Calatori am vazut de multe ori ca grupa de Botosani pt. IR Suceava-Bucuresti e cuplata de o femeie. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 29 Sept 2013, 00:24 | |
| Discriminarea pe criterii sexuale a fost abolită în perioada interbelică. Ce te face să crezi că o femeie nu poate cupla vagoane? S-a demonstrat că femeile pot practica toate meseriile considerate bărbăteşti. Avem femei mecanic de locomotivă, femei care conduc camioane, femei care lucrează în construcţii, în armată ş.a.. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|