| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin Apr 05, 2013 4:57 pm | |
| - ctln1991 a scris:
- adrian78 a scris:
- Buna dimineata soare !!!
De cand ne racim gura aicea ca IC sunt enorm de scumpe si nu merita banii nici dpdv al confortului cat si al timpului de mers poate ne citeste domnu Dorobantu forumu ca sa ii vina idei Ar trebui si trenurile IR sa devina RE. La noi in Romania ar trebui sa fie doar 2 ranguri R si RE. Dupa capul meu toate IR care se formeaza in Buzau Ploiesti Pitesti Targoviste Craiova Brasov le-as pune RE si cele pana in distanta de 150-200 km intre orase |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin Apr 05, 2013 5:04 pm | |
| - cristi CFR a scris:
- Sa dispara toate din partea mea, pentru un nume IC platsti o caruta de bani si ai timp de mers de IR.
Pe langa asta cea mai proasta miscare a fost tariful hibrid de la IR. Trebuia pastrat cel de A, in conditiile tarifare de dumping practicate de transportatorii rutieri care dubleaza traseele trenurilor. Aici sunt total de acord cu tine , preturile pentru IR sunt foarte mari in comparatie cu salariul mediu din RO de asta nu merge lumea cu trenu iar ofertele care le are CFR sunt foarte proaste , sa fi pus o oferta cu 50% reducere daca se cumpara biletul cu o luna inainte , asa este la DB daca se ia biletul din timp beneficiezi de o reducere semnificativa nu cum e la CFR 13% pentru 21 zile anticipatie . La DB daca un bilet pret normal este 110 euro cumparat cu anticipatie de o luna , chiar doua ajunge la 29-39 euro , calculati si voi ce reducere semnificativa se ofera in tarile civilizate , asta inseamna sa atragi calatorul nu cum e la noi ca nu intereseaza pe nimeni dar se vaita ca nu merge lumea la tren . - adrian78 a scris:
Dupa capul meu toate IR care se formeaza in Buzau Ploiesti Pitesti Targoviste Craiova Brasov le-as pune RE si cele pana in distanta de 150-200 km intre orase Foarte corect , trenurile astea IR puse pe distante scurte trebuiau sa fie RE , eventual tarifate ca Regio si cel mult un supliment pentru loc sa zicem de maxim 5 lei , asa ar fi avut un mai mare succes dar cine sa faca asa ceva ?
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Vin Apr 05, 2013 5:06 pm, editata de 1 ori |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin Apr 05, 2013 5:05 pm | |
| IR ar trebui sa fie numai trenurile de lung parcurs cum sunt Timisoara - Iasi , Timisoara - Bucuresti. Un tren IC ar trebuii sa aibe opriri numai in capitalele de judet daca trece prin acestea. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin Apr 05, 2013 5:15 pm | |
| Da Karpaty preturi de regio si un tarif de rezervare de 5 lei macar 2 saptamanii incercat si rezultatele vor fi pe masura Trenurile IC sa fie fostele trenuri IC si Express din anii 95-96 cu tot cu denumiri.. Da Cristi in 2010 au fost cresteri de aproape 31% la trenurile IR enorm de mult |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin Apr 05, 2013 5:35 pm | |
| E putin doua saptamani. Trebuie puse afise masiv prin statii si macar o luna, daca nu chiar doua, ca sa si afle lumea, ca nu stau toti romanii pe forumu asta sa afle de eventualele reduceri, si nici cfrcalatori.ro nu cred ca are prea multe accesari ca sa aiba vreun efect pentru asa ceva. In fine, ideea e buna si nu cred ca nu le-ar fi venit si puilor de scroafe de la CFR daca ar fi incercat sa gaseasca solutii. Dar interesul poarta caciula. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 8:35 pm | |
| Din ceea ce am observat astazi peste 70% din pasagerii trenurilor REGIO intre Bucuresti si Titu si retur au avut bilet sau abonament si in gara BUCURESTI BASARAB dimineata erau cozi la toate casele din gara (aproximativ 60-70 persoane). La multi controlorii le-au taiat bilete in tren. Este o crestere fata de acum 2-3 luni, o schimbare pozitiva. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 8:40 pm | |
| Se taie bilet pana la Titu iar de acolo e promotie(moca) pana la Pitesti... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 8:48 pm | |
| Din cauza duratei mare nu merg mai mult de 15/tren pasageri cu REGIO intre Bucuresti si Pitesti. Deci maxim 80 de calatori duminica cu toate cele 4 perechi de regio pe intreaga distanta. Am fost atent de cateva ori la acest aspect. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 9:14 pm | |
| - cristi CFR a scris:
- IR ar trebui sa fie numai trenurile de lung parcurs cum sunt Timisoara - Iasi , Timisoara - Bucuresti.
Eu ma gandeam exact invers, adica sa le faca pe toate IC pe astea de lung parcurs (fara limita de distanta si inclusiv cele de noapte sa devina toate ICN) dar sa le taie drastic din opriri astfel incat sa se obtina macar 70 km/h viteza medie insa confortul si serviciile sa fie brici. Din alte statii mici pui conexiuni la IC-uri trenurile de rang inferior. Este penibil sa pleci de exemplu de la Constanta la Arad si sa opresti in zecidemii de statii iar chiar daca nu se va castiga foarte mult la timpul total de mers impactul psihologic va fii enorm . Pentru rutele rapide si refacute gen Bucuresti-Constanta sau Bucuresti-Brasov as infiinta rangul IRE la acelasi pret cu IR insa pe aceste rute nu as mai introduce IR-uri ci doar IC si IRE plus rangurile inferioare. Toate trenurile IR ar fii doar cele care leaga maximum 2 regiuni pe o distanta de pana in 300km iar toate trenurile IR de acum cu mers nesatisfacator si care se incadreaza in cei 300km (avand viteze medii slabe sub 60 km/h) le-as retrograda ca si RE (regio expres). In acest mod poate s-ar mai reduce din intarzieri iar pe viitor pentru materialul rulant ne-am putea gandi la achizitia de rame electrice rentabile pentru distante scurte si medii...Intre IC si IR nu ar trebui sa fie diferente de timpi ci de confort, cam asta e ideea... Bine, tarifele IC sunt ceva cam mari si trebuie lucrat la ele insa asta se rezolva, problema e sa treaca la achizitia de material rulant nou pentru acest serviciu. Eu personal as face toate tarifele identice indiferent de rang (inclusiv regio) facand o medie la cele de acum insa omul trebuie sa stie clar cu ce confort merge, iar daca materialul rulant din acest moment prezent pe IC-uri va trece pe IR-uri cu atat mai bine... O alta treaba buna ar fii promotiile pentru a incuraja mersul cu trenul regio, adica cu cat merg mai multi discount tata iar bicla sa fie gratis ! Altceva: discount de pana la 50% daca iti iei biletul din timp online si nu maximum 15% ca pana acum ! IC-urile fiind trenuri de lung parcurs vor fii ceva mai rare decat IR-urile ... |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 9:29 pm | |
| - cristi CFR a scris:
- IR ar trebui sa fie numai trenurile de lung parcurs cum sunt Timisoara - Iasi , Timisoara - Bucuresti.
Un tren IC ar trebuii sa aibe opriri numai in capitalele de judet daca trece prin acestea. de acord. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 10:26 pm | |
| baiazid nu am detaliat ce vroiam sa spun. Iata cum vad eu situatia :
Trenurile IC trebuie sa fie trenuri de lung parcurs cu plecare numai din Bucuresti Nord radial spre cele mai importante orase ale tarii. Aceste trenuri trebuie sa aibe opriri intermediare numai in capitalele de judete. Bucuresti - Craiova - Timisoara Nord ( 1 pereche IC si 1 pereche ICN) Bucuresti - Brasov - Arad combinat cu grupa de Oradea via Teius + (Satu Mare via Deda). Bucuresti - Buzau - Suceava (cu grupa de Iasi si Galati. Bucuresti - Constanta (numai IC si fara opriri intermediare). 1 pereche IC (vagoane clasa) si 1 pereche ICN(vagoane numai de dormit) pentru fiecare relatie.
Trenurile IR si IRN, nu exista IRE, vor circula pe toate relatiile importante de lung parcurs traversand minim 2 sucursale regionale din cele 8 ale CFR, acestea vor avea opriri in orase, municipii, statiuni, noduri de cale ferata pentru legaturi etc.
RE are in documentatie o imbecilitate fantastica care trebuie modificta, acestea vor fi trenuri Regio care vor traversa intre 2 regionale CFR avand opriri in orase, municipii, statiuni, noduri de cale ferata pentru legaturi si alte localitati cu flux mai mare de calatori. (Ex 2024/2023).
R - vor fi trenurile cu opriri in toate statiile si haltele pe care il cunoastem deja putand face si functia de tren de navetisti. Pot fi cadentate.
RS vor fi trenuri exclusiv de naveta plecand din principalele orase resedinta de judet spre localitatile limitrofe fara sa treaca de limita de judet. Acestea vor avea tarife reduse pentru toate categoriile de calatori cu 50% fata de tariful R. De asemenea un abonament RS va fi combinat cu un abonament la transportul public local. Pot fi cadentate.
RU vor fi trenuri de naveta in jurul unui ors acolo unde exista centura si unde nu exista vor circula radial in interiorul uni oras pana la maxim a doua localitate limitrofa, avand un mers cadentat cu acelasi politici tarifare ca la RS.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 10:39 pm | |
| Cand oare se vor trezi cei din CFR CALATORI pentru a modifica planul de tarifare la IR pentru a creste de la o zona kilometrica la alta cu procente mai scazute pentru a nu mai fii diferente asa de mari. EXEMPLU : clasa a a - II - a, cu loc rezervat : La 51-60 kilometri avem 17 lei si la doar 100-108 avem 34 lei, sau la 200-250 kilometri = 58 lei??? Pe distante mari peste 500 kilometri tarifele sunt oarecum mai rezonabile. Cred ca acest plan de tarifare aiurea trebuie sa reprezinte o analiza si modificare urgenta mai ales ca este o dublare si chiar mai mult pe unele zone kilometrice. Deasemenea cu toti stim ca diferentele de calitate intre clasa a - I - a si clasa - a -II - a sunt infime dar TARIFELE sunt foarte diferite. Nu cred ca mai este vreo tara din UE cu asa diferente intre doua clase de confort. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 11:16 pm | |
| - cristi CFR a scris:
Un tren IC ar trebuii sa aibe opriri numai in capitalele de judet daca trece prin acestea. N-as merge pe ideea sau regula asta. Sunt destul de multe exemple de orase turistice care nu sunt resedinte de judet gen Sinaia, Predeal, Sighisoara in care ar fi ilogic ca un tren IC sa nu opreasca. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 11:23 pm | |
| La un alt topic le picase tot pe Sinaia. Mergeti la Sinaia, Busteni, Azuga si Predeal in 2-3 zile diferite din care una sa fie de week-end sa vedeti de ce merita sa opreasca si IC-ul la Sinaia. Dintre astea 4 doar pe timpul veri Azuga nu ar merita atat de multe IR-uri sa opreasca in rest Sinaia, Busteni si Predeal da destui calatori la trenurile ce opresc acolo, mai multi decat da Campina, Comarnic si Azuga la un loc ( pe timp de vara ) |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam Apr 06, 2013 11:31 pm | |
| - baiazid a scris:
- cristi CFR a scris:
Un tren IC ar trebuii sa aibe opriri numai in capitalele de judet daca trece prin acestea. N-as merge pe ideea sau regula asta. Sunt destul de multe exemple de orase turistice care nu sunt resedinte de judet gen Sinaia, Predeal, Sighisoara in care ar fi ilogic ca un tren IC sa nu opreasca. Pentru acestea exista IR, IC trebuie sa fie exclusiv pentru calatorii care circula din principalele orase la si de la Bucuresti. In lumea afacerilor Time si Money la IC trebuie sa ai viteza si confort, daca vrem ca lumea care merge in inters de serviciu, afaceri sau interes personal la capitala sa aleaga IC. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|