Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+93
adytm
myster2008
iustialex
Polpot
marcelbanu
Radu Tudor
AeroX
bybyutza
rich1974
Katalin4653
gardianlinux
Teodor
mishu88
cristy79
Laur
redeme
@ndrey
Adisoft1991s
Sergiu rmn
Mihai531
The Legend
Jhonyla
costi_dumitru
Balto
TVlad
billy752-istu
Ryan Anderson
petre112
dandel
laur 133
Costin.H
manuela
get.
pannonia express
COSTACHE MIHAIL
puscasflaviu
AndreiStefan
Jürgen Habermas
Spartan1948
florin.lifticariu
cstefan
Tomi13leu
huiu_goe
cfr500
Re6/6
DAS 2011
Warrior12
cristi CFR
riciu
kasapis2007
lifetec
user dezactivat...
ravers75
DPS
IonutCFR2009
Rarau
cont dezactivat .
Radu.B
Razvan Tudor
rizelgeorgel2004
halmarius
cardinal
tudor_vl
Luna
allred
baiazid
Norbi
Vitosa
19Railfan95
AndiCFR
Alex Avram
EuroNight
cortexedge
Hurricane
Bobby_TM
maris.constantin
Andrey_tm
Adrian78
Semafor
cristi ar
NicuS
kristi kkk
AlexD
membru inactiv
mureseanu_976
Nesebar
razvan - trenuri
Vlad
lapsanszkitamas
DUAL
Dr2005
Adirmvl
Goanga
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5278
Data de inscriere : 20/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeVin 14 Iun 2013, 13:24

pai sa puna naibii insotitori de tren ca lumea sa pastreze ordinea. sunt o gramada de poduri unde calatorii recalcitranti pot fi aruncati din tren, ca tot au costume de baie la ei, doar merg la mare!
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3357
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 26/05/2011

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeVin 14 Iun 2013, 14:06

Dupa Pitesti va fii foarte aglomerat iar intre Fetesti si Constanta nu cred ca va fii loc sa te misti. Dar mai bine asa decat sa circule goale.
Sus In jos
Radu.B

Radu.B


Numarul mesajelor : 208
Varsta : 37
Localizare : Frunzanesti, linia secundara 801
Reputatie : 4696
Data de inscriere : 08/10/2012

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeVin 14 Iun 2013, 14:16

Katalin4653 a scris:
dandel a scris:
La cat de aglomerat o sa fie acest tren , cel putin din Bucuresti catre litoral, varianta cu locul rezervat mi se pare foarte ok, chiar daca teoretic iesi  putin mai scump.
Si daca locul e ocupat si ocupantul nu se da  la o parte , cum se procedeaza?LaughingRazz
Acest tren 2801/2 ar trebui facut cu etajate caci sunt incapatoare , de la Sibiu etajate pana la BC si de la BC sa-i bage o rama TE acvila , parerea mea !  Si cu rama TE sa penduleze apoi pe Mangalia Constanta cat timp sta in Mangalia.Alta varianta ar fi sa aibe etajate de la BC si 20-54/55 de la Constanta in total 6 vagoane Sibiu Bucuresti si 10 vagoane Bucuresti-Mangalia.

660 de km cu etajate?????? :roll: Ar fi chiar diabolic trenul asta. Pentru cineva care nu circula cu el e usor de zis, dar practic ar fi un dezastru. Toata lumea stie ce scaune sunt in etajate si cat sunt de inconfortabile acestea, numai o minte diabolica ar forma trenul asta din etajate pe un asemenea traseu. Eu am in plan sa fac o calatorie cu trenul asta de la un capat la altul, adica Sibiu-Mangalia, dar, daca va fi etajat, renunt la idee. Nu sunt sado-masochist si nu ma incumet la un asemenea drum Very Happy
Totusi, pentru trenul asta sunt necesare 2 garnituri de vagoane, deci sper ca macar una sa fie normala, iar aici subscriu la ideea lui AlexD.
Off-topic putin, in 2006, cand s-a introdus prima data trenul personal sezonier 13962/13961 Constanta-Bucuresti Nord-Constanta, acesta avea 15 vagoane compartimentate si era neincapator, chiar daca la momentul respectiv in Bucuresti nu exista transportul de noapte. Tin minte ca, la un moment dat, desi avea 15 vagoane, din cauza aglomeratiei foarte mari, in Bucuresti Nord, acesta a mai fost suplimentat cu inca 3 vagoane de la Grivita, iar trenul era enorm, era o placere sa vezi ditamai sarpele pe sine. Dupa 2 ani, vazand ca trenul are un succes enorm, ''stimata'' conducere a CFR de atunci a luat decizia ca trenul personal 13962/13961 sa devina tren accelerat 10962/10961, dar cu aceleasi vagoane din anii precedenti. Bineinteles ca, in urma acelei masuri, dupa vreo 3 saptamani, trenul avea numai 7 vagoane, fata de 15-18 cand era personal Mad
Sa speram ca acest regio-expres nu va avea aceeasi soarta ca 13962/13961 Smile
Sus In jos
http://www.facebook.ro/Dieselpagero
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeVin 14 Iun 2013, 15:44

Eu sper ca acest tren sa ajunga sa aiba 16-18 vagoane din cauza cererii si poate inaptii din CFR sa-si dea seama ca, daca viteza comerciala nu au, calatorul vine la pret si poate vor aparea si alte trenuri RE in afara astuia si poate va fi mentinut tot timpul anului ca varianta ieftina intre Sibiu si Bucuresti.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeVin 14 Iun 2013, 22:47

Nu mai visati la trenuri cu 18 vagoane ca nu veti mai vedea in Romania.

P 13962 Constanta-Buc.Nord si P 13961 Buc.Nord-Constanta in 2006 pe 17/18.08.2006 si pe 18/19.08.2006 s-a suplimentat pana la 16 vagoane plus inca un tren P 13964/13963 cu 12 vagoane 20-57.

Pe 17/18 am mers cu 13961 la Constanta si pe 18/19 m-am intors cu 13964.

Cat despre Sibiu-Buc.Nord-Constanta-Mangalia etajate va avea doar intre Buc.Nord-Constanta-Mangalia si retur, vagoanele de la Sibiu vor fi neetajate.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeVin 14 Iun 2013, 23:36

Dar nu mi se pare corect ! Sa circule oameni cu tupeu sau fara 7 ani de acasa la pret de PERSONAL cu vagoane ex-IC (22-76 / 22-96 / 21-76)...pai aia e discriminare directa ! Eu doresc sa vad pe trenul acela vagoane CORESPUNZATOARE : 20-49(-200) daca au de unde...daca nu, 20-55, 20-54, DWA 21-80 sau tot etajate, ca deh...au clima si prize pentru unii cocalari Evil or Very Mad

Cea mai buna varianta ar fi sa faca rost de 15 vagoane AVA "low-cost" 21-87. Eu zic ca o sa se compenseze iluminatul acela puternic cu aranjarea scaunelor. Doar si pretul trebuie sa fie corelat cu ce ofera trenul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeSam 15 Iun 2013, 00:17

Sigur, hai să băgăm vagoane climatizate pe R, când încă avem IR cu 20-55 şi 19-57 la clasa întâi.

Vai, cât mă bucur că nu s-a aprobat suplimentarea bugetului de investiţii al CFR Călători pentru achiziţia de vagoane. Vroiau să modernizeze 123 vagoane şi să cumpere 30 noi. Asta în condiţiile în care vroiau să ia doar 6 automotoare şi 2 rame electrice... or, orice achiziţie de vagoane şi locomotive (sau modernizare a celor existente) este o prostie, să nu zic altfel.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6323
Data de inscriere : 30/12/2011

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeSam 15 Iun 2013, 00:33

Mai omule esti culmea cu automotoarele si ramele tale , chiar stresant , eu pe aici am rame si automotoare  si m-am saturat de ele , dar de cand au bagat tren cu vagoane lumea a mai revenit la tren , sa iti bage tie automotoare si rame eu vreau tren cu vagoane .Si unele IRuri au vagoane proste pentru fauna care circula in ea daca faceai referire la 1843/4 sau Iasi Timisoara , pe astea si eu as fi bagat la fel de eram manager la CFR. Revenind , trenurile ce au calatori si se ernteaza sunt distruse datorita dorintei de profit mare si calitate scazuta astfel ei bagand carute, cel mai bun exemplu SM704 unde sunt LVturile full si Malaxele la fel dar , de sunt 10 ca stimatul nostru moderator prin MT e clar de ce se induce moartea clinica la CFR CALATORI....
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeSam 15 Iun 2013, 01:16

Prostia mare este in minister sau cine nu a aprobat aceasta investitie , poate ca CFR vroia sa faca ceva dar daca nu ai cu cine asta e , se lasa sa moara vagoanele 20-50 si 19-50 in Basarab ca nu au bani sa le faca 20-83 , sau 20-57 le trimit la taiat ca nu au bani sa le faca 20-49 iar trenurile circula cu 1-2-3 vagoane ca nu au vagoane . Evil or Very Mad  Ce stiu aia din minister cum merg oamenii prin trenuri , in ce conditii , ei au masini la scara si poate ca nu au mers cu trenu in viata lor dar iau hotarari din birou cum se face cu tot , nu merge nimeni pe teren sa vada realitatea , dar de dat din gura sunt primi si din creion pe hartie ca la asta se pricep de minune .

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 55 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 55 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 55 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeSam 15 Iun 2013, 11:18

Sunt deja zeci de 20-76, 20-49, 19/21-80, 20-54/55 care aşteaptă revizie, să nu mai vorbesc de AVA 200 şi de saloanele noi, de Acvile... mai degrabă le-ar revizui pe astea decât să cumpere altele.
Ţinând cont că gradul de confort al celor de mai sus e mult peste cel al unui 20-47/57, care mai e rostul repunerii în circulaţie a vagoanelor 20-47/57?
Sunt de acord cu faptul că ar trebui făcute transferuri de vagoane între revizii (unele au prea mult, altele au prea puţin), dar vagoanele existente sunt arhisuficiente.
Salariul mediu la MT e undeva la 1000 RON pentru funcţionarii de rând şi 2000 pentru şefi. Un debutant are 694 RON, un funcţionar cu 30 de ani vechime cam 1800 RON, iar un director ia vreo 2300 RON. La salariile astea, ce maşină să ai la scară? Poate una de jucărie. De asemenea, ţinând cont că nu mai avem facilităţi la tren, cine ar merge cu trenul, la salariile astea? Am colegi care fac naveta... cu duba, că trenul e prea scump. Mă întreb dacă ai citit HG 24/2013, să vezi care sunt atribuţiile MT... ai fi văzut că nu are atribuţii în creat mersuri de tren (pentru că CFR Călători este societate comercială în coordonarea MT, nu în subordine) şi repartizat vagoane/automotoare. Singura pârghie prin care poate fi, cât de cât, controlat CFR Călători e la aprobarea bugetului. Astfel se filtrează o groază de investiţii inutile (gen luat vagoane când tu ai trenuri din LE + 1 vagon), dar tot mai scapă unele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeSam 15 Iun 2013, 11:29

Cine a zis sa repuna in circulatie 20-47/57 ? am spus sa le modernizeze in 20-49 , este o mare diferenta . 


Si tot din cauza asta nu avem vagoane bune pe internationale , ca nu sunt in stare sa faca si ei o modernizare buna la 21-90 sau sa cumpere ceva nou cu compartimente , taraie 21-90 de peste 10 ani fara sa aibe parte de o modernizare , maine poimaine ne refuza si Austria trenul Dacia pe motiv ca le trimitem toate jegurile . Mad

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 55 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 55 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 55 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeSam 15 Iun 2013, 11:58

18 vag ??? hm
Au existat in trecut astfel de exceptii in Buc Nord singura linie lunga pentru 18 vag + 2 locom fiind cea cu nr 4.
In ziua de azi 18 vag la tren de calatori slabe sanse
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeSam 15 Iun 2013, 12:02

maxim 14 cu o mare minune vor fi 15 vag in vara asta, oricum si 14 sunt multe.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeSam 15 Iun 2013, 12:11

Karpaty a scris:
Cine a zis sa repuna in circulatie 20-47/57 ? am spus sa le modernizeze in 20-49 , este o mare diferenta . 
Si tot din cauza asta nu avem vagoane bune pe internationale , ca nu sunt in stare sa faca si ei o modernizare buna la 21-90 sau sa cumpere ceva nou cu compartimente , taraie 21-90 de peste 10 ani fara sa aibe parte de o modernizare , maine poimaine ne refuza si Austria trenul Dacia pe motiv ca le trimitem toate jegurile . Mad
De ce să mai modernizeze alte vagoane vechi, când există deja destule vagoane modernizate care stau la gard? Avem destule vagoane, nu ne mai trebuie.
Poate dacă nu se fituiau atâţia bani pe modernizat 20-47-uri, 20-50-uri şi făcut RR/RG la EA-uri clasice (deci cu tehnica de acum 50 de ani), acum ar fi fost achitate vagoanele care stau în curte la Arad.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitimeSam 15 Iun 2013, 12:21

Eu cred ca acest R o sa fie facut cu 21-80.Constanta nu are nimic in ograda.. Ce au avut au trimis pe Iasi-Constanta.Alta compunere e cu 20-49 2xx care sunt sigilate in Sibiu.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale  - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 55 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 55 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: