|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5278 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 14 Iun 2013, 13:24 | |
| pai sa puna naibii insotitori de tren ca lumea sa pastreze ordinea. sunt o gramada de poduri unde calatorii recalcitranti pot fi aruncati din tren, ca tot au costume de baie la ei, doar merg la mare! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 14 Iun 2013, 14:06 | |
| Dupa Pitesti va fii foarte aglomerat iar intre Fetesti si Constanta nu cred ca va fii loc sa te misti. Dar mai bine asa decat sa circule goale. |
| | | Radu.B
Numarul mesajelor : 208 Varsta : 37 Localizare : Frunzanesti, linia secundara 801 Reputatie : 4696 Data de inscriere : 08/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 14 Iun 2013, 14:16 | |
| - Katalin4653 a scris:
- dandel a scris:
- La cat de aglomerat o sa fie acest tren , cel putin din Bucuresti catre litoral, varianta cu locul rezervat mi se pare foarte ok, chiar daca teoretic iesi putin mai scump.
Si daca locul e ocupat si ocupantul nu se da la o parte , cum se procedeaza? Acest tren 2801/2 ar trebui facut cu etajate caci sunt incapatoare , de la Sibiu etajate pana la BC si de la BC sa-i bage o rama TE acvila , parerea mea ! Si cu rama TE sa penduleze apoi pe Mangalia Constanta cat timp sta in Mangalia.Alta varianta ar fi sa aibe etajate de la BC si 20-54/55 de la Constanta in total 6 vagoane Sibiu Bucuresti si 10 vagoane Bucuresti-Mangalia. 660 de km cu etajate?????? :roll: Ar fi chiar diabolic trenul asta. Pentru cineva care nu circula cu el e usor de zis, dar practic ar fi un dezastru. Toata lumea stie ce scaune sunt in etajate si cat sunt de inconfortabile acestea, numai o minte diabolica ar forma trenul asta din etajate pe un asemenea traseu. Eu am in plan sa fac o calatorie cu trenul asta de la un capat la altul, adica Sibiu-Mangalia, dar, daca va fi etajat, renunt la idee. Nu sunt sado-masochist si nu ma incumet la un asemenea drum Totusi, pentru trenul asta sunt necesare 2 garnituri de vagoane, deci sper ca macar una sa fie normala, iar aici subscriu la ideea lui AlexD. Off-topic putin, in 2006, cand s-a introdus prima data trenul personal sezonier 13962/13961 Constanta-Bucuresti Nord-Constanta, acesta avea 15 vagoane compartimentate si era neincapator, chiar daca la momentul respectiv in Bucuresti nu exista transportul de noapte. Tin minte ca, la un moment dat, desi avea 15 vagoane, din cauza aglomeratiei foarte mari, in Bucuresti Nord, acesta a mai fost suplimentat cu inca 3 vagoane de la Grivita, iar trenul era enorm, era o placere sa vezi ditamai sarpele pe sine. Dupa 2 ani, vazand ca trenul are un succes enorm, ''stimata'' conducere a CFR de atunci a luat decizia ca trenul personal 13962/13961 sa devina tren accelerat 10962/10961, dar cu aceleasi vagoane din anii precedenti. Bineinteles ca, in urma acelei masuri, dupa vreo 3 saptamani, trenul avea numai 7 vagoane, fata de 15-18 cand era personal Sa speram ca acest regio-expres nu va avea aceeasi soarta ca 13962/13961 |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 14 Iun 2013, 15:44 | |
| Eu sper ca acest tren sa ajunga sa aiba 16-18 vagoane din cauza cererii si poate inaptii din CFR sa-si dea seama ca, daca viteza comerciala nu au, calatorul vine la pret si poate vor aparea si alte trenuri RE in afara astuia si poate va fi mentinut tot timpul anului ca varianta ieftina intre Sibiu si Bucuresti. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 14 Iun 2013, 22:47 | |
| Nu mai visati la trenuri cu 18 vagoane ca nu veti mai vedea in Romania.
P 13962 Constanta-Buc.Nord si P 13961 Buc.Nord-Constanta in 2006 pe 17/18.08.2006 si pe 18/19.08.2006 s-a suplimentat pana la 16 vagoane plus inca un tren P 13964/13963 cu 12 vagoane 20-57.
Pe 17/18 am mers cu 13961 la Constanta si pe 18/19 m-am intors cu 13964.
Cat despre Sibiu-Buc.Nord-Constanta-Mangalia etajate va avea doar intre Buc.Nord-Constanta-Mangalia si retur, vagoanele de la Sibiu vor fi neetajate. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 14 Iun 2013, 23:36 | |
| Dar nu mi se pare corect ! Sa circule oameni cu tupeu sau fara 7 ani de acasa la pret de PERSONAL cu vagoane ex-IC (22-76 / 22-96 / 21-76)...pai aia e discriminare directa ! Eu doresc sa vad pe trenul acela vagoane CORESPUNZATOARE : 20-49(-200) daca au de unde...daca nu, 20-55, 20-54, DWA 21-80 sau tot etajate, ca deh...au clima si prize pentru unii cocalari Cea mai buna varianta ar fi sa faca rost de 15 vagoane AVA "low-cost" 21-87. Eu zic ca o sa se compenseze iluminatul acela puternic cu aranjarea scaunelor. Doar si pretul trebuie sa fie corelat cu ce ofera trenul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 00:17 | |
| Sigur, hai să băgăm vagoane climatizate pe R, când încă avem IR cu 20-55 şi 19-57 la clasa întâi.
Vai, cât mă bucur că nu s-a aprobat suplimentarea bugetului de investiţii al CFR Călători pentru achiziţia de vagoane. Vroiau să modernizeze 123 vagoane şi să cumpere 30 noi. Asta în condiţiile în care vroiau să ia doar 6 automotoare şi 2 rame electrice... or, orice achiziţie de vagoane şi locomotive (sau modernizare a celor existente) este o prostie, să nu zic altfel. _________________ :TTT:
|
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 00:33 | |
| Mai omule esti culmea cu automotoarele si ramele tale , chiar stresant , eu pe aici am rame si automotoare si m-am saturat de ele , dar de cand au bagat tren cu vagoane lumea a mai revenit la tren , sa iti bage tie automotoare si rame eu vreau tren cu vagoane .Si unele IRuri au vagoane proste pentru fauna care circula in ea daca faceai referire la 1843/4 sau Iasi Timisoara , pe astea si eu as fi bagat la fel de eram manager la CFR. Revenind , trenurile ce au calatori si se ernteaza sunt distruse datorita dorintei de profit mare si calitate scazuta astfel ei bagand carute, cel mai bun exemplu SM704 unde sunt LVturile full si Malaxele la fel dar , de sunt 10 ca stimatul nostru moderator prin MT e clar de ce se induce moartea clinica la CFR CALATORI.... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 01:16 | |
| Prostia mare este in minister sau cine nu a aprobat aceasta investitie , poate ca CFR vroia sa faca ceva dar daca nu ai cu cine asta e , se lasa sa moara vagoanele 20-50 si 19-50 in Basarab ca nu au bani sa le faca 20-83 , sau 20-57 le trimit la taiat ca nu au bani sa le faca 20-49 iar trenurile circula cu 1-2-3 vagoane ca nu au vagoane . Ce stiu aia din minister cum merg oamenii prin trenuri , in ce conditii , ei au masini la scara si poate ca nu au mers cu trenu in viata lor dar iau hotarari din birou cum se face cu tot , nu merge nimeni pe teren sa vada realitatea , dar de dat din gura sunt primi si din creion pe hartie ca la asta se pricep de minune . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 11:18 | |
| Sunt deja zeci de 20-76, 20-49, 19/21-80, 20-54/55 care aşteaptă revizie, să nu mai vorbesc de AVA 200 şi de saloanele noi, de Acvile... mai degrabă le-ar revizui pe astea decât să cumpere altele. Ţinând cont că gradul de confort al celor de mai sus e mult peste cel al unui 20-47/57, care mai e rostul repunerii în circulaţie a vagoanelor 20-47/57? Sunt de acord cu faptul că ar trebui făcute transferuri de vagoane între revizii (unele au prea mult, altele au prea puţin), dar vagoanele existente sunt arhisuficiente. Salariul mediu la MT e undeva la 1000 RON pentru funcţionarii de rând şi 2000 pentru şefi. Un debutant are 694 RON, un funcţionar cu 30 de ani vechime cam 1800 RON, iar un director ia vreo 2300 RON. La salariile astea, ce maşină să ai la scară? Poate una de jucărie. De asemenea, ţinând cont că nu mai avem facilităţi la tren, cine ar merge cu trenul, la salariile astea? Am colegi care fac naveta... cu duba, că trenul e prea scump. Mă întreb dacă ai citit HG 24/2013, să vezi care sunt atribuţiile MT... ai fi văzut că nu are atribuţii în creat mersuri de tren (pentru că CFR Călători este societate comercială în coordonarea MT, nu în subordine) şi repartizat vagoane/automotoare. Singura pârghie prin care poate fi, cât de cât, controlat CFR Călători e la aprobarea bugetului. Astfel se filtrează o groază de investiţii inutile (gen luat vagoane când tu ai trenuri din LE + 1 vagon), dar tot mai scapă unele. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 11:29 | |
| Cine a zis sa repuna in circulatie 20-47/57 ? am spus sa le modernizeze in 20-49 , este o mare diferenta . Si tot din cauza asta nu avem vagoane bune pe internationale , ca nu sunt in stare sa faca si ei o modernizare buna la 21-90 sau sa cumpere ceva nou cu compartimente , taraie 21-90 de peste 10 ani fara sa aibe parte de o modernizare , maine poimaine ne refuza si Austria trenul Dacia pe motiv ca le trimitem toate jegurile . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 11:58 | |
| 18 vag ??? hm Au existat in trecut astfel de exceptii in Buc Nord singura linie lunga pentru 18 vag + 2 locom fiind cea cu nr 4. In ziua de azi 18 vag la tren de calatori slabe sanse |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 12:02 | |
| maxim 14 cu o mare minune vor fi 15 vag in vara asta, oricum si 14 sunt multe. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 12:11 | |
| - Karpaty a scris:
- Cine a zis sa repuna in circulatie 20-47/57 ? am spus sa le modernizeze in 20-49 , este o mare diferenta .
Si tot din cauza asta nu avem vagoane bune pe internationale , ca nu sunt in stare sa faca si ei o modernizare buna la 21-90 sau sa cumpere ceva nou cu compartimente , taraie 21-90 de peste 10 ani fara sa aibe parte de o modernizare , maine poimaine ne refuza si Austria trenul Dacia pe motiv ca le trimitem toate jegurile . De ce să mai modernizeze alte vagoane vechi, când există deja destule vagoane modernizate care stau la gard? Avem destule vagoane, nu ne mai trebuie. Poate dacă nu se fituiau atâţia bani pe modernizat 20-47-uri, 20-50-uri şi făcut RR/RG la EA-uri clasice (deci cu tehnica de acum 50 de ani), acum ar fi fost achitate vagoanele care stau în curte la Arad. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 15 Iun 2013, 12:21 | |
| Eu cred ca acest R o sa fie facut cu 21-80.Constanta nu are nimic in ograda.. Ce au avut au trimis pe Iasi-Constanta.Alta compunere e cu 20-49 2xx care sunt sigilate in Sibiu. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |