Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+93
adytm
myster2008
iustialex
Polpot
marcelbanu
Radu Tudor
AeroX
bybyutza
rich1974
Katalin4653
gardianlinux
Teodor
mishu88
cristy79
Laur
redeme
@ndrey
Adisoft1991s
Sergiu rmn
Mihai531
The Legend
Jhonyla
costi_dumitru
Balto
TVlad
billy752-istu
Ryan Anderson
petre112
dandel
laur 133
Costin.H
manuela
get.
pannonia express
COSTACHE MIHAIL
puscasflaviu
AndreiStefan
Jürgen Habermas
Spartan1948
florin.lifticariu
cstefan
Tomi13leu
huiu_goe
cfr500
Re6/6
DAS 2011
Warrior12
cristi CFR
riciu
kasapis2007
lifetec
user dezactivat...
ravers75
DPS
IonutCFR2009
Rarau
cont dezactivat .
Radu.B
Razvan Tudor
rizelgeorgel2004
halmarius
cardinal
tudor_vl
Luna
allred
baiazid
Norbi
Vitosa
19Railfan95
AndiCFR
Alex Avram
EuroNight
cortexedge
Hurricane
Bobby_TM
maris.constantin
Andrey_tm
Adrian78
Semafor
cristi ar
NicuS
kristi kkk
AlexD
membru inactiv
mureseanu_976
Nesebar
razvan - trenuri
Vlad
lapsanszkitamas
DUAL
Dr2005
Adirmvl
Goanga
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeSam Apr 06, 2013 11:48 pm

cristi CFR a scris:
baiazid a scris:
cristi CFR a scris:

Un tren IC ar trebuii sa aibe opriri numai in capitalele de judet daca trece prin acestea.

N-as merge pe ideea sau regula asta. Sunt destul de multe exemple de orase turistice care nu sunt resedinte de judet gen Sinaia, Predeal, Sighisoara in care ar fi ilogic ca un tren IC sa nu opreasca.

Pentru acestea exista IR, IC trebuie sa fie exclusiv pentru calatorii care circula din principalele orase la si de la Bucuresti.
In lumea afacerilor Time si Money la IC trebuie sa ai viteza si confort, daca vrem ca lumea care merge in inters de serviciu, afaceri sau interes personal la capitala sa aleaga IC.

Foarte interesant ! Oare aceeasi Time @ Money a omis sa spuna si faptul ca IC-ul este folosit in aceeasi masura si pentru opriri in orase turistice de top sau nemtii aia de la Die Bahn nu stiu ce zic in mersul lor ? Poate in Germania ICE nu opreste in Garmisch Partenchirchen, Regensburg, Memmingen, Passau sau nu am auzit eu ? Vrei sa mai nominalizam si orase sau statiuni turistice in care TGV opreste in Franta sau ne oprim aici ? Si atentie, vorbim de trenuri de mare viteza si nu de expresele de 140 la care visam noi...

Sau poate Sinaia, Sighisoara sau Predeal nu sunt destinatii turistice de top in Romania si daca nu sunt poate imi spui tu care sunt alea ? E pacat totusi sa nu ne cunoastem valorile !
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeSam Apr 06, 2013 11:58 pm

Domnule suntem in Romania, avem o viteza medie de toata jena la IC si nu facem turism cu IC nimeni nu va merge de la Arad la Sinaia cu IC sa dea 113.6 la cl 2 cand poate da la IR 85.7 de exemplu.
In urma lui la diferenta de timp poate pleca un IR din Arad.

Dupa acelasi principiu de ce trebuie sa opreasca IC la Ciucea ! Doar pentru ca acolo e casa lui Octavian Goga ?

Trenurile internationale sunt IR deci strainii vin din start cu un IR, singurul international este ICN 473 la rang jenant de IC.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 12:22 am

cristi CFR a scris:
Domnule suntem in Romania, avem o viteza medie de toata jena la IC si nu facem turism cu IC nimeni nu va merge de la Arad la Sinaia cu IC sa dea 113.6 la cl 2 cand poate da la IR 85.7 de exemplu..

Dar poate merge de la Bucuresti la Sinaia sau invers sau asta nu se pune. Eficienta unui tren nu se masoara de la cap la coada adica doar biletele long distance ci se numara toate biletele incasate din punctul A si pana in B inclusiv intermediare. Sigur, spui ca esti in Romania unde ne vaitam de una sau de altainsa vrei tren expres IC care sa nu opreasca in Vale si asta ti se pare normal. Pai de ce sa mai opreasca pana la Arad, nu-i mai bine sa facem trenul direct ca avionul fara oprire pana la Arad ? Foarte ciudat punctul tau vedere si neacoperit de simple calcule de eficientizare, iar toata ideea este tichie de margaritar si atat.

cristi CFR a scris:
In urma lui la diferenta de timp poate pleca un IR din Arad. ..


Esti sigur ca mai suntem in Romania ? Asta se numeste risipa, castigi 3' si pentru asta decupezi Sinaia de pe harta, plus de asta mai pregatesti un IR inutil. Ma uit pe harta decupata si ma intreb unde au disparut niste orase de top din Romania... Repet, am mai spus-o pe forum, inca nu suntem la HSR desi si la HSR iti spun eu ca Sinaia e pe lista...



cristi CFR a scris:
Dupa acelasi principiu de ce trebuie sa opreasca IC la Ciucea ! doar pentru ca acolo e casa lui Octavian Goga ? ..

Daca tu spui ca Ciucea este o destinatie de top din Romania eu zic sa opreasca insa eu vorbeam de Sinaia, Sighisoara sau Predeal si aveam pretentia ca port cu tine o discutie serioasa insa m-am cam inselat...CristiCFR, nu poti pur si simplu sa decretezi ca trenurile IC trebuie sa opreasca doar in ,,capitale'' de judet, in cel mai dulce stil spus este de neconceput sau absurd .

cristi CFR a scris:
Trenurile internationale sunt IR deci strainii vin din start cu un IR, singurul international este ICN 473 la rang jenant de IC.

Dar poate strainii vin din Bucuresti de la casa Poporului sau aeroport si vor sa ia trenul spre Valea Prahovei si Sighisoara, au bani si vor si ei expres ca si tine. Si acum tu intrebi ;,,care straini" ? Pai aia care vor veni tocmai datorita faptului ca poate nu vor sa calatoreasca cu specii si subspecii si au auzit si ei ce e aia IC si ce presupune confortul si deservirea personalului unui asfel de tren . Ca se vor insela, asta-i alta treaba.

Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 12:59 am

Bine vad ca ai o pasiune pentru mers cu IC pe valea prahovei, oprim toate IC in Sinaia si Predeal !
Dar imi dai voie sa scot opriri precum Huedin si Cimpia Turzii ?

Pe langa asta diferenta dintre timpi de mers IR si IC pe Bucuresti - Sinaia e de 10 minute,cred ca turistii aia sraini nu mor 10 minute in plus in IR.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR


Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Dum Apr 07, 2013 1:02 am, editata de 1 ori
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 1:01 am

IC-ul nu va mai fi subvenţionat. Iar călători dispuşi să plătească mult, chiar dacă sunt, îi bagi lejer într-un singur vagon. O locomotivă cu unu singur vagon nu e rentabilă... până nu vom avea automotoare mici (50 - 100 locuri) speciale pentru IC de lung parcurs, ar fi o eroare de marketing să se introducă trenuri cu aşa puţine opriri. Pentru că ar fi nerentabile.

Exemplu de IC de la unguri:
0 Budapest-Nyugati 5:53
5 Zugló
11 Kőbánya-Kispest
18 Ferihegy
73 Cegléd
91 Nagykőrös
106 Kecskemét
131 Kiskunfélegyháza
160 Kistelek
175 Szatymaz
191 Szeged 8:15 (total 2h22min)

Observaţi o dată la câţi km opreşte (primele 4 opriri sunt în Budapesta toate). Tarif clasa a doua: 60 RON la vagon de IC, 50,4 RON la By
Pentru comparaţie: Bucureşti - Focşani, 199 km, tarif clasa a doua: 65,8 RON
0 Bucuresti Nord - - 5:55
59 Ploiesti Sud
128 Buzau
199 Focsani 8:53 (2h58min)

Observaţi cât de rar opreşte IC-ul nostru faţă de al lor. Oare diferenţa de preţ (da, al nostru e mai SCUMP) e justificată, în condiţiile în care oricum timpul de parcurs e mai mare, chiar dacă opririle sunt puţine?
Sincer, îmi place mai mult modelul MAV.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 1:11 am

Si mie .. dar ce medie de viteza au ei si ce avem noi ?!Daca ai un serviciu scump care merge cu carutza , iti zic de acum : SPALA-TE PE CAP CU EL.Ca vine CFR si le baga pe gat IC ca scoate R la ora aia , e partea a 2'a,dar nu o sa mearga veac la noi cu ce viteze avem.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 1:12 am

Dragos viteza e mica, cu cate opriri mai multe ai cu atat viteza medie a trenului scade la calcul si costurile cresc cu uzura / consum si taxa pe oprire practica de CFR SA.

Daca ai viteza mare de circulatie pe sectie iti permiti sa pui mai multe opriri.

In conditiile actuale de viteza IC nu isi mai au rostul, vor disparea cat de curand deoarece lumea fuge de ele, fac ca timp cat un IR au tarif mare si confortul este uneori mai bun la IR.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 1:15 am

Foarte corect Cristi .. IC531 e inca un succes ca nu ai ce altceva la ora aia .Altfel Dumnezeu cu mila.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 1:24 am

IR 1693 Bucurersti - Timisoara 8.26
IR 72 Bucurersti - Timisoara 8.20
IC 593 Bucurersti - Timisoara 8.05

Sa nu imi vina sa plang ?

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 1:25 am

cristi CFR a scris:
Bine vad ca ai o pasiune pentru mers cu IC pe valea prahovei, oprim toate IC in Sinaia si Predeal !
Dar imi dai voie sa scot opriri precum Huedin si Cimpia Turzii ?

Pe langa asta diferenta dintre timpi de mers IR si IC pe Bucuresti - Sinaia e de 10 minute,cred ca turistii aia sraini nu mor 10 minute in plus in IR.

Ai inteles gresit, chiar nu era o chestiune personala de genul contrazicerii, tu ti-ai expus un punct de vedere si am venit si eu sa dau putin cu bata ca poate nu-i bine. Cat despre opririle enumerate de tine trebuie sa iti marturisesc ca pentru mine a compara Huedin si Campia Turzii cu Predeal si Sinaia este echivalent cu a spune ca Piedone il bate pe Bruce Lee (cine-i leat cu mine stie despre ce vorbesc) deci acele obscure si nesemnificative localitati (d.p.d.v. IC vorbind) chiar nu intra in sfera mea de interes pentru o asfel de trasa si nici nu exista sanse sa intre vreodata.

Dr2005 a scris:
până nu vom avea automotoare mici (50 - 100 locuri) speciale pentru IC de lung parcurs, ar fi o eroare de marketing să se introducă trenuri cu aşa puţine opriri.

:shock: Tu vorbesti serios ? Pentru lung parcurs / Si cu tratament hemoroidal inclus ? Eu in toata Europa asta feroviara nu am intalnit asa ceva asta daca lung parcurs nu inseamna +450 km asa cum inteleg eu ...Dar si sub 450 daca nu e regio sau suburban tot e ciudat .

@Doctore, este foarte adevarat ce spui insa comparatia cu Ungaria este greu de realizat atata vreme cat ei respecta clientul si il deservesc mult mai confortabil pe o infrastructura la care noi efectiv tanjim si ne roadem unghiile . La ei IC scoate des viteze medii de 90km/h desi trenurile au mai multe opriri ca la noi iar in Romania cand vedem un 70km/h pentru un IC incepem sa ne bucuram. Noi avem de doua ori mai multa populatie iar tara lor este de trei ori mai mica ca suprafata iar acest lucru ne da dreptul macar la opriri mai putine.

Si daca iti place mai mult modelul MAV decat al nostru poate ne explici si cum vezi trasele IR, prin ce sate sa mai opreasca ?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 1:44 am

Dr2005 , fara suparare , dar tu vorbesti doar din punctul de vedere economic al companiei , lucru pe care nu il intereseaza pe calatorul obisnuit , am mai spus asta , trebuie sa se aleaga o solutie pentru a impaca atat nevoile clientilor cat si costurile/veniturile companiei , nu putem sa judecam ca un tren trebuie sa existe doar din punctul de vedere al rentabilitatii cel putin asta e parerea mea , trebuie sa vina si CFR cu ceva bun in oferta lui catre publicul calator si sunt trenuri la care exista calatori doar pentru 2 vagoane dar exista , aia care sunt sa ne bucuram ca sunt , asta nu inseamna ca trenul ala trebuie anulat , ca CFR nu are material rulant adegvat pentru trenul respectiv si ca este facut cu EA+2 vagoane asta deja nu mai este problema calatorului si este problema CFR .

Despre trenurile IC eu sunt de acord cu Cristi , opriri mai putine dar in prezent CFR nu are conditii demne de IC atat la viteza cat si la confort iar pretul nu ajuta cu nimic pe calator sa foloseasca aceste trenuri .

p.s.-la ce am aflat azi de la cineva care lucreaza la CFR ............... totul pleaca din interior , acolo este buba , acolo nu se vrea a se face nimic bun pentru CFR , sabotajul CFR de acolo pleaca de la nucleu si parerea mea este ca CFR este pierdut in momentul de fata , in sensul ca va merge din ce in ce mai prost ca asa se vrea .

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 45 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 45 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 45 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 1:58 am

mai, daca se electrifica Barbosi Tecuci iti schimbi semnatura ?
adica sa trimiti trenul visurilor tale Galati Satu Mare pe linie electrica prin Marasesti ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 2:22 am

Karpaty a scris:
Dr2005 , fara suparare , dar tu vorbesti doar din punctul de vedere economic al companiei , lucru pe care nu il intereseaza pe calatorul obisnuit
Ar trebui să-l intereseze, că din impozitele lui se subvenţionează trenul. Ar trebui şi el să înţeleagă că trenul nu e taxi să ducă pe fiecare de la poartă direct la destinaţie.

Karpaty a scris:
am mai spus asta , trebuie sa se aleaga o solutie pentru a impaca atat nevoile clientilor cat si costurile/veniturile companiei , nu putem sa judecam ca un tren trebuie sa existe doar din punctul de vedere al rentabilitatii cel putin asta e parerea mea , trebuie sa vina si CFR cu ceva bun in oferta lui catre publicul calator si sunt trenuri la care exista calatori doar pentru 2 vagoane dar exista , aia care sunt sa ne bucuram ca sunt , asta nu inseamna ca trenul ala trebuie anulat , ca CFR nu are material rulant adegvat pentru trenul respectiv si ca este facut cu EA+2 vagoane asta deja nu mai este problema calatorului si este problema CFR .
Păi există soluţii:
- refăcut mersul de tren
- renunţat urgent la compuneri din locomotivă + 1,2,3 vagoane şi înlocuirea lor cu automotoare
- renunţarea la grupele directe ţinute doar ca să se raporteze la partid că s-au parcurs x tren*km şi înlocuirea lor cu automotoare care să penduleze

Dar pun pariu că dacă s-ar aplica, tot tu ai începe să urli, pe motive precum:
- cum să merg cu Desiro la rang de IC până la Iaşi?
- cum adică să nu mai am vagon direct de la Reşiţa/Botoşani/Tulcea până la Bucureşti, Timişoara şi Iaşi?
- cum să merg cu Malaxa la Urziceni/Târgovişte/Piteşti/Giurgiu?
- cum adică să mă dau jos în Braşov şi să schimb cu Desiro/ADH ca să merg la Sibiu?

Karpaty a scris:
Despre trenurile IC eu sunt de acord cu Cristi , opriri mai putine dar in prezent CFR nu are conditii demne de IC atat la viteza cat si la confort iar pretul nu ajuta cu nimic pe calator sa foloseasca aceste trenuri .
Preţul e mare, costurile de exploatare sunt mari... dacă opririle sunt puţine, numărul de călători scade. Poate am putea găsit 70 de oameni care să meargă cu un tren de la Bucureşti la Vaslui/Iaşi. Dar parcă te văd că ai începe să înjuri Desiro-ul cu 72 de locuri, neînţelegând că o compunere cu GM şi 1 vagon produce pagubă.

Karpaty a scris:
p.s.-la ce am aflat azi de la cineva care lucreaza la CFR ............... totul pleaca din interior , acolo este buba , acolo nu se vrea a se face nimic bun pentru CFR , sabotajul CFR de acolo pleaca de la nucleu si parerea mea este ca CFR este pierdut in momentul de fata , in sensul ca va merge din ce in ce mai prost ca asa se vrea .
Nu mai pleca urechea la toate zvonurile, sunt mulţi mâncători de cacao care răspândesc tot felul de zvonuri. E drept, există o vină şi în interior, că în fiecare an se cere buget pentru achiziţie/modernizare de locomotive şi vagoane, niciodată pentru automotoare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 2:41 am

Citat :
Preţul e mare, costurile de exploatare sunt mari... dacă opririle sunt puţine, numărul de călători scade.
Atunci baga mai multe opriri creste timpul de mers si scade viteza medie pe tren.
Vei ajunge la un timp de parcurs = cu IR +- cateva minute, am dat un exemplu cu Bucuresti - Timisoara.
In acest caz se mai justifica rangul de IC si tariful aferent ?
Eu zi ca nu se justifica.


_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitimeDum Apr 07, 2013 2:41 am

Dr2005 a scris:

Dar pun pariu că dacă s-ar aplica, tot tu ai începe să urli, pe motive precum:
- cum să merg cu Desiro la rang de IC până la Iaşi?
- cum adică să nu mai am vagon direct de la Reşiţa/Botoşani/Tulcea până la Bucureşti, Timişoara şi Iaşi?
- cum să merg cu Malaxa la Urziceni/Târgovişte/Piteşti/Giurgiu?
- cum adică să mă dau jos în Braşov şi să schimb cu Desiro/ADH ca să merg la Sibiu?

Toate astea tin de bunul simt al CFR si cum trateaza calatorul , daca tu nu vrei sa intelegi ca legatura directa iti aduce calatori in defavoarea legaturilor fragmentate care nu iti aduc calatori e problema ta , rupe tu trenurile si fa-le pe bucatele si atunci o sa mergi doar tu cu ele ca nu iti vine nimeni la tren daca x vrea sa mearga din Galati la Satu Mare si sa schimbe 3-4 trenuri .
Dute tu cu schimbare din Bucuresti la Sibiu , eu am persoane care ma suna si ma intreaba ce trenuri au pe relatia x-y si daca le spun ca nu este nimic direct si ca trebuie sa schimbe atunci imediat imi zic ca se duc la autocar ca ala e direct , deci CFR a pierdut calatorii , tu asta nu pricepi .
Bucuresti-Iasi cu Desiro , iara vorbesti fara sa sti ce vorbesti , ia intreaba tu lumea pe forum cati ar fi dispusi sa mearga cu asa ceva timp de 6-7 ore si sa vedem ce zice lumea , tu te gandesti doar din punctul tau de vedere ca aceasta companie chipurile va fi profitabila daca pui tu toate trenurile din motoare , dar te inseli amarnic ca ramai tu si motoarele fara clienti , cum sa pui un tren de navetisti care la originea lui a fost proiectat special pentru trafic de naveta deci automat pentru un mers de 1-2 ore cel mult , tu vi si zici ca e normal sa mergi 7 ore pe scaunele alea , deja raman fara cuvinte .
Fiecare resedinta de judet trebuie sa aibe MACAR o legatura directa cu , capitala tarii , repet e ceva de bun simt si de ce imagine isi face fata de client , dar deja se stie ca imaginea CFR in randul populatiei este una de cacao si se pare ca si tie iti convine sa aibe aceasta imagine de 2 bani , sa nu mai vina nimeni al tren .
Eu ti-am zis , haide sa facem un sondaj pe strada , sa intrebam ce zice lumea de CFR , ai sa vezi ca majoritatea or sa injure sau vor spune ca ei nu mai folosesc serviciile proaste oferite de CFR .
In anii 80-90 CFR era cineva in Romania , acum nimeni nu mai da 2 bani si multi fug de trenuri , asta e imaginea CFR din ziua de azi .

_________________
595423Informaţii generale  - Pagina 45 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 45 Bdeem_8496_aInformaţii generale  - Pagina 45 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale  - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale    Informaţii generale  - Pagina 45 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 45 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: