Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Joi 21 Mar 2013, 00:54
Da... sa nu mai fie atat de experti anumiti indivizi cu dube in ograde la MT si sa i dea neica 160 ca merge .. nu crapa 477 urile.Si daca crapa,sa aduca bobice de la depoul Arad. Dacia scoatea pe 140 cam 32 de minute .. mereu ajungea timpuriu in Ploiesti... De asta a fost si va ramane cel mai tare tren pe care l-am avut .. R346! RIP Un moment in memoriam R 346 2010...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Joi 21 Mar 2013, 08:19
La 160 creşte consumul foarte mult... sincer, 140 mi se pare suficient (mai ales că e vorba doar de 60 km). Din păcate majoritatea trenurilor circulă doar cu 120 km/h, aici e problema.
_________________ :TTT:
billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
Subiect: trenuri Sam 23 Mar 2013, 17:23
foarte frumos videoclipul,am si o intrebare,poti sa imi spui si mie cine canta ultima melodie? Daca se poate,ms
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Sam 23 Mar 2013, 21:39
@ Bili : Piesa originala BT (ft. JES) - Every Other Way aia : BT feat. Jes - Every Other Way (Armin van Buuren Remix) https://www.youtube.com/watch?v=Z0rA2MMa7xQ
Si un mic bonus,una jmechera rau iar de la 2:00 https://www.youtube.com/watch?v=JCKjHB96sBo
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
Subiect: Re: Informaţii generale Dum 24 Mar 2013, 22:23
Cateva chestii din seara asts din Gara de Nord
intarzieri uriase dinspre Ploiesti spre Bucuresti, Suceava de 19.40 a avut intarziere 90 de minute, parca si 3008 are 60 de minute. Am scris la topicul de trenuri intarziate.
alte chestii IR 1597 de Craiova are 6 vagoane, de ce frate asa multe, ca erau locuri ocupate sub 50% ?? toate de clasa a 2
am mai vazut si 3 vagoane de clasa 2 si una de cl 1 ce veneau de la Drobeta Turnu Severin, probabil era IR 1590. De ce doar 3+1 vagoane?? si 1597 are 6 si merge doar la Craiova??
alta chestie, am vazut un tren dubios la linia 9, probabil trenul venea de la Sofia? Nu era anuntat nici la veniri , nici la plecari. In jur de ora 19-20-20.00 avea 3 vagoane Informatiile postate pe vagonul de dormit erau asa : IR 81032 / 490 / 460 , numar vagon 478 traseu Instanbul-Kappikule-Stara Zagora-Ruse, vagonul era 50 53 71 - 31 025-9, viteza max 140
locomotiva- vagon BDZ- vagon CFR- vagon de dormit
vagonul BDZ era salon si arata ingrozitor , nu erau oameni in el, daca esti inalt nu ai deloc loc in el 51 52 21 43 - 023-1 BDZ, viteza maxima 140 IR 461 Sofia - Bucuresti 473 51-53-21 - 80014 - 3 , viteza maxima 160, depou Basarab
Alta chestie Vagoanele Expres sunt la clasa 1 pe trenul de Suceava si au viteza maxima 200 :shock: :shock: Unde au fost testate de li s-a dat 200?
billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
Subiect: trenuri Dum 24 Mar 2013, 22:24
Multumesc foarte frumos :TDD: :AA16: :AA16: :AA16: :AA16:
pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5779 Data de inscriere : 25/02/2010
Subiect: Re: Informaţii generale Dum 24 Mar 2013, 22:30
Rarau, este vorba de trenul Istanbul/Sofia - Bucuresti: vagonul CFR si vagonul BDZ circula pe ruta Sofia - Bucuresti, iar vagonul de dormit pe ruta Istanbul - Bucuresti. De fapt ruta actuala este Halkali (la 30 km de Istanbul) - Bucuresti, iar din iunie va circula doar pana la/ de la Cerkezköy (din cauza lucrarilor). Pe alocuri, tot din cauza lucrarilor, este posibil ca pe o parte din ruta din Bulgaria sa aiba loc o transbordare cu autocarul. Din compunerea actuala lipseste vagonul cuseta TCDD Istanbul - Bucuresti.
De mentionat ca intre Halkali si Istanbul nu se asigura transfer.
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
Subiect: Re: Informaţii generale Dum 24 Mar 2013, 22:47
pannonia express a scris:
Rarau, este vorba de trenul Istanbul/Sofia - Bucuresti: vagonul CFR si vagonul BDZ circula pe ruta Sofia - Bucuresti, iar vagonul de dormit pe ruta Istanbul - Bucuresti. De fapt ruta actuala este Halkali (la 30 km de Istanbul) - Bucuresti, iar din iunie va circula doar pana la/ de la Cerkezköy (din cauza lucrarilor). Pe alocuri, tot din cauza lucrarilor, este posibil ca pe o parte din ruta din Bulgaria sa aiba loc o transbordare cu autocarul. Din compunerea actuala lipseste vagonul cuseta TCDD Istanbul - Bucuresti.
De mentionat ca intre Halkali si Istanbul nu se asigura transfer.
Ok nu te contrazic dar ce nu inteleg e de ce mai erau calatori in vagonul romanesc la ora aia? Eu am crezut ca e un fel de tren fantoma nefiind anuntat, dar daca venise e ok, probabil a ajuns in jur de 18.30-19.00
Asa stiam si eu ca nu mai merge la Instanbul dar de ce scria pe o hartie MARE pe vagonul de dormit ca vine de la Instanbul? Le era lene sa scrie si ei corect?? Vagonul BDZ era plin de grafitti si nu ai deloc loc in el , la picioare ( , asta e vagon international ?
O alta chestie, trenul R 1551 Buucresti - Buftea - Ploiesti Sud - Mizil - Buzau - Ramnicu Sarat - Focsani - Marasesti are vagon de clasa 1 :shock: :shock: DECE?? Si pe langa asta am mai vazut si 4 dubiosi in el, la clasa 1. Sa scoata frate clasa 1 de pe trenurile astea, sa nu mai circule blatistii cu ele. Dai o caruta de bani , sa nu stai aglomerat vinerea/duminca in el si dai peste blatisti. Ce mare tren e asta de are clasa 1 ??
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Dum 24 Mar 2013, 23:00
Vagoane ca cel bulgăresc s-au adus şi la noi, sunt încadrate în seriile 11/21-31. E drept, ale noastre au fost modernizate.
În altă ordine de idei, e vorba de vagoane pentru trenuri regionale, am circulat cu aşa ceva în Austria (erau nişte R Muenchen - Innsbruck, făcute cu vagoane DB), arătau foarte bine acolo.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Informaţii generale Joi 28 Mar 2013, 13:39
CFR Călători informează că, începând din data de 31 martie 2013, în activitatea de transport feroviar se va trece la ora oficială de vară, ora 03.00 devenind ora 04.00.
Trecerea la ora oficială de vară nu modifică mersul trenurilor în vigoare.
Trenurile de călători vor pleca din staţiile de formare după ora de iarnă până în noaptea de 30/31 martie 2013 ora 03.00 care devine ora 04.00. După această oră (04.00), trenurile vor pleca la orele din mersul de tren în vigoare, respectând ora oficială de vară.
Trenurile de călători aflate în circulaţie între 03.01 şi 04.00 (ora iarnă), vor circula întârziate, fiind afectate de schimbarea de oră un număr de 85 de trenuri, din care 7 trenuri internaţionale, 32 InterRegio și 46 Regio.
Având în vedere că şi în ţările vecine această trecere se face în aceeaşi zi de duminică, 31 martie 2013, între staţiile de frontieră cu Republica Moldova, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, trenurile vor circula după orariile din mersul de tren în vigoare.
_________________
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
Subiect: Re: Informaţii generale Joi 28 Mar 2013, 16:30
@Rarau: pe 1551/1550 fac cele 2 garnituri care sunt si in compunerea lui 1683/1682, alternativ. Nu au cum sa scoata clasa I. Oricum pe una din garnituri e 11-31, asa ca lasa-i in pace pe cealalta e o raritate mai pretioasa de 19-70...acolo da.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 29 Mar 2013, 12:29
CFR Călători informează că, în perioada următoare, pentru adaptarea ofertei de transport la cerinţele de trafic, se vor realiza modificări în circulaţia unor trenuri, după cum urmează:
-vor avea câte o oprire în staţia Floreşti Prahova, în plus faţă de cele programate, trenurile: IR 1642 Satu Mare - Bucureşti Nord, începând cu data de 31 martie/1 aprilie. IR 1641 Bucureşti Nord – Satu Mare, începând cu data de 01/02 aprilie.
- nu vor circula zilele de sâmbătă sau dumincă, astfel: sâmbăta/dumincă, începând cu data de 30/31 martie, IR 1843/1843-2 (12843/12843-2) Timişoara Nord – Beclean pe Someş. duminica, începând cu data de 31 martie, R 4112 Beclean pe Someş – Bistriţa Nord (grupa de vagoane de la IR 1843/1843-2). duminica, începând cu data de 31 martie, R 4135 Beclean pe Someş – Sighetu Marmaţiei (grupa de vagoane de la IR 1843/1843-2). sâmbăta/dumincă, începând cu data de 30/31 martie, IR 1844-1/1844 (12844-1/12844) Beclean pe Someş –Timişoara Nord. sâmbăta, începând cu data de 30 martie, R 4113 Bistriţa Nord - Beclean pe Someş(grupa de vagoane pentru IR 1844-1/1844). sâmbăta, începând cu data de 30 martie, R 4134 Sighetu Marmaţiei - Beclean pe Someş(grupa de vagoane pentru IR 1844-1/1844).
- vor circula numai în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, trenurile: IR 1863-2/1863 (12863-2/12863) Iaşi – Galaţi, începând cu data de 18 aprilie. IR 1866/1866-1 Galaţi – Iaşi, începând cu data de 18 aprilie.
_________________
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 29 Mar 2013, 13:05
Karpaty a scris:
CFR Călători informează că, în perioada următoare, pentru adaptarea ofertei de transport la cerinţele de trafic, se vor realiza modificări în circulaţia unor trenuri, după cum urmează:
-vor avea câte o oprire în staţia Floreşti Prahova, în plus faţă de cele programate, trenurile: IR 1642 Satu Mare - Bucureşti Nord, începând cu data de 31 martie/1 aprilie. IR 1641 Bucureşti Nord – Satu Mare, începând cu data de 01/02 aprilie.
IR1642 oprire in Floresti Prahova si nu-i dau oprire in Busteni. Cretini...sau cine stie ce "destept" din CFR care locuieste la Floresti PH nu are cu ce sa ajunga la Bucuresti dimineata.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 29 Mar 2013, 13:12
Am fost pe 15/16 aprilie 2012 cu IR 1647 si la Busteni nu a coborat nimeni decat eu si cu inca 12 vecini ( si nici noi nu am fi coborat dar nu am avut incotro ca vila era undeva la 800 metri de Poiana Tapului si la 2,2 km de Busteni asa ca nu puteam cobori la Sinaia decat la Busteni ) la fel si dimineata pe 16 aprilie Busteniul nu avea nici un calator pentru IR 1642 sau R 3002.
Din istoria mersului trenurilor pe sensul Brasov-Bucuresti primul tren care pleaca din Brasov spre Buc.Nord nu oprea si nu opreste nici azi la Azuga, Busteni, Comarnic sau Campina e mai sprinter asa, dar dupa el sunt destule trenuri care sa opreasca la Busteni.
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
Subiect: Re: Informaţii generale Vin 29 Mar 2013, 13:24
Katalyn a scris:
Am fost pe 15/16 aprilie 2012 cu IR 1647 si la Busteni nu a coborat nimeni decat eu si cu inca 12 vecini ( si nici noi nu am fi coborat dar nu am avut incotro ca vila era undeva la 800 metri de Poiana Tapului si la 2,2 km de Busteni asa ca nu puteam cobori la Sinaia decat la Busteni ) la fel si dimineata pe 16 aprilie Busteniul nu avea nici un calator pentru IR 1642 sau R 3002.
Din istoria mersului trenurilor pe sensul Brasov-Bucuresti primul tren care pleaca din Brasov spre Buc.Nord nu oprea si nu opreste nici azi la Azuga, Busteni, Comarnic sau Campina e mai sprinter asa, dar dupa el sunt destule trenuri care sa opreasca la Busteni.
1. Nu poti face o analiza pe o singura zi + ca 15/16.04.2012 era duminica/luni, iar 16.04.2012 era luni, Valea Prahovei recupereaza pe week end si in perioadele estivale si de iarna, duminica si lunea normal ca nu sunt calatori, asa ca garantat nici in Sinaia nu au coborat multi calatori, de asemenea la trenurile de dimineata nici CFR nu se asteapta sa se urce cate 30 de calatori din fiecare statie, asa cum spui tu ca nimeni nu s-a urcat din Busteni in acea zi, asa pot si eu sa spun ca pe 15.11.2012 din Sinaia nu s-a urcat nimeni la trenul 1648. 2. Statia Busteni in ultimii ani a avut zile cand a batut la vanzare statia Sinaia, nu sunt deranjat de faptul ca nu opreste 1642 in Busteni, sunt atatea trenuri care opresc si care sunt solicitate din aceasta statie , chiar si ICN 472/473 este solicitat cel putin pe sensul de mers spre Bucuresti 3. Daca tot 1642 este sprinten atunci ce s-a gandit CFR:hai sa ii mai luam din "sprinteneala" si sa il oprim la Floresti PH. 4. Nemultumirea mea (si probabil nu numai a mea) sta in faptul ca "specialistii" care compun mersul trenurilor iau cateodata niste hotarari de iti sta mintea in loc.