|
| Informaţii generale | |
|
+93adytm myster2008 iustialex Polpot marcelbanu Radu Tudor AeroX bybyutza rich1974 Katalin4653 gardianlinux Teodor mishu88 cristy79 Laur redeme @ndrey Adisoft1991s Sergiu rmn Mihai531 The Legend Jhonyla costi_dumitru Balto TVlad billy752-istu Ryan Anderson petre112 dandel laur 133 Costin.H manuela get. pannonia express COSTACHE MIHAIL puscasflaviu AndreiStefan Jürgen Habermas Spartan1948 florin.lifticariu cstefan Tomi13leu huiu_goe cfr500 Re6/6 DAS 2011 Warrior12 cristi CFR riciu kasapis2007 lifetec user dezactivat... ravers75 DPS IonutCFR2009 Rarau cont dezactivat . Radu.B Razvan Tudor rizelgeorgel2004 halmarius cardinal tudor_vl Luna allred baiazid Norbi Vitosa 19Railfan95 AndiCFR Alex Avram EuroNight cortexedge Hurricane Bobby_TM maris.constantin Andrey_tm Adrian78 Semafor cristi ar NicuS kristi kkk AlexD membru inactiv mureseanu_976 Nesebar razvan - trenuri Vlad lapsanszkitamas DUAL Dr2005 Adirmvl Goanga 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 27 Feb 2013, 12:32 | |
| Nu păguboase, ci foarte păguboase. Poate cele din Franţa au mai multe vagoane, locomotive de putere mai mică sau sunt perechi are unor trenuri încărcate (sau, pur şi simplu, au rolul de a duce vagoane de la revizie la staţia de formare, caz în care e mai bine să se dea şi bilete la ele decât să meargă garnitură goală). Evident, preţul biletelor în Franţa e de câteva ori mai mare decât la noi, în condiţiile în care, cel puţin cheltuielile de ordin tehnic (revizii, reparaţii, consumabile) sunt cam la aceeaşi valoare cu ale noastre (sau chiar mai reduse). Mai e şi problema că unele trenuri (gen perechea Bucureşti - Constanţa) aveau undeva la ZERO călători. _________________ :TTT:
|
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5392 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 27 Feb 2013, 12:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu păguboase, ci foarte păguboase. Poate cele din Franţa au mai multe vagoane, locomotive de putere mai mică sau sunt perechi are unor trenuri încărcate (sau, pur şi simplu, au rolul de a duce vagoane de la revizie la staţia de formare, caz în care e mai bine să se dea şi bilete la ele decât să meargă garnitură goală). Evident, preţul biletelor în Franţa e de câteva ori mai mare decât la noi, în condiţiile în care, cel puţin cheltuielile de ordin tehnic (revizii, reparaţii, consumabile) sunt cam la aceeaşi valoare cu ale noastre (sau chiar mai reduse).
Mai e şi problema că unele trenuri (gen perechea Bucureşti - Constanţa) aveau undeva la ZERO călători. Parerea mea este ca segmentul Bcuresti-Constanta trebuie scos din discutie. Stim foarte bine de ce nu sunt rentabile trenurile pe ruta aceasta. Nu cred ca daca trenurile IC ar merge asa cum trebuie sa mearga spre Constanta nu ar avea calatori... Subscriu la ceea ce spunea Laur: sunt necesare trenuri IC, ma numar printre aceeia care sunt dispusi sa plateasca mai mult si sa mearga cu un tren IC, care sa nu fie nici pentru naveta CFR istilor, nici pentru bunica ce se urca cu papornita pana la Rosiori si nici pentru blatisti. Normal , este o discutie pe care o putem intinde si despica firul in 10, insa chiar si in conditiile actuale trenurile IC ar fi rentabile , la preturile actuale, daca ar fi cum trebuie exploatate si s-ar diferentia de celelalte tipuri de trenuri de calatori. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 27 Feb 2013, 12:58 | |
| bun platesti bilet Bacau-Bucuresti stai pe laptop citesti un ziar si te plictisesti, mai esti si un pic obosit iar dupa Focsani te bagi un pic pe dreapta, iar la Buzau se urca 4-5 care, se pune la 2 scaune de tine, vine nasul da din umeri unul la altul ai face cu ochiul si pleaca mai departe iar apoi incep sa bage manele sa vorbeasca tare, sa miroase a Timisoreana etc...nu-ti vine sa-i impusti pe toti de la blatist si nas pana la cei din conducerea CFR-ului ?? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 27 Feb 2013, 13:14 | |
| - dandel a scris:
Parerea mea este ca segmentul Bcuresti-Constanta trebuie scos din discutie. Stim foarte bine de ce nu sunt rentabile trenurile pe ruta aceasta. Nu cred ca daca trenurile IC ar merge asa cum trebuie sa mearga spre Constanta nu ar avea calatori... Subscriu la ceea ce spunea Laur: sunt necesare trenuri IC, ma numar printre aceeia care sunt dispusi sa plateasca mai mult si sa mearga cu un tren IC, care sa nu fie nici pentru naveta CFR istilor, nici pentru bunica ce se urca cu papornita pana la Rosiori si nici pentru blatisti. Normal , este o discutie pe care o putem intinde si despica firul in 10, insa chiar si in conditiile actuale trenurile IC ar fi rentabile , la preturile actuale, daca ar fi cum trebuie exploatate si s-ar diferentia de celelalte tipuri de trenuri de calatori.
Ok, sa ramana IC, dar sa se aplice ce zici tu, sa fie pe bune superior ca si conditii, pe bune sa nu urce oricine in el, sa aibe eventual si ceva servicii gen bar/restaurant obligatoriu. In prezent din ce am vazut IC e superior doar ca si pret, nu am vazut diferente de conditii. |
| | | petre112
Numarul mesajelor : 19 Reputatie : 4805 Data de inscriere : 17/10/2011
| Subiect: Anulare tren Mier 27 Feb 2013, 19:01 | |
| Buna seara. Am auzit ca se anuleaza trenul RE 4134 / IR 1844 Sighet - Beclean pe Somes - Timisoara? Din 1 sau 3 martie mai exact. Si binenteles perechea lui de intoarcere Timisoara - Beclean pe Somes - Sighet. Mi se pare penibil, caci chiar azi am mers din Sighet, si am stat in picioare pe hol, caci era full. Bineteles sunt doar 2 vagoane, dar chiar si asa este singura legatura cu Banatul. |
| | | cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5049 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 27 Feb 2013, 20:47 | |
| Cred ca e ok sa postez aici, nu scrie anul din pacate. https://2img.net/r/ihimizer/img405/7584/42184241984228810356778.jpg via https://www.facebook.com/cityofconstanta?fref=ts |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 27 Feb 2013, 21:11 | |
| - petre112 a scris:
- Bineteles sunt doar 2 vagoane
Exista 2 explicatii: 1. Incep sa ramana fara vagoane, tot mai multe nu mai au revizie. 2. Nu plateste nici dracu bilet pe ruta aia cum de altfel si pe alte rute si il anuleaza de la centru pe motiv ca nu sunt calatori. Or fi astia de la CFR scapati in cap dar nu cred ca sunt atat de loviti incat sa anuleze un tren fie el si cu 2 vagoane daca s-ar cumpara bilete la el... |
| | | petre112
Numarul mesajelor : 19 Reputatie : 4805 Data de inscriere : 17/10/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 27 Feb 2013, 21:58 | |
| - AlexD a scris:
- petre112 a scris:
- Bineteles sunt doar 2 vagoane
Exista 2 explicatii:
1. Incep sa ramana fara vagoane, tot mai multe nu mai au revizie. 2. Nu plateste nici dracu bilet pe ruta aia cum de altfel si pe alte rute si il anuleaza de la centru pe motiv ca nu sunt calatori.
Or fi astia de la CFR scapati in cap dar nu cred ca sunt atat de loviti incat sa anuleze un tren fie el si cu 2 vagoane daca s-ar cumpara bilete la el... Perfect deacord cu ambele puncte. Intradevar nu prea sunt vagoane in parcul CFR. Partea cu calatorii, nu prea cred; de cate ori ma duc la Cluj, cam o data la 2 luni, trenul e plin de studenti. Intradevar poate nici calatorii (altii in afara de studenti) nu isi iau bilete, ca exista nasul binenteles, dar tot aia de sus nu fac controale, si trenul dupa ce trece de Salva spre Sighet, se poate face orice... Dar aici, in Sighet, tot au facut o miscare ciudata, anul trecut. Era un tren de cursa Sighet-Viseu care pleca la ora 15.35 din Sighet. Perfect pentru navetisti, elevi, etc. Era plin (ceea ce e bine). Anul trecut, adica din mersul trecut, au modificat trenul la alta ora de plecare adica la 14.40, si trenul circula mai gol (pt. ca majoritatea elevilor, si persoanele care vin de la lucru termina la 15.) Pentru aceasta au transformat toate trenurile IR (fostele accelerate) in Regio, si opresc in fiecare statie pana in Salva. Deci a rezultat ca trenul acesta de 16. 24 (RE 4134) este plin atat de elevi cat si de muncitori. Acum cu anularea, ramane doar trenul RE Sighet-Salva-Bucuresti, care pleaca la 17.18. Plus se urmareste oricum si anularea cursei Sighet-Viseu de la 14.40. Deci se incurajeaza traficul de autobuse... o seara buna. |
| | | cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5049 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 27 Feb 2013, 22:05 | |
| Nu inteleg cum de in alte tarii se poate si Romania nu, aici in Germania NU SUNT AUTOCARE PT CURSE INTRE ORASE. Trenul nici nu are controlor se urca aleator cum se face la RATB nu stiu cume pe IC aici dar pe rutele de Regio si Regio expres asa este . Da stiu aici e Germania si dincolo e Romania, dar tot ma gandesc la asta nu au nimic in plus, sau poate doar minte mai multa. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 27 Feb 2013, 23:13 | |
| Nu ştiu cum e în Germania, dar în Austria erau nişte autocare super-faine Viena - Salzburg, deşi erau şi trenuri (atât OBB, cât şi private). Concurenţa e benefică, când e făcută cu cap.
Începe să se vadă lipsa de material rulant, dar şi investiţiile făcute cu posteriorul. Dacă se aplica ce am zis eu, cu automotoare care să penduleze pe fiecare linie înfundată ca legătură la un tren de pe o linie principală (în cazul ăsta să zicem un Iaşi - Timişoara) poate mai rămâneau legăturile, cu schimbare. Era mult mai rentabil să pui un Desiro, ADH, Malaxa sau orice altceva decât un DA/GM cu 2 vagoane. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 28 Feb 2013, 09:08 | |
| Zvonul de anulare a trenului de Sighetul Marmatiei are si o alta varianta: cica grupa de Sighet sa se ataseze la 1838 care sa circule prin Arad pentru a elimina tractiunea diesel, urmind ca din Ilia 1838 sa intre in trasa lui.
Asa stie CFR sa puna trenurile, daca e nevoie de un tren la 15.00 il pune la 14.44 ca sa nu aiba clienti si apoi sa-l anuleze.
In ritmul asta capetele alea patrate cu creiere mici si netede care sint sefi si sefuti, o sa ajunga sa nu mai aiba obiectul muncii si vor ramine doar ei. Anulind la nesfirsit trenuri si tinind IC in circulatie cu preturi de cocaina, o sa trimita acasa tot personalul de jos de la miscare, tractiune, intretinere si o sa circule ei cu IC de la Deva la Simeria, Sintana-Arad, Ciucea-Huedin ca tot au ieftinit pe distante scurte. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 28 Feb 2013, 09:21 | |
| - dan tm a scris:
- In ritmul asta capetele alea patrate cu creiere mici si netede care sint sefi si sefuti, o sa ajunga sa nu mai aiba obiectul muncii si vor ramine doar ei.
Deja se apropie de situaţia asta... acum câţiva ani urlau sindicatele naşilor şi manevranţilor că e prea mult personal TESA. Aşa că acum au rămas 4 oameni la aprovizionare, vreo 3 la vagoane şi vreo 5 la locomotive şi la aprovizionare. Dar trenurile cu 2 vagoane tot cu 3 naşi merg, că de ăia nu te poţi atinge. Şi, evident, au 14 directori şi 5 consilieri, fiecare cu secretara proprie. Şi asta doar la nivel central, că mai sunt şi cei de la nivel regional, de la depouri, revizii ş.a.m.d.. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 28 Feb 2013, 09:30 | |
| - dan tm a scris:
- Zvonul de anulare a trenului de Sighetul Marmatiei are si o alta varianta: cica grupa de Sighet sa se ataseze la 1838 care sa circule prin Arad pentru a elimina tractiunea diesel, urmind ca din Ilia 1838 sa intre in trasa lui.
Asa stie CFR sa puna trenurile, daca e nevoie de un tren la 15.00 il pune la 14.44 ca sa nu aiba clienti si apoi sa-l anuleze.
Alta tampenie , pai daca Timisoara-Sighet merge cu 1838 inseamna ca in Salva ajunge la aceeasi ora cu Bucuresti-Sighet si ca vor circula cuplate , adica scoate 3 vagoane de la 1838 si le pune la 1643/4133 , astfel dispare trenul de seara Timisoara-Cluj care era bun asa cum era si uite asa ne scarpinam cu dreapta la urechea stanga , tipic CFR , taiem legaturi pana nu mai este nimic si daca vrei sa mergi din Est in Vest nu ai cu ce sau din Nord in Sud . O minte mai luminata ca in CFR rar mai gasesti . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 28 Feb 2013, 09:45 | |
| Păi să pună un Desiro pe Timişoara - Cluj. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 28 Feb 2013, 10:01 | |
| Daca au anulat alte IR in mod sigur il vor anula si pe acesta Timisoara - Sighet si retur care oricum nu este foarte aglomerat in afara de vineri si duminica iar in prezent face mult timp datorita lucrarilor de modernizare a linilor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |