Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Mar Feb 26, 2013 3:59 pm
Majoritatea de la CFR CALATORI nu inteleg cum trebuie sa se comporte in "ECONOMIE DE PIATA", "COMPETITIVITATE", "COMPETITIE". Cine obtine banii usor si nu se uite la ei calatoreste cu trenurile IC sau cetatenii straini.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar Feb 26, 2013 5:52 pm, editata de 1 ori
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
Subiect: Re: Informaţii generale Mar Feb 26, 2013 4:07 pm
aceasta reducere de 30% ar trebui aplicata si la trenurile IR pe distante scurte... daca mergi de ex 30-40km cu IR sa nu platesti 15RON, sa platesti 10RON...
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Informaţii generale Mar Feb 26, 2013 4:10 pm
Cool deci un bilet la IC Arad - Timisoara la studenti cu legitimatie va fi 21.65 fata de 26.45 si daca pui cupon 19.15 fata de 23.05
Fantastic de mult pentru un AM Desiro care circula si pe R 3113/3116 si pe IR 1931/1930 si pe IR 1743/1744...
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Informaţii generale Mar Feb 26, 2013 6:31 pm
Atata nesimtire si bataie de joc , cum pot sa ceara un asemenea tarif pe trenurile IC Timisoara-Cluj facute cu Desiro dar din partea CFR nu mai e nimic iesit din comun , prost e ala care da nu ala care cere .
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Informaţii generale Mar Feb 26, 2013 6:32 pm
Sa circule aia de la FMI cu ele ca din cauza lor s-au scumpit biletele..
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Mar Feb 26, 2013 8:00 pm
Serviciul IC nu poate fi comparat cu autocarul.Pana si 21-76 sunt mai confortabile.Cat despre IR uri,doar 1745 ofera AC..Autocarele anul trecut nu aveau aer conditionat iar vara ventilatia aia a lor era cam frectie le piciorul de lemn.Face 9 ore acel IC pentru ca reabilitare... si era mai bine sa ofere aceleasi conditii la un IRE,dar asta e doar strategia de marketing CFR. Cu toate astea circula pline 4 vagoane la dus.Cu aceasta reducere probabil o sa-l faca mai atractiv,dar totusi ar trebui redus si pretul la IR.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Informaţii generale Mar Feb 26, 2013 8:03 pm
La banii astia ar trebui sa iti ofere scaune de piele muzica macar o cafea de 1 leu si o medie orara de 90km/h
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5048 Data de inscriere : 19/11/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Mar Feb 26, 2013 11:03 pm
Dupa mine as lasa doar IR si Regio. Exemplu IR 1645 costa pe distanta Bucuresti- Sinaia de exemplu 38,1 lei iar IC 531 costa 51,7 diferenta de mers este de doar 12 minute. Acele vagoane mai bine sunt folosite pe alte trenuri sau sa bage trenuri mai dese.
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Informaţii generale Mar Feb 26, 2013 11:51 pm
referitor la noul pret pt IC deci pe distante scurte s-a ieftinit, pe cele lungi sa scumpit, dupa exemplele date. pot sa extrapolez si sa concluzionez ca pe zona km 120 140, a ramas approx la fel ?
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5048 Data de inscriere : 19/11/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Mier Feb 27, 2013 12:10 am
Inca nu au schimbat in sistem tarifele,
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Informaţii generale Mier Feb 27, 2013 12:11 am
Meanwhile in Poland...
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Informaţii generale Mier Feb 27, 2013 10:09 am
razvan - trenuri a scris:
Majoritatea de la CFR CALATORI nu inteleg cum trebuie sa se comporte in "ECONOMIE DE PIATA", "COMPETITIVITATE", "COMPETITIE". Cine obtine banii usor si nu se uite la ei calatoreste cu trenurile IC sau cetatenii straini.
Se vede cat de "solicitate" sunt aceste trenuri IC , trenuri cu 2-3 vagoane si alea goale . Alea cu 2 vagoane chiar nu au rost , sunt trenuri paguboase , mai bine le anuleaza si baga vagoanele acolo unde este nevoie .
_________________
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
Subiect: Re: Informaţii generale Mier Feb 27, 2013 11:57 am
Trenurile IC nu sunt ''paguboase'' deoarece profitul /nr de calatori este mai mare,apoi pretul il face si sa nu pote avea acces la el oricine.Sunt calatori care doresc sa nu calatoreasca alaturi de anumite specimene,si care pe deasupra pot aduce si unele prejudicii vagoanelor(tocat seminte,patat scaune,vandalizare etc). Totusi am mers in Franta de ex cu IC care avea grad de ocupare de cc 20 % si nu l-au anulat. Aici am vazut IC cu grad de ocupare 100% si s-a anulat(IC 594).
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Informaţii generale Mier Feb 27, 2013 12:16 pm
Iauzi Dragos , trenurile formate din EA + 2 vagoane nu sunt paguboase ba mai mult sunt si profitabile . Pana la urma care este adevarul ? Am avut IC Bucuresti-Constanta cu o asemenea compunere si gradul de ocupare era de cel mult 10 calatori pe vagon si a zburat , eu unu nu vad unde este profitul la EA+2 vag chiar daca toate locurile ar fi ocupate .
laur 133 , vrei sa spui ca in trenurile IC nu se suie cine vrea ? aici te cam inseli , se merge cu nasul la IC fara probleme .
_________________
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Informaţii generale Mier Feb 27, 2013 12:29 pm
se merge cu nasul pe orice ruta si pe orice tren din RO, la orice clasa fie clasa a 2-a sau Cuseta.
Tarifele se cunosc, le cunoasteti in mare parte si voi, nu are rost sa o lungim ca apar iar 2-3 insi de la Adjud in sus care zic ca promovam blatul si ca e pacatul la fel de mare ca o crima daca mergi cu nasul de 2-3 ori pe an, cine stie cati au mers si merg cu nasul dar nu vor sa recunoasca.
Am mers Ghimes-Brasov cu 1752 la 19-50 de la M.Ciuc la Brasov ca la 20-57 nu aveai loc sa arunci un ac, la IC 375 am mers Brasov-Ploiesti Vest la 10-70, vorbisem cu nasa sa ma lase pana la Predeal sa incarc si eu telefonul si nu m-a mai deranjat pana la Ploiesti cand m-a trezit exact in gara, apoi ultima Ploiesti-Sinaia cu IR 1745 cand am vrut sa stau la 21-76 unde mai erau cateva locuri iar nasul a zis sa stau la 1-a la 10-90 ca sa nu vada aia de la 2-a ca merg cu nasul.
Pe Regio clar nu se merita sa megi cu nasul, sunt cat de cat acceptabile preturile iar ptr elevi si studenti sunt pomana curata, dar la IC/IR daca mergi cu nasul de 2-3 ori pe an nu e nici un pacat. In ultimi 6 ani am mers de maxim 7 ori cu IR/IC cu nasul, exeptie ruta-naveta Ploiesti-Bucuresti-Ploiesti.
Sunt si nasi care merita tot respectul cu care nu te poti targui indiferent de pret si la prima te da jos, ori iti taie bilet in tren la pret de tren in caz ca esti Gheorghe si te urci fara sa intrebi dar sunt si uni spur..ti care daca ai explici ca nu ai mai avut timp sa iei bilet pentru Buc-Galati e in stare sa te bage in puscarie si iti ia 90 lei, cand putea sa-i spuna omului iti iau 10 lei si te dai jos la PL.Sud si peste 2 ore ai alt InterRegio si mergi cu bilet si tot nu dadeai 90 lei, dar asa sunt unii nascuti pentru a face rau, traiesc pentru a face rau.
M-am urcat odata ca Gheorghe in R 752 de la Focsani la Ploiesti si am vrut sa-i dau 15 lei, iar nasul mi-a zis ca aici in vazul camerelor si mi-a taiat bilet pana la Ramnicu Sarat de 25 lei dar cu coborare la Ploiesti Sud, cand in aceasi perioada un amic de pe forum fusese Buc-Suceava cu 30 lei acelasi rang de tren.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mier Feb 27, 2013 12:39 pm, editata de 1 ori