| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
| |
| |
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4879 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 14 Iul 2012, 19:37 | |
| Eu stiam ca pe Arad-Bucuresti N are cusete+dormitoare si 20-76+20-76+19-80+20-76+89-97 la Bucuresti Nord se scoate 2 cusete si dormitorul si se adauga alea 5. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 14 Iul 2012, 19:38 | |
| - Alex Avram a scris:
- IR1822 a scris:
- Cam cat timp are intarziere?Cand am fost sa iau biletele avea 45 de minute.Si dormitorul merge pana la mare???
toate de Arad merg pana la Mangalia.........pai uneori ajunge si la 80-90 min........ Care toate?dormitorul si 2 cusete raman la Bucuresti la garnitura cu 4 cusete iar cealalta cu 3 cusete si dormitor ramane o cuseta si domitoru!! IR1822 se adauga 4x20-76 iar cealalta garnitura are 20-49 in loc de 20-76 Arad-Mangalia |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 14 Iul 2012, 19:44 | |
| |
|
| |
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4879 Data de inscriere : 24/12/2011
| |
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 14 Iul 2012, 20:18 | |
| Are cineva idee ce se intampla cu Regiotransul zilele astea ??
Miercuri seara si Vineri seara IR 14003 CT-Buc-Bv a plecat din PL.Vest spre Brasov cu locomotiva + RIO 008 + automotor, cealalta rama si locomotiva care trebuia sa vina de la Craiova nu le-am vazut.
In seara asta merg la gara sa vad de ce nu urca la Brasov si rama de Craiova. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 14 Iul 2012, 20:53 | |
| Miercuri de la Craiova a venit automotor diesel cu locomotiva electrică. Înseamnă că au rămas în Bucureşti... au mai făcut ei aşa (adică îţi vând bilet direct, dar la o staţie te mută în altă garnitură - cea de la Constanţa în cazul nostru - pentru restul drumului) pe alte rute, de ex. trenul Braşov - Timişoara de regulă e Braşov - Hunedoara, la Simeria schimbându-se garnitura cu cea venită de la Hunedoara care pleacă mai departe spre Timişoara. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 14 Iul 2012, 21:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- Miercuri de la Craiova a venit automotor diesel cu locomotiva electrică. Înseamnă că au rămas în Bucureşti... au mai făcut ei aşa (adică îţi vând bilet direct, dar la o staţie te mută în altă garnitură - cea de la Constanţa în cazul nostru - pentru restul drumului) pe alte rute, de ex. trenul Braşov - Timişoara de regulă e Braşov - Hunedoara, la Simeria schimbându-se garnitura cu cea venită de la Hunedoara care pleacă mai departe spre Timişoara.
Sau invers vine de la Timisoara la Simeria o trimite spre Hunedoara si rama de la Hunedoara pleaca spre Brasov in general in zilele de marti le trimit la revizii |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 14 Iul 2012, 23:26 | |
| In seara asta a venit RIO 03, Loc, RIO 08, loc 572, apoi s-a atasat la urma si motorul de Iasi. Ajunsi in PL.Vest la 22:30 cu 10 min intarziere desi avea timp 572 nu a fost lasata sa iasa de la linia 1 pana nu au intrat si iesit din gara IC 532 si R 3024 sosite in acelasi timp la PL.Vest pe liniile 3 si 2 la 22:36. Pleaca primul IC 532 apoi si R 3024, se da drumul lui 572 pentru manevra trece pe linia 3 se duce in capatul celalalt unde asteapta iar sa treaca IR 1631 CT-OR cu 85 min intarziere la linia 2. Pleaca 1631 se da drumul din nou la 572 se cupleaza in fata si abia la 23:05 paraseste Ploiestiul 25 min intarziere. Bine ca IR 1647 are 40 min caci daca venea la timp Regiotrasul putea sa plece si cu 35-40 min intarziere.
Alte intarzieri de azi :
PL.Sud IR 383 90 min, IR 1664 35 min PL.Vest IR 1631 85 min, IC 532 40 min, IR 14003 10 min, IR 1647 40 min. |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 15 Iul 2012, 00:09 | |
| - paall a scris:
- la 23:05 paraseste Ploiestiul 25 min intarziere.
Dacă nu-l mai ţine aiurea printr-o staţie de pe traseu ajunge aproape regulat la Braşov. În altă ordine de idei, IR 1633/1634 are mai nou compunerea L+26-16+36-16. Din câte am înţeles e doar versiunea estivală (cu aer condiţionat) după care se revine la cele trei coteţe pe care le avea în compunere până acum câteva zile. După părerea mea, ăsta e un tren care ar trebui downgradat în RE şi mutată plecarea din Braşov cu o oră mai târziu. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 15 Iul 2012, 01:07 | |
| Din cele 25 min mai recupereaza maxim 10 min pana la Brasov, ca mai mult nu poate si nu are unde.
La ora la care e acum IR 1633 are calatori mai multi vinerea, sambata si lunea fata de restul saptamani, bine ca au bagat ceva cu aer macar acum pe canicula asta.
Totusi nu era rau daca bagau si un Regio Brasov-Sibiu cu mers de IR pana pe la Fagaras-Ucea cu plecare din Brasov dupa 04:00, ca M400 are Regio pana la Toplita, M300 are IR 1633 si M200 putea sa aiba un amarat de Regio care acum pe timpul verii era mana cereasca pentru o gramada de categorii de oameni. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 15 Iul 2012, 01:58 | |
| RE ar fi bine sa fie acel 1633/1634 plus altele pe relatii cum ar fi Brasov-Sibiu ; Craiova-Timisoara ; Cluj-Suceva ; Cluj-Sibiu ; Timisoara-Tg.Jiu sa aibe grupa pentru Rm.Valcea idei ar fi conteaza sa se puna si in aplicare , un tren IR de lung parcurs pe care eu l-as face RE este 1741/1742 , in felul acesta atragi calatorii . Adevarat ca pe 200 legaturile sunt exagerat de proaste intre Brasov si Sibiu , intervalul intre trenuri este imens , daca pana acum 4-5 ani exista Regio la 19 din Brasov si apoi la 2 urmat de cel de 6 acum spre Sibiu din Brasov este la 18:34 si 19:50 dar ambele IR , trenuri pe care nu toata lumea si le permite iar regio este la 14:21 si 6:02 atat , sa nu zic in sens invers ca de la ora 15:02 pana a doua zi la 4:10 nu este nimic din Sibiu spre Brasov iar Regio sunt la 11:52 si 14:40 atat , legaturile sunt extrem de proaste , trebuia si la 19 un Regio , era si la 23 un IR plus ala de 2 pentru CT , erau dar acum nu mai este nimic |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Iul 2012, 20:46 | |
| Stie cineva ce numar are vagonul de biciclete al IR 366 Brasov-Budapesta? |
|
| |
Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4710 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Iul 2012, 22:16 | |
| Momentan sunt in ICN 472 si vagoanele clasa sunt 21-76, nu21-86. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Iul 2012, 22:23 | |
| - Warrior12 a scris:
- Momentan sunt in ICN 472 si vagoanele clasa sunt 21-76, nu21-86.
Nu este ceva nou , la urma urmei sunt la fel conditiile . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|