|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
+88simon67 membru inactiv Radu Warrior12 mtk rebelamarissa laur 133 Marius Iulian user dezactivat... ivictor80 ionutz72 alexmorph3us Teodor Jhonyla norbert.laurb riciu Mircea Condilescu lifetec costi_dumitru Adisoft1991s Costin.H rich1974 Radu Tudor dorru Goanga andreikiki nenuandrei billy752-istu cristi CFR tudor_vl bubu cristi ar baiazid AeroX dandel Amiralul Spartan1948 IonutChircu ravers75 calin941-2 clauadrian24 traian Luna 1nt3rp0l_106 Mihay mishu88 marius_catalin84 rizelgeorgel2004 cont dezactivat . maris.constantin alex1987 ionutz85 George33 manuela AndiCFR Norbi mureseanu_976 Radu.B Vale IonutCFR2009 Adrian78 Vitosa NicuS roseanu allred Vlad Dr2005 Cont dezactivat @ndrey Andrey_tm Adirmvl DUAL The Legend COSTACHE MIHAIL adytm razvan - trenuri Katalin4653 Balto liviulav33 cardinal kristi kkk get. cfr500 Nesebar alex.alexus.tm AlexD Alex Avram Ionutz 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 01:17 | |
| - liviulav33 a scris:
- Bine baiazid, dar cum să intri cu trenuri CFR călători pe traseul privatizat ?
Care traseu privatizat, e linie interoperabila adica circula si operatorul de stat si privatul. Oricum nu exista notiunea de linie/traseu privat , toate liniile sunt inchiriate pe o perioada determinata de timp. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 02:27 | |
| Va recomand la mai multi sa cititi urmatoarea Hotarare de Guvern http://tren.transira.ro/Tabele/Legislatie/In%20vigoare/Hotararea_643_din_2011.pdf De asemenea este o chestie care se bate cap in cap, pe de o parte se spune ca daca aduc pierderi se reanalizeaza mentinerea sectiilor in exploatare si pe de alta parte avem asta : - MT a scris:
- Întrucât Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători“ S.A.
desfăşoară activităţi de interes naţional, în scopul realizării transportului feroviar public de călători şi al satisfacerii nevoilor de apărare a ţării, Având în vedere faptul că transportul feroviar public de călători are caracter de serviciu public social, Ţinând seama de faptul că transportul feroviar public constituie, prin natura sa, un sector strategic de interes naţional, reprezentând un serviciu public esenţial pentru societate, care contribuie la libera circulaţie, la rezolvarea unor interese majore ale economiei, la deplasarea persoanelor, mărfurilor şi a altor bunuri, în interiorul ţării şi în trafic internaţional, cu un grad înalt de siguranţă, în condiţii ecologice, eficiente, îndeplinind sarcini specifice pentru nevoile de apărare a ţării, potrivit legii, Faţă de faptul că, prin încheierea contractului de servicii publice pentru perioada 2012- 2015, aprobat prin H.G. nr. 74/2012, care stabileşte obligaţiile reciproce ale CFR Călători şi ale Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, C.F.R. Calatori este obligată să presteze să pregătească şi să pună în circulaţie numărul şi categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de călători, prestarea serviciului public social de transport feroviar de călători neputând fi întrerupt şi nici suspendat de C.F.R. Călători din niciun motiv, excepţie făcând evenimentele excepţionale neimputabile societăţii şi de neevitat, în cazurile în care Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii nu a asigurat sumele compensatorii cuvenite CFR Călători mai mult de două luni consecutiv, ori în cazurile de forţă majoră, Ţinând cont de faptul că asigurarea transportului feroviar public de calatori pentru perioada de iarna constituie o situaţie extraordinară si vizează interesul general şi imediat, Tinand cont de motivarea de mai sus pentru acordarea unui imprumut de motorina, transportul feroviar public pe sectiile mentionate si cele inchise anul acesta nu constituie, prin natura sa, un sector strategic de interes naţional, reprezentând un serviciu public esenţial pentru societate, care contribuie la libera circulaţie, la rezolvarea unor interese majore ale economiei, la deplasarea persoanelor, mărfurilor şi a altor bunuri, în interiorul ţării, cu un grad înalt de siguranţă, în condiţii ecologice, eficiente, îndeplinind sarcini specifice pentru nevoile de apărare a ţării, potrivit legii ? Cine a scos treaba asta ca transportul de calatori trebuie sa fie rentabil si daca nu e sa se inchida sectiile e de pe alta planeta... Din moment ce este un serviciu social este din start o activitate nerentabila, prin urmare de aia se si dau subventii. Nu acoperi cheltuielile cu subventia primita ? Atunci reduci costurile de exploatare nu anulezi trenurile , in loc sa plimbi DA + TE Faurei - Urziceni introduci 1 automotor seria 900 si atunci se vor acoperi diferentele dintre costurile reale de exploatare si veniturile realizate + subventia. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 13:44 | |
| - cristi CFR a scris:
Cine a scos treaba asta ca transportul de calatori trebuie sa fie rentabil si daca nu e sa se inchida sectiile e de pe alta planeta... F.M.I. - cristi CFR a scris:
- Din moment ce este un serviciu social este din start o activitate nerentabila, prin urmare de aia se si dau subventii.
Nu acoperi cheltuielile cu subventia primita ? In acest moment este privit ca un serviciu social pentru toata lumea , pe viitor va fi doar pentru cine are nevoie , respectiv pensionari , studenti , elevi , navetisti... Subventiile astea nu se vor da pana la infinit, daca vorbim strict de strategie U.E. in materie de subventii acestea vor fi oferite pana in momentul in care colosul incepe sa se miste si sa produca profit iar din acel moment subventiile incep sa scada . Vrem nu vrem traim intr-o societate capitalista in care statul se comporta ca un prost administrator in toate domeniile in care mai detine ceva , de aceea se doreste un management privat, de aceea se doreste o reorganizare s.a.m.d. - cristi CFR a scris:
- Atunci reduci costurile de exploatare nu anulezi trenurile , in loc sa plimbi DA + TE Faurei - Urziceni introduci 1 automotor seria 900 si atunci se vor acoperi diferentele dintre costurile reale de exploatare si veniturile realizate + subventia.
Pai acest aspect putea fi facut de acum 20 de ani insa nu s-a dorit punerea societatii feroviare de stat pe un trend bun, au fost interese mari si din pacate or sa mai fie . Daca pana in 2007 treaba era scuzabila si din motiv de neapartenenta la UE , din acest moment ar cam trebui sa se schimbe treburile insa dupa cum vezi se schimba foarte greu, enervant de cele mai multe ori. Cand privesti CFR si toate structurile ei nu privesti doar o societate de stat si atat ci toata Romania putregaita in ansamblul ei. Cea mai mare problema a acestui stat este lipsa raspunderii de orice fel, fie el presedinte , parlamentar , guvernant sau sef de companie, nimeni nu raspunde pentru faptele lui si absolut nimeni nu este controlat ba. mai mult, unii se bucura de imunitate intr-unul din cele mai corupte state din lume . Daca cineva ar raspunde pentru ca plimba aiurea trenuri de genul celui de la Faurei-Urziceni bineinteles ca am trai intr-o societate normala insa mai avem de asteptat in acesta privinta . |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 14:24 | |
| Trenul Faurei - Urziceni se plimba aiurea si datorita orarului de circulatie complet gresit. Daca era pus la 18:00 din Faurei in loc de 14:45, nu se mai plimba aiurea... existand astfel o corelare intre tr 7368 (de la Galati la Faurei) si tr 7046 (de la Urziceni la Bucuresti)... asa... se plimba gol, doar câti potentiali calatori sa existe zilnic de la Faurei si Pogoanele pentru Bucuresti? Macar n-au cedat TFC-ului trasa acestui regio, pe care sa o faca eficienta pe intreaga distanta Galati-Faurei-Bucuresti. Se prefera plimbarea unui TE 90% gol... Sau macar n-au pus din Galati la Faurei un tren de legatura care sa ajunga cel tarziu la 14:30 in Faurei. Majoritatea celor care mai folosesc trenul de 14:45 din Faurei la Urziceni si mai departe la Bucuresti cu tr 7036, sunt sositi din directia Galati cu tr 7366, si asteapta acum 1h25min in Faurei, iar de la noul mers 2h25min... in aceste conditii chiar nimeni nu se va mai incumeta sa foloseasca trenul respectiv. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 15:40 | |
| FMI-ul e o bancă şi tot ce vrea e să-şi recupereze creditul plus dobânda aferentă, iar toate ratele să îi fie plătite la timp, nicidecum înainte de termen (că dacă plătesc înainte se reduce dobânda). Cei de la FMI au spus ,,reduceţi cheltuielile cu x%", nu au stat ei să facă planuri de anulări de trenuri, concedieri ş.a.m.d.. Fiecare societate vizată şi-a făcut planul de reducere a cheltuielilor, plan făcut de nişte economiste de Spiru Haret/Hyperion, care nu au mers în viaţa lor cu trenul.
Mai văd şi că mulţi vă plângeţi pe forumuri de închiderile de linii... de ce nu faceţi o petiţie la minister? _________________ :TTT:
|
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 15:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- FMI-ul e o bancă şi tot ce vrea e să-şi recupereze creditul plus dobânda aferentă, iar toate ratele să îi fie plătite la timp, nicidecum înainte de termen (că dacă plătesc înainte se reduce dobânda). Cei de la FMI au spus ,,reduceţi cheltuielile cu x%", nu au stat ei să facă planuri de anulări de trenuri, concedieri ş.a.m.d.. Fiecare societate vizată şi-a făcut planul de reducere a cheltuielilor, plan făcut de nişte economiste de Spiru Haret/Hyperion, care nu au mers în viaţa lor cu trenul.
Mai văd şi că mulţi vă plângeţi pe forumuri de închiderile de linii... de ce nu faceţi o petiţie la minister? Esti sigur ca acele economiste de care vorbesti sunt doar de la Spiru Haret si Hyperion ? Eu cred ca pur si simplu nu au mers niciodata cu trenul , si atat ! Daca tot te apuci sa enumeri universitati "cu renume" macar fa-o pana la capat! Iar daca a fost doar un fel de a spune, atunci aduci atingere unor oameni care poate au terminat una dintre aceste universitati si nu sunt asa cum ai descris tu in mesaj. Hai sa vorbim aici de mersul trenurilor 2012-2013 si doar de mersul trenurilor 2012-2013, parca asta este subiectul , nu ? Multumesc. |
| | | Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5376 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 16:42 | |
| Trecerea la Mersul de Tren 2012-2013 http://www.cfrcalatori.ro/7829 |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 17:30 | |
| Chiar asa? In noul mers vor circula mai mult cu 60 de trenuri fata de actualul mers? Se refera la C.F.R. Calatori, sau la toti operatorii feroviari? |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 17:38 | |
| Oricum ar fii in anul 2013 pe caile ferate din tara vor circula zilnic 2000 de trenuri de pasageri daca le punem la socoteala si pe cele private. Dar ceea ce ma bucura este ca in urmatorii ani este posibil sa se ajunga si la 2300-2400 de trenuri zilnic dupa ce CFR CALATORI vor introduce si ei mai multe trenuri dupa model privat. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 17:51 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Oricum ar fii in anul 2013 pe caile ferate din tara vor circula zilnic 2000 de trenuri de pasageri daca le punem la socoteala si pe cele private. Dar ceea ce ma bucura este ca in urmatorii ani este posibil sa se ajunga si la 2300-2400 de trenuri zilnic dupa ce CFR CALATORI vor introduce si ei mai multe trenuri dupa model privat.
Nu stiu cati vor mai folosi transportul feroviar pe viitor, in conditiile in care autoturismele devin tot mai accesibile. Si acuma chiar si la privat sunt destule trenuri care nu renteaza. Noroc cu subventia care se da pe nr de km parcursi nu pe nr de calatori transportati |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 19:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- FMI-ul e o bancă şi tot ce vrea e să-şi recupereze creditul plus dobânda aferentă, iar toate ratele să îi fie plătite la timp, nicidecum înainte de termen (că dacă plătesc înainte se reduce dobânda). Cei de la FMI au spus ,,reduceţi cheltuielile cu x%", nu au stat ei să facă planuri de anulări de trenuri, concedieri ş.a.m.d.. Fiecare societate vizată şi-a făcut planul de reducere a cheltuielilor, plan făcut de nişte economiste de Spiru Haret/Hyperion, care nu au mers în viaţa lor cu trenul.
Mai văd şi că mulţi vă plângeţi pe forumuri de închiderile de linii... de ce nu faceţi o petiţie la minister? EU sunt ceva mai batran ca tine si cu cativa ani inainte ca Romania sa intre in UE adica atunci cand 99.9% din populatia tarii nici macar nu stia ce este aia, un celebru profesor de drept constitutional acum trecut in lumea celor drepti ne spunea ca intrarea in aceasta uniune ne va slabi ca stat si ne vom pierde din suveranitate si independenta . Acum ne indreptam spre o asimilare ca stat intr-o viitoare formula sub numele de Statele Unite ale Europei dar noi ne tinem mari si tari ca Romania mai este un stat suveran si nu este condus de FMI si Uniunea Europeana. Doctore, pe hartie intr-adevar nu este condus, tot ce zice FMI sau UE sunt recomandari insa in practica cum e, ce se intampla cu legislatia romaneasca pentru a fi compatibila cu cea europeana, de ce primim atatea si atatea limitari inclusiv cat vin sau tuica sa producem sau cum sa ne taiem porcul ? Daca nici asta nu este noul imperialism atunci ce e ? |
| | | Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4706 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 19:45 | |
| - baiazid a scris:
- Dr2005 a scris:
- FMI-ul e o bancă şi tot ce vrea e să-şi recupereze creditul plus dobânda aferentă, iar toate ratele să îi fie plătite la timp, nicidecum înainte de termen (că dacă plătesc înainte se reduce dobânda). Cei de la FMI au spus ,,reduceţi cheltuielile cu x%", nu au stat ei să facă planuri de anulări de trenuri, concedieri ş.a.m.d.. Fiecare societate vizată şi-a făcut planul de reducere a cheltuielilor, plan făcut de nişte economiste de Spiru Haret/Hyperion, care nu au mers în viaţa lor cu trenul.
Mai văd şi că mulţi vă plângeţi pe forumuri de închiderile de linii... de ce nu faceţi o petiţie la minister? EU sunt ceva mai batran ca tine si cu cativa ani inainte ca Romania sa intre in UE adica atunci cand 99.9% din populatia tarii nici macar nu stia ce este aia, un celebru profesor de drept constitutional acum trecut in lumea celor drepti ne spunea ca intrarea in aceasta uniune ne va slabi ca stat si ne vom pierde din suveranitate si independenta .
Domnule baiazid , cu tot respectul , dar haide sa fim putin mai realisti cu procentul acela si cat despreprofesorul de drept sa fim seriosi ... Nu au fost niste cuvinte inteligente,dar cineva cu putin liceu isi dadea seama ca din cuvantul uniune reiese pe plan politic ca o sa pierzi suveranitatea si independenta ( uniune = asociere) si ca ne va slabi ca stat . )... sa fim seriosi, tara romaneasca este si a fost un stat foarte puternic , nu stiu ce s-ar fi facut Europa de Vest fara Romania si fara politicieni corecti si luptatori pentru interesul tarii. Cred ca iti dai seama ca a fost sarcasm in fraza precedenta si pe departe cea mai amuzanta postare pe care am citit-o in seara asta ... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 20:03 | |
| - Warrior12 a scris:
Domnule baiazid , cu tot respectul , dar haide sa fim putin mai realisti cu procentul acela si cat despreprofesorul de drept sa fim seriosi ... Nu au fost niste cuvinte inteligente,dar cineva cu putin liceu isi dadea seama ca din cuvantul uniune reiese pe plan politic ca o sa pierzi suveranitatea si independenta ( uniune = asociere) si ca ne va slabi ca stat .)... sa fim seriosi, tara romaneasca este si a fost un stat foarte puternic , nu stiu ce s-ar fi facut Europa de Vest fara Romania si fara politicieni corecti si luptatori pentru interesul tarii. Cred ca iti dai seama ca a fost sarcasm in fraza precedenta si pe departe cea mai amuzanta postare pe care am citit-o in seara asta ... Si eu cu acelasi respect te-as ruga sa consulti putin materia dreptului constitutional care, bineinteles, nu se compune doar din doua cuvinte . Poate ai auzit si de expresia ,,alinierea legislatiei la cea Europeana'', asta la ce te duce cu ideea, poate la somaj parlamentar ? Cat despre sarcasm, as putea sa punctez si eu ca fara politicienii corecti si luptatori probabil ca niciodata nu am fi intrat in UE desi niciodata nu ne vom integra cu exceptia vreunui absolut . Romania insa este o tara prea bogata pentru a fi lasata in afara Europei si prea locuita pentru a intra in Schengen. P.S. Desi nu am precizat vreun an sunt acuzat ca exagerez . O.K., il precizez acum . In anul 1997 sunt absolut sigur ca 99.9% din populatia Romaniei nu stia ce este aia UE . Esti multumit ? |
| | | Radu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 562 Varsta : 37 Localizare : Turnu Măgurele/Alexandria/București Reputatie : 6410 Data de inscriere : 06/12/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 20:14 | |
| Daca va referiti la dl. Antonie Iorgovan, era profesor de drept administrativ. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Sam 24 Noi 2012, 20:21 | |
| - Radu a scris:
- Daca va referiti la dl. Antonie Iorgovan, era profesor de drept administrativ.
Nu , nu era Antonie Iorgovan si nu, nu era vorba despre drept administrativ ci drept constitutional. N-are rost sa mai amintesc despre ce profesor era vorba si nici nu are importanta , omul a trecut oricum in nefiinta . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |