Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

In jos 
+88
simon67
membru inactiv
Radu
Warrior12
mtk
rebelamarissa
laur 133
Marius Iulian
user dezactivat...
ivictor80
ionutz72
alexmorph3us
Teodor
Jhonyla
norbert.laurb
riciu
Mircea Condilescu
lifetec
costi_dumitru
Adisoft1991s
Costin.H
rich1974
Radu Tudor
dorru
Goanga
andreikiki
nenuandrei
billy752-istu
cristi CFR
tudor_vl
bubu
cristi ar
baiazid
AeroX
dandel
Amiralul
Spartan1948
IonutChircu
ravers75
calin941-2
clauadrian24
traian
Luna
1nt3rp0l_106
Mihay
mishu88
marius_catalin84
rizelgeorgel2004
cont dezactivat .
maris.constantin
alex1987
ionutz85
George33
manuela
AndiCFR
Norbi
mureseanu_976
Radu.B
Vale
IonutCFR2009
Adrian78
Vitosa
NicuS
roseanu
allred
Vlad
Dr2005
Cont dezactivat
@ndrey
Andrey_tm
Adirmvl
DUAL
The Legend
COSTACHE MIHAIL
adytm
razvan - trenuri
Katalin4653
Balto
liviulav33
cardinal
kristi kkk
get.
cfr500
Nesebar
alex.alexus.tm
AlexD
Alex Avram
Ionutz
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 01:17

liviulav33 a scris:
Bine baiazid, dar cum să intri cu trenuri CFR călători pe traseul privatizat ?

Care traseu privatizat, e linie interoperabila adica circula si operatorul de stat si privatul. Oricum nu exista notiunea de linie/traseu privat , toate liniile sunt inchiriate pe o perioada determinata de timp.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 02:27

Va recomand la mai multi sa cititi urmatoarea Hotarare de Guvern http://tren.transira.ro/Tabele/Legislatie/In%20vigoare/Hotararea_643_din_2011.pdf

De asemenea este o chestie care se bate cap in cap, pe de o parte se spune ca daca aduc pierderi se reanalizeaza mentinerea sectiilor in exploatare si pe de alta parte avem asta :

MT a scris:
Întrucât Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători“ S.A.
desfăşoară activităţi de interes naţional, în scopul realizării transportului feroviar public de
călători şi al satisfacerii nevoilor de apărare a ţării,
Având în vedere faptul că transportul feroviar public de călători are caracter de serviciu
public social,
Ţinând seama de faptul că transportul feroviar public constituie, prin natura sa, un sector
strategic de interes naţional, reprezentând un serviciu public esenţial pentru societate, care
contribuie la libera circulaţie, la rezolvarea unor interese majore ale economiei, la deplasarea
persoanelor, mărfurilor şi a altor bunuri, în interiorul ţării şi în trafic internaţional, cu un grad
înalt de siguranţă, în condiţii ecologice, eficiente, îndeplinind sarcini specifice pentru nevoile de
apărare a ţării, potrivit legii,
Faţă de faptul că, prin încheierea contractului de servicii publice pentru perioada 2012-
2015, aprobat prin H.G. nr. 74/2012, care stabileşte obligaţiile reciproce ale CFR Călători şi ale
Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, C.F.R. Calatori este obligată să presteze să
pregătească şi să pună în circulaţie numărul şi categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea
caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de călători, prestarea
serviciului public social de transport feroviar de călători neputând fi întrerupt şi nici suspendat de
C.F.R. Călători din niciun motiv, excepţie făcând evenimentele excepţionale neimputabile
societăţii şi de neevitat, în cazurile în care Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii nu a
asigurat sumele compensatorii cuvenite CFR Călători mai mult de două luni consecutiv, ori în
cazurile de forţă majoră,
Ţinând cont de faptul că asigurarea transportului feroviar public de calatori pentru
perioada de iarna constituie o situaţie extraordinară si vizează interesul general şi imediat,

Tinand cont de motivarea de mai sus pentru acordarea unui imprumut de motorina, transportul feroviar public pe sectiile mentionate si cele inchise anul acesta nu constituie, prin natura sa, un sector strategic de interes naţional, reprezentând un serviciu public esenţial pentru societate, care contribuie la libera circulaţie, la rezolvarea unor interese majore ale economiei, la deplasarea persoanelor, mărfurilor şi a altor bunuri, în interiorul ţării, cu un grad înalt de siguranţă, în condiţii ecologice, eficiente, îndeplinind sarcini specifice pentru nevoile de apărare a ţării, potrivit legii ?

Cine a scos treaba asta ca transportul de calatori trebuie sa fie rentabil si daca nu e sa se inchida sectiile e de pe alta planeta...
Din moment ce este un serviciu social este din start o activitate nerentabila, prin urmare de aia se si dau subventii.
Nu acoperi cheltuielile cu subventia primita ?
Atunci reduci costurile de exploatare nu anulezi trenurile , in loc sa plimbi DA + TE Faurei - Urziceni introduci 1 automotor seria 900 si atunci se vor acoperi diferentele dintre costurile reale de exploatare si veniturile realizate + subventia.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 13:44

cristi CFR a scris:


Cine a scos treaba asta ca transportul de calatori trebuie sa fie rentabil si daca nu e sa se inchida sectiile e de pe alta planeta...

F.M.I. Wink


cristi CFR a scris:
Din moment ce este un serviciu social este din start o activitate nerentabila, prin urmare de aia se si dau subventii.
Nu acoperi cheltuielile cu subventia primita ?

In acest moment este privit ca un serviciu social pentru toata lumea , pe viitor va fi doar pentru cine are nevoie , respectiv pensionari , studenti , elevi , navetisti... Subventiile astea nu se vor da pana la infinit, daca vorbim strict de strategie U.E. in materie de subventii acestea vor fi oferite pana in momentul in care colosul incepe sa se miste si sa produca profit iar din acel moment subventiile incep sa scada . Vrem nu vrem traim intr-o societate capitalista in care statul se comporta ca un prost administrator in toate domeniile in care mai detine ceva , de aceea se doreste un management privat, de aceea se doreste o reorganizare s.a.m.d.


cristi CFR a scris:
Atunci reduci costurile de exploatare nu anulezi trenurile , in loc sa plimbi DA + TE Faurei - Urziceni introduci 1 automotor seria 900 si atunci se vor acoperi diferentele dintre costurile reale de exploatare si veniturile realizate + subventia.

Pai acest aspect putea fi facut de acum 20 de ani insa nu s-a dorit punerea societatii feroviare de stat pe un trend bun, au fost interese mari si din pacate or sa mai fie . Daca pana in 2007 treaba era scuzabila si din motiv de neapartenenta la UE , din acest moment ar cam trebui sa se schimbe treburile insa dupa cum vezi se schimba foarte greu, enervant de cele mai multe ori. Cand privesti CFR si toate structurile ei nu privesti doar o societate de stat si atat ci toata Romania putregaita in ansamblul ei.

Cea mai mare problema a acestui stat este lipsa raspunderii de orice fel, fie el presedinte , parlamentar , guvernant sau sef de companie, nimeni nu raspunde pentru faptele lui si absolut nimeni nu este controlat ba. mai mult, unii se bucura de imunitate intr-unul din cele mai corupte state din lume . Daca cineva ar raspunde pentru ca plimba aiurea trenuri de genul celui de la Faurei-Urziceni bineinteles ca am trai intr-o societate normala insa mai avem de asteptat in acesta privinta .
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 14:24

Trenul Faurei - Urziceni se plimba aiurea si datorita orarului de circulatie complet gresit. Daca era pus la 18:00 din Faurei in loc de 14:45, nu se mai plimba aiurea... existand astfel o corelare intre tr 7368 (de la Galati la Faurei) si tr 7046 (de la Urziceni la Bucuresti)... asa... se plimba gol, doar câti potentiali calatori sa existe zilnic de la Faurei si Pogoanele pentru Bucuresti? Macar n-au cedat TFC-ului trasa acestui regio, pe care sa o faca eficienta pe intreaga distanta Galati-Faurei-Bucuresti. Se prefera plimbarea unui TE 90% gol... Sau macar n-au pus din Galati la Faurei un tren de legatura care sa ajunga cel tarziu la 14:30 in Faurei. Majoritatea celor care mai folosesc trenul de 14:45 din Faurei la Urziceni si mai departe la Bucuresti cu tr 7036, sunt sositi din directia Galati cu tr 7366, si asteapta acum 1h25min in Faurei, iar de la noul mers 2h25min... in aceste conditii chiar nimeni nu se va mai incumeta sa foloseasca trenul respectiv.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 15:40

FMI-ul e o bancă şi tot ce vrea e să-şi recupereze creditul plus dobânda aferentă, iar toate ratele să îi fie plătite la timp, nicidecum înainte de termen (că dacă plătesc înainte se reduce dobânda). Cei de la FMI au spus ,,reduceţi cheltuielile cu x%", nu au stat ei să facă planuri de anulări de trenuri, concedieri ş.a.m.d.. Fiecare societate vizată şi-a făcut planul de reducere a cheltuielilor, plan făcut de nişte economiste de Spiru Haret/Hyperion, care nu au mers în viaţa lor cu trenul.

Mai văd şi că mulţi vă plângeţi pe forumuri de închiderile de linii... de ce nu faceţi o petiţie la minister?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 28/10/2010

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 15:48

Dr2005 a scris:
FMI-ul e o bancă şi tot ce vrea e să-şi recupereze creditul plus dobânda aferentă, iar toate ratele să îi fie plătite la timp, nicidecum înainte de termen (că dacă plătesc înainte se reduce dobânda). Cei de la FMI au spus ,,reduceţi cheltuielile cu x%", nu au stat ei să facă planuri de anulări de trenuri, concedieri ş.a.m.d.. Fiecare societate vizată şi-a făcut planul de reducere a cheltuielilor, plan făcut de nişte economiste de Spiru Haret/Hyperion, care nu au mers în viaţa lor cu trenul.

Mai văd şi că mulţi vă plângeţi pe forumuri de închiderile de linii... de ce nu faceţi o petiţie la minister?

Esti sigur ca acele economiste de care vorbesti sunt doar de la Spiru Haret si Hyperion ? Eu cred ca pur si simplu nu au mers niciodata cu trenul , si atat !
Daca tot te apuci sa enumeri universitati "cu renume" macar fa-o pana la capat! Iar daca a fost doar un fel de a spune, atunci aduci atingere unor oameni care poate au terminat una dintre aceste universitati si nu sunt asa cum ai descris tu in mesaj.
Hai sa vorbim aici de mersul trenurilor 2012-2013 si doar de mersul trenurilor 2012-2013, parca asta este subiectul , nu ?

Multumesc.
Sus In jos
Cont dezactivat




Numarul mesajelor : 580
Varsta : 58
Reputatie : 5376
Data de inscriere : 05/11/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 16:42

Trecerea la Mersul de Tren 2012-2013
http://www.cfrcalatori.ro/7829
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 17:30

Chiar asa? In noul mers vor circula mai mult cu 60 de trenuri fata de actualul mers? Se refera la C.F.R. Calatori, sau la toti operatorii feroviari?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3354
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8364
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 17:38

Oricum ar fii in anul 2013 pe caile ferate din tara vor circula zilnic 2000 de trenuri de pasageri daca le punem la socoteala si pe cele private. Dar ceea ce ma bucura este ca in urmatorii ani este posibil sa se ajunga si la 2300-2400 de trenuri zilnic dupa ce CFR CALATORI vor introduce si ei mai multe trenuri dupa model privat.
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4735
Data de inscriere : 01/11/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 17:51

razvan - trenuri a scris:
Oricum ar fii in anul 2013 pe caile ferate din tara vor circula zilnic 2000 de trenuri de pasageri daca le punem la socoteala si pe cele private. Dar ceea ce ma bucura este ca in urmatorii ani este posibil sa se ajunga si la 2300-2400 de trenuri zilnic dupa ce CFR CALATORI vor introduce si ei mai multe trenuri dupa model privat.

Nu stiu cati vor mai folosi transportul feroviar pe viitor, in conditiile in care autoturismele devin tot mai accesibile.
Si acuma chiar si la privat sunt destule trenuri care nu renteaza. Noroc cu subventia care se da pe nr de km parcursi nu pe nr de calatori transportati
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 19:28

Dr2005 a scris:
FMI-ul e o bancă şi tot ce vrea e să-şi recupereze creditul plus dobânda aferentă, iar toate ratele să îi fie plătite la timp, nicidecum înainte de termen (că dacă plătesc înainte se reduce dobânda). Cei de la FMI au spus ,,reduceţi cheltuielile cu x%", nu au stat ei să facă planuri de anulări de trenuri, concedieri ş.a.m.d.. Fiecare societate vizată şi-a făcut planul de reducere a cheltuielilor, plan făcut de nişte economiste de Spiru Haret/Hyperion, care nu au mers în viaţa lor cu trenul.

Mai văd şi că mulţi vă plângeţi pe forumuri de închiderile de linii... de ce nu faceţi o petiţie la minister?

EU sunt ceva mai batran ca tine si cu cativa ani inainte ca Romania sa intre in UE adica atunci cand 99.9% din populatia tarii nici macar nu stia ce este aia, un celebru profesor de drept constitutional acum trecut in lumea celor drepti ne spunea ca intrarea in aceasta uniune ne va slabi ca stat si ne vom pierde din suveranitate si independenta .

Acum ne indreptam spre o asimilare ca stat intr-o viitoare formula sub numele de Statele Unite ale Europei dar noi ne tinem mari si tari ca Romania mai este un stat suveran si nu este condus de FMI si Uniunea Europeana. Doctore, pe hartie intr-adevar nu este condus, tot ce zice FMI sau UE sunt recomandari insa in practica cum e, ce se intampla cu legislatia romaneasca pentru a fi compatibila cu cea europeana, de ce primim atatea si atatea limitari inclusiv cat vin sau tuica sa producem sau cum sa ne taiem porcul ? Daca nici asta nu este noul imperialism atunci ce e ?
Sus In jos
Warrior12




Numarul mesajelor : 157
Reputatie : 4706
Data de inscriere : 03/06/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 19:45

baiazid a scris:
Dr2005 a scris:
FMI-ul e o bancă şi tot ce vrea e să-şi recupereze creditul plus dobânda aferentă, iar toate ratele să îi fie plătite la timp, nicidecum înainte de termen (că dacă plătesc înainte se reduce dobânda). Cei de la FMI au spus ,,reduceţi cheltuielile cu x%", nu au stat ei să facă planuri de anulări de trenuri, concedieri ş.a.m.d.. Fiecare societate vizată şi-a făcut planul de reducere a cheltuielilor, plan făcut de nişte economiste de Spiru Haret/Hyperion, care nu au mers în viaţa lor cu trenul.

Mai văd şi că mulţi vă plângeţi pe forumuri de închiderile de linii... de ce nu faceţi o petiţie la minister?

EU sunt ceva mai batran ca tine si cu cativa ani inainte ca Romania sa intre in UE adica atunci cand 99.9% din populatia tarii nici macar nu stia ce este aia, un celebru profesor de drept constitutional acum trecut in lumea celor drepti ne spunea ca intrarea in aceasta uniune ne va slabi ca stat si ne vom pierde din suveranitate si independenta .

Domnule baiazid , cu tot respectul , dar haide sa fim putin mai realisti cu procentul acela si cat despreprofesorul de drept sa fim seriosi ... Nu au fost niste cuvinte inteligente,dar cineva cu putin liceu isi dadea seama ca din cuvantul uniune reiese pe plan politic ca o sa pierzi suveranitatea si independenta ( uniune = asociere) si ca ne va slabi ca stat .Smile)... sa fim seriosi, tara romaneasca este si a fost un stat foarte puternic , nu stiu ce s-ar fi facut Europa de Vest fara Romania si fara politicieni corecti si luptatori pentru interesul tarii. Cred ca iti dai seama ca a fost sarcasm in fraza precedenta si pe departe cea mai amuzanta postare pe care am citit-o in seara asta ...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 20:03

Warrior12 a scris:

Domnule baiazid , cu tot respectul , dar haide sa fim putin mai realisti cu procentul acela si cat despreprofesorul de drept sa fim seriosi ... Nu au fost niste cuvinte inteligente,dar cineva cu putin liceu isi dadea seama ca din cuvantul uniune reiese pe plan politic ca o sa pierzi suveranitatea si independenta ( uniune = asociere) si ca ne va slabi ca stat .Smile)... sa fim seriosi, tara romaneasca este si a fost un stat foarte puternic , nu stiu ce s-ar fi facut Europa de Vest fara Romania si fara politicieni corecti si luptatori pentru interesul tarii. Cred ca iti dai seama ca a fost sarcasm in fraza precedenta si pe departe cea mai amuzanta postare pe care am citit-o in seara asta ...

Si eu cu acelasi respect te-as ruga sa consulti putin materia dreptului constitutional care, bineinteles, nu se compune doar din doua cuvinte . Poate ai auzit si de expresia ,,alinierea legislatiei la cea Europeana'', asta la ce te duce cu ideea, poate la somaj parlamentar ?

Cat despre sarcasm, as putea sa punctez si eu ca fara politicienii corecti si luptatori probabil ca niciodata nu am fi intrat in UE desi niciodata nu ne vom integra cu exceptia vreunui absolut . Romania insa este o tara prea bogata pentru a fi lasata in afara Europei si prea locuita pentru a intra in Schengen.

P.S. Desi nu am precizat vreun an sunt acuzat ca exagerez . O.K., il precizez acum . In anul 1997 sunt absolut sigur ca 99.9% din populatia Romaniei nu stia ce este aia UE . Esti multumit ?
Sus In jos
Radu
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu


Numarul mesajelor : 562
Varsta : 37
Localizare : Turnu Măgurele/Alexandria/București
Reputatie : 6410
Data de inscriere : 06/12/2008

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 20:14

Daca va referiti la dl. Antonie Iorgovan, era profesor de drept administrativ.
Sus In jos
http://www.romanianchart.blogspot.com
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 24 Noi 2012, 20:21

Radu a scris:
Daca va referiti la dl. Antonie Iorgovan, era profesor de drept administrativ.

Nu , nu era Antonie Iorgovan si nu, nu era vorba despre drept administrativ ci drept constitutional. N-are rost sa mai amintesc despre ce profesor era vorba si nici nu are importanta , omul a trecut oricum in nefiinta .
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Mersul trenurilor 2012-2013 (1) - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
Sus 
Pagina 57 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Întrebări şi răspunsuri
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
»  Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: