Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Dum 16 Sept 2012, 20:59
Nu conteaza legatura spre Timisoara (adica cei 10-20 de calatori) daca in afara de studenti nu prea mai merge nimeni intre Galati si Marasesti si retur de exemplu cu trenurile IR din cauza orelor proaste. La fel si la Iasi-Targu Mures si retur. In prezent romani muncesc mult la serviciu si sunt obositi pentru a face acest efort.
Putini sunt cei carora le convine sa se scoale la 3-4 dimineata sau sa plece/ajunga acasa cu taxiul dimineata sau seara pentru ca transportul in comun din orase nu mai are program. Si din aceasta cauza aleg sa calatoreasca cu microbuze/autocare care pleaca si sosesc la ore rezonabile din timpul zilei.
Sa puna si Interregionale la ore convenabile dar nu mai devreme de 6 dimineata sau mai tarziu de 22 si vor avea mai multi calatori in toata tara. Trebuie sa i-a foarte in serios acest aspect deoarece pierd multi potenatiali pasageri, deoarece acum avem de unde alege.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Lun 17 Sept 2012, 17:50
@karpaty o simulare a trenurilor 1745/1746 prin Siculeni-Deda-Dej Calatori pentru sezonul 2012/2013. Mentionez ca pe anumite portiuni tin cont si de mersul actual al trenurilor neavand incotro.
Asadar IR1747 (automat fiind schimbare de trasa isi schimba nr, nr ce-l atribui eu personal) -Buc Nord pl 7.00 ..... Brasov sos 9.45 pana aici respecta mersul trenului 1745. Trasa e imaginara speram din decembrie sa fie mai stransa ca timp de mers. -Brasov pl 9.55 (pe M400) -trebuie regandit mersul R14776 sa sos mai tarziu -Sfantu Gheorghe 10.24-10.26 -Baile Tusnad 11.05-11.06 -regandirea plecarii lui R4582 mai tarziu si incrucisarea cu R14775 -Miercurea Ciuc 11.32-11.34 -Siculeni 11.42-11.57 -de aici merge cuplat cu IR1870-1 pana la Deda unde se despart -Deda 14.40-14.48 -Saratel 15.42-15.44 -Beclean pe Somes 16.09-16.11 -Dej Calatori 16.40-16.54 -de aici mersul actual Satu Mare sos 21.14
IR 1748 (actualul 1746) -Satu Mare pl 4.43 -trasa actuala a raposatului tren IR1841-2 (M400) -Miercurea Ciuc 13.12-13.14 -Baile Tusnad 13.41.13.42 -Sfantu Gheorghe 14.22-14.37 -aici e discutabil timpul de stationare ptr ca pe drum se intalneste cu R4513 la Bicsadu Oltului iar trenul nostru din discutie poate avea oprire tehnica, calculul asta il fac din ochi fara sa consult alte "mijloace" -alt tren ce trebuie regandit la plecare R14780 -Brasov sos 15.07 pl 15.20 -Buc Nord sos 18.00 - tin cont de mersul lui 1746 intre Brasov si Buc -R14032 trebuie introdus mai tarziu -R3006 trebuie reanalizat intre Ploiesti Vest si Buc Nord
Pentru IR1745 pe M400 plecarea din Buc Nord la 6.15 duce la sosirea acestuia in Dej Calatori la 15.51 in timp ce continuarea trasei actuale spre Satu Mare e la 16.54. Daca insisti iti demonstrez.
Pentru trasa de zi propusa de tine spre Oradea din Buc mai lucrez. Daca ar fii sa respecte mersul lui 1745 pana la Cluj in continuare are concurenta spre Oradea IR362/1833 asa ca tot mai tarziu trebuie pus sa plece din Buc.
Am calculat si continuarea lui 1582-1 spre Satu Mare pe M400 asa cum iti doresti tu desi mai degraba merge continuat spre Oradea (M300) parerea mea. Sper sa am timp in seara asta sa le tastez. Apropo karpaty cum ti se pare trasa? e bine nu e bine? dar combinatia cu IR1870?
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Lun 17 Sept 2012, 22:43
@karpaty alta simulare de data asta a lui 1582/1582-1 Cta 5.20 Buc Nord 7.59-8.25 Brasov 11.00 Brasov pl 11.15 (M400) Sfantu Gheorghe 11.44-11.46 Baile Tusnad 12.24-12.25 M Ciuc 11.50-11.52 Siculeni 13.00-13.05 Izv Oltului 13.21-13.22 Izv Muresului 13.34-13.35 Gheorgheni 13.54-13.55 Toplita 14.27-14.28 Deda 15.23-15.25 Saratel 16.19-16.21 Magherus Sieu oprire ori tehnica ori oficiala 16.28-16.42 (incrucisare cu IR 367-2) Beclean pe Somes 17.01-17.03 Dej Triaj oprire tehnica (incrucisare cu R4104) de aici pl 17.29 Dej Calatori 17.34-17.45 Galgau 18.09-18.11 Ileanda 18.28-18.30 Jibou 19.04-19.05 - la Surduc Salaj il asteapta IR4099 iar R4428 pl din Jibou la 19.05 Benesat 19.24-19.25 Ulmeni Salaj 19.34-19.35 Baia Mare 20.06-20.20 Seini 21.08-21.09 -Mediesu Aurit oprire tehnica (incrucisare cu IR1743) de aici pl 21.35 Satu Mare sos 21.55 -incrucisarea cu 6816-1 se face in Seini unde 6816 ar stationa cam mult cei drept de la 20.29 la 21.10 fata de cele 10 min prevazute acum in mersul trenurilor iar daca mai si intarzie 1582-1...
karpaty eu tot nu inteleg insistenta ta si a altora de a circula trenuri de la Cta la Satu Mare sau Timisoara cand ai legaturi spre ele din Buc. Se justifica dpdv economic sau vrei sa faci economie de vag sa le introduci pe alte trenuri? Apropo trasa asta comparativ cu precedenta cum ti se pare?
roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4631 Data de inscriere : 15/08/2012
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mar 18 Sept 2012, 14:21
Marius 926 a scris:
@karpaty eu tot nu inteleg insistenta ta si a altora de a circula trenuri de la Cta la Satu Mare sau Timisoara cand ai legaturi spre ele din Buc. Se justifica dpdv economic sau vrei sa faci economie de vag sa le introduci pe alte trenuri? Apropo trasa asta comparativ cu precedenta cum ti se pare?
@Marius926 , treaba asta se numeste deja trend , tendinta sau cum vrei tu . Prin sudura unor trenuri de legatura , CFR Calatori a suprimat unele trenuri de parcurs mediu inlocuindu-le cu trenuri de lung parcurs , transformand Gara de Nord dintr-o statie terminus intr-una de trecere . Din punct de vedere economic se justifica unirea unor trenuri de legatura pe M800 , daca sunt puse la orele care trebuie si daca sunt de rang maxim IR , adica pret bun raportat la timp de parcurs/confort .
Pe viitor vor mai aparea astfel de trenuri in extrasezon , atat o legatura sudica cu Timisoara prelungita chiar spre Budapesta (fostul Ovidius) dar chiar si un tren surpriza spre Moldova via Bucuresti Nord . Ca o veste mai putin buna toate trenurile Bucuresti-Constanta avand ca statie terminus Bucuresti Nord vor avea rang de IC pe viitor si mers cadentat dar conditiile de calatorie si oferta de pret in caz de achizitie a biletelor de calatorie din timp vor face acest lucru mai dulce...
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mar 18 Sept 2012, 17:33
Sa mai apar si eu cu ceva mai urgent care ne bate capul. Este vorba de clasa antei de la 1631/32. In nici un caz nu 19-54 pentru un pret mai scump ca cuseta! Am si facut o compunere care se potriveste pentru cele 15ore trecute in acest tren.
Compunere ce propun: EA+ 4,sau 5 vagoane de dormit din care primele 2 sunt atasate pe ruta CLUJ-BUCURESTI, 2 cusete, ceva BAR-BISTRO, 19-70 sau 19-76, 3vagoane de clasa a2-a pe relatia Oradea-CTA format din vagoane 20-76/22-96/20-54/ava200 sau 21-70 si cele 3 de BV cu 21-76.
P.S: Poate sa fie 20-49 200 si in viitor nu ma deranjeaza deloc ca are compartimente...
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mar 18 Sept 2012, 17:45
Ieri avea un 19-56... la clasa I.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mar 18 Sept 2012, 21:49
DUAL a scris:
Ieri avea un 19-56... la clasa I.
Alt jaf, chiar nu inteleg de ce nu arunca un 19-55 si viszontlatasra acuma nu-i asa proasta lumea dupa AC ca chiar nu sunt 40C...
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mar 18 Sept 2012, 22:01
92dragos a scris:
DUAL a scris:
Ieri avea un 19-56... la clasa I.
Alt jaf, chiar nu inteleg de ce nu arunca un 19-55 si viszontlatasra acuma nu-i asa proasta lumea dupa AC ca chiar nu sunt 40C...
Romana?
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 19 Sept 2012, 00:23
Eu va propun asta:)) Merita vizualizat
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 19 Sept 2012, 00:34
,,Acest videoclip cuprinde conţinut de la geotv, Diwan Videos şi International E-sports Group. Cel puţin unul dintre aceştia a blocat redarea acestui videoclip invocând drepturile de autor. Ne pare rău."
_________________ :TTT:
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 19 Sept 2012, 00:41
=)))) PREA TARE... =))... 20-492xx PE CORONA !! CLARR!!!!
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 19 Sept 2012, 01:22
Eu as vrea sa fie asa si sa calatoresc in conditiile astea. 20-49 2 e ok, are si aer conditionat cu putin noroc si compartimentare si prize.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 19 Sept 2012, 08:47
Dr2005 a scris:
,,Acest videoclip cuprinde conţinut de la geotv, Diwan Videos şi International E-sports Group. Cel puţin unul dintre aceştia a blocat redarea acestui videoclip invocând drepturile de autor. Ne pare rău."
Asta nu stiu, la altii merge probabil daca te uiti din Germania nu te lasa.
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 19 Sept 2012, 12:42
o lista cu proxy uri, anyone ?
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Sam 22 Sept 2012, 07:28
Citat :
Marius 926 a scris: @karpaty eu tot nu inteleg insistenta ta si a altora de a circula trenuri de la Cta la Satu Mare sau Timisoara cand ai legaturi spre ele din Buc. Se justifica dpdv economic sau vrei sa faci economie de vag sa le introduci pe alte trenuri?
@Marius926 , treaba asta se numeste deja trend , tendinta sau cum vrei tu . Prin sudura unor trenuri de legatura , CFR Calatori a suprimat unele trenuri de parcurs mediu inlocuindu-le cu trenuri de lung parcurs , transformand Gara de Nord dintr-o statie terminus intr-una de trecere . Din punct de vedere economic se justifica unirea unor trenuri de legatura pe M800 , daca sunt puse la orele care trebuie si daca sunt de rang maxim IR , adica pret bun raportat la timp de parcurs/confort .
Pe viitor vor mai aparea astfel de trenuri in extrasezon , atat o legatura sudica cu Timisoara prelungita chiar spre Budapesta (fostul Ovidius) dar chiar si un tren surpriza spre Moldova via Bucuresti Nord . ...
Parerea mea: partea asta cu combinarea de trenuri a mai fost incercata in trecut cu personalele de lung parcurs gen 1001, 2001....8001. Si, bineinteles, exemplul cel mai relevant, este 7112/5101, Galati-Buzau-Suceava-Campulung, care acuma e reprezentat de vreo 5 trenuri separate. Numai ca la un moment dat cineva si-a dat seama ca e mai profitabil sa jupoi calatorul decat sa-i oferi variante simple de transport. La fel si in acest caz, cineva o sa-si dea seama ca (macar pe hartie) e mai profitabil sa pui omul sa-si ia 3 bilete in cascada (fiecare bilet considerandu-se separat) decat unul si bun. Desigur, hartia n-arata ca de fapt CFR ar economisi destul printr-un tren lung - vagoane, locomotive, personal...dar nah, hartia arata niste cifre seci, e treaba omului sa le interpreteze si sa le proceseze.
Pe de alta parte, sa faci Bucurestiul gara de trecere e cam complicat tinand cont ca baza de vagoane a Bucurestiului e in continuare cea mai mare din tara - trebuiesc detasate vagoane in teritoriu, probabil ca-s presiuni interne de la Grivita impotriva acestui lucru etc etc.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013