Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

In jos 
+87
cristi5
neluadi
c o r v i n
Dionis
lifetec
delly
ciprian71
Luna
billy752-istu
ets2oltromânia
StefanD_
riciu
mielutu zburator
ravers75
marius664
Luca tgv
Vice30
Desiro256
Katalyn
COSTACHE MIHAIL
alex.alexus.tm
huiu_goe
dan tm
Vitosa
TonyGFR
Sorinus
Theijs
alliens
Shinkasen
Ionutz
bubu
yeu1
AndiCFR
DAS 2011
laur 133
Bobby_TM
alex1987
Teodor
Caspar
Grigor
alex.barac.5
razvan - trenuri
Petre_IFTE
Raduku09
Mihai531
maris.constantin
AlexandruC
bogdan.perejuc
Sabik
NicuS
pleto007
IonutCFR2009
Balto
Jhonyla
Rarau
daniel_c
Dr2005
gabigligor
cristi CFR
Adrian78
Katalin4653
The Legend
baiazid
gheorghita
Bogdan-Razvan
@ndrey
Vlad
cont dezactivat .
cfr500
cristi ar
Nesebar
cortexedge
TVlad
halmarius
ldh80
Goanga
doctor cfr
Sergiu rmn
Caravelle_Zg
roseanu
Adirmvl
DUAL
Kriszti219
kasapis2007
AlexD
Cont dezactivat
Andrey_tm
91 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2016, 21:13

Dr2005 a scris:
Probabil or să ridice viteza între Arad şi Curtici... dar asta e fix pix, pentru că pentru o distanţă aşa de mică nu merită să accelerezi la 140 sau 160 km/h.
Dar de ce sa nu accelereze stimabile angajat in cadrul Ministerului Transporturilor? Din cauza unor astfel de mentalitati ale unor habarnisti ce conduc destinele cefereului merge treaba cum merge la calea ferata si merg trenurile precum carutele de goniti calatorii la rutier iar apoi vi mataluta sa te plangi pe aici pe forum ca trenurile x cara aer! Pai daca trenurile fac n-spe ore intre punctele A si B si mai sunt puse si deampulea doar pentru satisfacerea altor nevoi cum sa nu circule goale? Si mai vrei sa ajungi si mare sef ori sa revolutionezi transportul feroviar. Fereasca Dumnezeu, si asa e capusat CFR de experti sociali...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 00:40

Vitosa a scris:
Dr2005 a scris:
Probabil or să ridice viteza între Arad şi Curtici... dar asta e fix pix, pentru că pentru o distanţă aşa de mică nu merită să accelerezi la 140 sau 160 km/h.

Sint 17 kilometri intre Curtici si Arad. Luna trecuta am fost in Italia si pe acolo, pe unde se poate, echivalentul Curselor de la ei ii dau 140. Nu stiu daca atat duce linia sau daca atat putea materialul rulant. Inclin spre a doua varianta. Deci la altii meritasi pentru distante mai mici. La noi nu. Daca operatorul crede ca nu e nevoie e treaba lui, cat timp nu incurca, dar daca linia e capabila (spun linia cu tot ce presupune ea, nu doar sinele, traversele si terasamentul) si livretul nu permite viteze mai mari de 50 km/h poate ca ar fi mai bine sa ne apucam de altceva. Sau, cum spunea un prieten, sa declaram razboi unei puteri. Poate ne ocupa aia si se misca lucrurile si la noi.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 09:14

Din noul mers 2016-2017 nu se vade vreo diferenta, cum ca s-ar fi scurtat timpul de mers.Sunt totusi 17 km si nu ne putem astepta la cine stie ce minuni.Nu mai conteaza cu cat circula,bine ca avem om gara si un tronson finalizat dupa 4 ani de munca.Mai raman 330 km de finalizat.Sa vedem cand?
http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2014-04-15-17043387-46-coridorul-feroviar-tronsonul-albastru-reprezinta-tronsoanele-licitate.jpg
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 18:52

Vitosa a scris:
Dr2005 a scris:
Probabil or să ridice viteza între Arad şi Curtici... dar asta e fix pix, pentru că pentru o distanţă aşa de mică nu merită să accelerezi la 140 sau 160 km/h.
Dar de ce sa nu accelereze stimabile angajat in cadrul Ministerului Transporturilor? Din cauza unor astfel de mentalitati ale unor habarnisti ce conduc destinele cefereului merge treaba cum merge la calea ferata si merg trenurile precum carutele de goniti calatorii la rutier iar apoi vi mataluta sa te plangi pe aici pe forum ca trenurile x cara aer! Pai daca trenurile fac n-spe ore intre punctele A si B si mai sunt puse si deampulea doar pentru satisfacerea altor nevoi cum sa nu circule goale? Si mai vrei sa ajungi si mare sef ori sa revolutionezi transportul feroviar. Fereasca Dumnezeu, si asa e capusat CFR de experti sociali...

Timpii nu sunt făcuţi pentru 140 pentru că, economic, nu rentează să circuli cu 140 km/h pe 14,5 km (că restul distanţei o foloseşti pentru accelerare şi frânare), consumul de electricitate este imens la 140 km/h. Eu să fiu patron de OTF, i-aş imputa mecanicului diferenţa de consum dacă ar pleca la timp din Arad şi ar alerga cu 140 până la Curtici...

Linia aia va fi utilizată la adevărata ei valoare abia după intrarea în Schengen şi suprimarea opririi din Curtici (deşi e puţin probabil să fie suprimată, e nevoie de schimbul personalului). Şi mai trebuie şi să fie finalizate lucrările între frontieră şi Lokoshaza (ungurii abia prin 2020 vor face bucata asta) şi să se accepte revizia tehnică făcută peste graniţă (momentan legislaţia nu permite).
România s-a grăbit aiurea cu linia Arad - Curtici, mai bine începeau cu Simeria - Radna.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 19:11

Asa este cum spune Dr.2005, consumul este imens, reabilitarea a inceput cu sfarsitul, mai indicat era Predeal -Brasov decat km.614 - Curtici.De la Curtici se circula pe un fir pana la Lokoshaza si nici vorba de reabilitare.Probabil ca s-a facut o simpla asociere cu gara Arad care arata intr-adevar ca o gara a unui oras din Austria.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 23:01

Consumul este imens? de ce s-au construit locomotive si vagoane apte de 140 km/h? de ce se reabiliteaza liniile?de ce strainii tind spre 300 km/h?

la ce viteza este consumul economic? la 70 km/h cumva? hai sa bagam malaxe.

mie mi s-a parut ca la acest consum imens si calatorii platesc totusi pretul biletului, or timpul inseamna bani, doar nu platesc
sa stea in suc propiu cu zilele?

Cine a stabilit de unde sa se inceapa refactia? calatorii cumva? acum nu e bine ca s-a inceput aici.
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 23:02

Intre Dunarea si Ovidiu sunt 8 km si se merge cu 160. Ar trebui sa facem o petitie la CFR sa reduca viteza trenurilor din cauza ca nu se merita circulatia cu 160 km/h?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 23:14

N-ar fi rau dar sa nu iasa una sa ii impute la mecanic curentul electric.

Daca ne-am intoarce la locomotivele cu abur atunci am revitaliza si industria miniera.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 23:44

Aloo domnu Dragos, tu vezi ce zic domnii din 'naintea mea? In ce secol traiesti stimabile absolvent de facultate in transporturi? Uite de aia nu evolueaza Romania fiindca ne conduc hotii si cu altii care gandesc la fel ca si tine. Si sa stii ca le-am  aratat postarile tale unor mecanici, au ras aia pana le-au dat lacrimile, in schimb mi-e rusine mie sa reproduc aici ce cuvinte au scos pe gura. Totusi iti intuiesc scuza ta, erai prea obosit si poate si stresat dupa drumul la Budapesta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 00:08

Mecanicul nu e interesat de aspectele economice. Normal că îi place să conducă cu viteză dacă livretul îi permite. Şi mie îmi place să conduc cu 130 km/h maşina mea, dar când mă uit după aia câtă benzină consumă, imediat o las la 90 km/h că e consumul mai mic şi am timp suficient să ajung din punctul A în punctul B.

Nu are absolut niciun rost să mergi cu 140 pentru câţiva km, când tu oricum opreşti des, de aia nici trenurile R nu merg cu mai mult de 120 km/h (chiar dacă locomotiva, vagoanele şi linia permit viteze mai mari).

Iar diferenţa de consum între 120 şi 140 se simte, mai ales la o locomotivă cu aerodinamica unei cutii de pantofi cum este EA-ul nostru.

Ca fapt divers, în facultate trebuia să trasăm manual graficul unui tren: suprapuneam caracteristica de tracţiune a locomotivei cu profilul secţiei, cu limitările de viteză... după aia calculam consumul. Evident, dacă aveam 1km de linie cu viteza de 80 km/h între 2 ramificaţii abordate pe abatere cu 30 km/h, nu puteam să solicităm V.max pe km ăla, era risipă de electricitate chiar şi pentru locomotiva de calcul care era un Taurus. Nu mai vorbesc de uzura frânelor.

Uite ce fac alţii prin alte ţări (e drept, e vorba de marfă, dar principiul e similar pentru orice vehicul):
Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 X3abn7

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 00:11

Ce mama naibii locomotivă e aia? Între Notch 8 și Notch 6 diferența aia apare la un EMD710D în 20 de cilindri. EMD 710D al nostru consumă el 300 de l/oră când merge la maxim, la full throttle.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 00:15

Nu ştiu ce locomotivă e, că hârtia era într-o electrică Smile), adică 472 002 de la DB. Bine, e clar că ăla e doar un exemplu, nu e despre electrice.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 00:18

Păi spune așa, ne induci în eroare:))
Marea problemă a CF la noi e că ai o mie de restricții și limitări, unele imbecile... pleci cu 100, apoi hop un podușor de 2 m cu 15 km/h, apoi iar 90, apoi ai un terasament spălat cu 30, etc.. Aici ne-au luat sârbii - la ei știi clar, ai 50 sau 70 (rareori 100) cap-coadă, fără limitări, fără restricții... se merge mult mai liniar și uniform la ei decât la noi, dar viteza medie la ei e cu 2 km/h sub cea de la noi (la ei, statisticile spun că ar fi 43-44 km/h, la noi 44-46 km/h, în funcție de an și statistică). Vitezele se referă la trenurile de călători, pentru că alea de marfă au mai mult ca la noi; depind mult de traficul de marfă așa că au prioritate uneori marfarele peste personale.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 00:40

Domnu Dragos ai intrat la abatuta (ai deviat discutia in stilul tau caracteristic), problema era despre ridicarea vitezei trenurilor IR (sau de ce nu si IC daca va mai reaparea vreodata rangul asta in Romania) in relatia Arad-Curtici unde sunt 17 km. Nu amestecam in aceeasi oala si trenurile de rang regio ca acolo stim si noi motivele (mai o locomotiva limitata la viteza, opririle dese, etc alte cauze). Cu alte cuvinte de ce Ovidiu-Dunarea 8 km se poate cu 160 iar Arad-Curtici 17 km sa nu se poata?! In fond si la urma urmei care mai e scopul acestei reabilitari unde zice clar ridicarea vitezei trenurilor de calatori la 160 respectiv 120 la cele de marfa. Si mai da-l naibii incolo de consum ca doar nu le platesti tu din buzunarul tau curentul. Iar ceea ce te incapatanezi tu sa intelegi e ca populatia acestei tari are pretentia sa ajunga cat se poate de repede intre doua puncte de calatorie, ori daca ii mai pui trenului si bete in roate din start esti pierzan (ca societate comerciala).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 01:04

Degeaba livretul prevede 140 sau 160, dacă timpul de mers e făcut pentru 80 km/h. Iar cine a făcut acel timp de mers, fix la consum s-a gândit. E o diferenţă între a merge de la Simeria la Arad fără oprire cu 160 km/h şi a merge de la Arad la Curtici cu 160 km/h, eventual şi cu o frânare la 30 pentru a intra pe abatere la Şofronea.

Crezi că ăia 8 km de la Ovidiu la Dunărea chiar sunt parcurşi cu viteza aia?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu - Pagina 52 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
Sus 
Pagina 52 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrari modernizare statia CF Simeria (M200)
» Lucrari de reabilitare a copertinelor din Ploiesti Sud
» Lucrari de reabilitare a podurilor Dunarene

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: