|
| Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|
+87cristi5 neluadi c o r v i n Dionis lifetec delly ciprian71 Luna billy752-istu ets2oltromânia StefanD_ riciu mielutu zburator ravers75 marius664 Luca tgv Vice30 Desiro256 Katalyn COSTACHE MIHAIL alex.alexus.tm huiu_goe dan tm Vitosa TonyGFR Sorinus Theijs alliens Shinkasen Ionutz bubu yeu1 AndiCFR DAS 2011 laur 133 Bobby_TM alex1987 Teodor Caspar Grigor alex.barac.5 razvan - trenuri Petre_IFTE Raduku09 Mihai531 maris.constantin AlexandruC bogdan.perejuc Sabik NicuS pleto007 IonutCFR2009 Balto Jhonyla Rarau daniel_c Dr2005 gabigligor cristi CFR Adrian78 Katalin4653 The Legend baiazid gheorghita Bogdan-Razvan @ndrey Vlad cont dezactivat . cfr500 cristi ar Nesebar cortexedge TVlad halmarius ldh80 Goanga doctor cfr Sergiu rmn Caravelle_Zg roseanu Adirmvl DUAL Kriszti219 kasapis2007 AlexD Cont dezactivat Andrey_tm 91 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 20 Oct 2016, 21:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Probabil or să ridice viteza între Arad şi Curtici... dar asta e fix pix, pentru că pentru o distanţă aşa de mică nu merită să accelerezi la 140 sau 160 km/h.
Dar de ce sa nu accelereze stimabile angajat in cadrul Ministerului Transporturilor? Din cauza unor astfel de mentalitati ale unor habarnisti ce conduc destinele cefereului merge treaba cum merge la calea ferata si merg trenurile precum carutele de goniti calatorii la rutier iar apoi vi mataluta sa te plangi pe aici pe forum ca trenurile x cara aer! Pai daca trenurile fac n-spe ore intre punctele A si B si mai sunt puse si deampulea doar pentru satisfacerea altor nevoi cum sa nu circule goale? Si mai vrei sa ajungi si mare sef ori sa revolutionezi transportul feroviar. Fereasca Dumnezeu, si asa e capusat CFR de experti sociali... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 21 Oct 2016, 00:40 | |
| - Vitosa a scris:
- Dr2005 a scris:
- Probabil or să ridice viteza între Arad şi Curtici... dar asta e fix pix, pentru că pentru o distanţă aşa de mică nu merită să accelerezi la 140 sau 160 km/h.
Sint 17 kilometri intre Curtici si Arad. Luna trecuta am fost in Italia si pe acolo, pe unde se poate, echivalentul Curselor de la ei ii dau 140. Nu stiu daca atat duce linia sau daca atat putea materialul rulant. Inclin spre a doua varianta. Deci la altii meritasi pentru distante mai mici. La noi nu. Daca operatorul crede ca nu e nevoie e treaba lui, cat timp nu incurca, dar daca linia e capabila (spun linia cu tot ce presupune ea, nu doar sinele, traversele si terasamentul) si livretul nu permite viteze mai mari de 50 km/h poate ca ar fi mai bine sa ne apucam de altceva. Sau, cum spunea un prieten, sa declaram razboi unei puteri. Poate ne ocupa aia si se misca lucrurile si la noi. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 21 Oct 2016, 09:14 | |
| Din noul mers 2016-2017 nu se vade vreo diferenta, cum ca s-ar fi scurtat timpul de mers.Sunt totusi 17 km si nu ne putem astepta la cine stie ce minuni.Nu mai conteaza cu cat circula,bine ca avem om gara si un tronson finalizat dupa 4 ani de munca.Mai raman 330 km de finalizat.Sa vedem cand? http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2014-04-15-17043387-46-coridorul-feroviar-tronsonul-albastru-reprezinta-tronsoanele-licitate.jpg |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 21 Oct 2016, 18:52 | |
| - Vitosa a scris:
- Dr2005 a scris:
- Probabil or să ridice viteza între Arad şi Curtici... dar asta e fix pix, pentru că pentru o distanţă aşa de mică nu merită să accelerezi la 140 sau 160 km/h.
Dar de ce sa nu accelereze stimabile angajat in cadrul Ministerului Transporturilor? Din cauza unor astfel de mentalitati ale unor habarnisti ce conduc destinele cefereului merge treaba cum merge la calea ferata si merg trenurile precum carutele de goniti calatorii la rutier iar apoi vi mataluta sa te plangi pe aici pe forum ca trenurile x cara aer! Pai daca trenurile fac n-spe ore intre punctele A si B si mai sunt puse si deampulea doar pentru satisfacerea altor nevoi cum sa nu circule goale? Si mai vrei sa ajungi si mare sef ori sa revolutionezi transportul feroviar. Fereasca Dumnezeu, si asa e capusat CFR de experti sociali... Timpii nu sunt făcuţi pentru 140 pentru că, economic, nu rentează să circuli cu 140 km/h pe 14,5 km (că restul distanţei o foloseşti pentru accelerare şi frânare), consumul de electricitate este imens la 140 km/h. Eu să fiu patron de OTF, i-aş imputa mecanicului diferenţa de consum dacă ar pleca la timp din Arad şi ar alerga cu 140 până la Curtici... Linia aia va fi utilizată la adevărata ei valoare abia după intrarea în Schengen şi suprimarea opririi din Curtici (deşi e puţin probabil să fie suprimată, e nevoie de schimbul personalului). Şi mai trebuie şi să fie finalizate lucrările între frontieră şi Lokoshaza (ungurii abia prin 2020 vor face bucata asta) şi să se accepte revizia tehnică făcută peste graniţă (momentan legislaţia nu permite). România s-a grăbit aiurea cu linia Arad - Curtici, mai bine începeau cu Simeria - Radna. _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 21 Oct 2016, 19:11 | |
| Asa este cum spune Dr.2005, consumul este imens, reabilitarea a inceput cu sfarsitul, mai indicat era Predeal -Brasov decat km.614 - Curtici.De la Curtici se circula pe un fir pana la Lokoshaza si nici vorba de reabilitare.Probabil ca s-a facut o simpla asociere cu gara Arad care arata intr-adevar ca o gara a unui oras din Austria. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 21 Oct 2016, 23:01 | |
| Consumul este imens? de ce s-au construit locomotive si vagoane apte de 140 km/h? de ce se reabiliteaza liniile?de ce strainii tind spre 300 km/h?
la ce viteza este consumul economic? la 70 km/h cumva? hai sa bagam malaxe.
mie mi s-a parut ca la acest consum imens si calatorii platesc totusi pretul biletului, or timpul inseamna bani, doar nu platesc sa stea in suc propiu cu zilele?
Cine a stabilit de unde sa se inceapa refactia? calatorii cumva? acum nu e bine ca s-a inceput aici. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 21 Oct 2016, 23:02 | |
| Intre Dunarea si Ovidiu sunt 8 km si se merge cu 160. Ar trebui sa facem o petitie la CFR sa reduca viteza trenurilor din cauza ca nu se merita circulatia cu 160 km/h? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 21 Oct 2016, 23:14 | |
| N-ar fi rau dar sa nu iasa una sa ii impute la mecanic curentul electric.
Daca ne-am intoarce la locomotivele cu abur atunci am revitaliza si industria miniera.
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 21 Oct 2016, 23:44 | |
| Aloo domnu Dragos, tu vezi ce zic domnii din 'naintea mea? In ce secol traiesti stimabile absolvent de facultate in transporturi? Uite de aia nu evolueaza Romania fiindca ne conduc hotii si cu altii care gandesc la fel ca si tine. Si sa stii ca le-am aratat postarile tale unor mecanici, au ras aia pana le-au dat lacrimile, in schimb mi-e rusine mie sa reproduc aici ce cuvinte au scos pe gura. Totusi iti intuiesc scuza ta, erai prea obosit si poate si stresat dupa drumul la Budapesta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 22 Oct 2016, 00:08 | |
| Mecanicul nu e interesat de aspectele economice. Normal că îi place să conducă cu viteză dacă livretul îi permite. Şi mie îmi place să conduc cu 130 km/h maşina mea, dar când mă uit după aia câtă benzină consumă, imediat o las la 90 km/h că e consumul mai mic şi am timp suficient să ajung din punctul A în punctul B. Nu are absolut niciun rost să mergi cu 140 pentru câţiva km, când tu oricum opreşti des, de aia nici trenurile R nu merg cu mai mult de 120 km/h (chiar dacă locomotiva, vagoanele şi linia permit viteze mai mari). Iar diferenţa de consum între 120 şi 140 se simte, mai ales la o locomotivă cu aerodinamica unei cutii de pantofi cum este EA-ul nostru. Ca fapt divers, în facultate trebuia să trasăm manual graficul unui tren: suprapuneam caracteristica de tracţiune a locomotivei cu profilul secţiei, cu limitările de viteză... după aia calculam consumul. Evident, dacă aveam 1km de linie cu viteza de 80 km/h între 2 ramificaţii abordate pe abatere cu 30 km/h, nu puteam să solicităm V.max pe km ăla, era risipă de electricitate chiar şi pentru locomotiva de calcul care era un Taurus. Nu mai vorbesc de uzura frânelor. Uite ce fac alţii prin alte ţări (e drept, e vorba de marfă, dar principiul e similar pentru orice vehicul): _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 22 Oct 2016, 00:11 | |
| Ce mama naibii locomotivă e aia? Între Notch 8 și Notch 6 diferența aia apare la un EMD710D în 20 de cilindri. EMD 710D al nostru consumă el 300 de l/oră când merge la maxim, la full throttle. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 22 Oct 2016, 00:15 | |
| Nu ştiu ce locomotivă e, că hârtia era într-o electrică ), adică 472 002 de la DB. Bine, e clar că ăla e doar un exemplu, nu e despre electrice. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 22 Oct 2016, 00:18 | |
| Păi spune așa, ne induci în eroare:)) Marea problemă a CF la noi e că ai o mie de restricții și limitări, unele imbecile... pleci cu 100, apoi hop un podușor de 2 m cu 15 km/h, apoi iar 90, apoi ai un terasament spălat cu 30, etc.. Aici ne-au luat sârbii - la ei știi clar, ai 50 sau 70 (rareori 100) cap-coadă, fără limitări, fără restricții... se merge mult mai liniar și uniform la ei decât la noi, dar viteza medie la ei e cu 2 km/h sub cea de la noi (la ei, statisticile spun că ar fi 43-44 km/h, la noi 44-46 km/h, în funcție de an și statistică). Vitezele se referă la trenurile de călători, pentru că alea de marfă au mai mult ca la noi; depind mult de traficul de marfă așa că au prioritate uneori marfarele peste personale. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 22 Oct 2016, 00:40 | |
| Domnu Dragos ai intrat la abatuta (ai deviat discutia in stilul tau caracteristic), problema era despre ridicarea vitezei trenurilor IR (sau de ce nu si IC daca va mai reaparea vreodata rangul asta in Romania) in relatia Arad-Curtici unde sunt 17 km. Nu amestecam in aceeasi oala si trenurile de rang regio ca acolo stim si noi motivele (mai o locomotiva limitata la viteza, opririle dese, etc alte cauze). Cu alte cuvinte de ce Ovidiu-Dunarea 8 km se poate cu 160 iar Arad-Curtici 17 km sa nu se poata?! In fond si la urma urmei care mai e scopul acestei reabilitari unde zice clar ridicarea vitezei trenurilor de calatori la 160 respectiv 120 la cele de marfa. Si mai da-l naibii incolo de consum ca doar nu le platesti tu din buzunarul tau curentul. Iar ceea ce te incapatanezi tu sa intelegi e ca populatia acestei tari are pretentia sa ajunga cat se poate de repede intre doua puncte de calatorie, ori daca ii mai pui trenului si bete in roate din start esti pierzan (ca societate comerciala). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Sam 22 Oct 2016, 01:04 | |
| Degeaba livretul prevede 140 sau 160, dacă timpul de mers e făcut pentru 80 km/h. Iar cine a făcut acel timp de mers, fix la consum s-a gândit. E o diferenţă între a merge de la Simeria la Arad fără oprire cu 160 km/h şi a merge de la Arad la Curtici cu 160 km/h, eventual şi cu o frânare la 30 pentru a intra pe abatere la Şofronea.
Crezi că ăia 8 km de la Ovidiu la Dunărea chiar sunt parcurşi cu viteza aia? _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
| |
| | | | Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |