| Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|
+87cristi5 neluadi c o r v i n Dionis lifetec delly ciprian71 Luna billy752-istu ets2oltromânia StefanD_ riciu mielutu zburator ravers75 marius664 Luca tgv Vice30 Desiro256 Katalyn COSTACHE MIHAIL alex.alexus.tm huiu_goe dan tm Vitosa TonyGFR Sorinus Theijs alliens Shinkasen Ionutz bubu yeu1 AndiCFR DAS 2011 laur 133 Bobby_TM alex1987 Teodor Caspar Grigor alex.barac.5 razvan - trenuri Petre_IFTE Raduku09 Mihai531 maris.constantin AlexandruC bogdan.perejuc Sabik NicuS pleto007 IonutCFR2009 Balto Jhonyla Rarau daniel_c Dr2005 gabigligor cristi CFR Adrian78 Katalin4653 The Legend baiazid gheorghita Bogdan-Razvan @ndrey Vlad cont dezactivat . cfr500 cristi ar Nesebar cortexedge TVlad halmarius ldh80 Goanga doctor cfr Sergiu rmn Caravelle_Zg roseanu Adirmvl DUAL Kriszti219 kasapis2007 AlexD Cont dezactivat Andrey_tm 91 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3518 Data de inscriere : 16/08/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 16 Mar 2016, 10:19 | |
| Puteti fi mai explicit? Nu am inteles, ce treaba are ca statia Vintu de Jos este nod de cale ferata? Unde se specifica faptul ca trenurile sunt obligate sa opreasca in nodurile de cale ferata? Daca sunt obligatorii opririle, de ce nu s-a prevazut oprire itinerarica pentru IR1346/1347? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 16 Mar 2016, 12:57 | |
| Toata zona e un santier, este posibil sa aiba oprire tehnica in livret netrecuta in oficios ce e atit de complicat? Poate ne spune cineva ce e pe acolo, se schimba mecanicul, se primeste ordin de circulatie, se asteapta ceva tren de contra?
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 16 Mar 2016, 14:34 | |
| - Vice30 a scris:
- Puteti fi mai explicit? Nu am inteles, ce treaba are ca statia Vintu de Jos este nod de cale ferata? Unde se specifica faptul ca trenurile sunt obligate sa opreasca in nodurile de cale ferata? Daca sunt obligatorii opririle, de ce nu s-a prevazut oprire itinerarica pentru IR1346/1347?
Ia uita-te in cartea mersul trenurilor (daca o ai) si vezi apare Dacia prin Sibiu cu numerele 1346/1347 sau doar prin Sighisoara-Blaj-Alba Iulia cu numerele 346/347 ? Si tot in carte CNCFR SA specifica ca in functie de evolutia lucrarilor mersul trenurilor poate suferii modificari ce vor fi comunicate in timp util pe www.cfrcalatori.ro Deci in atare conditii problema ta/dvs pare nefondata. |
|
| |
Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3518 Data de inscriere : 16/08/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 16 Mar 2016, 16:16 | |
| Da, am si cartea Mersul Trenurilor. In carte e trecut asa cum era el cu nr. vechi (346/347) cu mers pe M200-200A-300 (pe la Sighisoara). De cand a fost deviat pe la Sibiu-Fagaras, i-au schimbat nr. in 1346/1347. Totusi, nici in carte, nici pe cfrcalatori.ro, nu are statie in Vintu de Jos...nu stiu de ce opreste in aceasta statie de fiecare data... Atasez niste capturi preluate de pe infofer.ro |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 16 Mar 2016, 21:35 | |
| Pai in cazul de fata explicatia e destul de clara, data si de dan tm. Oprirea de la Vintu de Jos se numeste oprire tehnica. Cel mai probabil pentru inmanare ordin de circulatie. Urmarind trasa mai multe zile ai sa observi niste opriri tehnice (neprevazute in carte) aparte de cele notate cu ONI (opriri neitinerarice), si care cand apar cand nu apar in aplicatie, in functie de circulatia reala. Lamurit? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Mier 16 Mar 2016, 23:33 | |
| |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 17 Mar 2016, 10:43 | |
| Linia va fi modernizata si electrificata pana la Sebes Alba? Incluziv si statia? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 17 Mar 2016, 10:52 | |
| - c2016 a scris:
- Linia va fi modernizata si electrificata pana la Sebes Alba? Incluziv si statia?
Nuu ,se construiește un racord nou electrificat dinspre Alba Iulia care se desprinde din M202 și merge spre Sebes |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 17 Mar 2016, 10:54 | |
| Ba da. Si de fiecare data cand va opri in Sebes un tren la/de la Budapesta o sa dea impiegatul cu artificii. Pana se schimba locomotiva o sa aiba timp berechet. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 17 Mar 2016, 11:54 | |
| Pana in prezent nu a fost racord deoarece linia 200 nu e electrificata spre Sibiu si trenul trebuia sa intre in Vintu pentru schimbre locomotivei. Daca se face acest racord electrificat ar fi logic ca linia sa fie electrificata pana in Sebes Alba pentru schimbare locomotivei. Sau vor mai trece 100 de ani pentru electrificarea liniei spre Sibiu. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 17 Mar 2016, 12:24 | |
| Cum stabilesti tu ce e logic si ce nu este logic privind acest racird nou? racord care a fost introdus in lucrare prin modificarea proiectului.
Pina in prezent nu a fost racord pentru ca linia nu a fost electrificata?
Dimpotriva racordurile se construiesc in fuctie de trafic nu daca sint electrificate sau nu sectiile.
Trenul va intra si acuma in Vintu de Jos probabil ca sa schimbe locomotiva. E bine totusi ca mentii forumul activ, insa se vedea in poza aia cu traversele asezate ca nu sint si stilpi de electrificare. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 17 Mar 2016, 15:57 | |
| Nu e o problema ca nu ar exista inca in teren stalpii.. pana la urma urmei ei pot fi montati si dupa terminarea terasamentului. Insa electrificarea racordului nu ar ajuta pe nimeni. Cineva a si prezentat documentele. Acest racord v a incepe dupa prevestitorul statiei Vintu de Jos pe capul X via M200. Am speculat ca ar dubla linia pana in Sebes Alba, insa s-a ales cea mai ieftina varianta. Ma bucur ca nu au decis sa foloseasca material semi uzat dupa cum se vad in pozele lui Dan. |
|
| |
Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3518 Data de inscriere : 16/08/2015
| Subiect: Recuperare timpi pe ruta Simeria-(Şibot)-Vinţu de Jos Joi 31 Mar 2016, 19:55 | |
| Buna ziua, postasem cu ceva timp in urma niste observatii cu privire la faptul ca trenurile internationale 347-2, 75-2 respectiv 473-2 ajung mult mai repede in statiile Sibot sau Aurel Vlaicu si de asemenea mai intrebasem de ce 346-1 is 347-2 "DACIA" opresc in Vintu de Jos, neavand aceasta oprire. Asa cum cineva a banuit pe acest forum, era o oprire tehnică. Am trimis la CFR o intrebare si am primit urmatorul raspuns pe care il atasez aici: |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 03 Apr 2016, 14:16 | |
| Update 2 aprilie 2016
Stadiul lucrarilor intre statiile Alba Iulia si Simeria.
Album -> https://www.flickr.com/photos/138999904@N06/albums/72157666567589212 Autor foto: Alex George.
Circulatia se desfasoara astfel:
Alba Iulia -- liniile 1-2-3 nemodernizate Alba Iulia-Vintu de Jos -- firul 1 modernizat Vintu de Jos -- pentru calatori liniile 3-4 modernizate iar pentru marfa liniile 6-7 nemodernizate Vintu de Jos-Blandiana -- firul 1 modernizat Blandiana -- liniile 3-4 modernizate Blandiana-Sibot -- firul 2 nemodernizat Sibot -- liniile 1-2 nemodernizate Sibot-Aurel Vlaicu -- firul 2 modernizat Aurel Vlaicu -- liniile 1-2 modernizate Aurel Vlaicu-Orastie -- firul 2 modernizat Orastie -- liniile 1-2 nemodernizate Orastie-Turdas -- firul 2 in mare parte nemodernizat (de la halta Pricaz spre Turdas firul este modernizat pe o distanta de 1,5 km) Turdas -- liniile 2-3 nemodernizate Turdas-Simeria Veche -- firul 1 modernizat Simeria Veche-Simeria -- firul 1 nemodernizat |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 03 Apr 2016, 17:02 | |
| Pe tronsonul asta se vor folosi instalatii de centralizare de la Siemens? Stie cineva, s-a facut vreo licitatie in acest sens? Pe Valea Prahovei au fost folosite AnsaldoSTS dar am inteles ca si aici vor sa le schimbe cu Siemens si sa treaca pe digital |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
| |
|
| |
| Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|