Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 07 Sept 2015, 21:56
Sigur, mai este valabila reducerea. Cand ai intrecat sa iti cumperi biletul pentru student trebuia sa selectezi ``Student in full-time or evening course`` . Pentru ca nu ai sa gasesti nici unde o optiune speciala pentru studentii din UE
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Dum 04 Oct 2015, 12:11
03.10.2015
Liniste si pace in Budapest Keleti, dupa ce imigrantii nu mai pot ajunge aici odata cu ridicarea gardului (sau pot ajunge, dar au ales alt traseu prin alta tara - Doamne ajuta ! )
EC 170 ``Hungaria`` Budapest Keleti - Berlin Hbf
EC 275 ``Jaroslav Hašek`` Praha hl.n. - Budapest Keleti
IC 406 ``Corona`` Brasov - Budapest Keleti
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Dum 04 Oct 2015, 15:34
03.10.2015
EC 170 ``Hungaria`` Budapest Keleti - Berlin Hbf
image hosting site
IC 406 ``Corona`` Brasov - Budapest Keleti (retragere de la peron)
free jpeg images
GySev
screengrab
RailJet catre Munchen
how to do a screen shot
Regio (Flirt)
post images
Vagoane pentru Regio (cumparate de la OBB, acestia din urma urmand sa inlocuiasca vagoanele clasice cu rame noi Flirt)
windows screenshot
upload img
IR 79 ``Cris`` Budapest Keleti - Timisoara Nord
image ru
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Dum 04 Oct 2015, 18:50
Vagoane pentru regio nu as zice.. vagoane pentru A si R. Mav in secolul 21, mare spalare de bani au facut cu cumpararea acestor vagoane. Nici prize nici AC. Mai injuram CFR-ul ?
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 01:25
92Dragos a scris:
Vagoane pentru regio nu as zice.. vagoane pentru A si R.
Dacă R e Regio, atunci A ce este? De câte ori am fost în Ungaria, pe tabel erau marcate diferit doar ICurile, restul trenurilor erau ori R (opreau peste tot), ori IR.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 01:36
Ungaria nu a adoptat denumirea Europeana, la ei inca exista Personal-Szemely si Accelerat care nu stiu cum ii zice in ungureste.
_________________
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 08:11
Am spus mai pe romaneste. Accelerat - A adica sebes.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 09:26
Dar nu au tot 3 ranguri? Adică unul echivalent cu regio, unul echivalent cu IR şi unul echivalent cu IC?
_________________ :TTT:
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 10:11
Pai au mai multe :
Személy - tren personal Sebes - tren accelerat Gyors - tren rapid IC, EC, EN
Inainte avea IC-R intercity rapid ceva asemanatoare cu intercity plus pe retaua ZSSK.
A existat acum 3 ani o cursa IR ce mergea din gara de vest la tara, prin sud. Avea regim IR. Interregio i se zicea fiind in zona capitalei a avut oprire de tren personal, iar cand a parasit-o avea opriri potrivite unui rapid.
Trebuie sa stiti ca in timpul modernizarii a coridorului Szolnok-Lőkösháza atat traianus cat si alt IC intern li se spune IC dar au in compunere vagoane bautzen de clasa 1 si a 2-a tarifate ca rapid, teoretic IC-ul are oprire in statiile-n care opresc si trenurile rapid. Pana la noile dispozitii asta e situatia. Din decembrie au zis ca se da drumul la trenurile de 160km/h urmand ca trenuri combinate vor disparea.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 11:32
92Dragos a scris:
Pai au mai multe :
Személy - tren personal Sebes - tren accelerat Gyors - tren rapid IC, EC, EN
Si daca mai punem si RailJet-urile care au rangul RJ, mai ingrosam lista rangurilor.
Sunt curios ce noutati aduce MAV de la noul mers in ceea ce priveste internationalele. Sper sa nu mai anuleze nimic. Spuneai tu mai demult despre intentia de a limita trenurile care merg in prezent de la Budapesta la Berlin/Hamburg la Praga la solicitarea DB de a avea doar trenuri Praga-Berlin + retur (facute cu material rulant CD) pt. ca materialul MAV este depasit. Sper sa nu fie adevarat si oricum DB nu are dreptate din acest punct de vedere. Vagoanele IC ale DB nu sunt cu NIMIC mai presus de vagoanele MAV de pe internationale, in afara de existenta prizelor. Atat ! Dupa parerea mea, cea mai moderna flota de vagoane din Europa Central-Vestica o au cehii, ca sa nu mai spun de materialul rulant care circula la ei pe personale. Si din spate vin in forta polonezii. DB nu sunt chiar atat de tari la acest capitol pentru vagoanele lor de IC si ramele pt. ICE sunt destul de ``vechi`` in comparatie cu vecinii cehi si polonezi.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 12:08
Si ZSSK sta foarte bine la material rulant, au vagoane si rame electrice/diesel de ultima generatie. CFR are malaxa.
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 13:27
In regiunea noastra cel mai bine stau polonezii apoi cehii Totusi DB are cele mai confortabile vagoane ma refer la unele serii 19-90 si la clasa a 2 au si 29-90 dar nu ajung in est ci pe trenuri IC spre Venetia Viena Amsterdam Eu am fost multumit de vagoanele MAV spre Berlin chiar si de 20-91
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 13:37
Era sa zic. Sa-l citez pe DB " sa fie multumiti ca le permitem circulatia tot timpul anului si nu o suspendam chiar in acest moment". DB e un mare jaf, sincer. Dupa cum spune Adrian au si ei niste vagoane bune, dar mai bine nu ma apuc sa va descriu vagoanele de pe fostul Jesenius EC Budapest-Hamburg, ce fel de vagoane au pus. Sa ramanim la comparatia cu un 20-49 200 dar scaun putin mai comod. De la noul mers flota MAV dispara complet din Germania ( macar creeaza niste compuneri deosebite pe Corona si Ady Endre, poate si Harghita). Va exista un singur tren Budapesta-Praga cu compunerea MÁV, iar Jesenius Budapest-Hamburg o sa aiba doar CD-uri cu plecare la 7.25 din cate am inteles. Pe Metropol va mai rataci cate un vagon 21-91 pentru Berlin, in rest nimic. Deja sunt plangeri in legatura cu incasarile WR-urilor fiind cehii si nemtii prefera bucataria maghiara deci WR-uri au cele mai mari incasari pe aceste trasee, urmat de Romania ( Corona e in top 5). Tot de la noul mers o sa apara mai multe EC-uri clasice cu vagon MÁV desigur cu WR dar asa mare profit pe Viena-Budapesta sigur nu vor avea.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Ultima editare efectuata de catre 92Dragos in Lun 05 Oct 2015, 13:46, editata de 5 ori
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 13:41
Ca o paranteza la flota de vagoane cel mai bine sta RegioJet o companie mica dar cu o expansiune foarte rapida un bun exemplu de urmat nu m-ar mira sa ajunga sa faca si trenurile Praga-Budapesta oricum bravo lor
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 05 Oct 2015, 13:45
Adrian78 a scris:
Ca o paranteza la flota de vagoane cel mai bine sta RegioJet o companie mica dar cu o expansiune foarte rapida un bun exemplu de urmat nu m-ar mira sa ajunga sa faca si trenurile Praga-Budapesta oricum bravo lor
Abia astept sa vina dar nu au posibilitate. Statul contoleaza transportul feroviar scopul e tinerea companiilor private la distanta.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti