|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 12 Sept 2012, 23:16 | |
| Vor scadea subventiile catre privati ? dar cum se spune si in reportaj , statul inceraca sa puna bete in roate privatilor si sa tina in carca compania de stat , ceea ce nu este normal , e clar ca sunt ceva interese altfel nu ai tine in carca o companie care este in pom adica CFR Calatori , privatul a cerut tarife mai mici , probabil dar privatii nu sunt lasati sa practice tarife mai mici fata de CFR Calatori de ce ? pai cum sa nu detina ei monopol , un lucru urat , nu mi se pare corect sa imi impuna mie ce tarife sa parctic fiecare operator trebuie sa fie liber in a alege tarifele practicate dar nu , le este frica ca nu mai merge nimeni cu CFR si se duce lumea la privat asta e toata treaba , ei vor sa detina controlul , ei taie ei spanzura Am inchiriat o linie am platit cat mi-ai cerut ma lasi sa pun tarifele care le vreau nu tot tu impui tarifele , doar la abonamente fiecare firma are tarifele proprii dar normal era sa fie libera alegere si la tarifarea biletelor . Traseele profitabile sunt Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta urmate de altele mai mici , sa le vad vandute la privati si atunci daca privatul pune un tarif la jumate fata de cum practica CFR in prezent sa vedeti ce se alege parfu de CFR Calatori , prea mult ne jegmaneste pentru un bilet amarat , in prezent tariful normal pentru un bilet este cel practicat pentru elevi si studenti , cel practicat pentru pret intreg este foarte umflat , au adus biletele de elev si student la nivelul actual pentru ca au nevoie de profit si cum nu prea mai merge nimeni cu bilet intreg de asta au ajuns tarifele cum au ajuns si sunt asa scumpe . Practic tarifele pentru elevi si studenti ar trebui sa fie tariful unui bilet pret intreg din care sa se scada pentru elevi si studenti . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 00:15 | |
| Guvernul actual are tot interesul să scape de privaţi şi de anumite tronsoane de linie... nu uitaţi că tot PSD-ul (pe atunci PDSR) a început şi nebunia maxi-taxi-urilor acum vreo 10 ani, când, pe motiv de nerentabilitate, a anulat jumate din trenurile de Braşoş, pe piaţă apărând noua (pe atunci) societate C&I, controlată de Miron Mitrea. E clar că traseele secundare vor fi automat declarate profitabile, iar cele operate de CFR Călători nu, pentru ca CFR să ia subvenţia şi să hrănească gurile şefilor, în vreme ce un inginer începător ia în mână puţin peste 600 RON (nu îndrăznesc să întreb cât ia un vânzător de bilete, era să întreb cât ia o femeie de serviciu, dar ăla e un serviciu externalizat şi plătit cu bani grei către nişte SRL-uri prietene). Privaţii care vor rămâne vor face precum dubarii, adică se vor înţelege între ei şi apoi vor umfla preţurile pe măsură ce creşte numărul de clienţi, deci să nu vă mire dacă trenul Bucureşti - Olteniţa va costa 10 RON în loc de 7, de exemplu.
Şi când ne gândim că în ţările cu apă caldă (Germania, Austria etc.) până şi transportul auto e reglementat ferm dpdv al tarifelor (adică taxare în interiorul unei regiuni - cum ar fi la noi un judeţ - e strict reglementată pe zone, nu ca la noi unde o dubă, de ex., de la Bucureşti la Buftea e 4 RON pentru 20 km şi de la Bucureşti la Brăneşti e 2,5 RON tot pe 20 km), nu mai zic de cel feroviar, care are tarife maximale stabilite şi la nivel naţional, tarife care se aplică oricum doar la trenuri IR şi IC, trenurile R/RE fiind reglementate la nivel regional şi având aceleaşi tarife ca transportul auto. _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 07:39 | |
| Eu cand v-am spus ca TFCul baga bani ca *rost*i in linie pe 801...sa vedeti voi cum ia CFR linia inapoi, baga 2 trenuri si infloresc microbuzele...ca doar e cea mai profitabila linie de privat din tara nu? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 08:56 | |
| - AlexD a scris:
- Eu cand v-am spus ca TFCul baga bani ca *rost*i in linie pe 801...sa vedeti voi cum ia CFR linia inapoi, baga 2 trenuri si infloresc microbuzele...ca doar e cea mai profitabila linie de privat din tara nu?
Nu merge mai bine Brasov-Zarnesti? |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 11:16 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/FOTO_Gara_Ploiesti-cinematograful_neinventat_al_anului_1872-implineste_140_de_ani_0_773322753.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 11:57 | |
| Karpaty gresesti cand spui ca privatul si-ar pune tarife mai mici ce tarife vrei mai mici cand pe 15km trenul costa 3.7 lei crezi ca la 2 lei biletu transportul ala mai e eficient fara subventia de acuma?Cum sa cumpere privatii Bucuresti-Brasov nu m-as urca niciodata intr-o caruta de rama RIO sa merg mai mult de 100 de km cu ea daca ar veni cu trenuri confortabile cum fac alti operatori privati in alte state poate situatia s-ar mai schimba!! Bilete sunt foarte scumpe raportat la nivelul nostru de trai sper ca domnul Roseanu sa isi continue mandatu sa mai indrepte putin din situatia societatii |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 12:32 | |
| Treaba este ca se vrea sa se tina in carca o companie falimentara adica CFR Calatori , guvernul o tine in spate pe banii nostri asta se vede clar si nici nu lasa libertate la privat sa vina cu oferte si preturi mai mici pentru ca le este frica ca nu mai vine nimeni la CFR , asta este adevarul . De ce nu lasa pe privat sa aibe preturile care le vrea ? de ce se tot baga CFR in oala altora ? de ce vrea sa detina CFR monopol ? ........................ Chiar si pe Bucuresti-Brasov o sa aleg mereu privatul ca are mers de IR si tarif de Regio iar CFR stie sa te jupoaie de bani , treaba asta ca tin compania CFR in brate si doar asta e buna iar privatul e rau chiar nu o inteleg . Bucuresti-Brasov 47 de lei un bilet la clasa 2 , :shock: trebuie sa fi ne*un sa dai atatia bani pentru 166 km , la salariile noastre preturile IR sunt foarte mari , aaaa daca vin cu oferte cum au facut pe Cluj-Baia Mare ; Dej-Baia Mare ; etc , atunci alta ar fi treaba , un pret rezonabil pentru Bucuresti-Brasov ar fi 30 de lei la IR si 20 la Regio dar nu 47 , din start cheltui suta pe dus-intors fara ceva leuti daca iei dus-intors care nu se pun la socoteala ca nu toata lumea cumpara asa si cumpara separat . De asta nu sufar CFR Calatori , are preturi mari si nu ofera mai nimic calatorului , ofera o varza de vagoane si cum multi nu le au cu trenurile depinde de noroc , sa dai sacosa de bani sis a nimeresti un 20-54 vai de mama lui sau sa nimeresti un 22-96 ori un 21-76 , cam asta ofera CFR si nu mi se pare deloc normal , sa nu mai zic de trenurile de noapte unde nimeresti un salon de nu poti inchide un ochi din cauza neoanelor iar pe alte rute mergi ziua in compartiment , concluzie , se ocupa cineva de confortul calatorului ? intereseaza pe cineva ? nu , nu intereseaza pe nimeni si atunci de ce sa tin in brate o companie falimentara care e pe marginea prapastiei . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 12:45 | |
| Chiar nu te inteleg de ce esti asa de vehement impotriva CFR-ului ar trebui sa fi vehement impotriva celor care ne-au condus tara in ultimii 8-12 ani si au dus societatea in colaps mai ales ultimii 4 ani au fost dezastrosi si s-a vazut ca iinchirierea unor linii catre privati nu a salvat societatea asa cum multi visau sau credeau ca de acolo pornesc problemele CFR-ului ci managementu general al companiei Si oare Austria cum tine QBB cu 15 mld de euro datorii in spate si le da cu flit privatiilor debea anu asta au reusit sa intre Westbahnu !! Sau in Cehia unde CD primeste subventii mai mari de 7 ori decat privatii Sa zica mersi Regiotransu ca nu i-au obligat sa aibe trase numai de trenuri IR si au gasit portita asta de tren Regio cu mers de IR aici greseste CFR ca nu baga RE cum e 2024!!! Eu am m-ai spus subventile sunt date aiurea ar trebui liniile secundare sa devina niste linii regionale si acolo sa aiba implicare mai mult autoritatile locale nu mi se pare normal sa arunci bani pe geam aiurea pe o sectie unde duci 3 calatori si ai microbuze din 20 in 20 de minute acolo e clar ca ingropi bani aiurea in buzunarul cuiva |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 13:07 | |
| Karpaty dragul meu, iti dau dreptate cu pretul biletelor....sunt foarte scumpe. pai am fost la mare 4 persoane cu masina si am bagat GPL de 2.5 mil. pai cu trenul imi este si frica sa calculez. dar catastrofa este pe distante scurte, un bilet intre pitesti si costesti costa 12 lei la IR pe cand la duba este 3.5 lei. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 13:09 | |
| In fiecare an se spune la tv si la radio ca numarul calatorilor la CFR a scazut si tot scade , se vede si in numarul trenurilor la CFR se tot imputineaza , oare de ce ? tarifele mari in primul rand si apoi durata calatoriei plus conditiile din unele trenuri care sunt jalnice (trenuri ne spalate , ne maturate care poleaca de la cap de traseu , am vazut asta in Craiova) , de asta si tarifele au ajuns unde au ajuns ca nu mai merge nimeni cu bilet intreg , majoritatea calatorilor sunt cu reduceri elevi , studenti , pensionari si alte categorii dar si astia se imputineaza se vede din statistici ca tot scad , ce face CFR sa castige calatorii ? nimic ! Am ajuns la trenuri IR cu 2 vagoane amarate cand acum 10-15 ani aveau 10 si alea pline , acum nici alea 2 nu au calatori si merg goale , tot din cauza tarifului exagerat , aici se duc banii aiurea ca circula trenuri goale , daca nu pot sa mai scada din tarif atunci sa i scada rangul sa le fara RE si asa mai scad tarifele dar nici asa nu vor , de asta au ajuns tarifele care trebuiau sa fie la pret intreg acum sunt practicate pentru elevi si studenti cat despre cele intregi sunt exagerat de umflate . La CFR te duci si ceri bilet si nasu iti zice sa i dai acolo de o bere ca ce nevoie ai de bilet cand se poate mai ieftin la privat iti taie imediat bilet , eu am primit bilet si pentru 3 km imediat a venit la mine sa imi taie bilet , deci nu se compara o companie de stat unde merge zicala "lasa ca merge si asa" cu privatul care stie sa faca treaba . La TFC a fost un tarif mai mic fata de CFR si mergeau pe Cluj-Oradea cu trenurile pline si acum vor fi pline cu inceperea scolilor pana s-a sesizat CFR , alo pai ce faci , mergi ca si IR si tariful este mai mic de cat Regio ......... deci le-a dat la cap , apoi au pus tarife diferentiate pentru sectiile interoperabile si cele neinteroperabile , pe interoperabil aveau acelasi tarif ca la CFR ca de asa vroia "caracatita" si pe neinteroperabil tarifele lor mai mici , tot nu a fost bine , pana in Iulie cand au pus tarifele actuale care tot sunt mai mici fata de CFR cu 50 de bani sau 30 de bani dar sunt mai mici . Aici e vorba si de invidia CFR fata de companiile private , ei au venit si au demonstrat ca pe sectiile secundare se fac incasari intr-o luna cat facea CFR intr-un an , cam asta e adevarul . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 20:30 | |
| - adrian78 a scris:
- Eu am m-ai spus subventile sunt date aiurea ar trebui liniile secundare sa devina niste linii regionale si acolo sa aiba implicare mai mult autoritatile locale
Din păcate, un land german e cât 3 - 4 judeţe de-ale noastre. Pe când la noi... autorităţile judeţene nu sunt în stare nici să cârpească un drum de legătură între 2 judeţe. De exemplu, între Prahova şi Ilfov e un drum de ţară (cu pod nou peste A3). Prahova nu îl face pe motiv că după ultimul sta din Prahova e doar câmp şi duce spre Ilfov, Ilfovul nu-l face că, administrativ, aparţine de Prahova. Credeţi că la căi ferate s-ar înţelege altfel? De exemplu, linia 801 trece prin Bucureşti, Ilfov şi Călăraşi. 600 trece prin Ialomiţa, Vrancea şi Galaţi... Soluţia actuală de subvenţionare mi se pare foarte bună, cu amendamentul că subvenţia ar trebui să fie aceeaşi pentru toţi operatorii. Oricum, anul ăsta s-au dat ani mai puţini bani (adică au pus ei pe listă 22 - 24 RON/km, dar au luat doar vreo 16, numai CFR Călători a luat vreo 20). Să punem o valoare fixă, 19 RON/km să zicem, o dăm aşa la toţi şi fiecare îşi face trenurile în consecinţă. Că dacă CFR circulă cu EA cu 1 vagon e normal că o să aibă costuri triple şi o să ceară bani mai mulţi. Ca fapt divers, cred că Regiotrans scoate cei mai mulţi bani din subvenţie pe fiecare tren... automotoarele lor au consumul cel mai mic. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 21:03 | |
| Semne bune politicul da, s-au intors dinozaurii pdsr-isti la furat tot ce mai apartine statului. Pai daca privatii au pus pe picioare linii in moarte clinica acum hai sa aducem balaurul de stat sa aiba si amaratii de sefi scoliti la Stefan Gheorghiu ce fura. Problema pentru CFR e ca s-au semnat niste contracte de concesionare catre privati si nu pot sa le ia inapoi asa usor, s-au dus anii lu Ilici si nea Vacaroiu cand statul isi baga picioarele in orice, se privatiza pentru valorificarea fierului vechi. Poate le mai arata comisia europeana pisica un pic si le vine mintea la cap. CFR sa faca bine sa rentabilizeze trenurile sa nu mai trimita trenuri din locomotiva+1 vagon. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 21:28 | |
| Credeti ca "OTV-istul" Dan Diaconescu va reusii sa salveze Oltchimul, TransGazul, Taromul si CFR Marfa ,,aceste "perle" scoase la vanzare de Guvernul USL,, dupa cum a spus d-lui in seara asta la OTV? Nu vreau sa facem politica forumul fiind exclusiv unul feroviar dar credeti totusi ca va reusii impreuna cu PP-DD sa salveze tara asta de pe drumul descendent spre care se indreapta? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 21:37 | |
| @Marius 926, CFR Marfa e scoasa de mult inainte sa vina USL. Astea sunt dispozitii externe... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 13 Sept 2012, 21:43 | |
| Daca vrei sa inchizi ochii la trenurile IR de noapte karpaty iti iei bilet la cuseta sau dormitor. Confortul in vagoanele CFR este mai bun decat in trenurile regiotransului. In seara asta am venit cu RegioCosciugu pe Barcea Mare-Hunedoara fara bilet. Am sa va povestesc despre un nas curajos care era sa ia bataie in 1823 ieri,si a dat jos tiganii in Videle dupa ce si-au batut aia joc de 20-83 018.Politia TF nu facea nimic.... Si tot ieri au fost carate 2 vagoane de Cluj cu 1823. In Romania se practica acelasi tarif pentru toti operatorii ,nu are nici o treaba CFR Calatori cu asta,doar in mintea ta este ideea asta. Cum este tafic unic TUI pt marfa la fel este tariful unic/km si pt calatori. De acord cu Adi ,sa practice subventia / calator,nu pe tren,sa vedem mai ramane vre-un regio in tara,inafara de cateva arondate oraselor mari? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |