| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 18:55 | |
| - laur 133 a scris:
- Marius 926 a scris:
- In viitorul apropiat prioritatea nr 1 ptr MTI este privatizarea Tarom apoi a CFR Marfa. Sa vedem se lasa cu restructurari sau nu dupa privatizare si mai ales in ce sector
In mod sigur vor fi restructurari. vor plec multi de la birouri dar si de pe teren. Particularii nu au magazineri cum are CFR Marfa,ci are partida tren ,iar seful de tren intocmeste aratarea vagoanelor. Asta nu numai ca va reduce chletuielile dar si va reduce timpii pt formarea unui tren. Asta asa e. Dar majoritatea sunt trenuri directe sau navete inchise unde nu e cazul de un magaziner. La un tren local unde intervin si probleme comerciale,seful de tren nu are pregatirea necesara. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 10 Sept 2012, 13:04 | |
| http://www.mixtvbrasov.ro/13152-electrocutat-in-gara-brasov/ |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 10 Sept 2012, 16:00 | |
| http://www.b1.ro/stiri/externe/un-tren-din-bulgaria-a-fost-deturnat-de-o-mul-ime-de-pasageri-furio-i-37302.html
astia au sange in ei frate, la noi cine sa se revolte, blatistii? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 10 Sept 2012, 16:49 | |
| - rich1974 a scris:
- http://www.b1.ro/stiri/externe/un-tren-din-bulgaria-a-fost-deturnat-de-o-mul-ime-de-pasageri-furio-i-37302.html
astia au sange in ei frate, la noi cine sa se revolte, blatistii? Asa ar trebui sa faca lumea cand li se ofera si Malaxa 900 sau LVT. |
|
| |
Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5518 Data de inscriere : 07/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 10 Sept 2012, 18:10 | |
| tot un articol cu isprava din Bulgaria,oricum ciudat rau si poza de toata jena http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/un-tren-din-bulgaria-a-fost-deturnat-de-pasagerii-furiosi-276678.html |
|
| |
Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 68 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6797 Data de inscriere : 21/02/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 10 Sept 2012, 19:27 | |
| Orient Expres atacat cu pietre dupa ce a trecut de Sighisoara. Am auzit la stiri. Mai multe detalii aici. |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 10 Sept 2012, 20:59 | |
| - Tomi13leu a scris:
- tot un articol cu isprava din Bulgaria,oricum ciudat rau si poza de toata jena
http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/un-tren-din-bulgaria-a-fost-deturnat-de-pasagerii-furiosi-276678.html astia sunt chiar penibili, probabil ca ziaristul nu cunoaste semnificatia cuvantului deturnat! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 10 Sept 2012, 23:04 | |
| Da ce aveti domne cu poza, e excelenta, se observa calitatea superioara a vagonului seria 20-55 care culcat pe o parte nu are nici un geam spart sau tabla indoita datorita accidentului... e tipla. |
|
| |
Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5518 Data de inscriere : 07/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 11 Sept 2012, 20:58 | |
| - AlexD a scris:
- Da ce aveti domne cu poza, e excelenta, se observa calitatea superioara a vagonului seria 20-55 care culcat pe o parte nu are nici un geam spart sau tabla indoita datorita accidentului... e tipla.
pai da,dar ce treaba are un caz din Romania cu cel din Bulgaria?ziaristi de 2 bani... |
|
| |
AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6953 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 11 Sept 2012, 21:38 | |
| - Citat :
- In acelasi timp, traseele feroviare considerate profitabile vor fi scoase din pachetul social de subventionare spre a fi vandute operatorilor privati, care vor aplica propriile preturi.
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-13202874-guvernul-schimba-subventia-cfr-pret-mai-mare-vagonul-dormit-bani-mai-putini-privati.htm |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 11 Sept 2012, 22:01 | |
| Lucrari la coridorul IV paneuropean !
http://www.feroviarul.ro/comunicate-de-presa/lucrari-de-reparatie-si-modernizare-a-infrastructurii-feroviare.html |
|
| |
Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6229 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 11 Sept 2012, 22:49 | |
| Peste şapte ani, vom face doar o oră între Timişoara şi Budapesta. Asta, dacă proiectul feroviar, tărăgănat de mai mulţi ani de guvernele post-decembriste, va fi pus în aplicare. http://www.adevarul.ro/locale/tim...l-pana-Budapesta_0_772123111.html Astia nu stiu ce sa mai zica ...daaaca |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 11 Sept 2012, 22:53 | |
| Da, linie de mare viteza pana trece primul tren de marfa |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 12 Sept 2012, 22:29 | |
| Vor scadea subventile pentru operatorii privati..minutul 16
http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-50765 |
|
| |
AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6953 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 12 Sept 2012, 22:33 | |
| - adrian78 a scris:
- Vor scadea subventile pentru operatorii privati..minutul 16
http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-50765 Nu e numai asta..... In acelasi timp, traseele feroviare considerate profitabile vor fi scoase din pachetul social de subventionare spre a fi vandute operatorilor privati, care vor aplica propriile preturi. http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-13202874-guvernul-schimba-subventia-cfr-pret-mai-mare-vagonul-dormit-bani-mai-putini-privati.htm |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea III) | |
|