|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 12:12 | |
| Sa vedem ce ne asteapta, cine va veni daca s-a finalizat procesul dur de selectie. Macar sa se mai reduca din pierderi, sa fie mai multe trenuri si mai bune legaturile, sa nu mai fie majorate tarifele (poate chiar sa mai scada putin), sa vina cu alte facilitati in plus, sa nu mai fie multi calatori blatisiti, sa fie calitatea mai buna a trenurilor si pastrata curatenia, sa se uite mai atent la concurenta venita din partea transportului auto si aerian, cu intarzieri minime, angajatii care lucreaza cu publicul calator sa fie mai "buni vanzatori" sa cunoasca cel putin limba engleza la nivel mediu, si in general toti angajatii sa fie mai profesionisti, cei care vor ramane si cei care vor veni peste un timp si desigur sa se opreasca declinul la numarul de pasageri transportati. La CFR Infrastructura sa aibe loc mai multe si mai rapide reparatii, unele electrificari si dublari de linii si banii sa fie folositi mai atent. Chiar daca vor fii si numiti politic managerilor privati li se va da un salariu foarte mare si putere de decizie - suficient de ridicate pentru a realiza mai multe lucruri intr-un timp mai scurt. Cred ca deja din primele luni ale lui 2013 se vor vedea primele masuri si rezultate pozitive. In prezent calitatea la CFR CALATORI si CFR SA este mediocra (cam de nota 5-6) dar vreau ca in maxim 3-4 ani sa fim invidiati la trenuri si caii ferate de polonezi, unguri, bulgari, rusi, moldoveni, sarbi. http://www.zf.ro/eveniment/guvernul-a-anuntat-numele-primelor-cinci-companii-de-stat-pentru-care-a-ales-manageri-privati-10035953 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 12:22 | |
| Pai azi dimineata am vazut la televizor la antena 3 ca se vor privatiza 5 societati CFR SA CFR CALATORI CFR MARFA TAROM SI CNADR..Mai bine adoptau sa le bage in insolventa sa o ia de la zero cum au facut cu Hidroelectrica .Mi se pare o tampenie sa privatizezi infrastructura care e un domeniu strategic o sa ajunga ca Petromu ala o sa dea afara 10000 oameni o sa mearga pe profit si profitul o sa plece frumusel la altii in buzunare..Astept un management serios sa ia masuri dure de la stoparea contractelor dubioase si scaderea personalului de decizie |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 13:17 | |
| In present la CFR Infrastructura sunt angajati mult peste nr necesar, in special la linii .Sa va zic si ce program au: vin la servici la ora 8 ...de obicei au de lucru cand se fac revizii bianuale sau alte lucrari .Si atunci sunt minim 5 muncitori +1 picher,1 sef district,1 sef de echipa,1 agent M.In restul zilelor vin si stau degeaba.La 12 apoi vine trenul si se face pustiu. Revizori de cale sunt inca multi ,in cca 2 ore isi termina revizia apoi merge si isi ia ''bidonasul'' de 2.5 L bere.Si daca IDM ii cere sa mearga la un macaz refuza ,nefiind obligatia lui. Mai mult de 90 % din restrictii sunt exagerat de agravate sau introduse prea preventiv. Despre IDM pot spune ca sunt multi catre au vechime cat varsta mea insa prosti.Ex: un tren de marfa circula inaintea unui tren R ambele avand o singura statie pana la destinatie. Trenul de marfa trece,avand 3 sectoare BLA pana la garare,trenul R are trecere prin statie si este cu 2 sectoare in spatele trenului de marfa ,insa mai are oprire intr-o halta pana la destinatie,dar IDM ii cere oparatatorului sa scoata R in abatere pe stanga pt al baga la statia destinatie inaintea trenului de marfa.Operatorul il crede pe cuvant pe IDM care zice ca R ''impinge ' de marfr si asa face.Astfel va puteti da seama ca ambele trenuri au fost intarziate,R iesind in abatere si intrand tot in abatere la destinatie,dar si tr de marfa f greu ,oprit in semnal .Daca R ar fi mers in spate ar fi garat ambele mult mai repede,trenul de marfa trecea prin halta respectiva,R oprind .As putea da multe ''exercitii ''de ac gen. Dar sa continuam…sunt multi sefi de statie cu salarii brute de 3500 ,desi ar fi deajuns un responsabil in fiecare gara. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 13:26 | |
| Sa nu mai zic de statii cu 4 impegatii pe tura si 2-3 sefi de statie!! La noi se lucreaza "a la Dorel" unu da cu tarnacopu si 10 se uita la el..Am vazut ca excavatoarele alea isi fac treaba bine inlocuiesc zece oameni in Calan acuma cateva luni dupa ce au burat linia utilaju asta realiza o gramada de operatii si un singur om cu lopata mai nivela deci foarte eficient..
|
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 13:47 | |
| - laur 133 a scris:
- In present la CFR Infrastructura sunt angajati mult peste nr necesar, in special la linii .Sa va zic si ce program au: vin la servici la ora 8 ...de obicei au de lucru cand se fac revizii bianuale sau alte lucrari .Si atunci sunt minim 5 muncitori +1 picher,1 sef district,1 sef de echipa,1 agent M.In restul zilelor vin si stau degeaba.La 12 apoi vine trenul si se face pustiu. Revizori de cale sunt inca multi ,in cca 2 ore isi termina revizia apoi merge si isi ia ''bidonasul'' de 2.5 L bere.Si daca IDM ii cere sa mearga la un macaz refuza ,nefiind obligatia lui. Mai mult de 90 % din restrictii sunt exagerat de agravate sau introduse prea preventiv.
Despre IDM pot spune ca sunt multi catre au vechime cat varsta mea insa prosti.Ex: un tren de marfa circula inaintea unui tren R ambele avand o singura statie pana la destinatie. Trenul de marfa trece,avand 3 sectoare BLA pana la garare,trenul R are trecere prin statie si este cu 2 sectoare in spatele trenului de marfa ,insa mai are oprire intr-o halta pana la destinatie,dar IDM ii cere oparatatorului sa scoata R in abatere pe stanga pt al baga la statia destinatie inaintea trenului de marfa.Operatorul il crede pe cuvant pe IDM care zice ca R ''impinge ' de marfr si asa face.Astfel va puteti da seama ca ambele trenuri au fost intarziate,R iesind in abatere si intrand tot in abatere la destinatie,dar si tr de marfa f greu ,oprit in semnal .Daca R ar fi mers in spate ar fi garat ambele mult mai repede,trenul de marfa trecea prin halta respectiva,R oprind .As putea da multe ''exercitii ''de ac gen. Dar sa continuam…sunt multi sefi de statie cu salarii brute de 3500 ,desi ar fi deajuns un responsabil in fiecare gara. Astea sunt doar impresiile tale. Nu e chiar asa. 1.au program de la 7.30 la 16.00 cu jumatate de ora pauza de masa(care,culmea, incepe la 12).Si sunt subdimensionati ca numar. Un district L acopera cateva statii(4-5),de aia nu ii vezi mereu.Au fost multi dati afara sa isi pastreze pe "sus" posturile. 2.la bianuale 5L-isti sunt putini.Daca nu sti ce inseamna bianuale,abtine-te. Postul M este absolut necesar acolo.Picherul e si sef de district. 3.sti ce face un revizor de cale,si cum il poti verifica? Daca e in statie,va merge la macaz,daca poate,are si el obligatiile lui.Referitor la bere:pas. 4.referitor la restrictii, sunt linii care ar trebui inchise,nicidecum RV introdusa preventiv. 5.IDM peste varsta de pensionare,au disparut de mult.27 ani vechime e mult? Eu am 22(19 ca IDM) si mai am ceva pana la pensie.Nu ai de unde sti cum a fost circulatia defapt si conditiile de pe teren,dar lasi de inteles ca e o practica.Te inseli! Ai asistat tu la discutia cu operatorul RC? Chiar mai vreau niste exemple. 6.brut 3500? Atunci net cat mai e? Ai idee in ce gari mai exista sef de gara? - adrian78 a scris:
- Sa nu mai zic de statii cu 4 impegatii pe tura si 2-3 sefi de statie!!
La noi se lucreaza "a la Dorel" unu da cu tarnacopu si 10 se uita la el..Am vazut ca excavatoarele alea isi fac treaba bine inlocuiesc zece oameni in Calan acuma cateva luni dupa ce au burat linia utilaju asta realiza o gramada de operatii si un singur om cu lopata mai nivela deci foarte eficient..
Ai impresia ca aia 4 IDM sunt pusi degeaba acolo?De exemplu intr-o statie ca Brasov Cal.? 2-3 sefi de statie? Esti sigur? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 15:24 | |
| La un moment dat fac fata si doi impegatii unu la peron si unu la bloc!!Ce mare activitate mai exista la Sighisoara de trebuie 2 impegati la fel Alesd si ceta gari or mai fi..In Mintia sunt momente cand se manevreaza la cate 3 linii deodata si face fata si un impegat!!Oare la Brasov dupa ora 23 mai are asa multa activitate impegatul de la cabina 6? 2-3 sefi de gara are statia nu toti odata la serviciu!! |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 15:42 | |
| - ionutz72 a scris:
- [quote=".
Astea sunt doar impresiile tale. Nu e chiar asa. 1.au program de la 7.30 la 16.00 cu jumatate de ora pauza de masa(care,culmea, incepe la 12).Si sunt subdimensionati ca numar. Un district L acopera cateva statii(4-5),de aia nu ii vezi mereu.Au fost multi dati afara sa isi pastreze pe "sus" posturile. 2.la bianuale 5L-isti sunt putini.Daca nu sti ce inseamna bianuale,abtine-te. Postul M este absolut necesar acolo.Picherul e si sef de district. 3.sti ce face un revizor de cale,si cum il poti verifica? Daca e in statie,va merge la macaz,daca poate,are si el obligatiile lui.Referitor la bere:pas. 4.referitor la restrictii, sunt linii care ar trebui inchise,nicidecum RV introdusa preventiv. 5.IDM peste varsta de pensionare,au disparut de mult.27 ani vechime e mult? Eu am 22(19 ca IDM) si mai am ceva pana la pensie.Nu ai de unde sti cum a fost circulatia defapt si conditiile de pe teren,dar lasi de inteles ca e o practica.Te inseli! Ai asistat tu la discutia cu operatorul RC? Chiar mai vreau niste exemple. 6.brut 3500? Atunci net cat mai e? Ai idee in ce gari mai exista sef de gara? =quote] 1.Nu mi-as fi permis sa vb fara sa stiu ce zic.Acum binenteles nu pot da toate detaliile.Este adevarat ca sunt subdimensionati,dar dacca intradevar ar avea lucrari.Dar pana si lucrarile de schimbare traverse sau de vopsire a unor poduri au fost facute de firme particulare. 2.eu am spus 5L-isti referindu-ma doar la muncitorii care dau cu tarnacopul,insa mai sunt si sudori etc,dar nu i-am inclus si pe ceilalti si am zis sa pun minimul pt a nu parea ca exagerez.In situatia de care vorbesc a fost si picher si sef distr. ,si am uitat sa mentionez mai era inca un inginer. 3.Nu are obligatia sa mearga la macaz...deci trebuie motivat...si cu un bidonas de ex. 4.eu am vb de majoritatea restrictiilor,dar sunt si exceptii.Liniile care ar trebui inchise au restrictive de tonaj. 5.Multi inainte.Ma bucur ca sunt cfr trecuti de 30 de ani pe forum.Nu ma insel pt ca de fapt in exemplul dat,ultimul caz identic din fericire la statia vecina sunt IDM buni si acesta a lasat trenul marfar sa intre inaintea R ,deci dispozitia RC a fost inutila nu a facut decat ca R sa ia 2 abateri de pomana,fiind si un tren lung,format din 2 trenuri. 6.Am vb de salariu brut nu de baza.Salariul brut e mai mare decat cel de baza sau cel net.Si nu ma poate convinge nimeni ca un IDM responsabil nu ar fi suficient in multe gari care au sef gari. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 15:47 | |
| Muncitori si angajatii de executie nu vor fii dati afara in perioada urmatoare deoarece nu sunt multi la numar dar va fii foarte rau pentru cei care stau la birou - personal administrativ. Mecanici de locomotiva, controlori de bilete, muncitori si alti vor scapa deoarece isi cunosc meseria, eventual i va duce la cursuri de perfectionare. Oricum fata garilor, trenurilor si a transportului feroviar din Romania cel mai probabil se va schimba. In primul rand vor fii inlocuiti unii sefii cu alti mult mai capabili si mai tineri si pe urma vor urma si alte schimbari la angajatii TESA - PERSONAL ADMINISTRATIV (de la birouri). |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 15:59 | |
| In viitorul apropiat prioritatea nr 1 ptr MTI este privatizarea Tarom apoi a CFR Marfa. Sa vedem se lasa cu restructurari sau nu dupa privatizare si mai ales in ce sector |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 16:03 | |
| - Marius 926 a scris:
- In viitorul apropiat prioritatea nr 1 ptr MTI este privatizarea Tarom apoi a CFR Marfa. Sa vedem se lasa cu restructurari sau nu dupa privatizare si mai ales in ce sector
In mod sigur vor fi restructurari. vor plec multi de la birouri dar si de pe teren. Particularii nu au magazineri cum are CFR Marfa,ci are partida tren ,iar seful de tren intocmeste aratarea vagoanelor. Asta nu numai ca va reduce chletuielile dar si va reduce timpii pt formarea unui tren. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 16:17 | |
| - laur 133 a scris:
- Marius 926 a scris:
- In viitorul apropiat prioritatea nr 1 ptr MTI este privatizarea Tarom apoi a CFR Marfa. Sa vedem se lasa cu restructurari sau nu dupa privatizare si mai ales in ce sector
In mod sigur vor fi restructurari. vor plec multi de la birouri dar si de pe teren. Particularii nu au magazineri cum are CFR Marfa,ci are partida tren ,iar seful de tren intocmeste aratarea vagoanelor. Asta nu numai ca va reduce chletuielile dar si va reduce timpii pt formarea unui tren. "Nasii" vor pleca singuri sau vor fii dati afara urgent si vor iesi la SUPRAFATA CEL PUTIN 10 MILIOANE DE CALATORI AI TRENURILOR in urmatorii 2-3 ani. In Romania cu CFR CALATORI cred ca circula anual intre 70 si 100 de milioane de calatori, nu dor 55 milioane asa cum arata statisticile oficiale. Dar nu sunt sigur ca CFR CALATORI va face profit in anii urmatorii. Vom trai si vom vedea, dar stacheta va fii ridicata mult la aceste companii cu manageri privati (unele avand probabil cetatenii straini). |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 16:23 | |
| Razvane ca sa par putin rautacios in urmatorii ani in Romania va curge lapte si miere atat pe calea ferata cat si in traiul romanilor |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 16:45 | |
| In primul rand ar trebui ca toti cei care intra in contact direct cu publicul sa fie rescolarizati.Salariile nasilor sa creasca mult,dar si raspunderea lor. Sa raspunda de siguranta calatorilor,de vagoane etc. sa vorbeasca engleza ,sa vorbeasca pe un ton placut,sa aiba limbaj adecvat, aspect fizic placut.Cel putin eu asa am vazut in Germania...dar visez prea mult. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 16:50 | |
| - Marius 926 a scris:
- Razvane ca sa par putin rautacios in urmatorii ani in Romania va curge lapte si miere atat pe calea ferata cat si in traiul romanilor
Daca CFR CALATORI si alte companii merg prost acum este pentru ca pretentiile unor angajatii si ale conducerii sunt reduse. Nu va curge lapte si miere. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 08 Sept 2012, 17:31 | |
| - adrian78 a scris:
- La un moment dat fac fata si doi impegatii unu la peron si unu la bloc!!Ce mare activitate mai exista la Sighisoara de trebuie 2 impegati la fel Alesd si ceta gari or mai fi..In Mintia sunt momente cand se manevreaza la cate 3 linii deodata si face fata si un impegat!!Oare la Brasov dupa ora 23 mai are asa multa activitate impegatul de la cabina 6?
2-3 sefi de gara are statia nu toti odata la serviciu!! La un moment dat poate,dar restul timpului? Sa faci manevra in biroul de miscare ,e cel mai usor lucru sa butonezi,ca altceva nu face IDM .Dar restul activitatilor ce le are IDM ? Manrvra la 3 linii? In zone diferite de manevra poate. iti garantez eu ca inca e activitate dupa ora 23 in Brasov. Unde e statia aia cu 2-3 sefi mai exact? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |