|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 27 Iul 2012, 21:27 | |
| Jaf pe bani grei la Ministerul Transporturilor. Vezi concluziile unui audit pentru perioada 2009 - 2012
http://www.antena3.ro/romania/jaf-pe-bani-grei-la-ministerul-transporturilor-vezi-concluziile-unui-audit-pentru-perioada-2009-2012-177537.html
Companiile din subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) au cheltuit sute de milioane de euro fără respectarea legislaţiei sau nejustificat, potrivit unui raport de audit care a vizat perioada 2009 - aprilie 2012. Ministrul Transporturilor, Ovidiu Ioan Silaghi, a prezentat vineri, într-o conferinţă de presă susţinută la Satu Mare, o parte din rezultatele controlului de audit, precizând că unele aspecte legate de utilizarea fondurilor europene urmează să fie verificate şi de Oficiul European de Luptă Antifraudă, se arată într-un comunicat al MTI, citat de Mediafax. "În total, Comisia Europeană a solicitat corecţii de 141,48 milioane euro bani cheltuiţi care vor fi suportaţi de la bugetul de stat, cheltuieli neeligibile sau plăţi nejustificate. Companiile din subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii au cheltuit sute de milioane de euro fără respectarea legislaţiei sau nejustificat, arată un raport efectuat de comisia de audit", potrivit sursei citate.
La Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA, Curtea de Conturi a constatat că a fost prejudiciat patrimoniul public al statului cu suma de 42,5 millioane lei (9,4 milioane euro), prin executarea silită a 101,5 km cale ferată, în favoarea unor operatori economici privaţi. Totodată, Departamentul de Luptă Anti Fraudă (DLAF) a constatat încălcări ale prevederilor legale la atribuirea contractelor de lucrări în valoare de peste 52 milioane euro, fapt care poate conduce la aplicarea de corecţii financiare în valoare de 100%, respectiv la suportarea acestor sume de la bugetul de stat, potrivit sursei citate. Pentru reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti - Constanţa s-au constatat întârzieri de peste 2 ani şi suplimentări ale valorilor contractuale în sumă totală de peste 451 millioane lei (110 milioane euro). Corpul de Control al Primului Ministru a constatat că la 31 mai 2011, ANAF a instituit sechestre asiguratorii asupra activelor companiei, în valoare de peste 700 milioane lei (155,55 millioane euro), iar din cauza managementului defectuos, patrimoniul privat al CFR a fost afectat astfel: 841 de vagoane călători şi marfă au fost înstrăinate, ca urmare a aplicării sechestrelor; 166 de vagoane de marfă şi uz administrativ au fost sustrase; 25 de vagoane au fost predate fără proces verbal către societati private; 147 vagoane au fost neinventariate iar 6 vagoane au fost tăiate abuziv. "Corpul de Control al MTI a constatat că, în derularea Contractului ISPA 2000/16/P/PT/001/03/02 încheiat de către CN CF CFR SA pentru reabilitarea secţiunilor Băneasa - Feteşti, plata sumei de 5,6 milioane lei (1,3 milioane euro), s-a realizat cu încălcarea unor prevederi ale Memorandumului de finanţare şi ale contractului de lucrări, astfel că suma a fost declarată neeligibilă şi, în consecinţă, a fost suportată de la bugetul de stat", se spune în comunicat. În plus, urmărirea defectuoasă a derulării contractului "Reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti - Constanţa, Tronsonul Băneasa - Fundulea, Lotul nr.2" a generat un litigiu prin care CN CFR SA a fost obligată la plata sumei de 38,2 milioane lei (8,5 milioane euro).
////////////////
cu suma de 42,5 millioane lei (9,4 milioane euro), prin executarea silită a 101,5 km cale ferată, în favoarea unor operatori economici privaţi.
la ce trasee se refera?? |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 27 Iul 2012, 21:56 | |
| pe de alta parte.....eu nu-i mai cred pe astia de la antena 3 nici daca-mi spun ca apa e uda. e campanie electorala.... |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 27 Iul 2012, 22:18 | |
| Acest audit este rafuiala politica. Pun pariu ca dupa campania electorala se va lasa tacerea, asa s-a mai intamplat. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 28 Iul 2012, 00:08 | |
| - rich1974 a scris:
- pe de alta parte.....eu nu-i mai cred pe astia de la antena 3 nici daca-mi spun ca apa e uda. e campanie electorala....
e si pe tvr probabil si pe alte posturi |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 28 Iul 2012, 00:12 | |
| - AlexD a scris:
- Eu am mai spus, in situatii de genul asta se cere anularea trenurilor.
Daca doar 10% au bilet/abonament mai mult ca sigur acestia pot circula si cu autobuzul. Nu vreau sa mai aud fraze de genul 'de ce sa sufere cei corecti' daca procentul de platitori/blatisti era de 50-50 mai discutam dar atata timp cat platitorii sunt in minoritate nu are rost sa discutam, inchiderea liniei sau inchirierea catre un privat, punct. De ce anularea trenului si nu introducerea pazei ? Eu pana nu vad un exemplu concret cand cu 1-2 agenti de paza nu se reuseste taxarea tuturor calatorilor nu cred ca nu este posibil. Uite exemplu chiar la CFR cu trenul regio de noapte catre Mangalia in week-end, nu a scapat om fara bilet in noaptea cand am fost eu cu el, au existat zeci de persoane ce au platit inclusiv bilet cu suprataxa pentru ca au mers cateva statii in plus fata de cat isi luasera bilet (numa eu am vazut vreo 4-6 persoane ce au dat 8 lei suprataxa pentru ca aveau bilet pana in Constanta si la Agigea i-au vazut tot in tren, nu a mers nici o scuza posibila din partea nimanui. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 28 Iul 2012, 01:52 | |
| Nu mai stiu cine scrisese pe forum ca intre Bucuresti si Oltenita a angajat TFC-ul oameni de la BGS, dar acolo din alte motive. Ai controlor, supracontrol. Daca nici primii, nici superiorii lor nu isi fac treaba, ce te face sa crezi ca in cazul in care ar fi si un politist sau un agent de paza cu ei nu ar fi la fel? Prin liceu am mers cu inca doi prieteni de la Valcea la Sibiu, cu 2061. Chiar la Valcea s-a urcat supracontrolul si nasii au venit impreuna cu el sa verifice biletele. Eu si inca un prieten aveam carnete de elev si de student, deci si bilete, dar al treilea baiat nu avea nici un fel de reducere si a zis ca merge cu nasu'. Ce sa vezi? unul din nasi a mers mai departe cu supracontrolul si celalalt a stat sa negocieze cu prietenul asta... Deci ce rost ar avea paza? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 28 Iul 2012, 15:18 | |
| Una e supracontrolul, alta paza cu ajutorul unei firme private/alti paznici decat colegii de servici. Totul e sa se vrea la nivel inalt si se poate reduce cu peste 90 % blatismul.
JAF pe bani europeni. Prejudiciu de 9,5 milioane de EURO la CFR
JAF la Ministerul Transporturilor pe bani europeni. Comisia Europeană ne pune să plătim 142 de milioane de EURO, anunţă Realitatea TV.
142 de milioane au fost cheltuiţi în mod nejustificat. Ancheta a fost făcută de Curtea de Conturi. Comisia Europeană solicită României să facă corecţii financiare.
sursa: http://realitatea.mobi/article/976458
Nu e ceva nou sau interesant, insa am postat stirea de curiozitatea seriei vagonului din poza, are idee cineva despre ce vagon este vorba ? 26-54 exista ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 28 Iul 2012, 15:23 | |
| Nu exista 26-54 poate e prototipul lui 84-16 sau 26-16 |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 28 Iul 2012, 19:56 | |
| - adirmvl a scris:
- Nu mai stiu cine scrisese pe forum ca intre Bucuresti si Oltenita a angajat TFC-ul oameni de la BGS, dar acolo din alte motive. Ai controlor, supracontrol. Daca nici primii, nici superiorii lor nu isi fac treaba, ce te face sa crezi ca in cazul in care ar fi si un politist sau un agent de paza cu ei nu ar fi la fel? Prin liceu am mers cu inca doi prieteni de la Valcea la Sibiu, cu 2061. Chiar la Valcea s-a urcat supracontrolul si nasii au venit impreuna cu el sa verifice biletele. Eu si inca un prieten aveam carnete de elev si de student, deci si bilete, dar al treilea baiat nu avea nici un fel de reducere si a zis ca merge cu nasu'. Ce sa vezi? unul din nasi a mers mai departe cu supracontrolul si celalalt a stat sa negocieze cu prietenul asta... Deci ce rost ar avea paza?
Nu stiu cum e pe Oltenita. Nu stiu cum e pe Bucuresti - Buzau, dar pe Buzau - Nehoiasu au paznic (nu e BGS e o firma mai mica) care isi face treaba si ca ideea nu e vreun fioros la 2m si 120 kg (desi la intoarcerea din Nehoiasu cam era ) si parerea mea e ca pe sectia aia chiar se merita paznic, sunt niste specimene pe traseu (mai ales in zona Buzaului) Si desi circula in 2 zone raufamate (Oltenita, Buzau) TOTUSI TFC-ul nu are vagoanele vandalizate. Chiar ma gandesc cum de i se da TFC-ului numai zonele astea naspa. Probabil TFC-ul ia ce nu vrea Regiotransul. Eu as fi vrut ca toata Oltenia + Arges + Teleorman sa fie luata de TFC. p.s. chiar la toti ni s-a parut exces de zel cand TFC-ul a venit cu politia pe Oltenita si a gasit 1 calator cu probleme. UNU singur !! |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 28 Iul 2012, 20:08 | |
| http://observator.a1.ro/social/Companiile-private-pun-stapanire-pe-cale-ferata_65513.html# |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 29 Iul 2012, 00:14 | |
| - adrian78 a scris:
- Nu exista 26-54 poate e prototipul lui 84-16 sau 26-16
Primul 26-16 a fost înmatriculat ca 26-54. În ciuda testelor făcute de cei de la Paşcani, frâna nu s-a comportat bine la peste 120 km/h, prin urmare a fost redenumit 26-16, iar vagoanele următoare au fost încadrate tot în seria 26-16. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 29 Iul 2012, 01:06 | |
| Pai suratul lui Bmpz-dl ul austriac e la 140 .. cu seria 26-33 ,dar mi se pare ca le difera boghiurile,probabil de acolo problemele .Si surat aproximativ .. ca,cred ca cele din Italia sunt mai apropiate de ale noastre .. Murii e expert la politica de asta internationala ^^ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 29 Iul 2012, 01:56 | |
| Ale lor or fi cu frână cu disc... _________________ :TTT:
|
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: presa Dum 29 Iul 2012, 13:18 | |
| Cititi asta si fiti fericiti ca sunteti calatori corecti si cumparati bilete Nu uitati, DOAR CUMPARAND BILETE VETI CONTRIBUI LA DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI FEROVIAR!!!! http://www.adevarul.ro/financiar/Prejudicii-fraude_si_corectii_financiare_de_SUTE_DE_MILIOANE_DE_EURO_in_transporturi_0_744525892.html# |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 29 Iul 2012, 14:56 | |
| Șef al Poliției TF implicat în furturile de benzină din trenuri. Un dosar ca-n filme, cu metodele „pompița” și „caracatița”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/hoti-cu-epoleti-din-vagoanele-cisterna-prinsi-in-flagrant-si-lasati-sa-plece-acasa-994099.html
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |