Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 27 Iul 2012, 21:27

Jaf pe bani grei la Ministerul Transporturilor. Vezi concluziile unui audit pentru perioada 2009 - 2012

http://www.antena3.ro/romania/jaf-pe-bani-grei-la-ministerul-transporturilor-vezi-concluziile-unui-audit-pentru-perioada-2009-2012-177537.html


Companiile din subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) au cheltuit sute de milioane de euro fără respectarea legislaţiei sau nejustificat, potrivit unui raport de audit care a vizat perioada 2009 - aprilie 2012.

Ministrul Transporturilor, Ovidiu Ioan Silaghi, a prezentat vineri, într-o conferinţă de presă susţinută la Satu Mare, o parte din rezultatele controlului de audit, precizând că unele aspecte legate de utilizarea fondurilor europene urmează să fie verificate şi de Oficiul European de Luptă Antifraudă, se arată într-un comunicat al MTI, citat de Mediafax.

"În total, Comisia Europeană a solicitat corecţii de 141,48 milioane euro bani cheltuiţi care vor fi suportaţi de la bugetul de stat, cheltuieli neeligibile sau plăţi nejustificate. Companiile din subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii au cheltuit sute de milioane de euro fără respectarea legislaţiei sau nejustificat, arată un raport efectuat de comisia de audit", potrivit sursei citate.


La Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA, Curtea de Conturi a constatat că a fost prejudiciat patrimoniul public al statului cu suma de 42,5 millioane lei (9,4 milioane euro), prin executarea silită a 101,5 km cale ferată, în favoarea unor operatori economici privaţi.

Totodată, Departamentul de Luptă Anti Fraudă (DLAF) a constatat încălcări ale prevederilor legale la atribuirea contractelor de lucrări în valoare de peste 52 milioane euro, fapt care poate conduce la aplicarea de corecţii financiare în valoare de 100%, respectiv la suportarea acestor sume de la bugetul de stat, potrivit sursei citate.

Pentru reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti - Constanţa s-au constatat întârzieri de peste 2 ani şi suplimentări ale valorilor contractuale în sumă totală de peste 451 millioane lei (110 milioane euro).

Corpul de Control al Primului Ministru a constatat că la 31 mai 2011, ANAF a instituit sechestre asiguratorii asupra activelor companiei, în valoare de peste 700 milioane lei (155,55 millioane euro), iar din cauza managementului defectuos, patrimoniul privat al CFR a fost afectat astfel: 841 de vagoane călători şi marfă au fost înstrăinate, ca urmare a aplicării sechestrelor; 166 de vagoane de marfă şi uz administrativ au fost sustrase; 25 de vagoane au fost predate fără proces verbal către societati private; 147 vagoane au fost neinventariate iar 6 vagoane au fost tăiate abuziv.

"Corpul de Control al MTI a constatat că, în derularea Contractului ISPA 2000/16/P/PT/001/03/02 încheiat de către CN CF CFR SA pentru reabilitarea secţiunilor Băneasa - Feteşti, plata sumei de 5,6 milioane lei (1,3 milioane euro), s-a realizat cu încălcarea unor prevederi ale Memorandumului de finanţare şi ale contractului de lucrări, astfel că suma a fost declarată neeligibilă şi, în consecinţă, a fost suportată de la bugetul de stat", se spune în comunicat.

În plus, urmărirea defectuoasă a derulării contractului "Reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti - Constanţa, Tronsonul Băneasa - Fundulea, Lotul nr.2" a generat un litigiu prin care CN CFR SA a fost obligată la plata sumei de 38,2 milioane lei (8,5 milioane euro).


////////////////

cu suma de 42,5 millioane lei (9,4 milioane euro), prin executarea silită a 101,5 km cale ferată, în favoarea unor operatori economici privaţi.

la ce trasee se refera??
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 27 Iul 2012, 21:56

pe de alta parte.....eu nu-i mai cred pe astia de la antena 3 nici daca-mi spun ca apa e uda. e campanie electorala....
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6554
Data de inscriere : 28/05/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 27 Iul 2012, 22:18

Acest audit este rafuiala politica. Pun pariu ca dupa campania electorala se va lasa tacerea, asa s-a mai intamplat.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 28 Iul 2012, 00:08

rich1974 a scris:
pe de alta parte.....eu nu-i mai cred pe astia de la antena 3 nici daca-mi spun ca apa e uda. e campanie electorala....


e si pe tvr

probabil si pe alte posturi
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 28 Iul 2012, 00:12

AlexD a scris:
Eu am mai spus, in situatii de genul asta se cere anularea trenurilor.
Daca doar 10% au bilet/abonament mai mult ca sigur acestia pot circula si cu autobuzul.
Nu vreau sa mai aud fraze de genul 'de ce sa sufere cei corecti' daca procentul de platitori/blatisti era de 50-50 mai discutam dar atata timp cat platitorii sunt in minoritate nu are rost sa discutam, inchiderea liniei sau inchirierea catre un privat, punct.
De ce anularea trenului si nu introducerea pazei ? Eu pana nu vad un exemplu concret cand cu 1-2 agenti de paza nu se reuseste taxarea tuturor calatorilor nu cred ca nu este posibil. Uite exemplu chiar la CFR cu trenul regio de noapte catre Mangalia in week-end, nu a scapat om fara bilet in noaptea cand am fost eu cu el, au existat zeci de persoane ce au platit inclusiv bilet cu suprataxa pentru ca au mers cateva statii in plus fata de cat isi luasera bilet (numa eu am vazut vreo 4-6 persoane ce au dat 8 lei suprataxa pentru ca aveau bilet pana in Constanta si la Agigea i-au vazut tot in tren, nu a mers nici o scuza posibila din partea nimanui.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 28 Iul 2012, 01:52

Nu mai stiu cine scrisese pe forum ca intre Bucuresti si Oltenita a angajat TFC-ul oameni de la BGS, dar acolo din alte motive. Ai controlor, supracontrol. Daca nici primii, nici superiorii lor nu isi fac treaba, ce te face sa crezi ca in cazul in care ar fi si un politist sau un agent de paza cu ei nu ar fi la fel? Prin liceu am mers cu inca doi prieteni de la Valcea la Sibiu, cu 2061. Chiar la Valcea s-a urcat supracontrolul si nasii au venit impreuna cu el sa verifice biletele. Eu si inca un prieten aveam carnete de elev si de student, deci si bilete, dar al treilea baiat nu avea nici un fel de reducere si a zis ca merge cu nasu'. Ce sa vezi? unul din nasi a mers mai departe cu supracontrolul si celalalt a stat sa negocieze cu prietenul asta... Deci ce rost ar avea paza? Wink
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 28 Iul 2012, 15:18

Una e supracontrolul, alta paza cu ajutorul unei firme private/alti paznici decat colegii de servici. Totul e sa se vrea la nivel inalt si se poate reduce cu peste 90 % blatismul.



JAF pe bani europeni. Prejudiciu de 9,5 milioane de EURO la CFR

JAF la Ministerul Transporturilor pe bani europeni. Comisia Europeană ne pune să plătim 142 de milioane de EURO, anunţă Realitatea TV.

142 de milioane au fost cheltuiţi în mod nejustificat. Ancheta a fost făcută de Curtea de Conturi. Comisia Europeană solicită României să facă corecţii financiare.

sursa: http://realitatea.mobi/article/976458

Nu e ceva nou sau interesant, insa am postat stirea de curiozitatea seriei vagonului din poza, are idee cineva despre ce vagon este vorba ? 26-54 exista ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 28 Iul 2012, 15:23

Nu exista 26-54 poate e prototipul lui 84-16 sau 26-16
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 28 Iul 2012, 19:56

adirmvl a scris:
Nu mai stiu cine scrisese pe forum ca intre Bucuresti si Oltenita a angajat TFC-ul oameni de la BGS, dar acolo din alte motive. Ai controlor, supracontrol. Daca nici primii, nici superiorii lor nu isi fac treaba, ce te face sa crezi ca in cazul in care ar fi si un politist sau un agent de paza cu ei nu ar fi la fel? Prin liceu am mers cu inca doi prieteni de la Valcea la Sibiu, cu 2061. Chiar la Valcea s-a urcat supracontrolul si nasii au venit impreuna cu el sa verifice biletele. Eu si inca un prieten aveam carnete de elev si de student, deci si bilete, dar al treilea baiat nu avea nici un fel de reducere si a zis ca merge cu nasu'. Ce sa vezi? unul din nasi a mers mai departe cu supracontrolul si celalalt a stat sa negocieze cu prietenul asta... Deci ce rost ar avea paza? Wink


Nu stiu cum e pe Oltenita.
Nu stiu cum e pe Bucuresti - Buzau, dar pe Buzau - Nehoiasu au paznic (nu e BGS e o firma mai mica) care isi face treaba si ca ideea nu e vreun fioros la 2m si 120 kg (desi la intoarcerea din Nehoiasu cam era Razz) si parerea mea e ca pe sectia aia chiar se merita paznic, sunt niste specimene pe traseu (mai ales in zona Buzaului)

Si desi circula in 2 zone raufamate (Oltenita, Buzau) TOTUSI TFC-ul nu are vagoanele vandalizate.

Chiar ma gandesc cum de i se da TFC-ului numai zonele astea naspa. Probabil TFC-ul ia ce nu vrea Regiotransul. Eu as fi vrut ca toata Oltenia + Arges + Teleorman sa fie luata de TFC.

p.s. chiar la toti ni s-a parut exces de zel cand TFC-ul a venit cu politia pe Oltenita si a gasit 1 calator cu probleme. UNU singur !!
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 28 Iul 2012, 20:08

http://observator.a1.ro/social/Companiile-private-pun-stapanire-pe-cale-ferata_65513.html#
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 00:14

adrian78 a scris:
Nu exista 26-54 poate e prototipul lui 84-16 sau 26-16
Primul 26-16 a fost înmatriculat ca 26-54. În ciuda testelor făcute de cei de la Paşcani, frâna nu s-a comportat bine la peste 120 km/h, prin urmare a fost redenumit 26-16, iar vagoanele următoare au fost încadrate tot în seria 26-16.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 01:06

Pai suratul lui Bmpz-dl ul austriac e la 140 .. cu seria 26-33 ,dar mi se pare ca le difera boghiurile,probabil de acolo problemele Very Happy.Si surat aproximativ .. ca,cred ca cele din Italia sunt mai apropiate de ale noastre Very Happy .. Murii e expert la politica de asta internationala ^^
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 01:56

Ale lor or fi cu frână cu disc...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5729
Data de inscriere : 05/05/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: presa   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 13:18


Cititi asta si fiti fericiti ca sunteti calatori corecti si cumparati bilete Razz Nu uitati, DOAR CUMPARAND BILETE VETI CONTRIBUI LA DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI FEROVIAR!!!! Razz

http://www.adevarul.ro/financiar/Prejudicii-fraude_si_corectii_financiare_de_SUTE_DE_MILIOANE_DE_EURO_in_transporturi_0_744525892.html#
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 14:56

Șef al Poliției TF implicat în furturile de benzină din trenuri. Un dosar ca-n filme, cu metodele „pompița” și „caracatița”

http://www.evz.ro/detalii/stiri/hoti-cu-epoleti-din-vagoanele-cisterna-prinsi-in-flagrant-si-lasati-sa-plece-acasa-994099.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 38 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: