| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 12:07 | |
| Si pana la urma ce locomotiva s-a rasturnat? Ii putem afla seria?? Aici vad tot un DA http://www.brasov.net/o-locomotiva-s-a-rasturnat-in-gara-triaj Foto1: Brasov net http://www.brasov.net/o-locomotiva-s-a- ... gara-triaj Foto2 : Adevarul |
|
| |
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7936 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 12:12 | |
| |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 12:33 | |
| Multumesc pt raspuns. Locomotiva a fost construita in 1974. Avea si striatii pe laterala. Ma intreb daca va mai fi refacuta! O poza mai veche cu aceasta locomotiva (c)vrabieionutz |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 12:52 | |
| La asta duce conducerea simplificata. Mecanicul a intrat in birou la IDM din Darste pt verificare alctest, uitand sa asigure locomotiva, sau a asigurat-o numai cu directa. Norocul a fost ca a ramas parcursul facut spre triaj. Va dati seama ce insemna sa o ia spre Brasov Calatori? Undeva pe la Augustin se mai oprea |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 13:01 | |
| Chiar ca noroc ..... iti dai seama sa fi ramas macazul spre Brasov si sa vina ceva tren de calatori sau marfa din fata. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 13:04 | |
| Se intampla ce s-a intamplat si cu EA 001 |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 13:07 | |
| Ramane de vazut daca i s-a facut intentionat parcurs spre Triaj, sau a fost doar o intamplare. Se putea intampla o tragedie... |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 13:07 | |
| |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 13:08 | |
| - Razvan a scris:
- 200 km/h ???????!?????
Exces de zel tipic jurnalistic |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 13:10 | |
| Stai sa vezi deseara la stirile de la ora 19:00 ,sa afle astia mai marii .. sa vezi tu castrofa nationala ce-o infloresc ) .. oricum noroc cu reactia prompta a catorva oameni,care nu au uitat sa si faca datoria. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 13:17 | |
| Una mai aproape de realitate, cu mentiunea ca nu e chiar un "INCIDENT UNIC": http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/incident-unic-intre-predeal-si-brasov-o-locomotiva-a-pornit-de-pe-loc-fara-mecanic-si-s-a-rasturnat.html |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 13:50 | |
| - ionutz72 a scris:
- Va dati seama ce insemna sa o ia spre Brasov Calatori? Undeva pe la Augustin se mai oprea
Ar fi fost interesant dar in purul stil romanesc se punea batista pe tambal asa cum s-a pus si asta iarna cand erau sa moara 600 de calatori la Faurei din cauza ciisternelor smechere ale GFR. Ghinionul celor de la GFR e ca acum e vara si a ajuns presa imediat. |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 13:56 | |
| eu nu inteleg cum a luat o la vale locomotiva.Din reflex mecanicii strang FD1(frana directa) cand opresc locomotiva.Acel mecanic o fi uitat?nu pot sa mi dau seama cum sa intamplat.Daca era facut parcursu inseamna ca nu era nici un semnal pe rosu?dar cand a trecut de semnalul galben de iesire din abatuta nu trebuia apasat botunu atentie?in locomotiva nu era nimeni.............sunt multe mistere aici |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 14:04 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- eu nu inteleg cum a luat o la vale locomotiva.Din reflex mecanicii strang FD1(frana directa) cand opresc locomotiva.Acel mecanic o fi uitat?nu pot sa mi dau seama cum sa intamplat.Daca era facut parcursu inseamna ca nu era nici un semnal pe rosu?dar cand a trecut de semnalul galben de iesire din abatuta nu trebuia apasat botunu atentie?in locomotiva nu era nimeni.............sunt multe mistere aici
Cu siguranta vor aparea detaliile pe afer.ro ,daca nu cumva o sa-i mituiasca pe aia,pt ca sanctiunile banuiesc ca sunt destul de grave,la asa ceva.. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 19 Iun 2012, 14:21 | |
| Pai aia la Ploiesti cum a iesit din depou si a ajuns la Ploiesti Nord? Cind a rotit scaunul, spatarul a deschis FD 1.
Este raportul pe afer.ro
Daca n-o fi minarit.
http://www.afer.ro/rom/OIFR/rap_investigare_finale/incident%20ploiesti.pdf |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea III) | |
|