|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 21 Iul 2012, 23:46 | |
| In sfarsit, speranta unui tren international care sa tranziteze Galatiul ( Galatiul fiind dealtfel singura statie cap de linie in trafic National dar de tranzit in ce priveste marfa in trafic International!!) a fost revitalizata. Astfel avem intr-adevar deschidere dinspre Est catre Vest si pe aceasta ruta, daca se va fructifica aceasta propunere!
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 00:45 | |
| Dacă ne vor trebui în continuare o tonă de acte ca să trecem graniţa (nu mai zic de moldoveni, care au nevoie de viză!) spre Est, nu ştiu câţi clienţi vor avea trenurile. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 01:30 | |
| - The Legend a scris:
- cristi CFR a scris:
- Pentru Chisinau-Timisoara ar putea pune vagoane la 1833/1834
Mai bine tren separat pentru ca trenu va sta mult la vama si atunci ar intarzia si 1833/34. Nu intarzie, trenurile care vin din Moldova schimba boghiurile la Ungheni asa ca au prevazuta stationare mare de aproape 2 ore , timp in care se fac si formalitatile vamale. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 14:20 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă ne vor trebui în continuare o tonă de acte ca să trecem graniţa (nu mai zic de moldoveni, care au nevoie de viză!) spre Est, nu ştiu câţi clienţi vor avea trenurile.
Care sunt actele alea multe sa treci granita in Moldova sau Ucraina ? Pasaportul simplu biletul de tren si ai plecat , pasaport are cam toata lumea care calatoreste , nu au cei care stau acasa iar pentru moldoveni ei obtin viza pentru RO foarte repede , viza asta e ceva formal impus de mai sus nu am impus noi ca asa vrem ci asa s-a cerut doar ca o acordam foarte usor moldovenilor din motivul ca suntem ce suntem noi pentru ei si ei pentru noi .......... |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 15:06 | |
| http://www.voxbanat.ro/administratie/1443-cj-vrea-s-menin-in-funciune-calea-ferat-oravia-anina |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 16:00 | |
| CFR la 40 de grade. Reportaj din trenul de Oltenia în care sauna e singura facilitate inclusă.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/cfr-la-40-de-grade-reportaj-din-trenul-in-care-sauna-e-singura-facilitate-inclusa-992904.html
Cititi ce simte pasagerii de tren conditiile Cfr-ului. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 16:37 | |
| Si chiar daca CFR-ul se scufunda si-l preiau privatii, tot va dura pana ce vom putea circula civilizat cu trenul. De ce ? Pentru ca nepasarea si incompetenta au lasat rani greu de vindecat. Dupa parerea mea ( parerea strict personala ), 80 % sau chiar mai bine din sectiile CFR-ului ( + magistrale ) au numai restrictii si limitari de viteza din cauza uzurii sinelor, ba limitari la podete subrede, sute de buloane lipsa, terasament neconsolidat la timp, furturi, etc. Toate acestea necesita ani de reparatii, dar ar fi si o parte buna. Macar am sti ca va veni " acel moment " cand ne vom putea lauda cu o viteza constanta de 140 km / h ( sau chiar mai bine ) pe magistrale, asa cum ar fi normal de altfel. Sa fim multumiti cu 60 la ora cat circula acum, daca nu va cadea CFR-ul mai repede ( sau macar sa vina la putere cineva capabil, lucru care nu-l pot crede ) acel 60 va ramane doar o amintire frumoasa. Ei merg pe logica : unui podet i-a expirat durata de " viata ", ce facem ? Il consolidam sau punem limitare de viteza la 20 km / h ? A doua nenica', e mai usor sa infigi un bat in pamant cu o tablita pe el. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 16:52 | |
| Dar tu stii ca ala care infige batul in pamant cu acea tablita raspunde penal daca se intampla ceva? Bine cel care stabileste viteza asta, logic, nu muncitorul de rand. Totul e legat de bani. Societatea CFR trece prin vremuri grele lasand la o parte persoanele care au adus-o in starea asta si faptul ca e companie de STAT si inca buna de muls |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 16:57 | |
| Intre Babeni si Ionesti sunt in jur de 4 podete cu durata de viata trecuta de mult, au limitare la 30 si trenurile circula bine-mersi. Nu m-ar suprinde deloc daca as auzi intr-una din zilele astea ca vreun podet a cedat sub vreun tren. Sunt curios cine ar raspunde si ce i s-ar intampla daca s-ar produce acest lucru. Inca nu stiu exact de cand este acea limitare impusa, sper sa aflu. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 22:43 | |
| - Marius 926 a scris:
- Dar tu stii ca ala care infige batul in pamant cu acea tablita raspunde penal daca se intampla ceva? Bine cel care stabileste viteza asta, logic, nu muncitorul de rand. Totul e legat de bani. Societatea CFR trece prin vremuri grele lasand la o parte persoanele care au adus-o in starea asta si faptul ca e companie de STAT si inca buna de muls
Pai daca se intampla ceva responsanbilul SC raspunde penal,asa ca introduce restrictive desi sunt a sigur ca mai mult de jumatate din restrictii sunt exagerate sau chiar nu ar trebui introduse.Dar acel acel responsabil nu castiga nimic in plus daca scoate o restrictie,din contra astfel scapa de orice posibil risc pe care ar trebui sa si-l asume.(trenurile de Marfa particulare trec cu 30km/h in zone cu 5km/h).L-am intrebat pe unul din responsabil de unele limitary din zona si mi-a zis ca nu are o piesa necesara pt inlocuire.Dar sunt sigur ca minutele de intazrziere dintr-o zi depasesc costul acelei piese. Dar muncitorii care vin la 8 si pleaca la 12 ? As fi multumit daca macar in cele 4 ore ar munci.Oricum lucrarile grele se fac de firme particulare,binenteteles. |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 475 Reputatie : 5043 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 22 Iul 2012, 23:01 | |
| - laur 133 a scris:
- trenurile de Marfa particulare trec cu 30km/h in zone cu 5km/h)
la particulari nu citeste nimeni banda?
Ultima editare efectuata de catre daniel_c in Lun 23 Iul 2012, 10:54, editata de 1 ori |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 23 Iul 2012, 07:33 | |
| http://www.caon.ro/semmering-ul-banatean-va-fi-salvat/1143257 |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 23 Iul 2012, 13:30 | |
| Salvarea acestei linii ar veni din redimensonarea costurilor de exploatare a transportului de persoane, ar insemna ceva de genul: CFR sa caute material rulant second-hand in alte tari europene care sa se incadreze in specificul acestei linii. Cu toata interventia CJ, autoritatile locale ar putea sa o mentina pe termen scurt, aceasta linie poate fi salvata doar de autoritatile centrale. Trebuie sa se caute automotoare fiabile, daca se va continua cu acelasi tip de material rulant costurile vor fi imense in raport cu incasarile. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 23 Iul 2012, 15:02 | |
| Şansă pentru trenul de aeroport. Henri Coandă Expres, prelungit până la Urziceni Special Scris de Adrian Bărbulescu Printează Email Vrei să comentezi? Evaluează acest articol 1 2 3 4 5 (8 Evaluări) Conducerea CFR Călători mai face o încercare de a menţine în circulaţie trenul de Otopeni. "Analizăm posibilitatea de a-i prelungi traseul până la Urziceni, cu oprire la halta P.O. Aeroport. De aici, cei câţiva călători care doresc să ajungă la aerogară vor fi preluaţi de microbuze, iar garnitura îşi va continua drumul, în regim de tren Regio, până la Urziceni", au declarat pentru Ziarul de Investigaţii surse din cadrul operatorului feroviar de stat.
Acestea au precizat că, în condiţiile actuale, trenul nu poate fi menţinut în circulaţie, deoarece presupune, lunar, cheltuieli de aproximativ 150.000 de euro, iar veniturile nu depăşesc 500 de euro. Prin prelungirea traseului, consumul de carburant nu va creşte semnificativ, în schimb va fi asigurată o legătură cadenţată a Urziceniului cu Bucureştiul.
Jurnal de Investigaţii a arătat cauzele care au dus la "falimentul" legăturii feroviare dintre Gara de Nord şi Aeroportul Henri Coandă:
Într-un interviu acordat Jurnalului de Investigaţii imediat după instalarea sa (şi care a apărut deja în ediţia tipărită, numărul din luna iulie), noul director general al CFR Călători, Ştefan Roşeanu, spunea că va face tot posibilul pentru a eficientiza Henri Coandă Expres.
Trenuri cadenţate
Ca parte a strategiei CFR Călători de reatragere a pasagerilor către calea ferată, sursele menţionate au mai precizat introducerea de trenuri Regio, la intervale de jumătate de oră, pe rutele unde există cerere mare, cum ar fi Bucureşti – Ploieşti, Ploieşti – Buzău, Buzău – Focşani, Focşani – Bacău.
"Între trenurile de lung parcurs, vor fi introduse garnituri în trafic local, astfel încât să se asigure o cadenţă atractivă pentru pasageri. Dacă ai tren abia peste două ore, te duci la microbuz", au explicat sursele.
Aceste măsuri fac parte din strategia de dezvoltare a CFR Călători, care va fi anunţată oficial în *urând, şi care presupune o schimbare de optică, în sensul renunţării la politica păguboasă din ultimii 20 de ani de anulare a zeci de trenuri pentru a reduce costurile.
Trafic sporit pe litoral
Pe termen scurt, va mai fi luată o măsură de îmbunătăţire a frecvenţei traficului. Pe ruta Constanţa – Mangalia vor fi introduse automotoare Desiro (Săgeata Albastră), astfel încât deplasarea între staţiuni să devină atractivă pe calea ferată. De exemplu, pentru a te deplasa din Neptun în Costineşti, cel mai avantajos este trenul, deoarece cu mijloace de transport rutiere faci un ocol considerabil.
Trenurile Constanţa – Mangalia vor circula în regim Regio (fostul Personal) şi vor opri în toate haltele de pe parcurs (inclusiv Tuzla şi Pescăruş). Chiar dacă viteza de deplasare pe această rută nu este mare, din cauza infrastructurii proaste, avantajul deplasării cu trenul este acela că linia ferată merge chiar pe malul mării, spre deosebire de drumul naţional, care ocoleşte staţiunile (cu excepţia oraşului Eforie).
Totodată, se analizează posibilitatea de a mări frecvenţa trenurilor între Bucureşti şi Constanţa, rută pe care calea ferată a fost modernizată şi se poate circula cu mare viteză
https://ziaruldeinvestigatii.ro/business/item/1200-%C5%9Fans%C4%83-pentru-trenul-de-aeroport-henri-coand%C4%83-expres,-prelungit-p%C3%A2n%C4%83-la-urziceni |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 23 Iul 2012, 15:37 | |
| Pana analizeaza astia se termina sezonul. Iar faza cu trenul de otopeni e un mare bullshit, trenul are calatori, nu multi dar are. fac cam 500eur pe zi trenurile de Otopeni nu pe luna. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |