|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 15 Iul 2012, 19:20 | |
| Daca veti citi presa si urmariti diferite televiziuni in aceste zile veti vedea cum pasageri suporta foarte greu temperaturile caniculare (se topesc) in trenurile fara aer conditionat care mai au si intarzieri majore. In alta ordine de idei eu prefer vagoanele unde pot deschide geamul.
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 15 Iul 2012, 22:17 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Daca veti citi presa si urmariti diferite televiziuni in aceste zile veti vedea cum pasageri suporta foarte greu temperaturile caniculare (se topesc) in trenurile fara aer conditionat care mai au si intarzieri majore. In alta ordine de idei eu prefer vagoanele unde pot deschide geamul.
Mersul cu trenul pe timp de caniculă - o adevărată tortură. Care sunt condiţiile din vagoane Temperaturi infernale au suportat şi cei care au fost nevoiţi să călătorească, duminică, cu trenul. Vagoanele fără aer condiţionat s-au transformat încă de la plecare în adevărate saune. Iar drumul a fost cu atât mai lung cu cât, pe anumite tronsoane, s-a mers şi cu 20 de km/h. Deşi trenul către Urziceni, fără aer condiţionat, ar fi trebuit să ajungă la destinaţie în cel puţin două ore, în realitate însă, restricţiile din cauza caniculei a fost o întârziere de aproape 50 de minute. Înăuntru s-a dezlănţuit infernul. Prin acelaşi coşmar trec alte zeci de călători. Nici geamurile deschise cât se poate nu fac faţă caniculei. http://www.antena3.ro/romania/mersul-cu-trenul-pe-timp-de-canicula-o-adevarata-tortura-care-sunt-conditiile-din-vagoane-175672.html ce tren o fi oare? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 15 Iul 2012, 22:24 | |
| 7035 Bucuresti Nord-Urziceni Pacat ca nu i-au intrebat si de bilete. Posibil sa fi avut, astazi datorita televiziunilor au fost numai supercontroale pe toate trenurile. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 15 Iul 2012, 22:40 | |
| - AlexD a scris:
- 7035 Bucuresti Nord-Urziceni Pacat ca nu i-au intrebat si de bilete. Posibil sa fi avut, astazi datorita televiziunilor au fost numai supercontroale pe toate trenurile.
stiam ca de Urziceni ca am vazut videoul F bine ca a fost supracontrol sper ca pe toate sectiile si la plecari. Ar mai trebui si "niste supercontroale" cu jandermeria sau, cel mai bine, sa ia TFC toate sectiile din jurul Bucurestiului sa ii civilizeze pe toti. |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 16 Iul 2012, 00:18 | |
| FURTUNĂ ÎN SUCEAVA ȘI BACĂU. Trenuri oprite și acoperișuri smulse
http://www.evz.ro/detalii/stiri/suceava-trenuri-oprite-din-cauza-unei-furtuni-puternice-992082.html |
| | | debian_alex
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 4610 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 19 Iul 2012, 16:20 | |
| Se pare ca noua conducere incearca sa viabilizeze putin Henri Coanda Express, inglobandu-l unui Regio spre Urziceni, dupa un articol aparut azi in Jurnal de investigatii https://ziaruldeinvestigatii.ro/business/item/1200-şansă-pentru-trenul-de-aeroport-henri-coandă-expres,-prelungit-până-la-urziceni[/url] - Citat :
- "Analizăm posibilitatea de a-i prelungi traseul până la Urziceni, cu oprire la halta P.O. Aeroport. De aici, cei câţiva călători care doresc să ajungă la aerogară vor fi preluaţi de microbuze, iar garnitura îşi va continua drumul, în regim de tren Regio, până la Urziceni", au declarat pentru Ziarul de Investigaţii surse din cadrul operatorului feroviar de stat.
Acestea au precizat că, în condiţiile actuale, trenul nu poate fi menţinut în circulaţie, deoarece presupune, lunar, cheltuieli de aproximativ 150.000 de euro, iar veniturile nu depăşesc 500 de euro. Prin prelungirea traseului, consumul de carburant nu va creşte semnificativ, în schimb va fi asigurată o legătură cadenţată a Urziceniului cu Bucureştiul. Tot in articol, se mai face referire la un fapt mult asteptat: - Citat :
- Ca parte a strategiei CFR Călători de reatragere a pasagerilor către calea ferată, sursele menţionate au mai precizat introducerea de trenuri Regio, la intervale de jumătate de oră, pe rutele unde există cerere mare, cum ar fi Bucureşti – Ploieşti, Ploieşti – Buzău, Buzău – Focşani, Focşani – Bacău.
Pentru mai multe, inclusiv un mers cadentat pe Bucuresti-Constanta si Desiro pe Constanta-Mangalia, cititi si voi direct, ca-i prea mare articolul pentru copy-paste aici... https://ziaruldeinvestigatii.ro/business/item/1200-şansă-pentru-trenul-de-aeroport-henri-coandă-expres,-prelungit-până-la-urziceni[/url]
Ultima editare efectuata de catre debian_alex in Joi 19 Iul 2012, 16:43, editata de 2 ori |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 19 Iul 2012, 16:39 | |
| Oau daca ar face acest lucru poate sa auca CFR-ul pe linia de plutire si se mai salveaza ceva si poate chiar se mai introduc trenuri noi |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 19 Iul 2012, 16:57 | |
| "Acestea au precizat că, în condiţiile actuale, trenul nu poate fi menţinut în circulaţie, deoarece presupune, lunar, cheltuieli de aproximativ 150.000 de euro, iar veniturile nu depăşesc 500 de euro. Prin prelungirea traseului, consumul de carburant nu va creşte semnificativ, în schimb va fi asigurată o legătură cadenţată a Urziceniului cu Bucureştiul." Asta nu e ruta plina de blatisti? "...în condiţiile actuale, trenul nu poate fi menţinut în circulaţie, deoarece presupune, lunar, cheltuieli de aproximativ 150.000 de euro, iar veniturile nu depăşesc 500 de euro." Cat costa renovarea unui vagon? |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 19 Iul 2012, 20:08 | |
| Un tren de persoane a deraiat, joi după-amiază, după ce la trecerea la nivel cu calea ferată de la intrarea în localitatea Livezile, judeţul Bistriţa-Năsăud, a lovit un TIR care circula pe DN 17, în urma impactului şoferul autotrenului fiind rănit uşor, iar traficul feroviar şi cel rutier fiind blocat.
http://www.adevarul.ro/locale/bis...evarul_bistrita_0_739726287.html# |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 19 Iul 2012, 21:10 | |
| astia care scriu articole legate de transporturile feroviare cred ca nu au mers deloc cu trenul Un singur bilet de tren pentru 40.000 de staţii 18 iulie 2012, 21:06 | Autor: Vlad Ignat http://www.adevarul.ro/actualitate/social/Un_singur_bilet_de_tren_pentru_40-000_de_statii_0_739126337.html După un an greu de studii, orice tânăr îşi doreşte o vacanţă relaxantă din care să rămână cu amintiri pentru restul vieţii. Deşi vremurile în care trăim putem ajunge aproape oriunde pe Glob în mai puţin de 12 ore, sunt foarte mulţi oameni care încă preferă să călătorească cu trenul.Dacă îţi plănuieşti vacanţa de vară prin Europa, ar trebui să iei în calcul oferta Companiei Naţionale de Căi Ferate care-ţi permite, în baza unui singur bilet, să te bucuri de călătorii nelimitate, cu orice tren, în 30 de ţări ale Bătrânului Continent. InterRail este biletul universal (pass) care îţi dă flexibilitate în călătorie şi te ajută să economiseşti, purtându-te oriunde vrei.
Spre deosebire de alte variante de călătorie, pass-ul InterRail permite o mai mare flexibilitate şi libertate de alegere a destinaţiei, cât şi timpul de şedere, pentru care tinerii de până la 26 de ani beneficiază de preţuri speciale. Un astfel de bilet pleacă de la 89 de euro şi poate ajunge la 489 de euro, în funcţie de opţiunile şi facilităţile pe care le alegeţi. Aceste bilete emise electronic se pot procura din peste 90 de agenţii de voiaj şi staţii CFR din toată ţara. Acest pass este valabil numai însoţit de paşaport sau de cartea de identitate a titularului. La achiziţionarea pass-ului primeşti şi o hartă cu reţeaua feroviară europeană şi un „Ghid de călătorie InterRail". În Europa, acest mijloc de transport este încă foarte popular şi, mai ales, foarte eficient. Reţeaua de cale ferată a Europei este atât de dezvoltată încât putem ajunge cu trenul din cătunele cele mai izolate până la cele marile metropole. Cu cele peste 40.000 de gări, călătoria cu trenul prin Europa oferă posibilităţi nelimitate. |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 21 Iul 2012, 18:49 | |
| Trenurile au întârieri în medie de 20 de minute, din cauza restricţiilor impuse de caniculă.
http://www.adevarul.ro/locale/buc...raturi_ridicate_0_740926025.html#
Stiri normale pentru perioada asta.Am citit ca si azi a fost lovita o masina in Bistrita rezultata cu 2 morti. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 21 Iul 2012, 21:08 | |
| Cand o dorinta devine realitate...mai ales cand am asteptat atatia ani, chiar este o veste foarte buna pentru mine. In sfarsit se va crea o legatura directa intre Transilvania, Banat, Suceava si Chisinau (si desigur vor calatori din toata R. Moldova ce vor vedea frumusetile Romaniei din tren). Sa speram ca va avea succes si multi pasageri mai ales ca este pentru prima data in istorie cand circula un asemenea tren. Eu sunt de parere ca acest tren va circula pe majoritatea traseului noaptea.
În urma unei întrevederi cu omologul român, Ovidiu Ioan Silaghi, ministrul transportului Republicii Moldova, Anatol Şalaru anunţă deschiderea a două rute noi de tren spre România. Potrivit sursei oficiale, în acest sens urmează să fie semnat un acord bilateral între ÎS „Calea ferată a Moldovei” şi „CFR Călători” România.
Prima rută va lega Republica Moldova de oraşele universitare: Chişinău-Iaşi-Suceava-Cluj-Timişoara. Alte două trenuri sunt planificate pentru traseul: Giurgiuleşti-Galaţi-Făureni-Feteşti-Medgidia-Negru-Vodă-Varna.
http://trm.md/ro/social/ministrul-transportului-promite-doua-rute-noi-de-tren-spre-romania/
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 21 Iul 2012, 21:41, editata de 2 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 21 Iul 2012, 21:11 | |
| Chisinau-Timisoara , eu am spus ca trebuie aceasta ruta , era normal sa existe asa ceva ba chiar Bucuresti-Chisinau era bine daca era si o legatura pe timp de zi , daca nu era acel schimb de roti era perfect , aici se pierde mult timp . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 21 Iul 2012, 21:20 | |
| Pentru Chisinau-Timisoara ar putea pune vagoane la 1833/1834 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 21 Iul 2012, 23:22 | |
| - cristi CFR a scris:
- Pentru Chisinau-Timisoara ar putea pune vagoane la 1833/1834
Mai bine tren separat pentru ca trenu va sta mult la vama si atunci ar intarzia si 1833/34. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |