Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeDum 15 Iul 2012, 19:20

Daca veti citi presa si urmariti diferite televiziuni in aceste zile veti vedea cum pasageri suporta foarte greu temperaturile caniculare (se topesc) in trenurile fara aer conditionat care mai au si intarzieri majore. In alta ordine de idei eu prefer vagoanele unde pot deschide geamul.

Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeDum 15 Iul 2012, 22:17

razvan - trenuri a scris:
Daca veti citi presa si urmariti diferite televiziuni in aceste zile veti vedea cum pasageri suporta foarte greu temperaturile caniculare (se topesc) in trenurile fara aer conditionat care mai au si intarzieri majore. In alta ordine de idei eu prefer vagoanele unde pot deschide geamul.



Mersul cu trenul pe timp de caniculă - o adevărată tortură. Care sunt condiţiile din vagoane

Temperaturi infernale au suportat şi cei care au fost nevoiţi să călătorească, duminică, cu trenul. Vagoanele fără aer condiţionat s-au transformat încă de la plecare în adevărate saune. Iar drumul a fost cu atât mai lung cu cât, pe anumite tronsoane, s-a mers şi cu 20 de km/h.

Deşi trenul către Urziceni, fără aer condiţionat, ar fi trebuit să ajungă la destinaţie în cel puţin două ore, în realitate însă, restricţiile din cauza caniculei a fost o întârziere de aproape 50 de minute. Înăuntru s-a dezlănţuit infernul.

Prin acelaşi coşmar trec alte zeci de călători. Nici geamurile deschise cât se poate nu fac faţă caniculei.

http://www.antena3.ro/romania/mersul-cu-trenul-pe-timp-de-canicula-o-adevarata-tortura-care-sunt-conditiile-din-vagoane-175672.html

ce tren o fi oare?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeDum 15 Iul 2012, 22:24

7035 Bucuresti Nord-Urziceni Smile Pacat ca nu i-au intrebat si de bilete. Posibil sa fi avut, astazi datorita televiziunilor au fost numai supercontroale pe toate trenurile.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeDum 15 Iul 2012, 22:40

AlexD a scris:
7035 Bucuresti Nord-Urziceni Smile Pacat ca nu i-au intrebat si de bilete. Posibil sa fi avut, astazi datorita televiziunilor au fost numai supercontroale pe toate trenurile.

stiam ca de Urziceni ca am vazut videoul

F bine ca a fost supracontrol sper ca pe toate sectiile si la plecari.

Ar mai trebui si "niste supercontroale" cu jandermeria sau, cel mai bine, sa ia TFC toate sectiile din jurul Bucurestiului sa ii civilizeze pe toti.
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 16 Iul 2012, 00:18

FURTUNĂ ÎN SUCEAVA ȘI BACĂU. Trenuri oprite și acoperișuri smulse

http://www.evz.ro/detalii/stiri/suceava-trenuri-oprite-din-cauza-unei-furtuni-puternice-992082.html
Sus In jos
debian_alex




Numarul mesajelor : 2
Reputatie : 4610
Data de inscriere : 11/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 19 Iul 2012, 16:20

Se pare ca noua conducere incearca sa viabilizeze putin Henri Coanda Express, inglobandu-l unui Regio spre Urziceni, dupa un articol aparut azi in Jurnal de investigatii https://ziaruldeinvestigatii.ro/business/item/1200-şansă-pentru-trenul-de-aeroport-henri-coandă-expres,-prelungit-până-la-urziceni[/url]
Citat :
"Analizăm posibilitatea de a-i prelungi traseul până la Urziceni, cu oprire la halta P.O. Aeroport. De aici, cei câţiva călători care doresc să ajungă la aerogară vor fi preluaţi de microbuze, iar garnitura îşi va continua drumul, în regim de tren Regio, până la Urziceni", au declarat pentru Ziarul de Investigaţii surse din cadrul operatorului feroviar de stat.

Acestea au precizat că, în condiţiile actuale, trenul nu poate fi menţinut în circulaţie, deoarece presupune, lunar, cheltuieli de aproximativ 150.000 de euro, iar veniturile nu depăşesc 500 de euro. Prin prelungirea traseului, consumul de carburant nu va creşte semnificativ, în schimb va fi asigurată o legătură cadenţată a Urziceniului cu Bucureştiul.

Tot in articol, se mai face referire la un fapt mult asteptat:

Citat :
Ca parte a strategiei CFR Călători de reatragere a pasagerilor către calea ferată, sursele menţionate au mai precizat introducerea de trenuri Regio, la intervale de jumătate de oră, pe rutele unde există cerere mare, cum ar fi Bucureşti – Ploieşti, Ploieşti – Buzău, Buzău – Focşani, Focşani – Bacău.


Pentru mai multe, inclusiv un mers cadentat pe Bucuresti-Constanta si Desiro pe Constanta-Mangalia, cititi si voi direct, ca-i prea mare articolul pentru copy-paste aici...

https://ziaruldeinvestigatii.ro/business/item/1200-şansă-pentru-trenul-de-aeroport-henri-coandă-expres,-prelungit-până-la-urziceni[/url]


Ultima editare efectuata de catre debian_alex in Joi 19 Iul 2012, 16:43, editata de 2 ori
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 19 Iul 2012, 16:39

Oau daca ar face acest lucru poate sa auca CFR-ul pe linia de plutire si se mai salveaza ceva si poate chiar se mai introduc trenuri noi
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 19 Iul 2012, 16:57

"Acestea au precizat că, în condiţiile actuale, trenul nu poate fi menţinut în circulaţie, deoarece presupune, lunar, cheltuieli de aproximativ 150.000 de euro, iar veniturile nu depăşesc 500 de euro. Prin prelungirea traseului, consumul de carburant nu va creşte semnificativ, în schimb va fi asigurată o legătură cadenţată a Urziceniului cu Bucureştiul." Asta nu e ruta plina de blatisti?

"...în condiţiile actuale, trenul nu poate fi menţinut în circulaţie, deoarece presupune, lunar, cheltuieli de aproximativ 150.000 de euro, iar veniturile nu depăşesc 500 de euro." Cat costa renovarea unui vagon? Laughing
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 19 Iul 2012, 20:08

Un tren de persoane a deraiat, joi după-amiază, după ce la trecerea la nivel cu calea ferată de la intrarea în localitatea Livezile, judeţul Bistriţa-Năsăud, a lovit un TIR care circula pe DN 17, în urma impactului şoferul autotrenului fiind rănit uşor, iar traficul feroviar şi cel rutier fiind blocat.

http://www.adevarul.ro/locale/bis...evarul_bistrita_0_739726287.html#
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 19 Iul 2012, 21:10

astia care scriu articole legate de transporturile feroviare cred ca nu au mers deloc cu trenul Sad


Un singur bilet de tren pentru 40.000 de staţii
18 iulie 2012, 21:06 | Autor: Vlad Ignat

http://www.adevarul.ro/actualitate/social/Un_singur_bilet_de_tren_pentru_40-000_de_statii_0_739126337.html



După un an greu de studii, orice tânăr îşi doreşte o vacanţă relaxantă din care să rămână cu amintiri pentru restul vieţii.

Deşi vremurile în care trăim putem ajunge aproape oriunde pe Glob în mai puţin de 12 ore, sunt foarte mulţi oameni care încă preferă să călătorească cu trenul.

Dacă îţi plănuieşti vacanţa de vară prin Europa, ar trebui să iei în calcul oferta Companiei Naţionale de Căi Ferate care-ţi permite, în baza unui singur bilet, să te bucuri de călătorii nelimitate, cu orice tren, în 30 de ţări ale Bătrânului Continent. InterRail este biletul universal (pass) care îţi dă flexibilitate în călătorie şi te ajută să economiseşti, purtându-te oriunde vrei.

Spre deosebire de alte variante de călătorie, pass-ul InterRail permite o mai mare flexibilitate şi libertate de alegere a destinaţiei, cât şi timpul de şedere, pentru care tinerii de până la 26 de ani beneficiază de preţuri speciale. Un astfel de bilet pleacă de la 89 de euro şi poate ajunge la 489 de euro, în funcţie de opţiunile şi facilităţile pe care le alegeţi. Aceste bilete emise electronic se pot procura din peste 90 de agenţii de voiaj şi staţii CFR din toată ţara. Acest pass este valabil numai însoţit de paşaport sau de cartea de identitate a titularului. La achiziţionarea pass-ului primeşti şi o hartă cu reţeaua feroviară europeană şi un „Ghid de călătorie InterRail".

În Europa, acest mijloc de transport este încă foarte popular şi, mai ales, foarte eficient. Reţeaua de cale ferată a Europei este atât de dezvoltată încât putem ajunge cu trenul din cătunele cele mai izolate până la cele marile metropole. Cu cele peste 40.000 de gări, călătoria cu trenul prin Europa oferă posibilităţi nelimitate.
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 18:49

Trenurile au întârieri în medie de 20 de minute, din cauza restricţiilor impuse de caniculă.

http://www.adevarul.ro/locale/buc...raturi_ridicate_0_740926025.html#

Stiri normale pentru perioada asta.Am citit ca si azi a fost lovita o masina in Bistrita rezultata cu 2 morti.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 21:08

Cand o dorinta devine realitate...mai ales cand am asteptat atatia ani, chiar este o veste foarte buna pentru mine. In sfarsit se va crea o legatura directa intre Transilvania, Banat, Suceava si Chisinau (si desigur vor calatori din toata R. Moldova ce vor vedea frumusetile Romaniei din tren). Sa speram ca va avea succes si multi pasageri mai ales ca este pentru prima data in istorie cand circula un asemenea tren. Eu sunt de parere ca acest tren va circula pe majoritatea traseului noaptea.

În urma unei întrevederi cu omologul român, Ovidiu Ioan Silaghi, ministrul transportului Republicii Moldova, Anatol Şalaru anunţă deschiderea a două rute noi de tren spre România.
Potrivit sursei oficiale, în acest sens urmează să fie semnat un acord bilateral între ÎS „Calea ferată a Moldovei” şi „CFR Călători” România.

Prima rută va lega Republica Moldova de oraşele universitare: Chişinău-Iaşi-Suceava-Cluj-Timişoara. Alte două trenuri sunt planificate pentru traseul: Giurgiuleşti-Galaţi-Făureni-Feteşti-Medgidia-Negru-Vodă-Varna.


http://trm.md/ro/social/ministrul-transportului-promite-doua-rute-noi-de-tren-spre-romania/



Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 21 Iul 2012, 21:41, editata de 2 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 21:11

Chisinau-Timisoara , eu am spus ca trebuie aceasta ruta , era normal sa existe asa ceva ba chiar Bucuresti-Chisinau era bine daca era si o legatura pe timp de zi , daca nu era acel schimb de roti era perfect , aici se pierde mult timp .

_________________
595423Revista presei (partea III) - Pagina 32 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 32 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 21:20

Pentru Chisinau-Timisoara ar putea pune vagoane la 1833/1834

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6446
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 23:22

cristi CFR a scris:
Pentru Chisinau-Timisoara ar putea pune vagoane la 1833/1834


Mai bine tren separat pentru ca trenu va sta mult la vama si atunci ar intarzia si 1833/34.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: