|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6220 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 03 Iul 2012, 15:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- Luna a scris:
- si in regimu comunist se mai mergea cu nasu, insa nu in proportii atat de mari in cat sa creeze pagube serioase, cum e acum la CFR.
Mă îndoiesc. Atunci CFR şi transportul local erau servicii de transport oarecum ,,sociale", chiar dacă aveai 99% blatism nu puteai să scoţi trenul, că nu mai aveau oamenii muncii cu ce să meargă la întreprindere. La ITB, de exemplu, blatismul era oficial de 40% pe vremea taxatoarelor! După introducerea autotaxării clar a mai crescut. La CFR mă gândesc că era mai rău. Eu as face o alta chestie, as oferi nasului un comision (15-20%) la fiecare amenda data, cu siguranta comisionul luat de nas din amenda ar fi mai mare decat spaga primita, eventual as incerca sa ii si conving ca dand amenzile nu se desfiinteaza trenul => ei isi pastreaza locul de munca - ceva traininguri pentru treaba asta nu ar strica - si poate asa mai scapam de blatisti. Amenzi conform HG 203/1994 ........ c) cu amendã de la 250 lei la 400 lei..... Pentru 250 de lei amenda...un 15% pentru nas ar insemna aproximativ 35 de lei, eu nu cred ca da cineva spaga atatia bani, majoritatea se invart in jurul sumei de 5 lei, si poate astfel co-interesezi si nasul la prinderea blatistilor, ii cresc si lui veniturile, toata lumea e fericita, mai putin blatistul Daca amenda e mai mare, si comisionul e mai mare... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 03 Iul 2012, 15:34 | |
| Esti cam optimist ma intreb cate amenzi s-au dat anul asta cand nici supracontrolul nu iti da amenda ci iti taie bilet de 8lei Mai degraba sa le dea 25% din biletele care le vand in tren Da pana la urma sa isi faca treaba sa taie bilete ca de aia are salar daca nu ii convine sa isi dea demisia |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 03 Iul 2012, 20:41 | |
| Căruţă lovită de tren la Seini. http://www.adevarul.ro/locale/baia_mare/Caruta_lovita_de_tren_la_Seini_0_730127310.html |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7936 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 03 Iul 2012, 20:58 | |
| Asta e buna....Acolo trenul merge cu 40-45 km/h... Pacat de bietul animal Trenul in cauza e mangalianul. |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 04 Iul 2012, 18:50 | |
| Un vagon al unui tren personal care circula pe ruta Ilva Mică - Rodna Veche, judeţul Bistriţa-Năsăud, în care se aflau aproximativ 15 persoane, a fost cuprins de un incediu, miercuri după-amiază, nefiind persoane rănite.
http://www.adevarul.ro/locale/bistrita/Incendiu_la_un_vagon_al_unui_tren_personal_cu_circa_15_calatori_0_730727230.html |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 05 Iul 2012, 01:03 | |
| Luni, 23 Ianuarie 2012. 1942 vizualizări, 35 comentarii, 2 voturi Marele zid CFR, soluţia împotriva furturilor de pe calea ferată
http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-contra-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html#ixzz1zdlgzVlo
Autor: Adrian Bărbulescu
Valoarea furturilor înregistrate, în 2011, în infrastructura feroviară este de circa 8 milioane de euro. Cu 15 milioane de euro ar putea fi montate garduri de beton pe căile ferate modernizate. Mii de trenuri din România întârzie în fiecare an din cauza furturilor de elemente de la calea ferată
În condiţiile în care furturile de echipamente feroviare au devenit tot mai dese – numai luna trecută au fost două zile în care, din cauza sustragerilor, trenurile au făcut chiar şi trei ore de la Ploieşti la Bucureşti – se pune tot mai acut problema îngrădirii căii ferate, după modelul occidental.
Conform dictonului "scumpul mai mult păgubeşte", compania însărcinată cu gestionarea infrastructurii, CFR SA, nu are însă bani pentru a îngrădi nici măcar sectoarele modernizate. Din această cauză, costurile pe care trebuie să le suporte cu înlocuirea echipamentelor furate sunt mult mai mari.
Anul trecut, valoarea pagubelor înregistrate de CFR SA ca urmare a furturilor şi distrugerilor de componente tehnice ale infrastructurii feroviare s-a ridicat la 32,38 milioane lei, adică 7,7 milioane de euro, potrivit datelor furnizate de companie la solicitarea "Capital".
Cu un an înainte, pagubele fuseseră evaluate la numai 17,65 milioane de lei (4,2 milioane de euro). "Diferenţa reiese din numărul de cazuri de furturi şi distrugeri înregistrate în primul semestru al anului 2011, până la punerea în aplicare a programului de colaborare între Inspectoratul General al Poliţiei Române şi CNCF CFR SA", au ţinut să precizeze oficialii companiei.
Plastic, în loc de cupru
Pentru ca hoţii să nu mai fie tentaţi, CFR SA a luat măsura înlocuirii, acolo unde este posibil, a componentelor feroviare care conţin aluminiu sau cupru cu altele din plastic sau oţel. De asemenea, în unele zone, cablurile aeriene pentru telecomunicaţii au fost trecute în subteran, iar cuprul a fost înlocuit cu fibră optică.
Chiar şi în aceste condiţii, tot se mai găsesc piese care să-i tenteze pe hoţi. În cazul furturilor care afectează semnalizarea, se trece la aşa-numitul sistem de circulaţie "la cale liberă", adică mecanicului de locomotivă i se comunică, prin staţie, că poate merge până la următoarea haltă şi tot aşa, până la destinaţie. Evident, în atare situaţie viteza de deplasare este mult mai mică, generându-se întârzieri de sute de minute.
Singura soluţie pentru stoparea furturilor este montarea de garduri de-a lungul căii ferate. "Faptul că e proprietate publică nu înseamnă că e a nimănui. Trebuie să existe o delimitare a proprietăţii şi ar trebui început cu tronsoanele reabilitate", a declarat, pentru Capital, secretarul general al Asociaţiei Industriei Feroviare din România, Ştefan Roşeanu.
De ce la noi nu pot fi prinşi făptaşii
El a explicat că, în actualul sistem de la noi, al căii ferate "deschise", adică fără garduri, nu pot fi reţinuţi cei care dau târcoale perimetrului feroviar, chiar dacă este evident că intenţionează să fure. Aceştia pot oricând să spună că, pur şi simplu, vor să treacă în partea cealaltă.
În ţări ca Franţa, Germania, Marea Britanie, Italia sau Spania, perimetrul feroviar este îngrădit, iar cei care sunt prinşi sărind gardul sunt aspru sancţionaţi. "Îngrădirea căii ferate este singura soluţie pentru stoparea furturilor sau reducerea lor la minimum, soluţie practicată în mai toate ţările vest-europene, care şi ele se confruntă cu sustrageri de elemente feroviare", explică Roşeanu.
Garduri de 15 milioane de euro
Cât ar costa îngrădirea tronsoanelor de cale ferată modernizate din România? În total, până în prezent au fost modernizate două sectoare feroviare, Bucu reşti – Constanţa şi Bucureşti – Predeal, însumând 365 km. Capital a comparat ofertele mai multor fabricanţi de garduri din beton şi a obţinut un preţ mediu al acestora. O placă de beton cu lăţimea de 2 m şi înălţimea de 40 cm costă 30 de lei plus TVA, în total 37,2 lei. Preţul mediu al unui stâlp cu înălţimea de 2,4 m este de 35 de lei plus TVA, adică 43,4 lei.
Pentru îngrădirea, pe ambele părţi, a 365 km sunt necesari 365.000 de stâlpi şi 2,19 mili oane de plăci care ar fi puse câte şase, una peste alta, între doi stâlpi. Rezultă un preţ total de 97,3 milioane de lei. Cum însă, în cazul unei achiziţii de cantităţi mari se acordă discounturi importante, din această sumă am putea scădea 30%, ajungân du-se la 68,12 milioane de lei, adică la 15,84 milioane de euro.
Numai în doi ani de zile, de la calea ferată s-a furat de aproape 12 milioane de euro, aşa că investiţia ar fi amortizată rapid. Doar că nu sunt bani pentru o asemenea investiţie. Bugetul pe 2011 al CFR SA a prevăzut la capitolul Cheltuieli cu întreţinerea şi reparaţiile suma de numai 29 milioane de lei, adică nici 7 milioane de euro, sub valoarea furturilor, de 7,7 milioane de euro.
"Îngrădirea căii ferate este singura soluţie pentru stoparea furturilor sau reducerea lor la minimum.“ ŞTEFAN ROŞEANU, secretar general al Asociaţiei Industriei Feroviare
PUNCT DE ATRACŢIE
Ce caută hoţii pe căile ferate
Practic, de la calea ferată se fură cam tot ce poate fi valorificat la centrele de tip Remat. Potrivit oficialilor CFR SA, sustragerile vizează material mărunt de cale (buloane orizontale şi verticale, tirfoane, plăci metalice de prindere a şinei de traverse), şine, contraşine, eclise metalice de prindere a şinelor, platelaje metalice de pod, unităţi luminoase corespunzătoare semnalelor de circulaţie şi manevră, echipament şi aparataj SCB (bobine de joantă, rezistenţe, picheţi, relee, transformatoare, inductori, electromecanisme de macaz etc., componente ale liniei de contact (cablu purtător, fir de contact, ancorări mediane), cabluri de alimentare şi dependenţă a instalaţiilor de semnalizare şi dirijare a circulaţiei feroviare, cabluri de telecomunicaţii etc.
Citiţi mai mult: Marele zid CFR, soluţia împotriva furturilor de pe calea ferată > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-contra-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html#ixzz1zh4qg8gU EVZ.ro
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 05 Iul 2012, 01:04 | |
| Miercuri, 04 Iulie 2012. 103 vizualizări, 5 comentarii, 0 voturi Furturile de pe calea ferată au întârziat 18 trenuri, noaptea trecută
Autor: Departamentul Economic
http://www.evz.ro/detalii/stiri/furturile-de-pe-calea-ferata-au-intarziat-18-trenuri-noaptea-trecuta-990295.html
Un număr de 18 trenuri de călători venite din Moldova şi Ardeal au înregistrat, în noaptea de marţi spre miercuri, întârzieri totale de peste 400 de minute la sosirea în staţia Bucureşti Nord, din cauza furturilor de componente feroviare produse în cursul nopţii pe relaţiile Ploieşti Est - Ploieşti Sud şi Crivina - Brazi, a anunțat CFR, într-un comunicat. Mii de trenuri din România întârzie în fiecare an din cauza furturilor de elemente de la calea ferată
Persoane necunoscute au sustras în cursul nopţii aproximativ 130 de relee din componenţa instalaţiei de dirijare a traficului, acţiune infracţională care are impact direct asupra siguranţei circulaţiei trenurilor şi care provoacă perturbări majore în graficul de circulaţie a trenurilor care sosesc şi pleacă din și spre Moldova şi Ardeal.
Din cauza acţiunilor de sustragere de componente feroviare, săvârşite în cursul nopţii de marţi spre miercuri, între staţiile Ploieşti Est - Ploieşti Sud şi Crivina - Brazi, 18 trenuri de călători au înregistrat în această dimineaţă întârzieri totale de 417 minute la sosire în Bucureşti Nord.
"Până la finalizarea lucrărilor de remediere a defecţiunilor şi de înlocuire a celor 130 de relee sustrase, toate trenurile pleacă şi sosesc cu întârzieri din Gara de Nord", subliniază CFR.
Amenda, până la 40.000 lei
Echipele de intervenţie feroviare desfăşoară lucrări pentru înlocuirea componentelor feroviare sustrase şi de remediere a defecţiunilor survenite la instalaţiile de dirijare a traficului, în urma săvârşirii acestor acţiuni infracţionale.
CFR reaminteşte că achiziţionarea materialelor feroase şi neferoase utilizate în activitatea feroviară este interzisă şi constituie contravenţie sancţionată cu amendă de la 20.000 de lei la 40.000 de lei, potrivit OUG 31/2011, iar cei care vor săvârşi această contravenţie vor achita, pe lângă amenda contravenţională, şi un tarif cu titlu de tarif de despăgubire, în cuantum egal cu valoarea elementelor feroviare în cauză, şi a manoperei aferente.
Compania Naţională de Căi Ferate cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de aceste acţiuni de sustragere a componentelor feroviare, care de altfel produc şi perturbaţii majore în circulaţia şi manevra trenurilor, şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse au ca principal scop derularea circulaţiei în condiţii de siguranţă şi fără întârzieri.
Citiţi mai mult: Furturile de pe calea ferată au întârziat 18 trenuri, noaptea trecută - Transporturi > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/furturile-de-pe-calea-ferata-au-intarziat-18-trenuri-noaptea-trecuta-990295.html#ixzz1zh5PYgkG EVZ.ro
|
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 05 Iul 2012, 20:15 | |
| Accidentul rutier a avut loc joi dimineaţă, în jurul orei 7.30, în oraşul Babadag din judeţul Tulcea. Din primele informaţii, o maşină nu a oprit la trecerea la nivel cu calea ferată şi a fost lovită de trenul care duce spre Bucureşti.
http://www.adevarul.ro/locale/tul...lcea_-_Bucuresti_0_731326889.html |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 475 Reputatie : 5043 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 05 Iul 2012, 20:38 | |
| O locomotivă a deraiat și izbit două mașini http://www.evz.ro/detalii/stiri/o-locomotiva-a-deraiat-si-izbit-doua-masini-990624.html#ixzz1zlr2RUlW
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 05 Iul 2012, 21:14 | |
| I-a tampit caldura pe toti, sa ne tinem bine, o sa avem 39*C la umbra pana joia viitoare... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 05 Iul 2012, 22:17 | |
| După cum arată, venea de la Diţeşti... deci garnitura văzută de paal a ajuns până la urmă la destinaţie, dar înapoi... mai greu. E posibil ca locomotiva să fi lovit plăcile dintre şine cu reductoarele., altă explicaţie nu văd. _________________ :TTT:
|
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 05 Iul 2012, 22:55 | |
| http://summit.clubferoviar.ro/wp/?lang=ro |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 05 Iul 2012, 23:00 | |
| Daca nu da CFR calatori faliment pana atunci... |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 05 Iul 2012, 23:30 | |
| Nu cred ca da CFR faliment...... |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 06 Iul 2012, 00:06 | |
| Tot subiectul pus de Daniel_C. TRENUL MORŢII Doi doi morţi şi doi răniţi, după ce maşina în care se aflau, a fost izbită de un tren marfar.
http://www.adevarul.ro/locale/targoviste/TRENUL_MORTII_Doi_doi_morti_si_doi_raniti-dupa_ce_masina_in_care_se_aflau-a_fost_izbita_de_un_tren_marfar_GALERIE_FOTO_0_731327285.html
Frate da'a intrat locomotiva in pamant :shock: Din cate vad in poze parca ar fi 84-0002?Sau?
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |