Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
IonutChircu

IonutChircu


Numarul mesajelor : 813
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6220
Data de inscriere : 05/05/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 15:19

Dr2005 a scris:
Luna a scris:
si in regimu comunist se mai mergea cu nasu, insa nu in proportii atat de mari in cat sa creeze pagube serioase, cum e acum la CFR.
Mă îndoiesc. Atunci CFR şi transportul local erau servicii de transport oarecum ,,sociale", chiar dacă aveai 99% blatism nu puteai să scoţi trenul, că nu mai aveau oamenii muncii cu ce să meargă la întreprindere. La ITB, de exemplu, blatismul era oficial de 40% pe vremea taxatoarelor! După introducerea autotaxării clar a mai crescut. La CFR mă gândesc că era mai rău.

Eu as face o alta chestie, as oferi nasului un comision (15-20%) la fiecare amenda data, cu siguranta comisionul luat de nas din amenda ar fi mai mare decat spaga primita, eventual as incerca sa ii si conving ca dand amenzile nu se desfiinteaza trenul => ei isi pastreaza locul de munca - ceva traininguri pentru treaba asta nu ar strica - si poate asa mai scapam de blatisti. Laughing

Amenzi conform HG 203/1994
........
c) cu amendã de la 250 lei la 400 lei.....


aregulament

Pentru 250 de lei amenda...un 15% pentru nas ar insemna aproximativ 35 de lei, eu nu cred ca da cineva spaga atatia bani, majoritatea se invart in jurul sumei de 5 lei, si poate astfel co-interesezi si nasul la prinderea blatistilor, ii cresc si lui veniturile, toata lumea e fericita, mai putin blatistul Laughing Daca amenda e mai mare, si comisionul e mai mare... Very Happy

Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 15:34

Esti cam optimist ma intreb cate amenzi s-au dat anul asta cand nici supracontrolul nu iti da amenda ci iti taie bilet de 8lei
Mai degraba sa le dea 25% din biletele care le vand in tren
Da pana la urma sa isi faca treaba sa taie bilete ca de aia are salar daca nu ii convine sa isi dea demisia
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 20:41

Căruţă lovită de tren la Seini.
http://www.adevarul.ro/locale/baia_mare/Caruta_lovita_de_tren_la_Seini_0_730127310.html
Sus In jos
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1493
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7936
Data de inscriere : 16/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 20:58

Asta e buna....Acolo trenul merge cu 40-45 km/h... Pacat de bietul animal Sad

Trenul in cauza e mangalianul.
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeMier 04 Iul 2012, 18:50

Un vagon al unui tren personal care circula pe ruta Ilva Mică - Rodna Veche, judeţul Bistriţa-Năsăud, în care se aflau aproximativ 15 persoane, a fost cuprins de un incediu, miercuri după-amiază, nefiind persoane rănite.

http://www.adevarul.ro/locale/bistrita/Incendiu_la_un_vagon_al_unui_tren_personal_cu_circa_15_calatori_0_730727230.html
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2012, 01:03

Luni, 23 Ianuarie 2012. 1942 vizualizări, 35 comentarii, 2 voturi
Marele zid CFR, soluţia împotriva furturilor de pe calea ferată

http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-contra-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html#ixzz1zdlgzVlo


Autor: Adrian Bărbulescu

Valoarea furturilor înregistrate, în 2011, în infrastructura feroviară este de circa 8 milioane de euro. Cu 15 milioane de euro ar putea fi montate garduri de beton pe căile ferate modernizate.
Mii de trenuri din România întârzie în fiecare an din cauza furturilor de elemente de la calea ferată

În condiţiile în care furturile de echipamente feroviare au devenit tot mai dese – numai luna trecută au fost două zile în care, din cauza sustragerilor, trenurile au făcut chiar şi trei ore de la Ploieşti la Bucureşti – se pune tot mai acut problema îngrădirii căii ferate, după modelul occidental.

Conform dictonului "scumpul mai mult păgubeşte", compania însărcinată cu gestionarea infrastructurii, CFR SA, nu are însă bani pentru a îngrădi nici măcar sectoarele modernizate. Din această cauză, costurile pe care trebuie să le suporte cu înlocuirea echipamentelor furate sunt mult mai mari.


Anul trecut, valoarea pagubelor înregistrate de CFR SA ca urmare a furturilor şi distrugerilor de componente tehnice ale infrastructurii feroviare s-a ridicat la 32,38 milioane lei, adică 7,7 milioane de euro, potrivit datelor furnizate de companie la solicitarea "Capital".

Cu un an înainte, pagubele fuseseră evaluate la numai 17,65 milioane de lei (4,2 milioane de euro). "Diferenţa reiese din numărul de cazuri de furturi şi distrugeri înregistrate în primul semestru al anului 2011, până la punerea în aplicare a programului de colaborare între Inspectoratul General al Poliţiei Române şi CNCF CFR SA", au ţinut să precizeze oficialii companiei.

Plastic, în loc de cupru

Pentru ca hoţii să nu mai fie tentaţi, CFR SA a luat măsura înlocuirii, acolo unde este posibil, a componentelor feroviare care conţin aluminiu sau cupru cu altele din plastic sau oţel. De asemenea, în unele zone, cablurile aeriene pentru telecomunicaţii au fost trecute în subteran, iar cuprul a fost înlocuit cu fibră optică.

Chiar şi în aceste condiţii, tot se mai găsesc piese care să-i tenteze pe hoţi. În cazul furturilor care afectează semnalizarea, se trece la aşa-numitul sistem de circulaţie "la cale liberă", adică mecanicului de locomotivă i se comunică, prin staţie, că poate merge până la următoarea haltă şi tot aşa, până la destinaţie. Evident, în atare situaţie viteza de deplasare este mult mai mică, generându-se întârzieri de sute de minute.

Singura soluţie pentru stoparea furturilor este montarea de garduri de-a lungul căii ferate. "Faptul că e proprietate publică nu înseamnă că e a nimănui. Trebuie să existe o delimitare a proprietăţii şi ar trebui început cu tronsoanele reabilitate", a declarat, pentru Capital, secretarul general al Asociaţiei Industriei Feroviare din România, Ştefan Roşeanu.

De ce la noi nu pot fi prinşi făptaşii

El a explicat că, în actualul sistem de la noi, al căii ferate "deschise", adică fără garduri, nu pot fi reţinuţi cei care dau târcoale perimetrului feroviar, chiar dacă este evident că intenţionează să fure. Aceştia pot oricând să spună că, pur şi simplu, vor să treacă în partea cealaltă.

În ţări ca Franţa, Germania, Marea Britanie, Italia sau Spania, perimetrul feroviar este îngrădit, iar cei care sunt prinşi sărind gardul sunt aspru sancţionaţi. "Îngrădirea căii ferate este singura soluţie pentru stoparea furturilor sau reducerea lor la minimum, soluţie practicată în mai toate ţările vest-europene, care şi ele se confruntă cu sustrageri de elemente feroviare", explică Roşeanu.

Garduri de 15 milioane de euro

Cât ar costa îngrădirea tronsoanelor de cale ferată modernizate din România? În total, până în prezent au fost modernizate două sectoare feroviare, Bucu reşti – Constanţa şi Bucureşti – Predeal, însumând 365 km. Capital a comparat ofertele mai multor fabricanţi de garduri din beton şi a obţinut un preţ mediu al acestora. O placă de beton cu lăţimea de 2 m şi înălţimea de 40 cm costă 30 de lei plus TVA, în total 37,2 lei. Preţul mediu al unui stâlp cu înălţimea de 2,4 m este de 35 de lei plus TVA, adică 43,4 lei.

Pentru îngrădirea, pe ambele părţi, a 365 km sunt necesari 365.000 de stâlpi şi 2,19 mili oane de plăci care ar fi puse câte şase, una peste alta, între doi stâlpi. Rezultă un preţ total de 97,3 milioane de lei. Cum însă, în cazul unei achiziţii de cantităţi mari se acordă discounturi importante, din această sumă am putea scădea 30%, ajungân du-se la 68,12 milioane de lei, adică la 15,84 milioane de euro.

Numai în doi ani de zile, de la calea ferată s-a furat de aproape 12 milioane de euro, aşa că investiţia ar fi amortizată rapid. Doar că nu sunt bani pentru o asemenea investiţie. Bugetul pe 2011 al CFR SA a prevăzut la capitolul Cheltuieli cu întreţinerea şi reparaţiile suma de numai 29 milioane de lei, adică nici 7 milioane de euro, sub valoarea furturilor, de 7,7 milioane de euro.

"Îngrădirea căii ferate este singura soluţie pentru stoparea furturilor sau reducerea lor la minimum.“
ŞTEFAN ROŞEANU, secretar general al Asociaţiei Industriei Feroviare

PUNCT DE ATRACŢIE

Ce caută hoţii pe căile ferate

Practic, de la calea ferată se fură cam tot ce poate fi valorificat la centrele de tip Remat. Potrivit oficialilor CFR SA, sustragerile vizează material mărunt de cale (buloane orizontale şi verticale, tirfoane, plăci metalice de prindere a şinei de traverse), şine, contraşine, eclise metalice de prindere a şinelor, platelaje metalice de pod, unităţi luminoase corespunzătoare semnalelor de circulaţie şi manevră, echipament şi aparataj SCB (bobine de joantă, rezistenţe, picheţi, relee, transformatoare, inductori, electromecanisme de macaz etc., componente ale liniei de contact (cablu purtător, fir de contact, ancorări mediane), cabluri de alimentare şi dependenţă a instalaţiilor de semnalizare şi dirijare a circulaţiei feroviare, cabluri de telecomunicaţii etc.

Citiţi mai mult: Marele zid CFR, soluţia împotriva furturilor de pe calea ferată > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-contra-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html#ixzz1zh4qg8gU
EVZ.ro
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2012, 01:04

Miercuri, 04 Iulie 2012. 103 vizualizări, 5 comentarii, 0 voturi
Furturile de pe calea ferată au întârziat 18 trenuri, noaptea trecută

Autor: Departamentul Economic

http://www.evz.ro/detalii/stiri/furturile-de-pe-calea-ferata-au-intarziat-18-trenuri-noaptea-trecuta-990295.html


Un număr de 18 trenuri de călători venite din Moldova şi Ardeal au înregistrat, în noaptea de marţi spre miercuri, întârzieri totale de peste 400 de minute la sosirea în staţia Bucureşti Nord, din cauza furturilor de componente feroviare produse în cursul nopţii pe relaţiile Ploieşti Est - Ploieşti Sud şi Crivina - Brazi, a anunțat CFR, într-un comunicat.
Mii de trenuri din România întârzie în fiecare an din cauza furturilor de elemente de la calea ferată

Persoane necunoscute au sustras în cursul nopţii aproximativ 130 de relee din componenţa instalaţiei de dirijare a traficului, acţiune infracţională care are impact direct asupra siguranţei circulaţiei trenurilor şi care provoacă perturbări majore în graficul de circulaţie a trenurilor care sosesc şi pleacă din și spre Moldova şi Ardeal.

Din cauza acţiunilor de sustragere de componente feroviare, săvârşite în cursul nopţii de marţi spre miercuri, între staţiile Ploieşti Est - Ploieşti Sud şi Crivina - Brazi, 18 trenuri de călători au înregistrat în această dimineaţă întârzieri totale de 417 minute la sosire în Bucureşti Nord.


"Până la finalizarea lucrărilor de remediere a defecţiunilor şi de înlocuire a celor 130 de relee sustrase, toate trenurile pleacă şi sosesc cu întârzieri din Gara de Nord", subliniază CFR.

Amenda, până la 40.000 lei

Echipele de intervenţie feroviare desfăşoară lucrări pentru înlocuirea componentelor feroviare sustrase şi de remediere a defecţiunilor survenite la instalaţiile de dirijare a traficului, în urma săvârşirii acestor acţiuni infracţionale.

CFR reaminteşte că achiziţionarea materialelor feroase şi neferoase utilizate în activitatea feroviară este interzisă şi constituie contravenţie sancţionată cu amendă de la 20.000 de lei la 40.000 de lei, potrivit OUG 31/2011, iar cei care vor săvârşi această contravenţie vor achita, pe lângă amenda contravenţională, şi un tarif cu titlu de tarif de despăgubire, în cuantum egal cu valoarea elementelor feroviare în cauză, şi a manoperei aferente.

Compania Naţională de Căi Ferate cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de aceste acţiuni de sustragere a componentelor feroviare, care de altfel produc şi perturbaţii majore în circulaţia şi manevra trenurilor, şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse au ca principal scop derularea circulaţiei în condiţii de siguranţă şi fără întârzieri.

Citiţi mai mult: Furturile de pe calea ferată au întârziat 18 trenuri, noaptea trecută - Transporturi > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/furturile-de-pe-calea-ferata-au-intarziat-18-trenuri-noaptea-trecuta-990295.html#ixzz1zh5PYgkG
EVZ.ro
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2012, 20:15

Accidentul rutier a avut loc joi dimineaţă, în jurul orei 7.30, în oraşul Babadag din judeţul Tulcea. Din primele informaţii, o maşină nu a oprit la trecerea la nivel cu calea ferată şi a fost lovită de trenul care duce spre Bucureşti.

http://www.adevarul.ro/locale/tul...lcea_-_Bucuresti_0_731326889.html
Sus In jos
daniel_c




Numarul mesajelor : 475
Reputatie : 5043
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2012, 20:38

O locomotivă a deraiat și izbit două mașini
http://www.evz.ro/detalii/stiri/o-locomotiva-a-deraiat-si-izbit-doua-masini-990624.html#ixzz1zlr2RUlW
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2012, 21:14

I-a tampit caldura pe toti, sa ne tinem bine, o sa avem 39*C la umbra pana joia viitoare...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2012, 22:17

După cum arată, venea de la Diţeşti... deci garnitura văzută de paal a ajuns până la urmă la destinaţie, dar înapoi... mai greu. E posibil ca locomotiva să fi lovit plăcile dintre şine cu reductoarele., altă explicaţie nu văd.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2012, 22:55

http://summit.clubferoviar.ro/wp/?lang=ro
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2012, 23:00

Daca nu da CFR calatori faliment pana atunci...
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2012, 23:30

Nu cred ca da CFR faliment......
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitimeVin 06 Iul 2012, 00:06

Tot subiectul pus de Daniel_C.
TRENUL MORŢII Doi doi morţi şi doi răniţi, după ce maşina în care se aflau, a fost izbită de un tren marfar.

http://www.adevarul.ro/locale/targoviste/TRENUL_MORTII_Doi_doi_morti_si_doi_raniti-dupa_ce_masina_in_care_se_aflau-a_fost_izbita_de_un_tren_marfar_GALERIE_FOTO_0_731327285.html

Frate da'a intrat locomotiva in pamant :shock: Din cate vad in poze parca ar fi 84-0002?Sau?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 27 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: