Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 00:34

cstefan a scris:
http://www.adevarul.ro/actualitate/Arad-_Omul_de_la_linia_a_doua_0_704329880.html filmul cu prosti omul dupa mine nu are nici o vina

si eu vroiam sa il postez. Nu stiu cum e gara din ARAD dar


Trenul Interregio 373, care circulă pe relaţia Budapesta-Sibiu, apărea pe panoul de afişaj al staţiei CFR Arad ca plecând de la linia 2. Şi la difuzoarele din gară trenul a fost anunţat tot pe linia 2. După minute bune în care am aşteptat trenul, am fost anunţat de alţi călători aflaţi în gară că garnitura respectivă plecase deja de multă vreme de la linia întâi", şi-a început Cristian Măduţa povestea.


Eu nu cred ca il anunta cu 5 min inainte gresit. Nu stiu nici configuratia dar totusi e vorba de linia 1 si 2. De cate ori a mers cu trenul de e asa greu sa il vezi la cealalta linie?
La prima vedere pare vina CFR-ului dar daca ne uitam pe cfrcalatori avem asa :


Rang Descriere Nume alternativ Data
IR TRANSILVANIA 373 22-Mai-2012
Are vagoane pentru trenul 370 in statia Arad Grupa Timisoara Nord



0 Curtici 12:01 0:01 12:01
17 Arad 12:30 0:10 12:40
52 Radna 13:23 0:01 13:24
142 Ilia 14:37 0:01 14:38
166 Deva 15:02 0:03 15:05


a stat 10 minute (teoretic) in Arad. Cred ca si practic ca are vagoane pentru Timisoara.

cand vezi atata miscare pe acolo tu vorbesti oare la telefon?


IR 373 AradDeva Ple
Sos 12:40 15:02 02:22 149
IR 375 Arad Deva Ple
Sos 14:28 16:44 02:16 149


peste 2h avea alt telefon.

Si eu am vrut sa zic la prima impresie "huo" dar parca nu e chiar asa.
Profesor universitar la 28 de ani? Sa fim seriosi e preparator/asistent universitar MAXIM.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 00:37

dar daca se urca imediat cand oprea trenul in vagonul de Timisoara ?!?

de ce nu a mers cu IC?
are si restaurant bar si sigur nu are nici intarzieri si e cam la ora in care "a sosit el in gara"

IC 522 Arad Deva Ple
Sos 11:50 -14:05 02:15 149 Pret Clasa 1 Clasa 2 Restaurant/bar
Sus In jos
cstefan

cstefan


Numarul mesajelor : 273
Varsta : 38
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 5048
Data de inscriere : 19/11/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 01:26

http://www.gandul.info/international/patru-elevi-au-murit-in-maroc-dupa-coliziunea-unui-tren-cu-un-autobuz-scolar-9657634 astia sunt prosti de la ziare :shock: mai bine punea fara poza
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 08:49

didinul a scris:
AlexD a scris:
Misto articolul, prezinta exact indiferenta CFRului in relatia cu fraierii(*rost*i) care inca mai circula cu trenul.
Un sincer faliment doresc CFRului.

Ca unul afectat de un eventual faliment, îți spun: mersi la fel. Ce dorești tu altora să primești înzecit!

Bine zis didinul
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 08:51

cstefan a scris:
http://www.gandul.info/international/patru-elevi-au-murit-in-maroc-dupa-coliziunea-unui-tren-cu-un-autobuz-scolar-9657634 astia sunt prosti de la ziare :shock: mai bine punea fara poza
=))))))))))) acum inteleg de ce dispar sulzerele..ni le i-au marocanii Smile)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 10:10

http://www.realitatea.net/de-ce-a-pierdut-cfr-calatori-o-treime-din-clienti_944722.html

Un articol care incepe bine si se termina prost pe aratura rau de tot mai ales la comparatia intre pretul de la clasa1 la tren si microbuz!!


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Lun 28 Mai 2012, 22:37, editata de 1 ori
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 10:18

adrian78 a scris:
http://www.realitatea.net/de-ce-a-pierdut-cfr-calatori-o-treime-din-clienti_944722.html

Un articol care incepe bine si se termina prost pe aratura rau de tot mai ales la comparatia intre cele tren si microbuz!!

din pacate in ultima vreme si trenul a ajuns un microbus Razz mai ales cand vezi 2-3 vag max in compunerea majoritatii.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5410
Data de inscriere : 03/11/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 10:20

bravo,bine punctat!mai ales ir!cu managementul si marketingul actual le vom vedea in curand cu cate 1 vagon!
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeMier 23 Mai 2012, 23:08

Dragos a scris:
popovici a scris:
la pagina 22 scrie ca
Pe linia Bucureşti – Câmpina a fost montat sistemul ETCS – nivel 1

Am vazut poze cu balizele de pe M1000 pe net , daca le gasesc le pun aici , O.K.?

Am citit articolul, asa scrie, desi eu nu le-am vazut. Chiar as ramane dator celui care posteaza o poza cu o baliza macar pe M1000, eu nu le-am vazut niciodata.

Mersi de lamurire.

Iata "urmele" ETCS-ului de pe M1000, pozele sunt recente. Daca are cineva poze cu sistemul montat...

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Img9175m
Revista presei (partea III) - Pagina 10 Img9176ms
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Kriszti219

Kriszti219


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 28
Reputatie : 5043
Data de inscriere : 29/02/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2012, 16:47

Imi explica cineva de unde vine denumirea ETCS si cum functioneaza? Smile
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2012, 16:52

Denumirea completa este: European Train Control System , functionarea nu stiu sa o explic prea bine, si las pe cineva mai "meserias" . Are legatura cu viteza mare, un fel de sistem anti accidente si pericole la viteze mari controlate prin computer. (nu stiu sa explic).
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2012, 23:09

Furtunile fac primele victime. Un bărbat a murit în maşina blocată de ape
vezi articolul in HTML5
L.D. | 24 Mai 2012, 17:59


http://www.antena3.ro/romania/furtunile-fac-primele-victime-un-barbat-a-murit-in-masina-blocata-de-ape-168424.html


UPDATE 20,00: Trenul Regio Oneşti - Buzău, în care se aflau 150 de călători, rămas blocat, joi după-amiază, în Staţia CFR Oneşti după ce apa a inundat linia ferată, a fost pus în mişcare după aproximativ o oră, odată cu retragerea apei de pe calea ferată. După aproximativ o oră în care s-a aşteptat deblocarea liniei, trenul Regio Oneşti - Buzău, în care se aflau 150 de călători, a plecat în cursă, odată cu retragerea apei de pe acel sector de cale ferată inundat în urma unei ploi torenţiale. În scurt timp însă, după ce trenul a trecut de sectorul inundat continuându-şi călătoria, reprezentanţii CFR au decis să blocheze din nou traficul feroviar pe linia respectivă pentru a verifica terasamentul.


UPDATE 18,25:

Un tren în care se află aproximativ 150 de pasageri a rămas blocat, joi după-amiază, în Gara Oneşti, după ce apa a inundat calea ferată, la ora transmiterii acestei ştiri la faţa locului intervenind pompierii, scrie Mediafax.

"Trenul a fost oprit în Staţia CFR Oneşti după ce s-a constat că linia a fost inundată pe un sector din apropiere de municipiul Oneşti. Se aşteaptă retragerea apei şi după ce vor fi făcute verificările la linie de către cei de la CFR, trenul va fi pus în mişcare", a declarat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Bacău, Andrei Grecu. Trenul Regio rămas blocat în Gara Oneşti are ca destinaţie Buzău.

Cel puţin 20 de gospodării din municipiul Oneşti au fost inundate, iar mai multe drumuri au fost blocate, joi după-amiază, în urma ploilor torenţiale.

Potrivit acestuia, efectele polilor torenţiale căzute în zona de sud a judeţului Bacău ar putea fi mult mai mari, ISU primind în continuare noi sesizări de la populaţie şi autorităţi.

Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeDum 27 Mai 2012, 19:43

Apropo de destinele companiilor feroviare, citeam vineri in Romania Libera un articol extrem de interesant: caile ferate in Cehia profitabile, in Romania gaura neagra!!! intrebarea e cine a "innegrit" aceasta gaura? nu cumva STATUL Roman? De ce la ei se poate si la noi nu?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeDum 27 Mai 2012, 20:25

La CFR (Cum Fura Romanii ca sa-l citez pe Mircea) pana si femeile de servici au confederatie, sunt 8-9 confederatii la CFR de aici ce rezulta? Rezulta ca CFR e o mare vaca de muls, unde se face orice mai putin management si transport feroviar, toti stau si trag pe suzeta. Am vazut un individ d-asta la tv acum cateva luni nush ce lider al unei confederatii sugatoare de la CFR(stat) cat de sfidator si ipocrit era in emisiunea aia. Si cum radea pe sub mustata cum ca lui nimeni nu poate sa-i faca niciodata nimic. Intr-o tara civilizata cred ca era demis in direct de ministrul transporturilor. La noi daca ar indrazni vre-un ministru sa faca asta ipocritul in secunda 2 se angajeaza directoras la GFR.
Singurul lucru care ma linisteste e ca odata si odata timpul ii va rezolva pe toti, mi-e sa nu fie prea tarziu...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitimeLun 28 Mai 2012, 16:08

http://www.money.ro/guvernul-intervine-in-datoriile-pentru-energie-ale-cfr_1221575.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 10 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: