|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 09 Sept 2020, 22:35 | |
| - Vitosa a scris:
- (...) Din ei pompează și în redeschiderea Hușiului
=)))))) Replica saptamanii, sa moara Franta daca nu! ) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 09 Sept 2020, 22:59 | |
| - ciprian71 a scris:
- Vitosa a scris:
- Adrian78 a scris:
- Las ca vin alea 80 de mld de euro de la UE o sa avem numai sectii secundare cu viteza de circulatie de 100km/h la cati bani o sa sw bage in infrastructura feroviara..
Wow ce de bănet ! Din ei pompează și în redeschiderea Hușiului sau pentru unii va rămâne doar un biet sperando muy cacando degeaba ? Cine știe unde ajung și banii ăștia ! Sa speram ca de banii aia vom avea macar Brasov-Curtici terminata. Ca de restul ne mai trebuie.
Deja pe Curtici Glogovat Km614 se simt tangaje mari la mers cu 80km/h plus ca la pasajul de la Gligovat sa agravat restrictia la 70km/h |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 10 Sept 2020, 07:49 | |
| - Adirmvl a scris:
- Ca o paranteza, cauta sa nu mai folosesti caps-ul, ca online se considera tipat.
Ca o alta paranteza, daca ai fi fost angajat la CFR Infrastructura probabil ca deja ti s-ar fi dat de inteles sa cauti si in alta parte de munca. "C-asa e-n tenis...". Am folosit caps-ul ,dar asta nu poate fi un motiv întemeiat să fiu blocat pe pagină! De altfel, sunt convins că nu acesta a fost motivul pentru care am fost blocat. "Majestatea Sa" CFR Infrastructură consideră că trebuie să mi se limiteze dreptul de a avea acces la informațiile publice pe care le comunică prin intermediul platformei Facebook, doar fiindcă am adăugat un comentariu critic pe pagina sa, dar care respectă întru totul standardele comunității! "Curat constituțional", nenică! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 10 Sept 2020, 10:34 | |
| De când rezultatul verificării unei linii e informaţie publică? Ce ai fi vrut să îţi trimită CFR, diagrama verificării cu vagonul de măsurat calea? Oricum n-ai fi înţeles nimic din ea. În plus, tu o tot ţii cu teoria conspiraţiei, practic îţi e imposibil să crezi că ,,sărmanul" TFG ţinea nişte viteze în livret din pix fără vreo lucrare de întreţinere. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 10 Sept 2020, 12:32 | |
| - Dr2005 a scris:
În plus, tu o tot ţii cu teoria conspiraţiei, practic îţi e imposibil să crezi că ,,sărmanul" TFG ţinea nişte viteze în livret din pix fără vreo lucrare de întreţinere. Dar de unde stii tu? Poate e invers...In plus nu cred ca se risca nici un administrator de infrastructura sa tina o viteza cu 20 km/h mai mare...Hai sa zicem ca ar fi 1-2 km, vreun podet sau alt punct de pe traseu, dar nu cred ca risca nimeni vietile calatorilor doar pt a circula cu viteze acceptabile...Ce nu vrei tu sa intelegi este faptul ca CFR SA nu si-a dorit linia asta in exploatare, ei nu faceau fata la ce aveau, daramite sa mai intretina in plus 40 km de cale ferata...Cand linia se va inchide va fi si CFR SA multumit, nu-i va mai costa nimic aceasta linie, de aceea ma mir ca n-au inchis de tot circulatia... |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 10 Sept 2020, 13:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- De când rezultatul verificării unei linii e informaţie publică? Ce ai fi vrut să îţi trimită CFR, diagrama verificării cu vagonul de măsurat calea? Oricum n-ai fi înţeles nimic din ea.
În plus, tu o tot ţii cu teoria conspiraţiei, practic îţi e imposibil să crezi că ,,sărmanul" TFG ţinea nişte viteze în livret din pix fără vreo lucrare de întreţinere. Eu nu susțin nicio teorie a conspirației! Iar pentru a nu alimenta o astfel de teorie, CFR ar fi trebuit să răspundă la întrebările adresate, nu să le șteargă și să mă blocheze! Nu este necesar să se folosească un limbaj tehnic super specializat. Răspunsurile pot fi formulate astfel încât să înțeleagă toată lumea. În ceea ce privește motivele pentru care a fost instituită restricția de viteză pe linia Buda- Slănic, nu încape nicio îndoială că reprezintă informație de interes public, atât timp cât decizia afectează grav calitatea serviciului de transport public de călători! Dreptul călătorilor ( în calitate de consumatori) de a fi informați cu privire la calitatea serviciilor prestate persoanelor fizice de către orice furnizor, este reglementat expres de lege. Dacă TFG nu a întreținut linia, aștept să-mi spună asta CFR SA. Am întrebat ce anume are de gând să facă cu această linie și dacă vrea s-o închidă. Ar fi putut să-mi răspundă:" da, vom fi nevoiți s-o închidem din următoarele motive: [...]" sau " nu o vom închide, o vom repara astfel încât că asigurăm călătorilor un standard minim de calitate a serviciilor de transport pe calea ferată, standard compatibil cu cerințele secolului 21." E atât de greu de răspuns la astfel de întrebări cât se poate de legitime?! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 10 Sept 2020, 14:22 | |
| E logic că CFR S.A. nu a vrut linia înapoi, câtă vreme a fost obligată să preia tot personalul TFG de pe secţie. Evident, CFR S.A. are sindicate, deci asta înseamnă salarii mai mari şi facilităţi mai multe pentru personal. Apoi, rămâne să încaseze TUI de la TFC, dar tot iese pe minus trebuind să plătească salariile personalului. Pe când înainte încasa chiria şi nu cheltuia niciun leu. TFG nu dispune de vagoane de măsurat calea, nici alţi gestionari privaţi nu au. RC-CF îl închiria de la CFR, dar TFG nu cred că a făcut vreo verificare cu vagonul/automotorul de măsurat calea cât a avut secţia în gestiune. Au efectuat, la început, diverse lucrări de completat prisma de balast, în regie proprie. Închiderea liniilor nu se face după voinţa CFR S.A., că altfel 3/4 din linii erau închise deja la ce pierderi fac. Închiderea liniilor se face prin HG, iar la momentul actual nu există niciun proiect de HG care să prevadă închiderea unor linii. Cu alte secţii cu activitatea suspendată, CFR S.A. merge pe o gheaţă foarte subţire, pentru că dacă mâine vine un OTF şi vrea trasă la Huşi, de exemplu (că tot e la modă discuţia despre secţia aia), atât timp cât linia există fizic şi nu e afectată de alunecări de teren or alte calamităţi, CFR e obligat să dea trasa şi să asigure circulaţia trenului acolo, chiar dacă s-ar face cu 5 km/h. Dacă nu, se poate lăsa cu amenzi de la Consiliul Concurenţei sau chiar se poate ajunge la CJ UE. Bine, e clar că CFR S.A. ştie potenţialul (sau lipsa lui) tuturor secţiilor, dovadă că linia de Victoria, de ex., merge bine mersi, nu mai zic de Băbeni - Alunu care s-ar putea să înghită mai mult decât produce. - Costin.B a scris:
- Dreptul călătorilor ( în calitate de consumatori) de a fi informați cu privire la calitatea serviciilor prestate persoanelor fizice de către orice furnizor, este reglementat expres de lege
CFR S.A. îţi furnizează servicii în gări/halte, în sensul că îţi pune la dispoziţie un peron şi îţi afişează mersul trenurilor (în staţii). Restul e serviciu prestat de operatorul de transport feroviar, că şi dacă mergi cu autobuzul şi întârzii, nu te duci la CNAIR sau la Poliţie că e 50 km/h limita de viteză în localitate şi radarul acolo, ci te plângi la operatorul de transport că a pus un orar imposibil de respectat. Toate trasele ar fi trebuit refăcute pentru a nu se da peste cap încrucişările... că de aia se întârzie o jumătate de oră - din cauza încrucişării la Plopeni Sat. Altfel, diferenţa de timp pe toată distanţa e sub 10 minute (ceea ce arată şi cum se mergea, de fapt, pe km ăia de linie care aveau 50 în livret), ceea ce se vede la trenurile care nu fac cruce la Plopeni. Dar dacă TFC e încăpăţânat ca un catâr... _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 11 Sept 2020, 00:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- Închiderea liniilor nu se face după voinţa CFR S.A., că altfel 3/4 din linii erau închise deja la ce pierderi fac. Închiderea liniilor se face prin HG, iar la momentul actual nu există niciun proiect de HG care să prevadă închiderea unor linii.
CFR SA poate inchide o linie fara HG, picherul o poate inchide accidental din diverse cauze, dar cel mai tare de ex din cauza vegetatiei ! Si sa incepem exemple : Căciulaţi-Snagov Plaje, linie închisă furt de componente. Câmpina-Câmpiniţa-Telega , linie închisă pod avariat de inundatii Cărbuneşti-Albeni linie inchisa Haţeg-Subcetate linie închisă furt de componente. Jebel -Giera 33 km ,Ciacova, suspendare permanenta, linie închisă din 19 iulie 2019 vegetatie Jebel -Liebling 9,8, Canton 1+785, suspendare permanentă, linie închisa din 05 iulie 2019, fara personal vegetatie Remetea Mică -Radna, Suspendare permanenta, linie închisă din 5 iulie 2019 (hcv Aliuş, Zăbrani) vegetatie Buziaş-Gătaia 31.7 Km, Canton 140+619, suspendare permanentă, linie închisă din 04 iulie 2016, fără personal vegetatie Oraviţa -Iam 27km, Canton 60+170, suspendare permanentă, linie închisă din 05 iulie 2019 vegetatie Jimbolia - Lovrin , linie închisă din 05 iulie 2019 vegetatie, furt de componente. Nadab - Graniceri , linie închisă din 05 iulie 2019 vegetatie Carpinis - Ionel , linie închisă din 05 iulie 2019 vegetatie Harman –Întorsura Buzăului 29,3, linie închisă din 30-06-2018 Pod distrus la km 17+300. Ilva Mica - Rodna Veche, vegetatie ,linie închisă treceri la nivel asfaltate. Abrami -Popești, linie închisă vegetatie lipsa cerere transport, desfiintat Ram Bogeu Holod–Cordău–OradeaEsti, linie închisă vegetatie + alunecari de teren La Giera se aude ca CFR SA a cerut sa faca defrisarea vegetatiei pe cheltuiala agentului economic cu silozul de cereale(lipsa fonduri), cum acesta pe buna dreptate a refuzat i-au inchis linia _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 11 Sept 2020, 02:28 | |
| Si la Calan Bai puneau manevrantii si sefii de tren cate 10 lei sa taie iarba de la linia 1 si tragerea care deserveste linia din cariera.. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 11 Sept 2020, 08:59 | |
| - Dr2005 a scris:
CFR S.A. îţi furnizează servicii în gări/halte, în sensul că îţi pune la dispoziţie un peron şi îţi afişează mersul trenurilor (în staţii). Restul e serviciu prestat de operatorul de transport feroviar, că şi dacă mergi cu autobuzul şi întârzii, nu te duci la CNAIR sau la Poliţie că e 50 km/h limita de viteză în localitate şi radarul acolo, ci te plângi la operatorul de transport că a pus un orar imposibil de respectat. ... CFR este responsabilă de calitatea serviciilor prestate în gări, dar și de asigurarea unei stări a căii de rulare (pe care tot CFR o administrează) care să permită trenurilor să circule cu o viteză rezonabilă, demnă de secolul 21! Nu pot să cer OTF să mărească viteza fiindcă nu intră în atribuțiunile sale întreținerea liniei! O viteză efectivă de doar 30 de km/h pe toată secția nu este acceptabilă, indiferent cum ar modifica TFC trasele! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 11 Sept 2020, 10:30 | |
| Ca sa vedeti, e plin Banatul de cai ferate dar CFR SA le tine inchise. AStia cu cerealele ajung sa care kilometri buni cu tirurile la o gara sa incarce. Are italianu siloz in Giera, s-a bazat pe calea ferata dar surpriza, trebuie sa duca in alta parte cu tirurile sa incarce.Cred ca duce la Deta ca am tot vazut trase de acolo. Italianu de la Peciu Nou aduce la Timiseni, plateste si taxa de acces cu tirul la gara ca depaseste tonajul pe strazi. Si asa lumea face scandal sa nu mai treaca.
Pai si in oras in gara Aradul Nou se incarca cereale de au facut aia din blocul turn galagie ca malaxeaza aia toata noaptea.
macar pentru marfa ar trebui sa aiba linia in functie. Ca si cu 5 km/h daca pleaca trenul si ajunge la o linie mai buna. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 11 Sept 2020, 19:28 | |
| - Dr2005 a scris:
TFG nu dispune de vagoane de măsurat calea, nici alţi gestionari privaţi nu au. RC-CF îl închiria de la CFR, dar TFG nu cred că a făcut vreo verificare cu vagonul/automotorul de măsurat calea cât a avut secţia în gestiune. Au efectuat, la început, diverse lucrări de completat prisma de balast, în regie proprie.
Adevarul este ca CFR SA cu toate vagoanele lor de masurat calea si laboratoare, este etalon in administrarea si intretinerea infrastructurii...Cum apare un defect sau o traversa putreda in secunda este inlocuita, ba chiar si cele de langa ea chiar daca sunt bune...Pana la urma procentul in care starea infrastructurii este de vina pt accidentele si incidentele de pe calea ferata este destul de mic, nu? undeva la 85% parca?!?? Poate ne spui cum toti acesti ani, asa fara VMC si personal de intretinere n-au avut nici un incident pe linie??? Fata de multlaudatul CFR care are cel putin 2-3 pe luna din vina sa... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 12 Sept 2020, 21:27 | |
| Nu se repară, dar toate defectele sunt identificate imediat ce apar. Dacă crapă o traversă pe undeva, îţi spun eu că ziua următoare deja defectul e în evidenţă. Parcă Instrucţia nr. 314 tratează întreţinerea căii. Toate incidentele şi accidentele sunt un cumul de factori... iar un vagon cu marfa ne-echilibrată ori un DA scadent la RK de 10 ani cântăresc mai greu într-o investigaţie decât o traversă crăpată sau un tirfon lipsă. Nu cred că a calculat nimeni procentul de accidente şi incidente din vina CFR S.A. vs cele din vina OTF. Există rapoartele AGIFER, se poate face o statistică pe baza lor, dacă e cineva care n-are ce face. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 13 Sept 2020, 22:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu se repară, dar toate defectele sunt identificate imediat ce apar. Dacă crapă o traversă pe undeva, îţi spun eu că ziua următoare deja defectul e în evidenţă. Parcă Instrucţia nr. 314 tratează întreţinerea căii.
Da si ramane asa pana cand se intampla ceva...In cate rapoarte ai auzit fraza cu personal subdimnesionat, volum mare de lucrari, lipsa traverse pe stoc...In privinta accidentelor produse din vina CFR, in ultimele 10 rapoarte 4 au drept cauza starea infrastructurii...Insa ca sa stai cu inima impacata, promit ca pt tine voi face o statistica cu toate rapoartele AGIFER din acest an si cauzele acestora...OTF sau CFR SA... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 14 Sept 2020, 16:19 | |
| Oare TFC nu au facut putin circ ca sa se retraga de pe sectia asta stiind ca poate vor primi cadou trenurile pentru aeroport? Ca se stie in guvernari de dreapta la Remarul a curs lapte si miere |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |