|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 14 Sept 2020, 16:28 | |
| - Adrian78 a scris:
- Oare TFC nu au facut putin circ ca sa se retraga de pe sectia asta stiind ca poate vor primi cadou trenurile pentru aeroport?
Ca se stie in guvernari de dreapta la Remarul a curs lapte si miere Trenurile Gara de Nord- Aeroportul Otopeni vor fi operate de CFR Călători. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 15 Sept 2020, 01:42 | |
| Începând cu data de 21.09.2020 CFR SA va ridica restricția de viteză de 30 de km/h instituită anterior pe întreg tronsonul cf Buda - Slănic. Limita de viteză va fi de 50 de km/h. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 15 Sept 2020, 09:01 | |
| Ei acuma care sint explicatiile? o ridica din pix sau au lucrat pe teren si au eliminat cauzele restrictiei? |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 15 Sept 2020, 11:28 | |
| Restricția de viteză se va ridica chiar începând de astăzi de la ora 13:00. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 15 Sept 2020, 15:12 | |
| - dan tm a scris:
- Ei acuma care sint explicatiile? o ridica din pix sau au lucrat pe teren si au eliminat cauzele restrictiei?
Cica au mai interpretat o data rezultatele masuratorii si nu sunt defecte asa de grave...Deci tot din pix s-a facut totul...Oare unde-i Dragos acum sa vada cum se ridica la CFR SA restrictiile din burta...Si cum TFC a avut dreptate pana la urma... - Dr2005 a scris:
- Nu se repară, dar toate defectele sunt identificate imediat ce apar. Dacă crapă o traversă pe undeva, îţi spun eu că ziua următoare deja defectul e în evidenţă. Parcă Instrucţia nr. 314 tratează întreţinerea căii.
. Cu ce ma incanta ca defectele sunt evidentiate dar nu se iau masuri??? Ma uitam pe rapoartele AGIFER si m-am ingrozit de ce-am gasit...Uite cateva spilcuiri: menținerea în exploatare a traverselor de lemn necorespunzătoare pe curba de după schimbătorul de cale numărul 10, starea acestora slăbind eficacitatea sistemului de prindere și permițând deplasarea spre exteriorul căii a ansamblului șină-placă metalică, sub acțiunea forțelor dinamice exercitate de materialul rulant;ß aprovizionarea cu cantități insuficiente de traverse de lemn normale pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparare a liniilor din HM Ciolpani; menținerea în exploatare a schimbătoarelor de cale cu componente și elemente geometrice care nu respectă toleranțele admise; aprovizionarea cu cantități insuficiente de traverse de lemn speciale pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparare a aparatelor de cale din stația CFR Roșiori Nord; starea tehnică necorespunzătoare a traverselor de lemn existente în cale în zona imediat premergătoare ,,punctului 0” (locului în care s-a produs deraierea) neasigurarea bazei materiale a Districtului de linii nr.7 Petroșani cu traverse normale de lemn
- alocarea insuficientă a resurselor umane necesare în vederea executării lucrărilor de mentenanță a infrastructurii feroviare la nivelul Districtului de linii nr.7 Petroșani ;- starea tehnică necorespunzătoare a traverselor de lemn din zona punctului „0” nu a asigurat fixarea șinelor de traverse, care sub acțiunea forțelor dinamice transmise de către roţile materialului rulant au determinat deplasarea laterală a șinei de pe firul exterior, astfel încât valoarea ecartamentului a crescut peste valoarea maximă admisă de 1470 mm; -cantitățile de materiale și forța de muncă insuficiente realizării mentenanței infrastructurii feroviare; înlocuirea acului curb și al contraacului drept al schimbătorului de cale nr.23 cu un alt tip de ac (ac pentru TJD) care avea altă poză a traverselor și care nu era omologat pentru acest tip de schimbător, fapt ce a avut ca rezultat montarea acestuia cu secțiunea în care s-a produs ruperea (decupajul realizat prin rabotare) poziționată pe capătul plăcii metalice, creându-se o zona concentrator de eforturi, ceea ce a favorizat ruperea; traversele normale de lemn, care prin starea tehnică necorespunzătoare nu permiteau strângerea tirfoanelor pentru fixarea plăcilor metalice și împiedicarea deplasării acestora în lungul traverselor, favorizând astfel, creșterea valorii ecartamentului căii peste valoarea maximă admisă, sub acțiunea forțelor dinamice transmise șinelor de către roţile materialului rulant ;- folosirea,în procesul tehnologic de executare a lucrărilor de consolidare a liniei 2 din stația CFR Dej Călători, a unor traverse normale de lemn impregnate, care în interior aveau defecte ce nu permiteau folosirea acestora în exploatare;Factorii care au contribuit la producerea accidentului: starea geometriei căii ale cărei elemente nu respectau toleranțele admise pentru liniile de primiri-expedieri de trenuri din stații cât și gradul de colmatare al prismei de balast care nu asigura elasticitatea căi- subdimensionarea numărului de personal muncitor existent la Districtul de linii nr.1 Bucureștii Noi, personal ce are în reponsabilitate mentenanța infrastructurii feroviare în zona producerii accidentului;- cantități insuficiente de traverse de lemn aprovizionate la Districtul nr.1 Bucureștii Noi pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparare a căii. menținerea în exploatare, în zona producerii deraierii (zona km 349+819), a unor traverse normale de lemn a căror stare tehnică impunea înlocuirea acestora; -neasigurarea traverselor normale de lemn, necesare realizării mentenanței infrastructurii feroviare, la nivelul secției de întreținere a căii, pentru realizarea circulației trenurilor în depline condiții de siguranță starea tehnică necorespunzătoare a traverselor speciale de lemn din cuprinsul sch. nr.21, în special pe zona inimii simple de încrucișare și în zona plăcii metalice speciale de la prima pană de la capătul contrașinei; întreținerea necorespunzătoare a joantei izolante nelipite de la prima joantă a schimbătorului de cale nr.21A, în cuprinsul căreia s-au constatat, traverse neburate (lăsături oarbe), prindere incompletă eclisă de lignofoliu ruptă. Această stare a condus la formarea unui prag lateral pe flancul activ al ciupercii șinei și a unui prag verticalExistența a unei stări de defectare intermitente la macazul nr.1 de la punerea în exploatare a instalației interlocking care a condus la crearea unui mod incorect în activitatea de exploatare și mentenanță de către operatorul uman ; 2.Inexistența stabilirii și repartizării de către administratorul de infrastructură a competențelor și responsabilităților personalului propriu pentru exploatarea, intervenția și mentenanța schimbătorul de cale de tip HYDROSTAR COMBI ; 3.Aplicarea eronată a procedurii dispozitorii de conformitate referitoare la avizare, intervenția și înlăturarea deranjamentelor apărute în funcționarea instalațiilor interlocking din stația Glogovăț, de către personalul de execuție și mentenanță aflat în serviciuexistența a 6 traverse de lemn necorespunzătoare la rând,pe zona producerii deraierii,care nu mai asigurau prinderea plăcilor metalice la exteriorul curbei, permițând deplasarea acestora în sensul creșterii ecartamentului. Ce sa zic CFR SA un model de intretinere, mentinere si reparare a caii de rulare... - Dr2005 a scris:
- Nu cred că a calculat nimeni procentul de accidente şi incidente din vina CFR S.A. vs cele din vina OTF. Există rapoartele AGIFER, se poate face o statistică pe baza lor, dacă e cineva care n-are ce face.
Uite ca o facui si p-asta...Am analizat 118 rapoarte care au avut loc pe raza de administrare a CFR SA...In 61 de cazuri, adica 52% vina a fost a CFR SA...Un procent destul de mare, zic eu, avand in vedere ca la incidentele datorate OTF se gasesc saboti lipsa la vagoane, ruperi de pantografe, incendii sau inceputuri de incendii sau depasiri ale marcilor de siguranta din statii... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 15 Sept 2020, 18:09 | |
| Pe majoritatea secţiilor din rapoartele AGIFER trec zeci de trenuri pe zi... dacă deraierea era exclusiv vina infrastructurii, nu deraiau mai multe? Dacă vii cu vagon supratonat pe traverse slabe, nu aş spune că e vina infrastructurii că îţi crapă traversa. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 15 Sept 2020, 19:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe majoritatea secţiilor din rapoartele AGIFER trec zeci de trenuri pe zi... dacă deraierea era exclusiv vina infrastructurii, nu deraiau mai multe? Dacă vii cu vagon supratonat pe traverse slabe, nu aş spune că e vina infrastructurii că îţi crapă traversa.
L-am scazut p-alea, tu nu citesti ce scrie in postarea mea...Dar am analizat doar 118 rapoarte, daca analizez mai multe procentul va creste in "favoarea" CFR SA...Ce am trecut bolduit sunt strict din cateva rapoarte AGIFER, in multe sunt aceleasi cauze...Acum sa-mi spui ca AGIFER minte, ca asta mai ramane in mintea ta.Citeste cateva rapoarte cu aceasta cauza, uite iti pun un inkul sa nu te mai obosesti sa cauti: https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_275_RI_Chitila-Chiajna_21_09_2019.pdf https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_266_RI_Dej_Triaj_20_06_2019.pdf https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_299_RI_Augustin-Racos_02_03_2019.pdf https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_301_RI_Telciu-Cosbuc_08_03_2019.pdf Citeste-le p-astea si iti mai dau daca mai vrei... Uite si cateva din vina OTF-ului, ca sa nu zici ca sunt contra CFR SA,dar realitatea este ca gestionarul de infrasctructura este varza la capitolul mentenanta, iar cine sustine contrariul trebuie sa-si faca un control amanuntit... https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_289_RI_Rapa_de_Jos-Monor_Gledin_26_12_2018.pdf https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_290_RI_Fetesti_29122018.pdf |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 15 Sept 2020, 21:38 | |
| Important este ca s-a ridicat restrictia de viteza pe sectia Buda - Slanic Hm... cel putin pana la prima deraiere... Doamne Fereste ! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 15 Sept 2020, 21:40 | |
| Când pe Axinia l-au uns DG la Infra acesta a dat ordin directorilor de sucursale să dispară toate RV. Și au dispărut de pe tabla de RV. Dar doar formal deoarece mare parte din ele au fost mutate în limitări de viteză ca să dea bine la imaginea actualului mers de tren. V-aduceți aminte comunicatul de presă și laudele apărute pe feisbuc ? Bineintejes că botaniștii precum avem și noi câțiva pe aici pe forum au pus botul. Acuma eu am să vă dau doar un singur exemplu. Până să vină Axinia la putere liniile directe 2 și 3 ale stației Fetești erau restricționate la 50 km/h, cum a dat nentu Costel acel ordin cum a dispărut și RV de 50 și fără să se intervină cu ceva s-a revenit la 90 km/h viteza cu care se mergea pe ele înainte să fie restricționate la 50 la oră. Acuma dacă voi spuneți că pe linia 306 nu s-a intervenit cu nimic și s-a ridicat din nou viteza la 50 mie unul clar îmi miroase a sabotaj și dacă nu se făcea vîlvă în presă cu 30 rămânea. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 15 Sept 2020, 21:50 | |
| E ca la scoala, dupa contestatie se mareste nota finala |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 01 Apr 2021, 20:16 | |
| |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 04 Apr 2021, 18:07 | |
| https://prahovainfo.ro/actualitate/1830-calea-ferat%C4%83-ploie%C8%99ti-sl%C4%83nic,-blocat%C4%83-la-plopeni,-de-un-copac-pr%C4%83bu%C8%99it-pe-%C8%99ine.html |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 13 Mai 2022, 20:13 | |
| Soluția este ca aceste clădiri ale gărilor și haltelor să fie administrate de consiliile locale. Acestea trebuie să fie obligate prin lege să prevadă în bugetul local sumele necesare pentru întreținerea acestora, inclusiv pentru asigurarea curățeniei și întreținerea peroanelor. Este inadmisibil ce se întâmplă în prezent cu aceste clădiri!
http://ziarulprahova.ro/2022/05/pe-ruta-feroviara-dintre-ploiesti-si-slanic-halte-ca-dupa-bombardament/
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 13 Mai 2022, 22:12 | |
| Crezi ca toate administratiile locale isi permit?
Pai sint statii mari in diverse satuce sau comune cu mai multe statii. Ce opreste CFR-ul sa aiba grija de ele?
|
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 13 Mai 2022, 23:04 | |
| Eu cred că da. Își permit măcar să le întrețină. Stațiile mari nu se justifică în sătucele mici. Stațiile mari deservesc în general localitățile mari care dispun de resurse suficiente încât să-și permită să întrețină aceste clădiri.
Administrarea centralizată a acestor clădiri s-a dovedit a fi ineficientă. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |