|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 13 Dec 2023, 09:15 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Intrebare legitima, raspuns concret. NICIODATA ! Cu exceptia liniilor ce se vor moderniza sau repara cu fonduri UE, pentru restul liniilor care necesita fonduri guvernamentale, slabe sanse. Cu atat mai mult linii neinteroperabile, o gaselnita de a muta responsabilitatea statului in curtea privatilor sau a autoritatilor locale (eventual). Pentru ca politica tuturor guvernelor este pe consum. Chiar azi am aflat ca Guvernul cauta 75 de miliarde de lei, nicidecum pentru infrastructura ( transport, educatie, sanatate,etc.), ci pentru marirea pensiilor si salariilor bugetarilor. Care la randul lor vor genera scumpiri, astfel ca romanul va trai la fel. Aceleasi greseli ca Grecia....
Suntem m-ai rau ca Grecia demult dar macar aia au luat un reset in 2010 pe cand noi o lalaim ads Anul asta s-au imprumutat 200 de mld de lei cat PzuBul unei tari mici bani pentru finanta deficitul |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 17 Dec 2023, 17:54 | |
| Linia 306 are nevoie de reparații capitale pe întreg traseul ei. Trebuie refăcute cele două poduri peste râurile Vărbilău și Mislea ( între stațiile Mălăiești și Găvănel, respectiv între Găvănel și Plopeni Sat) , dar și mai multe podețe aflate pe traseul acestei linii! Se impune inclusiv refacerea prismei căii ferate și înlocuirea șinelor și a traverselor. Stațiile de pe parcurs trebuie să fie trecute în administrarea autorităților locale care să aibă obligația de a prevedea în bugetele locale pe care le gestionează sumele necesare pentru reabilitarea și întreținerea acestora.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 18 Dec 2023, 09:44 | |
| Autorităţile locale nu-s în stare să plătească subvenţia pentru câteva curse cu autobuzul (inclusiv în Ilfov există problema asta, unde bugetele sunt mai mari ca în Prahova... dar, na, apropiindu-se alegerile, nu riscă nimeni să lase votanţii fără autobuz)... de tren nici nu se pune problema, dovadă că de un an de zile, toate solicitările de parteneriate de la comune nu au vizat decât obţinerea unor terenuri/clădiri de către UAT, nicidecum vreo investiţie în favoarea transportului feroviar. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 18 Dec 2023, 10:06 | |
| Pai descentralizarea asta la noi doar muta cheltuielile.de.la.centru in teritoriul dar fara sa de-a și surse de finanțare și soluția înseamnă taxi și impozite mai mari.Poate era mai bine că CJ sa finanțeze aceste cheltuieli pentru transportul interjudețean chiar și pe.feroviar Mă.intreb Polonia cum a reușit să aibă modelul acela.de.transport regional?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 18 Dec 2023, 10:40 | |
| Păi şi CJ-ul din ce să finanţeze? Polonia este stat federal, deşi nu se declară aşa, având între nivelul central şi cel ,,judeţean" (powiat) un UAT mai mare numit voievodat, care e aproximativ echivalent cu land-ul nemţesc, dar cu ceva mai puţină putere. Aşa că transportul ,,interjudeţean" la ei e, de fapt, transport în interiorul voievodatului, implicit gestionat la nivel de voievodat, la fel cum în Germania transportul regional e la nivel de land, nu de district (kreis). _________________ :TTT:
|
| | | IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 847 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 28 Mar 2024, 21:08 | |
| Vin cu niste imagini de pe aceasta ruta, intrucat am omis sa incarc imaginile pe care le-am facut in timpul calatoriei catre Slanic, nu am putut face prea multe din cauza aglomeratiei, pe langa asta, era vegetatia deasa pe langa linie si erau mici geamurile. Trebuia sa fiu atent sa nu ma loveasca vreo creanga si aparatul foto Halta de circulatie in 900m: Halta Varbilau: Restrictie de viteza la trecerea peste un pod mic, nu inteleg de ce CFR nu este in stare sa repare podul si sa scoata restrictia. Diverse traverse uzate: Urmeaza sa oprim din nou: Borna kilometrica: Din cauza trecerilor la nivel dintre sosea si cale ferata nesemnalizate trenul este obligat sa reduca viteza la 20km/h, se poate observa ca in urma cu mult timp a existat bariera ce era actionata manual, dar fiindca CFR-ul disponibilizeaza angajatii si este subfinantat, nu mai era cine sa o faca. Un pod reabilitat La indepartare se poate observa Semaforul mecanic de intrare al statiei slanic, cu indicatia "Liber cu viteza redusa in abatare" Statia Slanic: Impresiile mele: - Linia are mult potential, dar fiindca CFR nu vede altceva decat ca este neinteroperabila si cauta sa o inchida, nu o sa progresam.
- Este la standard de secol 19 sau inceput de secol 20, viteza este mai mica decat la inaugurarea sa. (aproape 150 de ani!!!!! )
- TFC face treaba buna pe aceasta sectie cu materialul rulant pe care il are. Sa nu uitam ca 65% din profituri il are de pe L801 Titan Sud - Oltenita!
- Majoritatea statiilor au abatutele dezafectate si sunt transformate in halte. ex Plopeni si doar una sau doua statii mai sunt utilizate pentru incrucisari. ex Plopeni Sat
- Poate pe viitor Salrom se gandeste sa utilizeze calea feroviara din nou. Unul din mari clienti era Uzina Mecanica din Plopeni, acuma inchisa.
- Sunt foarte multi calatori, printre ei sunt majoritari turistii.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |