| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 02 Sept 2020, 12:24 | |
| O solutie poate ar fi (pentru a incuraja pe gestionarii privati de infrastructura feroviara sa faca lucrari de reparatii/RK/modernizari):
-Marirea duratei de inchiriere a sectiilor neinteroperabile (contractele de inchiriere sa se faca eventual pe 10 sau pe 20 de ani, astfel incat gestionarii privati de infrastructura feroviara sa-si poata amortiza in timp eventualele lucrari de reparatie/RK/modernizari facute la sectiile neinteroperabile inchiriate);
-Acordarea unor reduceri la taxa de inchiriere, daca gestionarul privat care a inchiriat sectia respectiva a facut lucrari importante de reparatie/RK/modernizare. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 02 Sept 2020, 12:59 | |
| Atunci CNCFR sa obtina finanțări pentru modernizari gen conducere centralizata cum este pe Lugoj Ilia unde nunai sunt IDM si s-au montat si BAT la trecerile de nivel |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 02 Sept 2020, 16:37 | |
| O sa se iasa la pensie masiv, tineret oricum nu vine ca nu ii convine unui tânăr sa stea sa se trezească la 3 sa plece cu trenu iarna, vara, sărbători sa stea in frig sau caniculă pe tren. Și uite așa se va restrânge activitatea pe motiv de lipsă personal. Asa s-a vrut de mult timp, alegerea prafului de transportul feroviar si se vede clar, încet dar sigur tot dispar din trenuri, se închid secții si traficul trece de la feroviar pe auto. Pe auto nu iti merge lumea cu 30-50 sa doarmă pe drum, aaa ca mai e cate un papagal care doarme pe el toata viata sau un bosorog care îl caută moartea pe acasa si el e plecat cu masina, asta e, ii depășești si iti vezi de drum. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 02 Sept 2020, 18:24 | |
| Karpaty criza de personal este la toate firmele de transport din Europa nu numai la noi pana si DB condiționează introducerea noului mers de tren de personalul de tractiune.. De criza de la noi sunt vinovati operatorii care nu au facut scoli si sindicatele |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 03 Sept 2020, 01:31 | |
| Trebuie schimbat modul de abordare, chiria e absurda, un gestionar privat are de platit chiria, salarii si sa faca si lucrari de intretinere si asta doar din TUI, pe cand CFR SA concesionar de la statul roman pe 90 de ani fara plata incaseaza TUI si plateste salariile + intretinere si nu intereseaza pe nimeni ca are datorii.
Daca nu se vrea gestionarea de stat sa se aplice modelul perioadei interbelice, se incheie contract de concesiune in aceleasi conditii de care beneficiaza CFR SA pentru restul retelei. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 03 Sept 2020, 21:41 | |
| - ldh80 a scris:
- O solutie poate ar fi (pentru a incuraja pe gestionarii privati de infrastructura feroviara sa faca lucrari de reparatii/RK/modernizari):
-Marirea duratei de inchiriere a sectiilor neinteroperabile (contractele de inchiriere sa se faca eventual pe 10 sau pe 20 de ani, astfel incat gestionarii privati de infrastructura feroviara sa-si poata amortiza in timp eventualele lucrari de reparatie/RK/modernizari facute la sectiile neinteroperabile inchiriate);
-Acordarea unor reduceri la taxa de inchiriere, daca gestionarul privat care a inchiriat sectia respectiva a facut lucrari importante de reparatie/RK/modernizare. Doamne cât de naiv poți fi ! CFR SA nu are niciun interes să-ți acorde ție gestionar de infrastructură particular aceste facilități. Interesul lor e de a te jumuli de cât mai mulți bani pentru a scoate salariile puhoiului de directori, impiegati de miscare, acari și alți alde plimbă hârtia. Dar mai ales salariile și primele directorilor. Să-ți reamintesc că myster Costescu a primit primă 100000 euro, absolut nemeritați, și pe care refuză să-i returneze înapoi. În prezent lucrează la un alt proiect, renașterea cfr călători, pentru care mai speră să primească o altă 100000 euro Nu știu pă ce lume trăiești tu dar ești complet rupt de ce se întâmplă în țărișoara asta. Pe bune. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 09:36 | |
| CFR-SA doar nu este stat in stat, iar durata contractelor de inchiriere a sectiilor neinteroperabile catre gestionarii privati de infrastructura feroviara si acordarea unor facilitati catre acestia se poate stabili si prin adoptarea unor legi. Aici poate interveni si ministrul transporturilor!
La CFR-SA sunt prea multi directori si sefi ajusi acolo pe pile, cunostinte, relatii, etc sau numiti politic, in schimb la numarul de personal operativ (in special in sectorul intretinere linii si instalatii) situatia este dezastroasa! Ar trebui reduse posturile de sefi si directori si angajati masiv meseriasi de cale, picheri, revizori de cale, electromecanici SCB, etc.
Iar impiegatii de miscare si acarii nu cred ca fac parte din categoria celor care "plimba hartia"! Si asa sunt prea putini acari si impiegati de miscare! In mod normal in fiecare statie cu instalatie SBW sau CEM si semnalizare mecanica in functiune ar trebui, sa fie angajati cate 5 impiegati de miscare si 10 acari (cate 5 la fiecare cabina), pentru asigurarea programului normal de lucru, inclusiv in cazul concediilor , invoirilor, zilelor libere, etc! |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 14:12 | |
| Prietene esti rupt de realitate complet...Vezi ca sunt sectii unde circulatia este inchisa intre anumite intervale orare, deci nu-i nevoie de 5 acari...Uite de exemplu in Valea Viseului exista unul sigur care alearga dintr-un capat in altul, si uite ca se face fata, avand in vedere ca toate trenurile care trec pe acolo rebruseaza...Plus alte multe statii in care se intampla la fel.Scopul pt care CFR SA a redus viteza pe aceasta sectie este una simpla:in timp operatorul va pierde din calatori si se va retrage, iar CFR v-a pune lacatul pe o sectie pe care n-o doreste...Inteleg ca s-a masurat linia cu laboratorul, dar imi e greu sa cred ca au gasit asa multe defecte incat sa ia o asa decizie...Plus ca daca se doreste aceste defecte pot fi reparate, dar facem pariu ca asa ceva nu se va intampla...??? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 14:19 | |
| Face față un acar acolo, dar cu ce preț în timpii de staționare? Ai văzut cum dă și personalul ochii peste cap pentru cât durează până pornește iar trenul? |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 15:19 | |
| Timpii de stationare sunt pusi ampulea in toate garile, chiar si in cele cu CED...In V Viseului in cam 7 minute e gata trenul de plecare, restul pana la 15-20 e bonus din partea CFR SA..Si ca sa-ti dau un exemplu:pe 24.08 1928 a stationat doar 7 minute in Gara de Nord fiind intarziat...In restul zilelelor de circulatie sta cate 40-45 de min...Aici nu se mai da ochii peste cap?!??? Ce am vrut eu sa evidentiez este ca nu-i necasar sa ai 15 acari in garile unde ai 10 trenuri...Ca personalul e insuficient si subdimensionat, de acord, dar nici risipa inutila nu-i cazul... |
|
| |
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 15:35 | |
| 35 de minute întârziere astăzi pentru trenul 15125! |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 18:03 | |
| Marius, io sint curios cat costa sa-i inlocuiesti. Idem si cu barierele. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 18:20 | |
| Destul de mult...O instalatie BAT e undeva la 125.000 E...Adica vreo 300 salarii de pazitor de bariera...Pe termen lung, investia merita, dar pe termen scurt CFR nu dispune de atatia bani... - Costin.B a scris:
- 35 de minute întârziere astăzi pentru trenul 15125!
Exact ce spuneam.Se urmareste marirea timpului si gonirea calatorilor la auto...De la 1 ian nu cred c-o sa mai vedem trenuri pe aici... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 20:30 | |
| O grămadă de stații de pe rețeaua CFR au rămas doar cu câte un singur acar pe tură și care deservește de unul singur la ambele capete ale stației. Secția 201 bate recordul.
Luna trecută (august) s-au dat bonurile de masă aferente lunii iulie cu o întârziere de 13 zile. Trageți voi concluziile cam cât se lăfăie în bani CFR SA.
Și despre RT se aude ca de la 01.01.2021 să-i spună te pup pa pa secției spre Brad. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 21:06 | |
| Bine ca ai zis. In seamna ca tre' bagate niste ture pana in decembrie. Si prin Prahova, si pe la Brad. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
|
| |
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|