Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 306 : Ploiesti Sud - Slanic

In jos 
+81
ciprian71
George CFR
Peter Fodor
ldh80
aris86
marius664
Katalyn
cfr500
dan tm
Andrey_tm
MRBFCRB
NIKU24
apmatei
TVlad
phnegativ
Vale
KOSTYK
Vlad
baiazid
vatmanul
rizelgeorgel2004
roseanu
M.I.C.I.
Boracik
NicuS
Czirjak Arpad
dexter23
Gabry Gabriel
Adirmvl
dan_tfg
alex.alexus.tm
boldalexandru
mureseanu_976
AndiCFR
Norbi
MariusM
Katalin4653
DUAL
mishu88
kido
bogdan.perejuc
nokia2010
Costin.H
dan_dinca
popovici
pety
cstefan
halmarius
Kriszti219
riciu
srazvi
dave
060-EA078
Teodor
Balto
Stere Serban
Costin.B
Radu Tudor
Nk11
alliens
email2bav
bostanescu gigel
Vitosa
Adrian78
Luna
cristi ar
IonutCFR2009
ravers75
kristi kkk
AlexD
Rarau
COSTACHE MIHAIL
ATM
cristi CFR
Nesebar
Ciprian
eu
Dr2005
Radu
nenuandrei
razvan - trenuri
85 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 58 ... 62  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeMier 02 Sept 2020, 12:24

O solutie poate ar fi (pentru a incuraja pe gestionarii privati de infrastructura feroviara sa faca lucrari de reparatii/RK/modernizari):

-Marirea duratei de inchiriere a sectiilor neinteroperabile (contractele de inchiriere sa se faca eventual pe 10 sau pe 20 de ani, astfel incat gestionarii privati de infrastructura feroviara sa-si poata amortiza in timp eventualele lucrari de reparatie/RK/modernizari facute la sectiile neinteroperabile inchiriate);

-Acordarea unor reduceri la taxa de inchiriere, daca gestionarul privat care a inchiriat sectia respectiva a facut lucrari importante de reparatie/RK/modernizare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeMier 02 Sept 2020, 12:59

Atunci CNCFR sa obtina finanțări pentru modernizari gen conducere centralizata cum este pe Lugoj Ilia unde nunai sunt IDM si s-au montat si BAT la trecerile de nivel
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeMier 02 Sept 2020, 16:37

O sa se iasa la pensie masiv, tineret oricum nu vine ca nu ii convine unui tânăr sa stea sa se trezească la 3 sa plece cu trenu iarna, vara, sărbători sa stea in frig sau caniculă pe tren. Și uite așa se va restrânge activitatea pe motiv de lipsă personal.
Asa s-a vrut de mult timp, alegerea prafului de transportul feroviar si se vede clar, încet dar sigur tot dispar din trenuri, se închid secții si traficul trece de la feroviar pe auto.
Pe auto nu iti merge lumea cu 30-50 sa doarmă pe drum, aaa ca mai e cate un papagal care doarme pe el toata viata sau un bosorog care îl caută moartea pe acasa si el e plecat cu masina, asta e, ii depășești si iti vezi de drum.

_________________
595423306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeMier 02 Sept 2020, 18:24

Karpaty criza de personal este la toate firmele de transport din Europa nu numai la noi pana si DB condiționează introducerea noului mers de tren de personalul de tractiune..
De criza de la noi sunt vinovati operatorii care nu au facut scoli si sindicatele
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9707
Data de inscriere : 02/11/2008

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeJoi 03 Sept 2020, 01:31

Trebuie schimbat modul de abordare, chiria e absurda, un gestionar privat are de platit chiria, salarii si sa faca si lucrari de intretinere si asta doar din TUI, pe cand CFR SA concesionar de la statul roman pe 90 de ani fara plata incaseaza TUI si plateste salariile + intretinere si nu intereseaza pe nimeni ca are datorii.

Daca nu se vrea gestionarea de stat sa se aplice modelul perioadei interbelice, se incheie contract de concesiune in aceleasi conditii de care beneficiaza CFR SA pentru restul retelei.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeJoi 03 Sept 2020, 21:41

ldh80 a scris:
O solutie poate ar fi (pentru a incuraja pe gestionarii privati de infrastructura feroviara sa faca lucrari de reparatii/RK/modernizari):

-Marirea duratei de inchiriere a sectiilor neinteroperabile (contractele de inchiriere sa se faca eventual pe 10 sau pe 20 de ani, astfel incat gestionarii privati de infrastructura feroviara sa-si poata amortiza in timp eventualele lucrari de reparatie/RK/modernizari facute la sectiile neinteroperabile inchiriate);

-Acordarea unor reduceri la taxa de inchiriere, daca gestionarul privat care a inchiriat sectia respectiva a facut lucrari importante de reparatie/RK/modernizare.
Doamne cât de naiv poți fi ! CFR SA nu are niciun interes să-ți acorde ție gestionar de infrastructură particular aceste facilități. Interesul lor e de a te jumuli de cât mai mulți bani pentru a scoate salariile puhoiului de directori, impiegati de miscare, acari și alți alde plimbă hârtia. Dar mai ales salariile și primele directorilor. Să-ți reamintesc că myster Costescu a primit primă 100000 euro, absolut nemeritați, și pe care refuză să-i returneze înapoi. În prezent lucrează la un alt proiect, renașterea cfr călători, pentru care mai speră să primească o altă 100000 euro  Laughing
Nu știu pă ce lume trăiești tu dar ești complet rupt de ce se întâmplă în țărișoara asta. Pe bune.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeVin 04 Sept 2020, 09:36

CFR-SA doar nu este stat in stat, iar durata contractelor de inchiriere a sectiilor neinteroperabile catre gestionarii privati de infrastructura feroviara si acordarea unor facilitati catre acestia se poate stabili si prin adoptarea unor legi. Aici poate interveni si ministrul transporturilor!

La CFR-SA sunt prea multi directori si sefi ajusi acolo pe pile, cunostinte, relatii, etc sau numiti politic, in schimb la numarul de personal operativ (in special in sectorul intretinere linii si instalatii) situatia este dezastroasa!   Ar trebui reduse posturile de sefi si directori si angajati masiv meseriasi de cale, picheri, revizori de cale, electromecanici SCB, etc.

Iar impiegatii de miscare si acarii nu cred ca fac parte din categoria celor care "plimba hartia"! Si asa sunt prea putini acari si impiegati de miscare! In mod normal in fiecare statie cu instalatie SBW sau CEM si semnalizare mecanica in functiune ar trebui, sa fie angajati cate 5 impiegati de miscare si 10 acari (cate 5 la fiecare cabina), pentru asigurarea programului normal de lucru, inclusiv in cazul concediilor , invoirilor, zilelor libere, etc!
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeVin 04 Sept 2020, 14:12

Prietene esti rupt de realitate complet...Vezi ca sunt sectii unde circulatia este inchisa intre anumite intervale orare, deci nu-i nevoie de 5 acari...Uite de exemplu in Valea Viseului exista unul sigur care alearga dintr-un capat in altul, si uite ca se face fata, avand in vedere ca toate trenurile care trec pe acolo rebruseaza...Plus alte multe statii in care se intampla la fel.Scopul pt care CFR SA a redus viteza pe aceasta sectie este una simpla:in timp operatorul va pierde din calatori si se va retrage, iar CFR v-a pune lacatul pe o sectie pe care n-o doreste...Inteleg ca s-a masurat linia cu laboratorul, dar imi e greu sa cred ca au gasit asa multe defecte incat sa ia o asa decizie...Plus ca daca se doreste aceste defecte pot fi reparate, dar facem pariu ca asa ceva nu se va intampla...???
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeVin 04 Sept 2020, 14:19

Face față un acar acolo, dar cu ce preț în timpii de staționare? Ai văzut cum dă și personalul ochii peste cap pentru cât durează până pornește iar trenul?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeVin 04 Sept 2020, 15:19

Timpii de stationare sunt pusi ampulea in toate garile, chiar si in cele cu CED...In V Viseului in cam 7 minute e gata trenul de plecare, restul pana la 15-20 e bonus din partea CFR SA..Si ca sa-ti dau un exemplu:pe 24.08 1928 a stationat doar 7 minute in Gara de Nord fiind intarziat...In restul zilelelor de circulatie sta cate 40-45 de min...Aici nu se mai da ochii peste cap?!???
Ce am vrut eu sa evidentiez este ca nu-i necasar sa ai 15 acari in garile unde ai 10 trenuri...Ca personalul e insuficient si subdimensionat, de acord, dar nici risipa inutila nu-i cazul...
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeVin 04 Sept 2020, 15:35

35 de minute întârziere astăzi pentru trenul 15125!

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Img_2010
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeVin 04 Sept 2020, 18:03

Marius, io sint curios cat costa sa-i inlocuiesti. Idem si cu barierele.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeVin 04 Sept 2020, 18:20

Destul de mult...O instalatie BAT e undeva la 125.000 E...Adica vreo 300 salarii de pazitor de bariera...Pe termen lung, investia merita, dar pe termen scurt CFR nu dispune de atatia bani...

Costin.B a scris:
35 de minute întârziere astăzi pentru trenul 15125!

Exact ce spuneam.Se urmareste marirea timpului si gonirea calatorilor la auto...De la 1 ian nu cred c-o sa mai vedem trenuri pe aici...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeVin 04 Sept 2020, 20:30

O grămadă de stații de pe rețeaua CFR au rămas doar cu câte un singur acar pe tură și care deservește de unul singur la ambele capete ale stației. Secția 201 bate recordul.

Luna trecută (august) s-au dat bonurile de masă aferente lunii iulie cu o întârziere de 13 zile. Trageți voi concluziile cam cât se lăfăie în bani CFR SA.

Și despre RT se aude ca de la 01.01.2021 să-i spună te pup pa pa secției spre Brad.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitimeVin 04 Sept 2020, 21:06

Bine ca ai zis. In seamna ca tre' bagate niste ture pana in decembrie. Si prin Prahova, si pe la Brad.
Sus In jos
Continut sponsorizat





306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 55 Icon_minitime

Sus In jos
 
306 : Ploiesti Sud - Slanic
Sus 
Pagina 55 din 62Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 58 ... 62  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» DISCUTII SI PROPUNERI PETITII
» Automotoare clasa DH2 Transferoviar
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Ploiesti - Slanic

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: