|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 21:55 | |
| - ldh80 a scris:
- CFR-SA doar nu este stat in stat, iar durata contractelor de inchiriere a sectiilor neinteroperabile catre gestionarii privati de infrastructura feroviara si acordarea unor facilitati catre acestia se poate stabili si prin adoptarea unor legi. Aici poate interveni si ministrul transporturilor!
La CFR-SA sunt prea multi directori si sefi ajusi acolo pe pile, cunostinte, relatii, etc sau numiti politic, in schimb la numarul de personal operativ (in special in sectorul intretinere linii si instalatii) situatia este dezastroasa! Ar trebui reduse posturile de sefi si directori si angajati masiv meseriasi de cale, picheri, revizori de cale, electromecanici SCB, etc.
Iar impiegatii de miscare si acarii nu cred ca fac parte din categoria celor care "plimba hartia"! Si asa sunt prea putini acari si impiegati de miscare! In mod normal in fiecare statie cu instalatie SBW sau CEM si semnalizare mecanica in functiune ar trebui, sa fie angajati cate 5 impiegati de miscare si 10 acari (cate 5 la fiecare cabina), pentru asigurarea programului normal de lucru, inclusiv in cazul concediilor , invoirilor, zilelor libere, etc! Am să-ți răspund pe rând celor afirmate de tine. Ba tocmai că e stat în stat. Hai să-ți mai povestesc o fază că văd că ești complet pe altă lume. Când l-au instalat pe Axinia director la CFR SA, acesta prima dispoziție pe care a dat-o a fost să dispară toate restricțiile de viteză. Și au dispărut. Dar nu și fizic. Practic au fost mutate din restricții de viteză în limitări de viteză. Unele chiar permanente. Tu ști care e diferența dintre o RV și o limitare de viteză? Că văd că te pricepi ai soluții și dai răspunsuri la toate. Și ai văzut bine cu ce surle și trâmbițe a fost anunțat mersul actual (2019/2020). Opaa vorbești despre adoptarea unor legi cu implicarea ministrului transporturilor. Păi bun, și cine il oprește s-o facă? Momentan văd că îl preocupă doar autostrăzile, M5, și calea ferată spre Aeroportul Otopeni. În rest nimic altceva pe rețeaua CFR. Îl vezi să se implice în redeschiderea secției Crasna - Huși ? Simeria - Hunedoara ? Vașcăul ? Lupeniul ? secțiile alea de pe Regionala Timișoara rămase fără trenuri ? Nu doar la CFR SA întâlnim astfel de directori și șefi puși pe pile sau numiți politic. În toate domeniile persistă problema asta. Citez in schimb la numarul de personal operativ (in special in sectorul intretinere linii si instalatii) situatia este dezastroasa! Ar trebui reduse posturile de sefi si directori si angajati masiv meseriasi de cale, picheri, revizori de cale, electromecanici SCB, etc. Ok sînt de acord cu tine să mai reducă numărul directorilor și șefilor dar de unde să angajeze masiv meseriași de cale, picheri, revizori de cale, electromecanici SCB, etc, când școli de specialitate nu mai sînt? A poate ai vrut să spui să aducă pensionari de acasă, că la Stat încă se mai practică varianta asta. Ei vezi cum nu cunoști realitatea în schimb îți dai cu părerea ca un veritabil părerolog ? Și zi așa ai înțeles tu din afirmația mea că domnii IDM și acari ar face parte din categoria plimbătorilor de hârtii? Ia mai citește-o odată. Poate că după cuvântul acari trebuia să mai pun o virgulă dar în niciun caz nu i-am încadrat la ce afirmi tu. Câte 5 IDM și 10 acari la fiecare stație ? Cam greu de realizat. Și ști de ce ? Pentru că nu mai vine nimeni în sectorul feroviar. Stres, nopți pierdute, lucrezi și de sărbători, bani puțini, la care când nu te aștepți ți se mai bagă pe gât și sancțiuni pecuniare. Dar de ce nu te angajezi tu în sectorul feroviar să vezi ce viață ,,frumoasă,, vei duce ? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 23:00 | |
| - marius664 a scris:
- Timpii de stationare sunt pusi ampulea in toate garile, chiar si in cele cu CED...In V Viseului in cam 7 minute e gata trenul de plecare, restul pana la 15-20 e bonus din partea CFR SA..
Cu un AM DESIRO poate e gata in 7 minute... La garnitura trebuie sa faci manevra de rebrusare, dezlegat-legat, proba de continuitate, iti trebuie minim 25 de minute pentru asta. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 23:09 | |
| - cristi CFR a scris:
- Cu un AM DESIRO poate e gata in 7 minute...
La garnitura trebuie sa faci manevra de rebrusare, dezlegat-legat, proba de continuitate, iti trebuie minim 25 de minute pentru asta. Si de ce am vazut trenuri in Viseu gata in mai putin de jumatate din timpul dat de tine? Si asta pentru ca nu se grabea nimeni, ca na... Se schimbau banii de cand a sosit trenul in statie pana sa plece mai departe. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 23:21 | |
| Nu sunt in masura sa comentez cum isi fac altii serviciul, daca se respecta toate operatiile si vitezele la manevra conf PTE cam acestia sunt timpii. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 23:40 | |
| Că tot ați adus în discuție problema asta poftim o altă anomalie. La stația Pitești sezonierul 1923/1924 are staționare 25 de minute chipurile pentru atașare/detașare vagoane deși asta nu se întâmplă, cât și pentru rebrusarea locomotivei deși nici asta nu are loc în sensul că nici GM-ul venit de la București nu continuă spre Piatra Olt - Sibiu cum nici GM-ul ce vine Sibiu - Pitești nu continuă drumul spre București. După ce că trenul face cât face pe drum în loc să-i mai reduci din timpii morți mai rău îl înfunzi. Oare 10 minute staționare nu erau de ajuns? Chit că se defecta cea venită de la Sibiu sau cea venită de la București și tot nu era cazul unei astfel de staționări lungi și inutile. Aveau soluția de a scoate repede din depou fie locomotiva ajunsă cu 9027 fie locomotiva de rezervă de la Pitești. Dar unde nu-i cap... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 23:46 | |
| "Ok sînt de acord cu tine să mai reducă numărul directorilor și șefilor dar de unde să angajeze masiv meseriași de cale, picheri, revizori de cale, electromecanici SCB, etc, când școli de specialitate nu mai sînt? A poate ai vrut să spui să aducă pensionari de acasă, că la Stat încă se mai practică varianta asta"
Daca exista o statistica, cati din cei care au absolvit un curs CENAFER de calificare in meseriile sus-amintite lucreaza efectiv in domeniul feroviar, in meseriile sus-numite ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 04 Sept 2020, 23:58 | |
| Cursurile cenafer sînt fix pix. Alea le faci doar ca să îți ia cenaferu banu că de învățat nu te învață mare lucru. Iar angajări după absolvirea acelor cursuri s-au tot făcut și se fac dar cu toate astea tot există un mare deficit de personal. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 05 Sept 2020, 00:03 | |
| - Vitosa a scris:
- Cursurile cenafer sînt fix pix. Alea le faci doar ca să îți ia cenaferu banu că de învățat nu te învață mare lucru. Iar angajări după absolvirea acelor cursuri s-au tot făcut și se fac dar cu toate astea tot există un mare deficit de personal.
Cum adică "nu te învață mare lucru"? Nu există nicio structură de control a calității serviciilor furnizate de CENAFER? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 05 Sept 2020, 12:42 | |
| - marius664 a scris:
- Costin.B a scris:
- 35 de minute întârziere astăzi pentru trenul 15125!
Exact ce spuneam.Se urmareste marirea timpului si gonirea calatorilor la auto...De la 1 ian nu cred c-o sa mai vedem trenuri pe aici... Asta e teoria conspiraţiei. Poate ne explici tu (sau TFC sau CFR) de ce acest tren a pus 25 minute întârziere doar între Plopeni şi Slănic, în condiţiile în care pe secţiunea aia nu s-a schimbat nimic în BAR faţă de decada precedentă! _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 05 Sept 2020, 13:02 | |
| Dar fără un curs de calificare CENAFER nu te poți angaja nici că și acar sau manevrant de vagoane! De exemplul că să te angajezi că și mecanic de locomotivă degeaba faci un liceu "CFR" (mă rog, astăzi liceele "CFR" sunt mai mult cu numele, puține din ele mai având specializări legate d domeniul feroviar ), dacă nu faci și un curs CENAFER de calificare că și mecanic! |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 05 Sept 2020, 14:41 | |
| - Costin.B a scris:
- Vitosa a scris:
- Cursurile cenafer sînt fix pix. Alea le faci doar ca să îți ia cenaferu banu că de învățat nu te învață mare lucru. Iar angajări după absolvirea acelor cursuri s-au tot făcut și se fac dar cu toate astea tot există un mare deficit de personal.
Cum adică "nu te învață mare lucru"? Nu există nicio structură de control a calității serviciilor furnizate de CENAFER? Nu stiu cum e la CENAFER... insa in alte domenii, cursuri recunoscute de autoritati sunt fix ZERO (!!!), iar daca chiar vrei sa inveti ceva, faci un curs ok, dar care NU e recunoscut de autoritati. Apoi il faci si pe ala recunoscut, ca sa te accepte autoritatea. Nu stiu daca e sau nu la fel cu CENAFER-ul. Insa in Romania se poate orice. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 05 Sept 2020, 15:28 | |
| Cursurile făcute la CENAFER sunt recunoscute în toată Uniunea Europeană. Cursuri ca cele de la CENAFER nu mai face nimeni, că Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC) nu recunoaşte alt furnizor de formare pe tema asta, mai ales că CENAFER oricum are monopol prin lege. Abia anul trecut s-a reuşit crearea posibilităţii ca OTF să pregătească ,,în regie proprie" anumite calificări, dar examenul final să se dea doar la CENAFER (ceva în genul şcolilor de şoferi, ai n instructori şi şcoli, dar examenul tot cu Poliţia îl dai). _________________ :TTT:
|
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 05 Sept 2020, 16:42 | |
| Care este VPI (viteza proiectată inițial) pentru secția Buda- Slănic? Are cineva astfel de date? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 05 Sept 2020, 23:10 | |
| - Costin.B a scris:
- Care este VPI (viteza proiectată inițial) pentru secția Buda- Slănic?
Are cineva astfel de date? Viteza proiectata este Buda - Varbilau h.: 100 km/h Varbilau h - Slanic : 80 km/h In anii 80, existau urmatoarele puncte de sectionare pe distanta Buda - Slanic: Plopeni, Plopeni Sat Hm, Gavanel Hm, Poiana Slanic Timpul de mers Slanic-Buda (cu opriri incluse) era de 52 minute, 33,9 km, Viteza comerciala: 39 km/h Acum, cei 33,9 km sunt parcursi in 1h21min, viteza comerciala: 25 km/h |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 08:59 | |
| Ce investiții sunt necesare pentru a crește viteza de la 30 de km/h la 50 de km/h, limită care oricum este mult sub cea la care linia a fost proiectată inițial? Ce probleme are o linie ferată pe care se impune limitarea vitezei la doar 30 de km/h, așa cum a făcut CFR pe linia Buda- Slănic? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |