|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020 - 22:19 | |
| Pai mai sus scrie ca TFC se retrag din cauza cheltuielilor prea mari.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020 - 22:31 | |
| S-au jucat cu viaţa oamenilor atâţia ani, mărind viteza din pix, pe principiul că automotoarele sunt mai uşoare şi se frânează mai repede... Dacă nici ăsta nu e motiv de închis gestionarul de infrastructură interoperabilă, nu ştiu care altul să fie. _________________ :TTT:
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6556 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020 - 22:32 | |
| Nu e prima linie pe care la venirea CFR se impune restrictie permanenta pe toata linia. Sa nu uitam de Berzovia-Oravita si mai nou Ciumeghiu-Holod-Vascau. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020 - 22:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- S-au jucat cu viaţa oamenilor atâţia ani, mărind viteza din pix, pe principiul că automotoarele sunt mai uşoare şi se frânează mai repede... Dacă nici ăsta nu e motiv de închis gestionarul de infrastructură interoperabilă, nu ştiu care altul să fie.
Da? Și cum dracu de nu s-a întâmplat nimic timp de 8 ani în care s-a circulat cu această viteză "mărită din pix"? De unde știi tu că s-a mărit viteza "din pix"? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020 - 23:45 | |
| Bascov - Curtea de Arges, a fost afectata prin scaderea vitezei de circulatie tot de CFR SA de la 80 la 50 km/h, din pix, linia nu avea nimic, insa pe sosea dubele sufereau oarecum si trebuia rezolvata problema... Lasand gluma la o parte... devine tot mai evidenta problema sectiilor secundare... le-a venit scadenta finala la reparatii, multe dintre ele vor fi limitate la 30 km/h pentru a preveni evenimente nedorite, si sa nu uitam de numeroasele poduri si podete scadente la reparatii, multe fiind puncte periculoase, cu restrictie de 15 km/h... Cine sa mai investeasca in lucrari de intretinere a lor, mai ales acum cand Statul aloca aproape toate resursele bugetare covrigului... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 1 Sept 2020 - 0:46 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Bascov - Curtea de Arges, a fost afectata prin scaderea vitezei de circulatie tot de CFR SA de la 80 la 50 km/h, din pix, linia nu avea nimic, insa pe sosea dubele sufereau oarecum si trebuia rezolvata problema...
Am făcut însoţire pe acolo în facultate, înainte să vină Regio Trans. Cu Desiro nu aveai curaj la mai mult de 70, dar şi atunci erai cu barca pe valuri şi cu strâns anumite sfinctere la fiecare trecere de nivel şi podeţ. Linia aia nu mai văzuse completarea prismei şi buraj de mulţi ani, iar de când făceam eu însoţiri (2010) până acum nu cred că a văzut vreo lucrare de întreţinere. În condiţiile astea, n-ai ce să faci decât să scazi viteza. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Mar 1 Sept 2020 - 9:25, editata de 1 ori |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 1 Sept 2020 - 7:00 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai mai sus scrie ca TFC se retrag din cauza cheltuielilor prea mari..
Nu se retrage TFC! Cel puțin nu deocamdată. S-a retras TFG (administratorul de infrastructură) în principal din cauza costului chiriei care a tot crescut! TFC poate opera în continuare cu plata TUI, așa cum face pe secția Ploiești- Măneciu! Dar, în condițiile în care noul gestionar de infrastructură ( CFR SA) a limitat viteza (din pix) pe întreg tronsonul neinteroperabil la doar 30 de km/ h, călătorii vor fi obligați să renunțe la tren! Nu poți accepta să faci 2 ore pe o distanță de doar 44 de km! Acest lucru va afecta și veniturile TFC care s-ar putea retrage definitiv de pe secție! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 1 Sept 2020 - 12:38 | |
| Cand trebuie sa se aleaga praful, se alege. In fiecare an apare o linie sau mai multe abandonate, fara trafic, asa e dictat de sus ca transportul feroviar sa moara. Cel putin la noi in RO asa trebuie, dovada stau miile de km de linie care nu au vazut o reparatie de ani de zile, faci 10+ Bucuresti-Timisoara in conditiile in care se faceau 7 ore. Asta deja e strigator la cer ce se intampla aici, bataie de joc. Modernizeaza Bucuresti-Curtici de 20 de ani si mai dureaza inca 20, in 40 de ani ei fac 600 km, pai pana termina toata reteua inseamna ca trec cel putin 5 generatii, ce draq, suntem praf, calcati in picioare si batjocoriti ca popor, iar altii aplauda ca foca si spun ca vai ce bine e. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 1 Sept 2020 - 14:53 | |
| Ca de obicei, unora le place să vorbească din auzite. BAR-urile există pe site-ul CFR S.A., le poate vedea toată lumea: http://cfr.ro/index.php/ct-menu-item-105/ct-menu-item-116 S-a impus restricţie de viteză de 30 km/h pe Buda - Plopeni Sat, deşi au scris Slănic în BAR, că distanţele kilometrice corespund intervalului Buda - Plopeni Sat. Hai să luăm ultimul BAR din august şi să socotim, pe km, vitezele: La prima vedere arată rău, dar dacă analizăm mai în detaliu, erau - şi sunt încă - destule restricţii la tot felul de treceri la nivel şi podeţe, scurte de câţiva m... ce rost are că poţi să mergi cu 50 km/h, dacă după 50m frânezi la 20? Nu e deloc economic pentru un OTF să meargă aşa, uzează prematur şi motorul şi frâna, nu mai vorbesc de consum. O viteză de 30 km/h înseamnă 1 km în 120 secunde. O viteză de 50 km/h înseamnă 1 km în 72 secunde. Strict ipotetic vorbind, neglijând timpii de accelerare şi frânare, 33,129 km cu 50 km/h ar însemna 2385 sec (39min45sec) + 0,265 km cu 30 km/h care ar însemna 32sec, deci 40min17sec. În noua situaţie avem 9,949 km cu 50 km/h care înseamnă 11min56sec şi 23,475 km cu 30 km/h, adică 46min57sec, deci un total de 58min53sec. Ies puţin peste 18 minute în plus la timpul de parcurs. Conform Infofer, trenurile au întârzieri între 14 şi 25 minute... din care 7 - 8 pe Slănic - Plopeni unde nu s-a schimbat nimic. Ori mecanicilor li s-a cerut să meargă mai încet (plauzibil la cum se comportă TFC, chiar dacă sună a teoria conspiraţiei) ca TFC să arunce vina pe CFR S.A. pentru întârzieri (şi nu pe foamea lor de bani), ori BAR-ul e greşit (teoretic e posibil şi asta, deşi mă cam îndoiesc). _________________ :TTT:
|
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 1 Sept 2020 - 15:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- BAR-urile există pe site-ul CFR S.A., le poate vedea toată lumea: http://cfr.ro/index.php/ct-menu-item-105/ct-menu-item-116
S-a impus restricţie de viteză de 30 km/h pe Buda - Plopeni Sat, deşi au scris Slănic în BAR, că distanţele kilometrice corespund intervalului Buda - Plopeni Sat. Hai să luăm ultimul BAR din august şi să socotim, pe km, vitezele:
La prima vedere arată rău, dar dacă analizăm mai în detaliu, erau - şi sunt încă - destule restricţii la tot felul de treceri la nivel şi podeţe, scurte de câţiva m... ce rost are că poţi să mergi cu 50 km/h, dacă după 50m frânezi la 20? Nu e deloc economic pentru un OTF să meargă aşa, uzează prematur şi motorul şi frâna, nu mai vorbesc de consum. Ori mecanicilor li s-a cerut să meargă mai încet (plauzibil la cum se comportă TFC, chiar dacă sună a teoria conspiraţiei) ca TFC să arunce vina pe CFR S.A. pentru întârzieri (şi nu pe foamea lor de bani), ori BAR-ul e greşit (teoretic e posibil şi asta, deşi mă cam îndoiesc). De ce li s-a cerut mecanicilor să meargă mai încet? Asta e întrebarea! Ce s-a întâmplat cu linia așa, "peste noapte"? Pe ce bază s-a luat această decizie? În ultimii 8 ani s-a circulat cu 50 de km/h între Buda și Plopeni Sat. Nu a existat niciodată o astfel de restricție pe acest tronson! Ce s-a întâmplat acolo? Nu vrea nimeni să creadă în teoria conspirației, dar avem dreptul să primim niște explicații! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 1 Sept 2020 - 18:11 | |
| Ce rost are ca mergem cu 30, nu conteaza, în tara asta nu vezi mai mult pe CF in special pe secundare iar unii aplauda, bravooooo, e super bine, de ce va plangenti? Nu e de vina viteza mica, problema e ca TFC e ahtiat dupa profit, dar de ce e ahtiat si cauta sa meargă treaba, probabil nu accepta autorizațiile si a deranjat pe cineva care nu concepe să cumpere bilet ca tot muritorul de rand si are pretentii sa meargă pe mocangeala. Cu siguranta daca linia ramane fara trafic cfr nici vorbă sa revina si nu va fi niciodata mersul bun de la TFC cu atatea perechi pe sens, in vecii vecilor cfr nu va baga ceva similar cu TFC dar asta doare pe unii si sigur vor aplauda daca linia ramane fara trafic.
Tot înainte națiune, bravo, avem un viitor strălucit. Vai si amar! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 1 Sept 2020 - 19:13 | |
| CFR Faliment ? Pai ce ar putea aloca pt linia de Slanic decat niste malaxe 900... Calatorii chiar sunt nerabdatori, nu-i asa sa faca naveta cu ele la viteza de 30 km/h... |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 1 Sept 2020 - 21:19 | |
| https://clubferoviar.ro/transferoviar-anuleaza-trenuri-din-cauza-restrictiilor-de-viteza-puse-de-cfr-sa/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mar 1 Sept 2020 - 21:39 | |
| aaa, au scris Slanic dar corespunde cu Plopeni.
Pai sint timpiti la CFR SA care nu doar ca nu au mers in viata lor cu trenul, dar nu cunosc nici macar sectiile de care raspund.
Inchideti dominilor intreaga retea odata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 2 Sept 2020 - 10:45 | |
| - dan tm a scris:
- aaa, au scris Slanic dar corespunde cu Plopeni.
Da, dar în BAR se scrie intervalul de staţii şi km... staţii (exceptând Buda) cred că mai sunt doar Plopeni Sat şi Slănic, restul s-au desfiinţat. Practic contează distanţa efectivă, de la km x la km y. - Karpaty a scris:
- Nu e de vina viteza mica, problema e ca TFC e ahtiat dupa profit, dar de ce e ahtiat si cauta sa meargă treaba,
Dacă nu era ahtiat după profit, atunci mai băga o maşină de burat, mai punea o barieră să nu mai treacă trenul cu 5 km/h pe toate pasajele la nivel (uitaţi-vă la RC-CF Trans câte BAT a montat)... or ei în afară de o mică cârpeală când au luat secţia, nu au mai făcut nimic. Pardon, să nu uităm că CFR S.A. înainte să le dea secţia, a reparat şi podul de la Poiana Slănic (cu material semibun, dar contează că l-a reparat). Acum a preluat-o CFR, a venit cu vagonul de măsurat calea, a constatat defectele şi a redus viteza în consecinţă. Dacă vrei o comparaţie, uită-te la Ploieşti - Măneciu unde tot TFC circulă, dar cu plata TUI. Nu e nicio restricţie trecută în BAR pentru secţia aia... bănuiesc că ăia 5 km/h la pasajele de nivel se dau prin OC la Blejoi şi Văleni, dar în rest în linia curentă mergi cu VS, nu stai să te joci cu acceleraţia şi frâna. A, da, şi pe acolo IDM şi acarii trebuie să îşi plătească naveta cu trenurile TFC, ceea probabil îi costă juma' de salariu. Vedem după intrarea în vigoare a Statutului ce va fi (a fost aprobat a doua oară şi transmis la promulgare la herr Iohannis). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |