|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 17 Mar 2017, 11:47 | |
| - Ciprian a scris:
- marius664 a scris:
- Oricum trebuie predata cand va inceta contractul in aceiasi parametri tehnici de exploatare existenti in momentul preluarii contractului de inchiriere.Acum depinde cum a fost preluata de la CFR SA, poate era in conditii mult mai proaste dect se prezinta linia acum
Linia era in conditii mai proaste ca acum, TFG a desfiintat trecerile la nivel si odata cu aceasta masura pentru sporirea vizbilitatii au daramat niste posturi destinate paznicilor de bariere "Ex.: Varbilau, Poiana Slanic, Plopeni Canton", pe de alta parte au investit atat in infrastructura, momentan un tren parcurge distanta Ploiesti Sud - Slanic (fara incrusirari) in 70 minute, au refacut teraseamentul in zona Cotofenesti, afectat de viituri, au revopsit gara din Plopeni, au construit un canal pentru revizia automotoarelor la Slanic... Viitorul acestei sectii momentan depinde de operatorul TFC si grestionarul TFG. Linia aşa s-a preluat de la CFR S.A., cu instalaţiile de la trecerile de nivel lipsă, deşi pe hârtie apăreau. În primele zile a trimis TFG personal cu bariere mobile acolo. La fel a fost şi pe 304, cât trecea doar un tren pe săptămână s-a furat tot şi stăteau ceferiştii cu parapetul mobil. Probabil şi CFR a făcut la fel şi a modificat regulamentul de circulaţie pe 304 impunând opriri la trecerile de nivel, că aşa e în România, trenul dă prioritate la bizonul de pe şosea. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 17 Mar 2017, 12:44 | |
| Cind Regiotrans a predat linia Radna -Timisoara a dat-o cu o bariera automata pusa de ei, dar CFR a lasat-o nefolosita si a reinfiintat postul de pazitor de bariera manuala sau acar nu stiu care e numele. |
| | | apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4302 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 17 Mar 2017, 13:26 | |
| Articolul ăla e bazat pe niște poze făcute de un băiat care are o obsesie cu ruta aia. L-am tot văzut și pe pagina de Facebook a TFC-ului frecându-i pe ăia la icre că de ce nu avem condiții ca în Japonia.
Ca idee, de când TFC-ul a preluat linia asta lucrurile s-au îmbunătățit considerabil:
- timpul a scăzut de la 90 de minute la 70, așa cum spune și Ciprian - trenurile circulă destul de pline și cursele de microbuz s-au mai rărit pe toată valea Slănicului - numeroși oameni cu care am vorbit au numai vorbe bune despre tren și nimeni nu-și dorește întoarcerea CFR-ului pe rută - TFC-ul a făcut destul de multe reparații pe 306. Pe lângă ce a spus și Ciprian, în toamnă țin minte că am văzut echipe de muncitori care schimbau traverse prin zona Plopeni Sat. - au desființat toate barierele mai puțin aia peste DN1 și cea din Plopeni Oraș. La început au avut vreo 2-3 accidente, dar în ultima vreme nu s-a mai întâmplat nimic.
Eu, unul, consider articolul ăla complet răutăcios și scris pe baza părerilor unui om cam fixist și care nu vrea să înțeleagă realitatea din teren.
|
| | | Ciprian
Numarul mesajelor : 116 Reputatie : 5295 Data de inscriere : 20/09/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Vin 17 Mar 2017, 19:53 | |
| Cel mai probabil vor schimba traversele de lemn care au putrezit, in Plopeni Sat sunt depozitate cateva zeci de traverse noi de cateva luni, probabil stiau de probleme si au programat lucrari de intretinere pentru aceasta primavara cand vremea permite executarea lor tiinand cont ca se lucreaza doar manual. Gestionarul isi face treaba cu intretinerea infrastructurii, la Cotofenesti se lucra desi afara ploua torential pentru a nu intrerupe circulatia trenurilor; Garile au inceput sa arate bine, unele (Ex. Plopeni) au fost varuite, buruienile sunt ierbicitate in fiecare an, din cand in cand se taie si boschetii care zgarie trenurile. Operatorul TFC ofera conditii bune pentru un drum de doare 70 de minute, caldura/curatenie. Tot ce ar putea imbunatatii ar fii ca toate automotoarele sa primeasca aer conditionat. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Sam 27 Mai 2017, 20:59 | |
| "Avand in vedere comentariile nefondate, postate pe facebook in ultima perioada de timp, am luat decizia de a face public un raport de activitate cu lucrarile care au fost efectuate pe sectia neinteroperabil a Buda- Slanic de la preluarea in chirie a sectiei si pana in prezent. Urmare a transportului de sare pe calea ferata, cu vagoane lipsite de etanseitate, de la data infiintarii liniei si pana in anii 2000, s-a produs degradarea materialului marunt de prindere metalic, podurile si podetele metalice, degradare care a condus la introducerea restrictiei de viteza de 30km/ h pe toata lungimea liniei si in final la inchiderea circulatiei pe calea ferata incepand cu anul 2012. Linia a fost inchiriata de catre S.C Transferoviar Grup S.A din data de 22.08.2012 si are o lungime constructiva de 34 km. Sectia a fost preluata inchisa, din cauza starii necorespunzatoare a prinderilor, cu viteza de circulatie stabilita la 30 km/ h. In prima urgenta dupa preluare s-au efectuat lucrari de curatire a vegetatiei pe toata lungimea, inlocuirea diblurilor si a tirfoanelor B5 necorespunzatoare (peste 10.000 bucati), inlocuirea de traverse de lemn si tirfoane B2, astfel incat linia sa fie deschisa circulatiei trenurilor incepand cu 01.09.2012. S-au efectuat lucrari de imbunatatire a cladirilor si de conectare la utilitati. La momentul preluarii cladirea din statia Slanic nu mai era conectata la apa curenta si curent electric. A fost realizata infrastructura necesara intretinerii vehiculelor de cale ferata, canal de revizie cu buzunare, refacere ateliere. S-au efectuat lucrari de buraje, ripaje si tragerea liniei la tipar. S-au efectuat lucrari de aparare terasament la km 20+950/ 21+050, in valoare totala de 150.000 lei. Dupa executarea acelor lucrari de prima urgenta, se circula cu viteza de 50km/ h intre statiile Buda – Plopeni Sat, 40km/h intre Plopeni Sat – Poiana Slanic si 50km/ h intre Poiana Slanic – Slanic. S-au eliminat restrictiile de viteza cauzate de starea caii ferate si s-au ameliorat restrictiile de viteza de la km 26+170/ 220 si 28+740/ 790 de la 15km/ h la 40km/ h. De la redeschidere pana in prezent s-au executat lucrari de inlocuire a diblurilor uzate (peste 20.000 dibluri si tirfoane B5), s-au inlocuit toate traversele necorespunzatoare pe aparatele de cale, s-au inlocuit traversele necorespunzatoare de lemn pe toate curbele, s-a refacut integral trecerea la nivel cu calea ferata a DN1, prin inlocuirea infrastructurii si suprastructurii uzate si montarea dalelor STRAIL pentru confortul circulatiei auto. Lucrarea de RK de la trecerea la nivel cu calea ferata a DN1, a fost realizata in anul 2015, avand costuri totale de cca 500.000 lei. La aceasta trecere la nivel cu calea ferata a DN1, in luna aprilie 2017 a fost executata si o revizie tehnica a pasajului, cu demontarea integrala a dalelor elastice STRAIL. Prin lucrarile care s-au executat si se executa se poate circula cu viteza de 50km/ h conform tolerantelor admise de instructiile CFR in vigoare. Sunt introduse restrictii de viteza doar datorita neasigurarii rombului de vizibilitate la pasaje sau datorita podetelor degradate. Linia este masurata cu vagonul de masurat calea apartinand C.N.C.F. “CFR” S.A, de doua ori pe an, masuratori care confirma starea caii, de a permite circulatia cu viteza de 50km/ h. Toate lucrarile care se executa sunt verificate si confirmate trimestrial de catre reprezentanti ai C.N.C.F. “CFR” S.A. Defectele de directie si nivel ale caii, (denivelari transversale si longitudinale, deripari ale caii) se incadreaza in tolerantele admise de instructiile CFR in vigoare pentru viteza de circulatie de 50km/ h. Pentru ridicarea vitezei de circulatie, la o viteza mai mare de 50 km/ h, asa cum si noi am dori, nu numai calatorii care utilizeaza trenuile pe aceasta relatie, ar presupune refactia liniei CF si a lucrarilor de arta, iar investitia respectiva ar trebui amortizata in perioada de inchiriere, adica in patru ani. Legislatia nu permite administratorului infrastructurii, in speta CNCF CFR SA, sa acorde sprijin financiar pentru lucrari de reparatii capitale sau refactii, societatilor care au inchiriat sectii neinteroperabile. Lucrarile de investitii sau de intretinere pe care le efectuam sunt in functie de urgente astfel incat sa putem mentine viteza de circulatie la 50km/ h si sunt realizate din fonduri proprii. Pe langa lucrarile periodice care se executa conform instructiilor CFR, se executa lucrari de inlocuire a diblurilor si a materialului metalic de prindere degradat. Prin executarea acestor lucrari starea caii se imbunatateste de la an la an. Printre cele mai recente lucrari s-a numarat montarea de gabioane in albia raului Slanic, in zona Cotofenesti, lucrare care a avut ca scop stabilizarea terenului din aceasta zona. Incercam prin acest demers extrem de transparent in a ne arata buna credinta, pentru a ne acorda incredere in demersurile pe care le intreprindem in a asigura conditii sigure de circulatie, dar solicitam si respectul cuvenit pentru toate eforturile depuse in asigurarea vitezei de circulatie la 50 km/ h, viteza de circulatie, atat de reclamata. Cu stima, Conducerea Transferoviar Grup" Sursa: pagina de Facebook "Transferoviar Grup"
|
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 14 Sept 2017, 17:13 | |
| Traficul rutei în 1995/1996: http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=1996&relace=RO-306 |
| | | Ciprian
Numarul mesajelor : 116 Reputatie : 5295 Data de inscriere : 20/09/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Joi 26 Oct 2017, 19:37 | |
| Revizia de toamna: https://www.facebook.com/transferoviargrup/photos/a.1831389383810555.1073741832.1713576618925166/1998372887112203/?type=3&theater
|
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Mier 06 Dec 2017, 18:39 | |
| Mersul trenurilor valabil începând cu data de 10.12.2017:
https://www.transferoviarcalatori.ro/mersul-trenurilor/251-ploiestisud-slanic.html |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020, 19:39 | |
| "Stimați călători, Începând cu data de 31.08.2020, trenurile pe ruta Ploiești Sud-Slănic și retur vor avea întârzieri de aproximativ 40 minute din cauza restricțiilor de viteză. De asemenea trenurile 15134 și 15131 sunt anulate în decursul zilei de 31.08.2020. În funcție de impactul asupra circulației vor avea loc modificări și în circulația trenurilor din zilele următoare. Înainte de a efectua călătoria, vă rugăm să consultați mersul de tren de pe site-ul https:// www.transferoviarcalatori.ro/mersul-trenurilo r.html . Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru disconfortul creat."
Sursa: pagina de Facebook TRANSFEROVIAR CĂLĂTORI |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020, 19:41 | |
| https://m.hotnews.ro/stire/24260969
Ultima editare efectuata de catre Costin.B in Lun 31 Aug 2020, 20:02, editata de 1 ori |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020, 19:50 | |
| "Ploiești- Slănic ar putea deveni următorul tronson pe care trenul va pierde lupta cu microbuzul
Compania care operează pe secția Ploiești- Slănic spune că trenurile pe această rută de 44 km vor avea întârzieri de 40 de minute din cauza restricțiilor de viteză introduse luni. Din cauza acestei măsuri, compania nu mai poate circula cu toate trenurile din grafic și a anulat două trenuri luni și șase trenuri marți. Cele mai rapide trenuri făceau o oră și 15 minute între Ploiești Sud și Slănic, cu 12 opriri intermediare. Dacă întârzierile vor persista, trenul nu va mai fi viabil pentru navetiști. Între cele două localități circulau zilnic între 8 și 10 trenuri pe sens. Cei de la Transferoviar au explicat pentru HotNews.ro că administratorul secției, CNCF CFR SA prin Regionala CF București, Secția Linii Câmpina, a introdus restricție de viteză permanentă de 30 km/h pe toată distanța de circulație, de la stația Buda și până la Slănic Prahova, ceea ce înseamnă 34 dintre cei 44 km ai secției. Secția a fost în administrarea Transferoviar din septembrie 2012 și până la sfârșitul lunii iulie 2020. Compania privată spune că nu a mai dorit prelungirea contractului de închiriere pe încă patru ani din cauza pierderilor financiare înregistrate pe această secție. Chiria secției a crescut permanent, salariile personalului au crescut constant prin majorarea salariului minim, iar cheltuielile de întreținere s-au majorat, spun cei de la companie. Transferoviar spune că a întreținut secția pentru a putea opera trenuri de călători cu viteza de 50 km/h, dar că a aflat abia azi de la impiegații de pe secție, că începând cu ora 12, viteza va scădea de la 50 km/h, la 30 km/h. Transferoviar spune că alte trenuri vor fi anulate și este necesară trasarea graficului de circulatie în funcție de noua viteză de circulație." |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3449 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020, 20:09 | |
| Ce investiții au făcut cei de la Transferoviar? Au lăsat de izbeliște linia și acu se miră că s-a stricat. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020, 20:13 | |
| - aris86 a scris:
- Ce investiții au făcut cei de la Transferoviar? Au lăsat de izbeliște linia și acu se miră că s-a stricat.
Ce anume s-a stricat? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020, 22:11 | |
| Adica pina sa ia inapoi CFR SA linia ei circulau cu viteza mai mare. Acuma cine are dreptate CFR care imediat a bagat restrictie sau TFG?
inca o linie pe care nu am fost si risc sa nu o mai vad. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4980 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 31 Aug 2020, 22:17 | |
| Nu știu de ce, dar am impresia că cineva urmărește să "saboteze" transportul feroviar de călători de pe Valea Slănicului! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |