Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 306 : Ploiesti Sud - Slanic

In jos 
+81
ciprian71
George CFR
Peter Fodor
ldh80
aris86
marius664
Katalyn
cfr500
dan tm
Andrey_tm
MRBFCRB
NIKU24
apmatei
TVlad
phnegativ
Vale
KOSTYK
Vlad
baiazid
vatmanul
rizelgeorgel2004
roseanu
M.I.C.I.
Boracik
NicuS
Czirjak Arpad
dexter23
Gabry Gabriel
Adirmvl
dan_tfg
alex.alexus.tm
boldalexandru
mureseanu_976
AndiCFR
Norbi
MariusM
Katalin4653
DUAL
mishu88
kido
bogdan.perejuc
nokia2010
Costin.H
dan_dinca
popovici
pety
cstefan
halmarius
Kriszti219
riciu
srazvi
dave
060-EA078
Teodor
Balto
Stere Serban
Costin.B
Radu Tudor
Nk11
alliens
email2bav
bostanescu gigel
Vitosa
Adrian78
Luna
cristi ar
IonutCFR2009
ravers75
kristi kkk
AlexD
Rarau
COSTACHE MIHAIL
ATM
cristi CFR
Nesebar
Ciprian
eu
Dr2005
Radu
nenuandrei
razvan - trenuri
85 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 57 ... 62  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeVin 17 Mar 2017, 11:47

Ciprian a scris:
marius664 a scris:
Oricum trebuie predata cand va inceta contractul in aceiasi parametri tehnici de exploatare existenti in momentul preluarii contractului de inchiriere.Acum depinde cum a fost preluata de la CFR SA, poate era in conditii mult mai  proaste dect se prezinta linia acum
Linia era in conditii mai proaste ca acum, TFG a desfiintat trecerile la nivel si odata cu aceasta masura pentru sporirea vizbilitatii au daramat niste posturi destinate paznicilor de bariere "Ex.: Varbilau, Poiana Slanic, Plopeni Canton", pe de alta parte au investit atat in infrastructura, momentan un tren parcurge distanta Ploiesti Sud - Slanic (fara incrusirari) in 70 minute, au refacut teraseamentul in zona Cotofenesti, afectat de viituri, au revopsit gara din Plopeni, au construit un canal pentru revizia automotoarelor la Slanic... Viitorul acestei sectii momentan depinde de operatorul TFC si grestionarul TFG.

Linia aşa s-a preluat de la CFR S.A., cu instalaţiile de la trecerile de nivel lipsă, deşi pe hârtie apăreau. În primele zile a trimis TFG personal cu bariere mobile acolo.

La fel a fost şi pe 304, cât trecea doar un tren pe săptămână s-a furat tot şi stăteau ceferiştii cu parapetul mobil. Probabil şi CFR a făcut la fel şi a modificat regulamentul de circulaţie pe 304 impunând opriri la trecerile de nivel, că aşa e în România, trenul dă prioritate la bizonul de pe şosea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9103
Reputatie : 13010
Data de inscriere : 16/07/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeVin 17 Mar 2017, 12:44

Cind Regiotrans a predat linia Radna -Timisoara a dat-o cu o bariera automata pusa de ei, dar CFR a lasat-o nefolosita si a reinfiintat postul de pazitor de bariera manuala sau acar nu stiu care e numele.
Sus In jos
apmatei

apmatei


Numarul mesajelor : 126
Reputatie : 4302
Data de inscriere : 25/06/2013

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeVin 17 Mar 2017, 13:26

Articolul ăla e bazat pe niște poze făcute de un băiat care are o obsesie cu ruta aia. L-am tot văzut și pe pagina de Facebook a TFC-ului frecându-i pe ăia la icre că de ce nu avem condiții ca în Japonia.

Ca idee, de când TFC-ul a preluat linia asta lucrurile s-au îmbunătățit considerabil:

- timpul a scăzut de la 90 de minute la 70, așa cum spune și Ciprian
- trenurile circulă destul de pline și cursele de microbuz s-au mai rărit pe toată valea Slănicului
- numeroși oameni cu care am vorbit au numai vorbe bune despre tren și nimeni nu-și dorește întoarcerea CFR-ului pe rută
- TFC-ul a făcut destul de multe reparații pe 306. Pe lângă ce a spus și Ciprian, în toamnă țin minte că am văzut echipe de muncitori care schimbau traverse prin zona Plopeni Sat.
- au desființat toate barierele mai puțin aia peste DN1 și cea din Plopeni Oraș. La început au avut vreo 2-3 accidente, dar în ultima vreme nu s-a mai întâmplat nimic.

Eu, unul, consider articolul ăla complet răutăcios și scris pe baza părerilor unui om cam fixist și care nu vrea să înțeleagă realitatea din teren.

Sus In jos
Ciprian




Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 5295
Data de inscriere : 20/09/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeVin 17 Mar 2017, 19:53

Cel mai probabil vor schimba traversele de lemn care au putrezit, in Plopeni Sat sunt depozitate cateva zeci de traverse noi de cateva luni, probabil stiau de probleme si au programat lucrari de intretinere pentru aceasta primavara cand vremea permite executarea lor tiinand cont ca se lucreaza doar manual. Gestionarul isi face treaba cu intretinerea infrastructurii, la Cotofenesti se lucra desi afara ploua torential pentru a nu intrerupe circulatia trenurilor; Garile au inceput sa arate bine, unele (Ex. Plopeni) au fost varuite, buruienile sunt ierbicitate in fiecare an, din cand in cand se taie si boschetii care zgarie trenurile. Operatorul TFC ofera conditii bune pentru un drum de doare 70 de minute, caldura/curatenie. Tot ce ar putea imbunatatii ar fii ca toate automotoarele sa primeasca aer conditionat.
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeSam 27 Mai 2017, 20:59


"Avand in vedere comentariile
nefondate, postate pe facebook in
ultima perioada de timp, am luat
decizia de a face public un raport de
activitate cu lucrarile care au fost
efectuate pe sectia neinteroperabil
a Buda- Slanic de la preluarea in
chirie a sectiei si pana in prezent.
Urmare a transportului de sare pe
calea ferata, cu vagoane lipsite de
etanseitate, de la data infiintarii
liniei si pana in anii 2000, s-a produs
degradarea materialului marunt de
prindere metalic, podurile si
podetele metalice, degradare care a
condus la introducerea restrictiei
de viteza de 30km/ h pe toata
lungimea liniei si in final la
inchiderea circulatiei pe calea ferata
incepand cu anul 2012.
Linia a fost inchiriata de catre S.C
Transferoviar Grup S.A din data de
22.08.2012 si are o lungime
constructiva de 34 km. Sectia a fost
preluata inchisa, din cauza starii
necorespunzatoare a prinderilor, cu
viteza de circulatie stabilita la 30
km/ h.
In prima urgenta dupa preluare s-au
efectuat lucrari de curatire a
vegetatiei pe toata lungimea,
inlocuirea diblurilor si a tirfoanelor
B5 necorespunzatoare (peste 10.000
bucati), inlocuirea de traverse de
lemn si tirfoane B2, astfel incat linia
sa fie deschisa circulatiei trenurilor
incepand cu 01.09.2012. S-au
efectuat lucrari de imbunatatire a
cladirilor si de conectare la utilitati.
La momentul preluarii cladirea din
statia Slanic nu mai era conectata la
apa curenta si curent electric. A fost
realizata infrastructura necesara
intretinerii vehiculelor de cale
ferata, canal de revizie cu buzunare,
refacere ateliere.
S-au efectuat lucrari de buraje,
ripaje si tragerea liniei la tipar. S-au
efectuat lucrari de aparare
terasament la km 20+950/ 21+050,
in valoare totala de 150.000 lei.
Dupa executarea acelor lucrari de
prima urgenta, se circula cu viteza
de 50km/ h intre statiile Buda –
Plopeni Sat, 40km/h intre Plopeni
Sat – Poiana Slanic si 50km/ h intre
Poiana Slanic – Slanic.
S-au eliminat restrictiile de viteza
cauzate de starea caii ferate si s-au
ameliorat restrictiile de viteza de la
km 26+170/ 220 si 28+740/ 790 de la
15km/ h la 40km/ h.
De la redeschidere pana in prezent
s-au executat lucrari de inlocuire a
diblurilor uzate (peste 20.000 dibluri
si tirfoane B5), s-au inlocuit toate
traversele necorespunzatoare pe
aparatele de cale, s-au inlocuit
traversele necorespunzatoare de
lemn pe toate curbele, s-a refacut
integral trecerea la nivel cu calea
ferata a DN1, prin inlocuirea
infrastructurii si suprastructurii
uzate si montarea dalelor STRAIL
pentru confortul circulatiei auto.
Lucrarea de RK de la trecerea la
nivel cu calea ferata a DN1, a fost
realizata in anul 2015, avand costuri
totale de cca 500.000 lei. La aceasta
trecere la nivel cu calea ferata a
DN1, in luna aprilie 2017 a fost
executata si o revizie tehnica a
pasajului, cu demontarea integrala
a dalelor elastice STRAIL.
Prin lucrarile care s-au executat si se
executa se poate circula cu viteza
de 50km/ h conform tolerantelor
admise de instructiile CFR in
vigoare. Sunt introduse restrictii de
viteza doar datorita neasigurarii
rombului de vizibilitate la pasaje sau
datorita podetelor degradate.
Linia este masurata cu vagonul de
masurat calea apartinand C.N.C.F.
“CFR” S.A, de doua ori pe an,
masuratori care confirma starea
caii, de a permite circulatia cu viteza
de 50km/ h.
Toate lucrarile care se executa sunt
verificate si confirmate trimestrial
de catre reprezentanti ai C.N.C.F.
“CFR” S.A. Defectele de directie si
nivel ale caii, (denivelari transversale
si longitudinale, deripari ale caii) se
incadreaza in tolerantele admise de
instructiile CFR in vigoare pentru
viteza de circulatie de 50km/ h.
Pentru ridicarea vitezei de
circulatie, la o viteza mai mare de
50 km/ h, asa cum si noi am dori, nu
numai calatorii care utilizeaza
trenuile pe aceasta relatie, ar
presupune refactia liniei CF si a
lucrarilor de arta, iar investitia
respectiva ar trebui amortizata in
perioada de inchiriere, adica in
patru ani.
Legislatia nu permite
administratorului infrastructurii, in
speta CNCF CFR SA, sa acorde
sprijin financiar pentru lucrari de
reparatii capitale sau refactii,
societatilor care au inchiriat sectii
neinteroperabile. Lucrarile de
investitii sau de intretinere pe care
le efectuam sunt in functie de
urgente astfel incat sa putem
mentine viteza de circulatie la
50km/ h si sunt realizate din fonduri
proprii.
Pe langa lucrarile periodice care se
executa conform instructiilor CFR,
se executa lucrari de inlocuire a
diblurilor si a materialului metalic
de prindere degradat. Prin
executarea acestor lucrari starea
caii se imbunatateste de la an la an.
Printre cele mai recente lucrari s-a
numarat montarea de gabioane in
albia raului Slanic, in zona
Cotofenesti, lucrare care a avut ca
scop stabilizarea terenului din
aceasta zona.
Incercam prin acest demers extrem
de transparent in a ne arata buna
credinta, pentru a ne acorda
incredere in demersurile pe care le
intreprindem in a asigura conditii
sigure de circulatie, dar solicitam si
respectul cuvenit pentru toate
eforturile depuse in asigurarea
vitezei de circulatie la 50 km/ h,
viteza de circulatie, atat de
reclamata.
Cu stima,
Conducerea Transferoviar Grup"
Sursa: pagina de Facebook "Transferoviar Grup"
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8342
Data de inscriere : 27/08/2008

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 14 Sept 2017, 17:13

Traficul rutei în 1995/1996:
http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=1996&relace=RO-306
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Ciprian




Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 5295
Data de inscriere : 20/09/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 26 Oct 2017, 19:37

Revizia de toamna: https://www.facebook.com/transferoviargrup/photos/a.1831389383810555.1073741832.1713576618925166/1998372887112203/?type=3&theater
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeMier 06 Dec 2017, 18:39

Mersul trenurilor valabil începând cu data de 10.12.2017:

https://www.transferoviarcalatori.ro/mersul-trenurilor/251-ploiestisud-slanic.html
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeLun 31 Aug 2020, 19:39

"Stimați călători,
Începând cu data de 31.08.2020, trenurile pe ruta Ploiești Sud-Slănic și retur vor avea întârzieri de aproximativ 40 minute din cauza restricțiilor de viteză.
De asemenea trenurile 15134 și 15131 sunt anulate în decursul zilei de 31.08.2020.
În funcție de impactul asupra circulației vor avea loc modificări și în circulația trenurilor din zilele următoare.
Înainte de a efectua călătoria, vă rugăm să consultați mersul de tren de pe site-ul https://
www.transferoviarcalatori.ro/mersul-trenurilo
r.html .
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru disconfortul creat."

Sursa: pagina de Facebook TRANSFEROVIAR CĂLĂTORI
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeLun 31 Aug 2020, 19:41

https://m.hotnews.ro/stire/24260969


Ultima editare efectuata de catre Costin.B in Lun 31 Aug 2020, 20:02, editata de 1 ori
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeLun 31 Aug 2020, 19:50

"Ploiești- Slănic ar putea deveni următorul tronson pe care trenul va pierde lupta cu microbuzul

Compania care operează pe secția Ploiești- Slănic spune că trenurile pe această rută de 44 km vor avea întârzieri de 40 de minute din cauza restricțiilor de viteză introduse luni. Din cauza acestei măsuri, compania nu mai poate circula cu toate trenurile din grafic și a anulat două trenuri luni și șase trenuri marți. Cele mai rapide trenuri făceau o oră și 15 minute între Ploiești Sud și Slănic, cu 12 opriri intermediare. Dacă întârzierile vor persista, trenul nu va mai fi viabil pentru navetiști. Între cele două localități circulau zilnic între 8 și 10 trenuri pe sens.
Cei de la Transferoviar au explicat pentru HotNews.ro că administratorul secției, CNCF CFR SA prin Regionala CF București, Secția Linii Câmpina, a introdus restricție de viteză permanentă de 30 km/h pe toată distanța de circulație, de la stația Buda și până la Slănic Prahova, ceea ce înseamnă 34 dintre cei 44 km ai secției.
Secția a fost în administrarea Transferoviar din septembrie 2012 și până la sfârșitul lunii iulie 2020. Compania privată spune că nu a mai dorit prelungirea contractului de închiriere pe încă patru ani din cauza pierderilor financiare înregistrate pe această secție. Chiria secției a crescut permanent, salariile personalului au crescut constant prin majorarea salariului minim, iar cheltuielile de întreținere s-au majorat, spun cei de la companie.
Transferoviar spune că a întreținut secția pentru a putea opera trenuri de călători cu viteza de 50 km/h, dar că a aflat abia azi de la impiegații de pe secție, că începând cu ora 12, viteza va scădea de la 50 km/h, la 30 km/h.
Transferoviar spune că alte trenuri vor fi anulate și este necesară trasarea graficului de circulatie în funcție de noua viteză de circulație."
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3449
Data de inscriere : 26/04/2016

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeLun 31 Aug 2020, 20:09

Ce investiții au făcut cei de la Transferoviar? Au lăsat de izbeliște linia și acu se miră că s-a stricat.
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeLun 31 Aug 2020, 20:13

aris86 a scris:
Ce investiții au făcut cei de la Transferoviar? Au lăsat de izbeliște linia și acu se miră că s-a stricat.

Ce anume s-a stricat?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9103
Reputatie : 13010
Data de inscriere : 16/07/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeLun 31 Aug 2020, 22:11

Adica pina sa ia inapoi CFR SA linia ei circulau cu viteza mai mare.
Acuma cine are dreptate CFR care imediat a bagat restrictie sau TFG?

inca o linie pe care nu am fost si risc sa nu o mai vad.
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitimeLun 31 Aug 2020, 22:17

Nu știu de ce, dar am impresia că cineva urmărește să "saboteze" transportul feroviar de călători de pe Valea Slănicului!
Sus In jos
Continut sponsorizat





306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
306 : Ploiesti Sud - Slanic
Sus 
Pagina 53 din 62Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 57 ... 62  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» DISCUTII SI PROPUNERI PETITII
» Automotoare clasa DH2 Transferoviar
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Ploiesti - Slanic

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: