Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 306 : Ploiesti Sud - Slanic

In jos 
+81
ciprian71
George CFR
Peter Fodor
ldh80
aris86
marius664
Katalyn
cfr500
dan tm
Andrey_tm
MRBFCRB
NIKU24
apmatei
TVlad
phnegativ
Vale
KOSTYK
Vlad
baiazid
vatmanul
rizelgeorgel2004
roseanu
M.I.C.I.
Boracik
NicuS
Czirjak Arpad
dexter23
Gabry Gabriel
Adirmvl
dan_tfg
alex.alexus.tm
boldalexandru
mureseanu_976
AndiCFR
Norbi
MariusM
Katalin4653
DUAL
mishu88
kido
bogdan.perejuc
nokia2010
Costin.H
dan_dinca
popovici
pety
cstefan
halmarius
Kriszti219
riciu
srazvi
dave
060-EA078
Teodor
Balto
Stere Serban
Costin.B
Radu Tudor
Nk11
alliens
email2bav
bostanescu gigel
Vitosa
Adrian78
Luna
cristi ar
IonutCFR2009
ravers75
kristi kkk
AlexD
Rarau
COSTACHE MIHAIL
ATM
cristi CFR
Nesebar
Ciprian
eu
Dr2005
Radu
nenuandrei
razvan - trenuri
85 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12463
Data de inscriere : 09/07/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 11:12

Costin.B a scris:
Ce investiții sunt necesare pentru a crește viteza de la 30 de km/h la 50 de km/h, limită care oricum este mult sub cea la care linia a fost proiectată inițial?
Ce probleme are o linie ferată pe care se impune limitarea vitezei la doar 30 de km/h, așa cum a făcut CFR pe linia Buda- Slănic?

-Inlocuire traverse, suruburi si placute de prindere necorespunzatoare sau disparute (ca sa nu zic furate);
-Terasament colmatat, cu prisma de piatra incompleta, care necesita lucrari de buraj mecanizat, balastare si reripare

Dupa efectuarea acestor lucrari, linia se poate reda circulatiei cel putin la VS=80 km/h
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4984
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 11:46

IonutCFR2009 a scris:


-Inlocuire traverse, suruburi si placute de prindere necorespunzatoare sau disparute (ca sa nu zic furate);
-Terasament colmatat, cu prisma de piatra incompleta, care necesita lucrari de buraj mecanizat, balastare si reripare

Dupa efectuarea acestor lucrari, linia se poate reda circulatiei cel putin la VS=80 km/h


Trebuie înlocuite toate traversele, inclusiv cele care nu sunt rupte? Linia are traverse din beton. E adevărat că sunt vechi.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12463
Data de inscriere : 09/07/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 12:40

Depinde, la burajul mecanizat, o parte din ele pot ceda datorita vibratiilor, mai ales daca sunt foarte vechi si atunci da, trebuie inlocuite.
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4984
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 12:50

Cât ar putea costa o astfel de lucrare de reabilitare per kilometru de cale ferată simplă?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9711
Data de inscriere : 02/11/2008

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 12:52

Dr2005 a scris:
marius664 a scris:
Costin.B a scris:
35 de minute întârziere astăzi pentru trenul 15125!

Exact ce spuneam.Se urmareste marirea timpului si gonirea calatorilor la auto...De la 1 ian nu cred c-o sa mai vedem trenuri pe aici...
Asta e teoria conspiraţiei. Poate ne explici tu (sau TFC sau CFR) de ce acest tren a pus 25 minute întârziere doar între Plopeni şi Slănic, în condiţiile în care pe secţiunea aia nu s-a schimbat nimic în BAR faţă de decada precedentă!
306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 1512510

Iti explic eu, uneori trec si cateva luni pana se baga unele restrictii in BAR, intreaba la CFR SA de ce se procedeaza asa.
Din Iulie e restrictie de 40 km/h Ciumeghiu - Vascau care se avizeaza prin Ordin de Circulatie, suntem in Septembrie si nu apare in BAR.
In schimb au desfiintat PM Ioanis si postul de bariera si au introdus limitare de viteza de 5 km/h care apare in BAR decada 1-10.09.2020. Asta inseamna eficientizare !

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6917
Data de inscriere : 23/01/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 16:46

Dr2005 a scris:

Asta e teoria conspiraţiei. Poate ne explici tu (sau TFC sau CFR) de ce acest tren a pus 25 minute întârziere doar între Plopeni şi
Nu-i nici o teorie conspiratiei zici? Pai atunci poate ne explici tu, sau altcineva, cum la cateva ore de la preluarea sectiei scade brusc viteza...Si ce scade...Adica fix in momentul ala s-a stabilit ca cei 34 de km s-au deteriorat asa brusc...Si daca vrei iti dau o gramada de exemple cu raportari aiurea din IRIS...Asta asa ca sa mentinem dosarele x active...Repet ce am zis si poti sa ma contrazici, dar timpul va dovedi ca am avut dreptate...De la 1 ian daca vor mai fi trenuri pe linie, acestea vor fi mult mai putine decat sunt acum...Si cine va avea de castigat daca nu transportatorii auto???
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3453
Data de inscriere : 26/04/2016

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 18:06

Parca PNL ține cu poporul sau cu privații?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14508
Data de inscriere : 08/01/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 21:35

Măi băieți haideți să vă mai dau un indiciu s-aveți ce discuta. Dar dacă CFR SA urmărește să-i scoată pe TFC de pe secție și ca de la 01.01.2021 să vedem pe secție portocală de Ploiești trăgând un vagon după ea ?
Repet, indiciu.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9711
Data de inscriere : 02/11/2008

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 22:47

Citat :
Dar dacă CFR SA urmărește să-i scoată pe TFC de pe secție și ca de la 01.01.2021 să vedem pe secție portocală de Ploiești trăgând un vagon după ea ?

Imi plac glumele tale Basketball

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22399
Data de inscriere : 06/12/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 23:22

Daca eram o tara normala, oameni gospodari care vor sa faca ceva bun pentru tara, ce se scotea din 300, 800, 200 traverse si linii, se sortau, care erau bune puteau fi redistribuite pe sectiile secundare, echipe de muncitori cu diverse utilaje de schimbat linia, se duceau pe sectiile secundare si lucrau noaptea, de la 22 cand trece ultimul trn pana dimineata la 4/5 erau cateva ore bune in care se putea lucra, sectiile secundare nu au trafic pe timp de noapte si asa ai putea rezolva reparatiile si modernizarea fara sa afectezi traficul trenurilor de calatori.
Dar suntem in Romania si asta ne omoara ca aici NU se face nimic pentru evolutie, modernizare, progres. De ce sa facem ceva cand putem inchide si fiecare sa se descurce cu ce poate.

_________________
595423306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22399
Data de inscriere : 06/12/2009

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 23:33

Toate sectiile astea secundare scurte ar putea avea un trafic super bun, cum e si prin Germania trenuri din ora in ora de la 4 la 23 stii ca ai tren la fiecare ora, de exemplu pe Satu Mare-Bixad de cand a iesit trenul au aparut dube din ora in ora, pai daca era tren din ora in ora si sa faca maxim o ora din Satu Mare la Bixad automat lumea venea la tren si asa mai lasai lejer si traficul auto dar nu, la noi omoram trenul, abandonam liniile, si totul e pe auto.
Acolo unde este cale ferata normal ar fi ca traficul sa se realizeze feroviar, si sa nu existe rute auto, cum e si cazul aici la Ploiesti-Slanic sa nu existe dube/autobuze etc, este tren si punct. Dar trenul sa mearga, maxim o ora Ploiesti-Slanic, trenuri din ora in ora si asa oferi ceva bun populatiei, nu bagi restrictie 30 si din start l-ai omorat.
Dar vorbim degeaba, cine mai spera ca vom fi bine se inseala amarnic. Din 90 pana acum din rau in mai rau a mers, totul.

_________________
595423306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Bdeem_8496_a306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Bdeem_8496_a
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6917
Data de inscriere : 23/01/2014

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeDum 06 Sept 2020, 23:54

cristi CFR a scris:
Citat :
Dar dacă CFR SA urmărește să-i scoată pe TFC de pe secție și ca de la 01.01.2021 să vedem pe secție portocală de Ploiești trăgând un vagon după ea ?

Imi plac glumele tale Basketball
Nu sunt chiar glume...CFR Calatori va opera pe aceasta sectie 1-2 perechi de trenuri...La ore asa puse incat cateva luni vand vor circula nu vor incurca pe nimeni de pe sosea, ii va ajuta doar pe mecanici sa mai faca niste festine...Iar Vitosa clar glumeste cu materialul rulant, vor fi doua vagoane sa asigure procentul de franare Smile)))

Kapпaтй a scris:
Daca eram o tara normala, oameni gospodari care vor sa faca ceva bun pentru tara, ce se scotea din 300, 800, 200 traverse si linii, se sortau, care erau bune puteau fi redistribuite pe sectiile secundare, echipe de muncitori cu diverse utilaje de schimbat linia, se duceau pe sectiile secundare si lucrau noaptea, de la 22 cand trece ultimul trn pana dimineata la 4/5 erau cateva ore bune in care se putea lucra, sectiile secundare nu au trafic pe timp de noapte si asa ai putea rezolva reparatiile si modernizarea fara sa afectezi traficul trenurilor de calatori.
Dar suntem in Romania si asta ne omoara ca aici NU se face nimic pentru evolutie, modernizare, progres. De ce sa facem ceva cand putem inchide si fiecare sa se descurce cu ce poate.
Ehehe , se putea face chiar si ziua, ca la noi se stie orele de noapte cresc niste costuri...Nu cred ca era bai daca se inchide linia 2-3 saptamani si apoi sa se circule la viteza de proiectare...Sau sa se inchida cateva ore in fiecare zi si sa fie trenuri mai putine o perioada...Solutii sunt, nu inventam noi apa calda, dar asta va ramane la stadiul de discutie pe forum...

cristi CFR a scris:
marius664 a scris:
Timpii de stationare sunt pusi ampulea in toate garile, chiar si in cele cu CED...In V Viseului in cam 7 minute e gata trenul de plecare, restul pana la 15-20 e bonus din partea CFR SA..
Cu un AM DESIRO poate e gata in 7 minute...
La garnitura trebuie sa faci manevra de rebrusare, dezlegat-legat, proba de continuitate, iti trebuie minim 25 de minute pentru asta.
Pai la AM Desiro in 2 minute ar fi gata, schimbi doar postul si atat...Am vazut asta la Pausa...A stat trenul fix cat s-a deplasat mecanicul dintr-un capat in celalalt...In ce priveste V Viseului de doua ori am trecut pe acolo si fix atat dureaza toate manevrele...Dupa toata lumea sta la o tigara...Singurul caz unde dureaza cam cat ai zis tu este cand se ataseaza vagoane in statie...De astfel astea sunt si trenurile care au staionare 20 de min, restul au in mers 15...
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9711
Data de inscriere : 02/11/2008

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeLun 07 Sept 2020, 00:30

Citat :
Nu sunt chiar glume...CFR Calatori va opera pe aceasta sectie 1-2 perechi de trenuri...La ore asa puse incat cateva luni vand vor circula nu vor incurca pe nimeni de pe sosea, ii va ajuta doar pe mecanici sa mai faca niste festine...Iar Vitosa clar glumeste cu materialul rulant, vor fi doua vagoane sa asigure procentul de franare Smile)))

Permite-mi sa cred cand am sa vad affraid

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4984
Data de inscriere : 04/12/2011

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeLun 07 Sept 2020, 06:20

marius664 a scris:



Ehehe , se putea face chiar si ziua, ca la noi se stie orele de noapte cresc niste costuri...Nu cred ca era bai daca se inchide linia 2-3 saptamani si apoi sa se circule la viteza de proiectare...Sau sa se inchida cateva ore in fiecare zi si sa fie trenuri mai putine o perioada...Solutii sunt, nu inventam noi apa calda, dar asta va ramane la stadiul de discutie pe forum...

Nu avem pretenția să se circule cu viteza proiectată inițial, dar nu putem accepta nici să se circule cu viteza unei biciclete sau cu viteza unei trăsuri trase de cai! Asta afectează grav dreptul călătorilor (în calitate de consumatori) de a avea acces la servicii de calitate!
Măcar să se asigure o viteză de 50-60 de km/h!
Nu cerem prea mult!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18771
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24353
Data de inscriere : 05/10/2010

306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitimeLun 07 Sept 2020, 07:54

Las ca vin alea 80 de mld de euro de la UE o sa avem numai sectii secundare cu viteza de circulatie de 100km/h la cati bani o sa sw bage in infrastructura feroviara..
Sus In jos
Continut sponsorizat





306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   306 : Ploiesti Sud - Slanic - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
306 : Ploiesti Sud - Slanic
Sus 
Pagina 57 din 62Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» DISCUTII SI PROPUNERI PETITII
» Automotoare clasa DH2 Transferoviar
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Ploiesti - Slanic

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: