|
| 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
+81ciprian71 George CFR Peter Fodor ldh80 aris86 marius664 Katalyn cfr500 dan tm Andrey_tm MRBFCRB NIKU24 apmatei TVlad phnegativ Vale KOSTYK Vlad baiazid vatmanul rizelgeorgel2004 roseanu M.I.C.I. Boracik NicuS Czirjak Arpad dexter23 Gabry Gabriel Adirmvl dan_tfg alex.alexus.tm boldalexandru mureseanu_976 AndiCFR Norbi MariusM Katalin4653 DUAL mishu88 kido bogdan.perejuc nokia2010 Costin.H dan_dinca popovici pety cstefan halmarius Kriszti219 riciu srazvi dave 060-EA078 Teodor Balto Stere Serban Costin.B Radu Tudor Nk11 alliens email2bav bostanescu gigel Vitosa Adrian78 Luna cristi ar IonutCFR2009 ravers75 kristi kkk AlexD Rarau COSTACHE MIHAIL ATM cristi CFR Nesebar Ciprian eu Dr2005 Radu nenuandrei razvan - trenuri 85 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12463 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 11:12 | |
| - Costin.B a scris:
- Ce investiții sunt necesare pentru a crește viteza de la 30 de km/h la 50 de km/h, limită care oricum este mult sub cea la care linia a fost proiectată inițial?
Ce probleme are o linie ferată pe care se impune limitarea vitezei la doar 30 de km/h, așa cum a făcut CFR pe linia Buda- Slănic? -Inlocuire traverse, suruburi si placute de prindere necorespunzatoare sau disparute (ca sa nu zic furate); -Terasament colmatat, cu prisma de piatra incompleta, care necesita lucrari de buraj mecanizat, balastare si reripare Dupa efectuarea acestor lucrari, linia se poate reda circulatiei cel putin la VS=80 km/h |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4984 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 11:46 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
-Inlocuire traverse, suruburi si placute de prindere necorespunzatoare sau disparute (ca sa nu zic furate); -Terasament colmatat, cu prisma de piatra incompleta, care necesita lucrari de buraj mecanizat, balastare si reripare
Dupa efectuarea acestor lucrari, linia se poate reda circulatiei cel putin la VS=80 km/h Trebuie înlocuite toate traversele, inclusiv cele care nu sunt rupte? Linia are traverse din beton. E adevărat că sunt vechi. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12463 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 12:40 | |
| Depinde, la burajul mecanizat, o parte din ele pot ceda datorita vibratiilor, mai ales daca sunt foarte vechi si atunci da, trebuie inlocuite. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4984 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 12:50 | |
| Cât ar putea costa o astfel de lucrare de reabilitare per kilometru de cale ferată simplă? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9711 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 12:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- marius664 a scris:
- Costin.B a scris:
- 35 de minute întârziere astăzi pentru trenul 15125!
Exact ce spuneam.Se urmareste marirea timpului si gonirea calatorilor la auto...De la 1 ian nu cred c-o sa mai vedem trenuri pe aici... Asta e teoria conspiraţiei. Poate ne explici tu (sau TFC sau CFR) de ce acest tren a pus 25 minute întârziere doar între Plopeni şi Slănic, în condiţiile în care pe secţiunea aia nu s-a schimbat nimic în BAR faţă de decada precedentă!
Iti explic eu, uneori trec si cateva luni pana se baga unele restrictii in BAR, intreaba la CFR SA de ce se procedeaza asa. Din Iulie e restrictie de 40 km/h Ciumeghiu - Vascau care se avizeaza prin Ordin de Circulatie, suntem in Septembrie si nu apare in BAR. In schimb au desfiintat PM Ioanis si postul de bariera si au introdus limitare de viteza de 5 km/h care apare in BAR decada 1-10.09.2020. Asta inseamna eficientizare ! _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6917 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 16:46 | |
| - Dr2005 a scris:
Asta e teoria conspiraţiei. Poate ne explici tu (sau TFC sau CFR) de ce acest tren a pus 25 minute întârziere doar între Plopeni şi Nu-i nici o teorie conspiratiei zici? Pai atunci poate ne explici tu, sau altcineva, cum la cateva ore de la preluarea sectiei scade brusc viteza...Si ce scade...Adica fix in momentul ala s-a stabilit ca cei 34 de km s-au deteriorat asa brusc...Si daca vrei iti dau o gramada de exemple cu raportari aiurea din IRIS...Asta asa ca sa mentinem dosarele x active...Repet ce am zis si poti sa ma contrazici, dar timpul va dovedi ca am avut dreptate...De la 1 ian daca vor mai fi trenuri pe linie, acestea vor fi mult mai putine decat sunt acum...Si cine va avea de castigat daca nu transportatorii auto??? |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3453 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 18:06 | |
| Parca PNL ține cu poporul sau cu privații? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14508 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 21:35 | |
| Măi băieți haideți să vă mai dau un indiciu s-aveți ce discuta. Dar dacă CFR SA urmărește să-i scoată pe TFC de pe secție și ca de la 01.01.2021 să vedem pe secție portocală de Ploiești trăgând un vagon după ea ? Repet, indiciu. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9711 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 22:47 | |
| - Citat :
- Dar dacă CFR SA urmărește să-i scoată pe TFC de pe secție și ca de la 01.01.2021 să vedem pe secție portocală de Ploiești trăgând un vagon după ea ?
Imi plac glumele tale _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 23:22 | |
| Daca eram o tara normala, oameni gospodari care vor sa faca ceva bun pentru tara, ce se scotea din 300, 800, 200 traverse si linii, se sortau, care erau bune puteau fi redistribuite pe sectiile secundare, echipe de muncitori cu diverse utilaje de schimbat linia, se duceau pe sectiile secundare si lucrau noaptea, de la 22 cand trece ultimul trn pana dimineata la 4/5 erau cateva ore bune in care se putea lucra, sectiile secundare nu au trafic pe timp de noapte si asa ai putea rezolva reparatiile si modernizarea fara sa afectezi traficul trenurilor de calatori. Dar suntem in Romania si asta ne omoara ca aici NU se face nimic pentru evolutie, modernizare, progres. De ce sa facem ceva cand putem inchide si fiecare sa se descurce cu ce poate. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 23:33 | |
| Toate sectiile astea secundare scurte ar putea avea un trafic super bun, cum e si prin Germania trenuri din ora in ora de la 4 la 23 stii ca ai tren la fiecare ora, de exemplu pe Satu Mare-Bixad de cand a iesit trenul au aparut dube din ora in ora, pai daca era tren din ora in ora si sa faca maxim o ora din Satu Mare la Bixad automat lumea venea la tren si asa mai lasai lejer si traficul auto dar nu, la noi omoram trenul, abandonam liniile, si totul e pe auto. Acolo unde este cale ferata normal ar fi ca traficul sa se realizeze feroviar, si sa nu existe rute auto, cum e si cazul aici la Ploiesti-Slanic sa nu existe dube/autobuze etc, este tren si punct. Dar trenul sa mearga, maxim o ora Ploiesti-Slanic, trenuri din ora in ora si asa oferi ceva bun populatiei, nu bagi restrictie 30 si din start l-ai omorat. Dar vorbim degeaba, cine mai spera ca vom fi bine se inseala amarnic. Din 90 pana acum din rau in mai rau a mers, totul. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6917 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Dum 06 Sept 2020, 23:54 | |
| - cristi CFR a scris:
-
- Citat :
- Dar dacă CFR SA urmărește să-i scoată pe TFC de pe secție și ca de la 01.01.2021 să vedem pe secție portocală de Ploiești trăgând un vagon după ea ?
Imi plac glumele tale Nu sunt chiar glume...CFR Calatori va opera pe aceasta sectie 1-2 perechi de trenuri...La ore asa puse incat cateva luni vand vor circula nu vor incurca pe nimeni de pe sosea, ii va ajuta doar pe mecanici sa mai faca niste festine...Iar Vitosa clar glumeste cu materialul rulant, vor fi doua vagoane sa asigure procentul de franare ))) - Kapпaтй a scris:
- Daca eram o tara normala, oameni gospodari care vor sa faca ceva bun pentru tara, ce se scotea din 300, 800, 200 traverse si linii, se sortau, care erau bune puteau fi redistribuite pe sectiile secundare, echipe de muncitori cu diverse utilaje de schimbat linia, se duceau pe sectiile secundare si lucrau noaptea, de la 22 cand trece ultimul trn pana dimineata la 4/5 erau cateva ore bune in care se putea lucra, sectiile secundare nu au trafic pe timp de noapte si asa ai putea rezolva reparatiile si modernizarea fara sa afectezi traficul trenurilor de calatori.
Dar suntem in Romania si asta ne omoara ca aici NU se face nimic pentru evolutie, modernizare, progres. De ce sa facem ceva cand putem inchide si fiecare sa se descurce cu ce poate. Ehehe , se putea face chiar si ziua, ca la noi se stie orele de noapte cresc niste costuri...Nu cred ca era bai daca se inchide linia 2-3 saptamani si apoi sa se circule la viteza de proiectare...Sau sa se inchida cateva ore in fiecare zi si sa fie trenuri mai putine o perioada...Solutii sunt, nu inventam noi apa calda, dar asta va ramane la stadiul de discutie pe forum... - cristi CFR a scris:
- marius664 a scris:
- Timpii de stationare sunt pusi ampulea in toate garile, chiar si in cele cu CED...In V Viseului in cam 7 minute e gata trenul de plecare, restul pana la 15-20 e bonus din partea CFR SA..
Cu un AM DESIRO poate e gata in 7 minute... La garnitura trebuie sa faci manevra de rebrusare, dezlegat-legat, proba de continuitate, iti trebuie minim 25 de minute pentru asta. Pai la AM Desiro in 2 minute ar fi gata, schimbi doar postul si atat...Am vazut asta la Pausa...A stat trenul fix cat s-a deplasat mecanicul dintr-un capat in celalalt...In ce priveste V Viseului de doua ori am trecut pe acolo si fix atat dureaza toate manevrele...Dupa toata lumea sta la o tigara...Singurul caz unde dureaza cam cat ai zis tu este cand se ataseaza vagoane in statie...De astfel astea sunt si trenurile care au staionare 20 de min, restul au in mers 15... |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9711 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 07 Sept 2020, 00:30 | |
| - Citat :
- Nu sunt chiar glume...CFR Calatori va opera pe aceasta sectie 1-2 perechi de trenuri...La ore asa puse incat cateva luni vand vor circula nu vor incurca pe nimeni de pe sosea, ii va ajuta doar pe mecanici sa mai faca niste festine...Iar Vitosa clar glumeste cu materialul rulant, vor fi doua vagoane sa asigure procentul de franare Smile)))
Permite-mi sa cred cand am sa vad _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4984 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 07 Sept 2020, 06:20 | |
| - marius664 a scris:
Ehehe , se putea face chiar si ziua, ca la noi se stie orele de noapte cresc niste costuri...Nu cred ca era bai daca se inchide linia 2-3 saptamani si apoi sa se circule la viteza de proiectare...Sau sa se inchida cateva ore in fiecare zi si sa fie trenuri mai putine o perioada...Solutii sunt, nu inventam noi apa calda, dar asta va ramane la stadiul de discutie pe forum...
Nu avem pretenția să se circule cu viteza proiectată inițial, dar nu putem accepta nici să se circule cu viteza unei biciclete sau cu viteza unei trăsuri trase de cai! Asta afectează grav dreptul călătorilor (în calitate de consumatori) de a avea acces la servicii de calitate! Măcar să se asigure o viteză de 50-60 de km/h! Nu cerem prea mult! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic Lun 07 Sept 2020, 07:54 | |
| Las ca vin alea 80 de mld de euro de la UE o sa avem numai sectii secundare cu viteza de circulatie de 100km/h la cati bani o sa sw bage in infrastructura feroviara.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
| |
| | | | 306 : Ploiesti Sud - Slanic | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |